quote:Op zondag 13 november 2011 12:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een clafoutis is eigenlijk een soort beslag met veel kersen erdoor dat gebakken wordt, wat was de hema variant? Iets met slagroom?
Het ziet eruit als flan.quote:Op zondag 13 november 2011 12:27 schreef borisz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.hema.nl/winkel/gebak/taarten/bosvruchten-clafoutis-(6344623)
Nou, de suiker klopt in ieder gevalquote:Op zondag 13 november 2011 12:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Een gevuld deegkorst met een soort pudding?
LOL
Een klassieke clafoutis, je slaat eieren,room en melk, suiker en meel tot een beslag, snufje zout, eventueel met wat Kirschwasser, of marsepeijn
Daar doe je veel kersen (ontpit) door en giet dit in een lage beboterde vorm en bakt dit in de oven.
Ingredientendeclaratie van de Hema variatie
Slagroom (melk) (slagroom, suiker, emulgator: E471, stabilisator: E407), water, tarwebloem, margarine (plantaardig vet, plantaardige olie, water, emulgator: E471, voedingszuur: E330, vitamine A, kleurstof: E160a, vitamine D3), witte basterdsuiker (suiker, invertsuikerstroop), suiker, gelei (glucose- fructosestroop, water, suiker, verdikkingsmiddel: E440, zuurteregelaars: E330, E332, E333, aroma, zout), 2% zwarte bessen, 2% rode bessen, 2% frambozen, gemodificeerd aardappelzetmeel, glucose, 1% bramen, maïszetmeel, magere melkpoeder, stabilisatoren: E450, E466, E263, E339, volle melkpoeder, eigeelpoeder, plantaardige olie, citroenrasp (suiker, citroenschil, zuurteregelaar: E330, gemodificeerd aardappelzetmeel, aroma, conserveermiddel: E220), dextrose, rijsmiddel: E500, zout, aroma, tarwezetmeel, plantaardig vet gehard, emulgatoren: E472a, E471, vruchten- en plantenextract, kleurstof: E160a, plantaardig vet, verdikkingsmiddel: E407.
Een kroket was oorspronkelijk een ragout met een korstje...quote:Op zondag 13 november 2011 12:31 schreef borisz het volgende:
ja het is een verkapte pudding met vruchten erin.. Maar goed het was gratis
.
.
LOLquote:Op zondag 13 november 2011 12:38 schreef LieLie het volgende:
Mensen, we praten nu wel erg OnSubForum.. misschien moet iemand even over voetbal beginnen?
Geen voetbal dit weekend.quote:Op zondag 13 november 2011 12:38 schreef LieLie het volgende:
Mensen, we praten nu wel erg OnSubForum.. misschien moet iemand even over voetbal beginnen?
Kunnen die gasten eindelijk eens die miljoenen die ze teveel verdienen in de economie pompenquote:
Hollander!quote:Op zondag 13 november 2011 12:40 schreef PdeHoog het volgende:
Soms vraag ik me wel eens af waarom al dat hoogstaande gezeik over voedsel nou echt nodig isMet fotografie hebben mensen die neiging ook al
Ik las vanmorgen een topic over bakkers en het restauranttopic en soms draven mensen echt te ver door zeg
De balans is lastig denk ik. Maar van een beetje doordraven worden dingen vaak wel beter. Betere foto's, betere gerechten als je technieken beheerst of smaken begrijpt, mooier haar als je je enorm verdiept in het soort haar dat je hebt en alle producten die je wel en niet kunt gebruiken en op welke manier en wanneer er vocht bij moet en wanneer proteïnenquote:Op zondag 13 november 2011 12:40 schreef PdeHoog het volgende:
Soms vraag ik me wel eens af waarom al dat hoogstaande gezeik over voedsel nou echt nodig isMet fotografie hebben mensen die neiging ook al
Ik las vanmorgen een topic over bakkers en het restauranttopic en soms draven mensen echt te ver door zeg
Ik vind het ook vaak doorschieten, maar volgens mij gebeurd dat in zekere mate vanzelf als je fanatiek bent in een hobby (ik zie dat bij mezelf ook overigens).quote:Op zondag 13 november 2011 12:40 schreef PdeHoog het volgende:
Ja, maar dat is ook zo als je van die wijn of whisky discussies ''op hoog niveau'' hebt waarbij mensen de perfectie proberen na te strevenquote:Op zondag 13 november 2011 12:40 schreef PdeHoog het volgende:
Integenstelling tot die zatlappen kunnen de mensen die met fotografie of eten bezig zijn wel fotograferen of koken, maar die leuteraars niet voetballen.quote:Op zondag 13 november 2011 12:47 schreef borisz het volgende:
[..]
.
Mensen ouwehoeren ook uren over voetbal. Die pass was niet perfect, maar wat als Pietje de bal nu naar Henkie had gespeeld etc.
Hear hearquote:Op zondag 13 november 2011 12:40 schreef PdeHoog het volgende:
Oh my, noem het geen kiekje!quote:Op zondag 13 november 2011 12:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind het ook vaak doorschieten, maar volgens mij gebeurd dat in zekere mate vanzelf als je fanatiek bent in een hobby (ik zie dat bij mezelf ook overigens).
Maak je jezelf daar niet ook schuldig aan? Volgens mij ben jij ook slecht in staat een kiekje gewoon als een leuk kiekje te zien?
Oh shit, het schoot er ineens uitquote:
B&BP?quote:Op zondag 13 november 2011 13:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik wil gewoon lekker eten kunnen makenTechnieken en kennis van zaken helpen hier bij, maar zijn voor mij niet het doel. Net als schuimpjes, zalfjes en cremepjes waar sommige restaurants mee smijten. Ziet er leuk uit hoor, maar een grote schotel rijst met stoofpot zoals ik gister op tafel zette spreekt mij véél meer aan
![]()
En qua desserts hou ik het ook simpel. Een B&BP zoals gister. of flensjes met dadelsaus en ijs.. simpel en doeltreffend. Dat vind ik leuk: de producten zelf hun werk laten doen
*Opvangt.*quote:
Jaaa! En daarna het over voetbal gaan hebbenquote:Op zondag 13 november 2011 13:23 schreef freecell het volgende:
/irritatiemodus
Zal ik een kiekje maken van mijn zelfgemaakte kwarktaart uit een pakje?
/irritatiemodus off
Koewlquote:Op zondag 13 november 2011 13:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jaaa! En daarna het over voetbal gaan hebben
Waarom? Omdat het kan?quote:Op zondag 13 november 2011 13:26 schreef LieLie het volgende:
Over voedsel gesproken, ik ga straks olijfolie en honing in mijn haar smeren. Mogelijk met wat kokosmelk erbij
Gewoon de beuk erinquote:Op zondag 13 november 2011 13:28 schreef TAV74 het volgende:
Laten we het over handbal hebben![]()
Kijken of ik het overleef vanmiddag, tegenstander is fysiek nogal sterk weet ik van vroeger![]()
Later dus
Zeker om met zijn tweeen te doen, elkaar inolieen...quote:Op zondag 13 november 2011 13:32 schreef freecell het volgende:
Brrr, jij liever dan ik
Al is warme olie vaak wel een goede inderdaad.
Dat zal lekker ruikenquote:Op zondag 13 november 2011 13:26 schreef LieLie het volgende:
Over voedsel gesproken, ik ga straks olijfolie en honing in mijn haar smeren. Mogelijk met wat kokosmelk erbij
hmmmm.quote:Op zondag 13 november 2011 13:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zeker om met zijn tweeen te doen, elkaar inolieen...
ik heb het niet echtquote:Op zondag 13 november 2011 13:36 schreef Bluezz het volgende:
Ik zet me schrap voor de taart uit het pakje
In het begin wel. Daarna ben ik meer gegaan naar "vrijheid, blijheid" en "alles is goed zolang je zelf tevreden bent". En je hoort / ziet mij er allang niet meer over posten omdat ik mezelf ook erger aan dat soort dingen. Mensen hebben ook hele andere standaarden en criteria.quote:Op zondag 13 november 2011 12:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind het ook vaak doorschieten, maar volgens mij gebeurd dat in zekere mate vanzelf als je fanatiek bent in een hobby (ik zie dat bij mezelf ook overigens).
Maak je jezelf daar niet ook schuldig aan? Volgens mij ben jij ook slecht in staat een kiekje gewoon als een leuk kiekje te zien?
Komen jullie ze langsbrengen? Mag je mee-eten en spelen we daarna Carcassonnequote:Op zondag 13 november 2011 13:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat zal lekker ruiken
Er staan nu speculaascupcakes in de oven en die ga ik straks decoreren met kaneeltopping en de kruidnootjes die ik vanmorgen gebakken heb
Ben benieuwd
Gelukkigquote:
Goed plan. Ik ga maar eens het jaarverslag van FrieslandBank uitpluizen voor een opdrachtquote:Op zondag 13 november 2011 14:31 schreef PdeHoog het volgende:
Nu maar aankleden en nuttige dingen doen
Hier ook! Zou eens even buiten voelen. Bepalen of ik nu toch echt een winterjas uit de kast moet gaan halenquote:
Je ging eend rokenquote:Op zondag 13 november 2011 16:26 schreef LieLie het volgende:
Ik ga iets met eend doen, met een stamppotje erbij met paddestoelen en gecaramelisseerde ui.
Jep, nog even zien hoe ik dat precies ga doenquote:Op zondag 13 november 2011 16:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je ging eend roken![]()
Hoe bereiden jullie een eendeborstfilet normaal gesproken? De laatste keer dat ik er eentje maakte was hij nog helemaal rood van binnen![]()
Ondanks de 8 minuten op de vetlaag en 3 minuten op de andere kant EN 5-10 minuten rusten.
Ik had ook nog gezegd dat je het na het bakken nog een tijdje in de oven moest laten nagaren op ca. 130 graden.quote:Op zondag 13 november 2011 16:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je ging eend roken![]()
Hoe bereiden jullie een eendeborstfilet normaal gesproken? De laatste keer dat ik er eentje maakte was hij nog helemaal rood van binnen![]()
Ondanks de 8 minuten op de vetlaag en 3 minuten op de andere kant EN 5-10 minuten rusten.
Injecteren met grand marnierquote:Op zondag 13 november 2011 16:42 schreef PdeHoog het volgende:
quote:Op zondag 13 november 2011 16:43 schreef LieLie het volgende:
en dan gaat hij nog eventjes in de oven. Daarna rusten en hij is goed.
Ok. Volgende keer toch de oven danquote:Op zondag 13 november 2011 16:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik had ook nog gezegd dat je het na het bakken nog een tijdje in de oven moest laten nagaren op ca. 130 graden.
Maar niet als ik hem bij een oosters getint gerecht wil maken hequote:Op zondag 13 november 2011 16:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Injecteren met grand marnier
Speklaag insnijden in fijn wiebertjes patroon en langzaam bakken op de huid tot rosé, daarna even de vleeskant carameliseren.
Klassieke sinaasappelsaus erbij met sinaasappelfilets als garnering, rode kool, spruiten en bloemige aardappels
Ja, dát hangt van de temperatuur van je vet af en de grootte van je filet hé? Je bent toch geen ui ofzo?quote:Op zondag 13 november 2011 16:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar niet als ik hem bij een oosters getint gerecht wil maken heBTW, wat voor tijden hebben we het dan over? Ik kan niet inschatten wanneer een eendeborst rose is van binnen eigenlijk
Nou, ik kan ook mensen aan het huilen krijgen hoorquote:Op zondag 13 november 2011 16:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, dát hangt van de temperatuur van je vet af en de grootte van je filet hé? Je bent toch geen ui ofzo?
quote:Op zondag 13 november 2011 16:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, dát hangt van de temperatuur van je vet af en de grootte van je filet hé? Je bent toch geen ui ofzo?
Zolang dat niet van de geur is heb ik er geen bezwaar tegen.quote:Op zondag 13 november 2011 16:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, ik kan ook mensen aan het huilen krijgen hoor
Of gewoon Sam op schootquote:Op zondag 13 november 2011 17:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Brrr nog steeds koud.. schapenvachtje + dekentje inzetten dan maar
De geur van uien maakt mensen toch ook niet aan het huilen? Het is toch een of ander stofje in de ui?quote:Op zondag 13 november 2011 17:10 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Zolang dat niet van de geur is heb ik er geen bezwaar tegen.
Ja de muis van je duim en dan zachtjes drukken op je "muis" en vlees en kijken hoeveel 't inveert; duim tegen wijsvinger is rosé duim tegen middelvinger is medium en duim tegen pink is schoenzool.quote:
Ik was heel lekker warm, maar ik moest mijn haar uitspoelen met koud water wat dat is beter, maar brr, nu is mijn hoofd koudquote:Op zondag 13 november 2011 17:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Brrr nog steeds koud.. schapenvachtje + dekentje inzetten dan maar
Ik ga proberen het te onthoudenquote:Op zondag 13 november 2011 17:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja de muis van je duim en dan zachtjes drukken op je "muis" en vlees en kijken hoeveel 't inveert; duim tegen wijsvinger is rosé duim tegen middelvinger is medium en duim tegen pink is schoenzool.
Handig voor de biefstukjes ook dusquote:Op zondag 13 november 2011 17:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Werkt ook met rundvleeszo test ik het eigenlijk altijd
De truc is de temperatuur van je vet goed te hebben, en die verschilt per vleessoort en de dikte van het stuk dat je bakt. Er zijn ezelsbruggetjes e.d. maar het blijft een beetje een gevoelskwestie.quote:Op zondag 13 november 2011 17:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Handig voor de biefstukjes ook dusDa's goed nieuws
Misschien leer ik die dan ook eens op een reproduceerbare manier te bereiden
Amandelen zijn heel gezond!quote:Op zondag 13 november 2011 17:29 schreef z80 het volgende:
sinterklaas is weer in het land dus het mag weer. lekker een stuk marsepein naar binnen aan het werken.![]()
beter maar niet kijken wat de voedingswaarde is.
Marsepein bevat ook veel calorieën, dus je krijgt ook nog veel energie van.quote:
quote:Op zondag 13 november 2011 17:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Marsepein bevat ook veel calorieën, dus je krijgt ook nog veel energie van.
Z80 snoept wel vaker. Dat zal hij vast wel weten.quote:Op zondag 13 november 2011 17:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
En veel suiker dus je krijgt er ook een mega-suiker-dip van
Ik had het dan ook niet tegen z80quote:Op zondag 13 november 2011 17:53 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Z80 snoept wel vaker. Dat zal hij vast wel weten.
dit was marsepein voor in de keuken. dus wat minder suiker. en totaal 454 kcal per 100 gramquote:Op zondag 13 november 2011 17:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
En veel suiker dus je krijgt er ook een mega-suiker-dip van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Als jij het zegtquote:Op zondag 13 november 2011 18:03 schreef freecell het volgende:
[..]
iedereen heeft het toch tegen z80?
quote:Op zondag 13 november 2011 18:19 schreef borisz het volgende:
Laura Marling![]()
mag dan wel weer gepost worden ook al is dat een cover.
Need help van een pedagoochem? Of zit 'em daar het probleem niet?quote:Op zondag 13 november 2011 18:49 schreef freecell het volgende:
Aaah, schoolkeuze is zo moeilijk! We hebben nu twee opties en ze hebben beiden net zoveel voor en nadelen geloof ikEn we weten echt even niet meer wat nu het handigst is.
Dat ben ik zelf ookquote:Op zondag 13 november 2011 18:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Need help van een pedagoochem? Of zit 'em daar het probleem niet?
ja maar geen juf toch?quote:
Ik heb zelf op een Montessori school gezeten en dat was achteraf gezien niet helemaal een handige onderwijsvorm voor mij. Ik vind het super wat ze doen, maar het moet echt bij je kind passen. Ik zou ouders altijd aanraden goed in de gaten te houden of het nog past en bereid te zijn een kind over te plaatsen als dit niet zo is. Ik heb namelijk best wat 'ruggengraat-ontwikkeling' gemist merk ik nu.quote:Nee, de ene is een ontzettend toffe montessori. Het onderwijs spreekt ons erg aan, grote school, weinig leerlingen, mooi gebouw, fantastisch plein met ruimte en mogelijkheden. Een flink eind uit de buurt, maar nog net fietsbaar.
De andere is een katholieke school, (alleen in naam), links, groen, hoogopgeleid publiek. De helft van de afstand en er gaan meerdere kinderen heen van mensen die we kennen. Goede school, goede cito-resultaten ook, beetje oud gebouw, maar wel weer echt zo'n groot oud schoolgebouw. Ook weinig leerlingen. Piepklein pleintje, midden in het centrum van de stad.
Zeg het maar. Pfff. Hopeloze keuze. Alles wat de één heeft, heeft de ander net niet en andersom.
Ja op zich wel, maar het moet wel bij het kind passen. Er zijn kinderen die dat beter kunnen dan anderen en dan kan het soms zijn dat ze ontwikkeling missen. Ik was er een die liever lui dan moe was dus voor de makkelijke weg koos en zo niet alles uit mijn koppie heb gehaald wat er in zit. En dat is nog steeds een struikelblok. Nu moet ik toegeven dat de school waar ik op zat niet heel erg goed registreerde hoe en wat, dat is wel een voorwaarde.quote:Op zondag 13 november 2011 19:04 schreef freecell het volgende:
Neh, sociaal pedagoog. 't Is net niks eigenlijk
Ik zat op een vrijgemaakte school en ik mis ook ruggengraatvorming. Ik deed altijd braaf wat er gezegd werd en dat was het
Je zou zeggen met dat zelf inplannen en dergelijke leer je dat juist, of niet? Want ze worden op die montessori wel geacht steeds nuttig bezig te zijn en alle kinderen die ik gezien hadden waren gericht en geconcentreerd met iets bezig.
quote:Op zondag 13 november 2011 19:09 schreef borisz het volgende:
Mijn kleuterjaren heb ik op de vrije school doorgebracht, ook mede door een verhuizing naar IJmuiden, verkast naar een normale basisschool. Mijn ouders werden geadviseerd om mij sowieso te van school te verkassen omdat ik te abstract dacht voor de vrije school.
Mooiquote:Op zondag 13 november 2011 18:19 schreef borisz het volgende:
Laura Marling![]()
mag dan wel weer gepost worden ook al is dat een cover.
Da's iets wat ik niet wistquote:Op zondag 13 november 2011 18:24 schreef Felagund het volgende:
Laura Marling is toch ook als zichzelf bekend? En had ze Mumford niet gedumpt, omdat die vreemd ging?
Beste nummer van het nieuwe album.
Chocokruidnotenquote:Op zondag 13 november 2011 18:48 schreef FutureFairytale het volgende:
marsepein!aangezien Sint binnen is vind ik nu wel dat ik aan de Sintsnoep mag, dus morgen een klein zakje marsepeinen aardappeltjes halen
je gaat de wijn toch niet op zijn Duits drinken. hier gooien ze er ook water bij in.quote:Op zondag 13 november 2011 19:17 schreef freecell het volgende:
Ik zit net van dat half wtaer/half sap spul te drinken, zo lekker!
Denk ik ineens: zou dat met witte wijn ook lekker zijn? Beetje water erdoor? Wel smaak, niet zo sterk en je ligt iets minder snel onder tafel
Drink in de zomer heel vaak droge witte wijn met bubbelwater, erg lekker.quote:Op zondag 13 november 2011 19:17 schreef freecell het volgende:
Ik zit net van dat half wtaer/half sap spul te drinken, zo lekker!
Denk ik ineens: zou dat met witte wijn ook lekker zijn? Beetje water erdoor? Wel smaak, niet zo sterk en je ligt iets minder snel onder tafel
In veel wijnlanden drinken ze wijn met water als dorstlesser, en Appelsap met spa rood is ook lekker.quote:Op zondag 13 november 2011 19:27 schreef z80 het volgende:
[..]
je gaat de wijn toch niet op zijn Duits drinken. hier gooien ze er ook water bij in.
en in het bier gaat sevenup. tevens waren de bubbels gister ook te sterk en moest er sap bij.
Appelsap met spa rood is ook lekker.quote:Op zondag 13 november 2011 19:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In veel wijnlanden drinken ze wijn met water als dorstlesser, en Appelsap met spa rood is ook lekker.
Alsof iedereen een kelder heeft.quote:Op zondag 13 november 2011 19:38 schreef freecell het volgende:
Mwah, keldertemperatuur moet toch te doen zijn?
De buurman van mijn ouders is "wijnkenner" (vooral volgens hemzelf), met nieuwjaar hebben ze hem een keer rode wijn uit de koelkast gegeven, daarna ook nog geschud. Dus alles wat je niet met wijn zou moeten doen. Hij vond de wijn heel lekker, en vroeg zich af waar hij gehaald was.quote:Op zondag 13 november 2011 19:37 schreef Pietverdriet het volgende:
In Italie is het ook heel normaal dat in de zomer de rode wijn gekoeld wordt, want met 35 graden is hij niet te drinken.
quote:Op zondag 13 november 2011 19:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Onze trapkast geeft een mooie temp aan de wijngraad of 15, veel warmer wordt het er niet. Nja wellicht in een hittegolf als het in de kamer langdurig boven de 25 graden is..
quote:Op zondag 13 november 2011 19:37 schreef Pietverdriet het volgende:
In Italie is het ook heel normaal dat in de zomer de rode wijn gekoeld wordt, want met 35 graden is hij niet te drinken.
quote:Op zondag 13 november 2011 19:53 schreef TAV74 het volgende:
ZoWe hebben echt onwijs mooie nieuwe outfits
![]()
Wedstrijd was leuk. Best dik verloren doordat we het verdedigend, mede doordat we geen echte keeper hebben, niet konden bol werken tegen een team met minimaal 5 gasten van 2meter lang en1 meter breed. Maar we speelden aanvallend eigenlijk erg lekker, daar lag het niet aan. 40-27 was het uiteindelijk, maar damn, wat zagen we er goed uit
Lekker bakkie thee? En toch maar Sam op schoot?quote:Op zondag 13 november 2011 20:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Brrrr.. das echt het nadeel van afvallen. Ik krijg mezelf gewoon niet goed meer warm en ik koel zó snel af
zolang ik mijn wollen dekentje over me heen hou gaat het goed. En Sam lag net nog lekker op mijn voeten ja, heerlijk warm.quote:Op zondag 13 november 2011 20:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lekker bakkie thee? En toch maar Sam op schoot?
13-15 voor Kroatie in de finalesetquote:Op zondag 13 november 2011 20:19 schreef borisz het volgende:
Volleyball dames... ging goed in de finale 25-15 set1 en daarna verliezen ze de volgende twee sets 19-25.
Als ze dit niet winnen hebben ze er ook geen reet te zoeken, maar ik had er iets meer van verwachtquote:Op zondag 13 november 2011 21:03 schreef borisz het volgende:
[..]
13-15 voor Kroatie in de finaleseten dus geen OS.
Bert Goedkoop()mag ook zijn koffers pakken.
Ze waren aan hun stand verplicht het echte OKT te halen. Nou ja op naar Rio dan maarquote:Op zondag 13 november 2011 21:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als ze dit niet winnen hebben ze er ook geen reet te zoeken, maar ik had er iets meer van verwacht
Klinkt goed, Steertje! Lekker he, zo'n weekendje ff andere dingen doenquote:Op zondag 13 november 2011 21:15 schreef Stereotomy het volgende:
Terug
Wat een leuk weekend. Helemaal weer gemotiveerd om alles af te maken en verder stappen te zetten.
Efteling was toch heel anders dan ik me herinnerde, ook meer jaren '80. Maar 't was wel erg leuk.
Manon Flier was er niet bij en dat maakt toch net wel het verschil. Maar goed op de OS hadden ze sowieso niks te zoeken.quote:Op zondag 13 november 2011 21:05 schreef TAV74 het volgende:
Als ze dit niet winnen hebben ze er ook geen reet te zoeken, maar ik had er iets meer van verwacht
Mooi zoquote:Op zondag 13 november 2011 21:15 schreef Stereotomy het volgende:
Terug
Wat een leuk weekend. Helemaal weer gemotiveerd om alles af te maken en verder stappen te zetten.
Als de trein zometeen maar rijd!quote:Op zondag 13 november 2011 22:20 schreef borisz het volgende:
Connexxion heeft de puzzel qua buslijnen weer mooi neergelegd.. Hoop inkortingen/verschuivingen/verlengingen bla bla bla.
Conclusie. Ijmuiden - Haarlem blijft prima te doen met het OV.. Maar wel alles wordt omgegooid. Bus 4 wordt bus 3, 575 vliegt eruit, maat 277 gaat nu door naar IJmuiden etc.
met Usher?quote:Op maandag 14 november 2011 00:54 schreef golfer het volgende:
Ook nog even een mooie NRCV-docu over een bijna doof-blind meisje met Usher er doorheen gejast.
lullig voor de r&b zanger Usher dat hij zo is genoemd.quote:Op maandag 14 november 2011 01:07 schreef golfer het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Syndroom_van_Usher
Daar reken ik op.quote:Op maandag 14 november 2011 01:42 schreef FutureFairytale het volgende:
oja! misschien hoor ik morgen al wel iets van 1 van de partijen...
Goeiemorgen!quote:Op maandag 14 november 2011 06:54 schreef Vork het volgende:
Goeiemorgen. Dat was weer een geniale pubquizavond alwaar we zeker niet hebben gewonnen, maar toch erg gezellig hebben gehad (iets met Karmeliet). We hebben ergens 's nachts nog een pizza zitten verorberen. 4 uurtjes slaap is dan toch wel wat weinig als je weer aan het werk moet.
Muffin vond dat ik wel lekker lag en kwam bovenop me liggenquote:Op maandag 14 november 2011 07:31 schreef Bluezz het volgende:
Ik had om half 7 al een soort van harige natuurlijke wekker
Yeahquote:Niet dat ik echt veel geslapen hadMaar goed, ik ga het gewoon weer dóen vandaag
Yup! Maar wel ff een paar handschoenen zoeken voor op de fietsquote:Op maandag 14 november 2011 08:57 schreef TAV74 het volgende:
Hoi![]()
Het was flink koud buiten vanochtend zeg! Lekker
Praten kan helpen, maar dat moet er inderdaad wel de klik zijnquote:Op zondag 13 november 2011 14:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
GelukkigMoet morgen naar de dietiste en geloof nooit dat mijn gewicht omlaag is
Ik ga trouwens kappej met die dietiste voor nu. Vind het geen toegevoegde waarde meer bieden behalve wat psycho gebrabbel en ik heb geen klik met die uberjonge meid die me daar een beetje met u aanspreekt en me probeert te motiveren!
Mijn mantraquote:Op maandag 14 november 2011 09:22 schreef borisz het volgende:
Dat laatste moet je je maar aan vasthouden Lie.
Mogge
SR DJ's zijn bekend.: Timur, Ekdom en Coen Swijnenberg.
De weegschaal deed daar vanmorgen een goede bijdrage aanquote:Op maandag 14 november 2011 09:28 schreef Sarabi het volgende:
Maar lukt het een beetje om jezelf te motiveren?
Not bad at all! Geen Giel gelukkig, daar ben ik wel op uitgekekenluisterd.quote:Op maandag 14 november 2011 09:22 schreef borisz het volgende:
SR DJ's zijn bekend.: Timur, Ekdom en Coen Swijnenberg.
Altijd fijnquote:Op maandag 14 november 2011 09:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De weegschaal deed daar vanmorgen een goede bijdrage aan
Ik ben zo gemotiveerd dat ik nu al aan mijn derde bak thee zit ipv aan wiener melangequote:Op maandag 14 november 2011 10:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hmm das waar
Maar motivatie is goed
Goed bezigquote:Op maandag 14 november 2011 10:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben zo gemotiveerd dat ik nu al aan mijn derde bak thee zit ipv aan wiener melangeEn ik was op de fiets vanmorgen
Het was frisjes ja in mijn polo plus zomerjas, maar goed....na 15 minuten fietsen niet meer. Behalve dan mijn handen en orenquote:
Ik kreeg altijd een hele koude neusquote:Op maandag 14 november 2011 10:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het was frisjes ja in mijn polo plus zomerjas, maar goed....na 15 minuten fietsen niet meer. Behalve dan mijn handen en oren
Heb je/ hebben jullie de offerte van http://www.unitedconsumer(...)ew.asp?uitingid=1749quote:Op maandag 14 november 2011 11:17 schreef borisz het volgende:
Komende week ook maar eens onderzoek doen naar een goede zorgverzekering. Heb inmiddels het voorstel binnen van mijn zorgverzekering.
Is er een addertje onder het gras bij deze verzekering?quote:Op maandag 14 november 2011 12:04 schreef AnneX het volgende:
[..]
Heb je/ hebben jullie de offerte van http://www.unitedconsumer(...)ew.asp?uitingid=1749
Gezien?
En goedenmiddag allen...
Neen.quote:Op maandag 14 november 2011 12:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is er een addertje onder het gras bij deze verzekering?
Maakt dus niet veel uit met wat ik nu heb. CZ Basis + jongeren. Mijn zorguitgaven voor 2012 alvast ingecalculeerd.quote:Op maandag 14 november 2011 12:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
Neen.
Wij zijn er eerder verzekerd geweest .
VGZ was lullig in het contracteren van OT en toen ben ik overgestapt.
Principekwestie![]()
Verder zijn zij de goedkoop met energie: altijd ónder de lokale provider.
Scheelt iets van 30 euro / jaar. Vaste kosten en energiebelasting is overal hetzelfde en het meest prijzige.
Met benzine en ook mobiel: 4,50 voor 150 minuten bellen per maand.
Alleen even opletten dat van fysio en/of oefentherapie de eerste 20 behandelingen zelf betaald moeten worden evt. door aanvullend vergoed worden.![]()
Nouja, je hoeft het in elk geval niet uit te typenquote:Op maandag 14 november 2011 12:49 schreef TAV74 het volgende:
Pfff, zojuist bijna 25 sollicitatiegesprekken ingepland t/m 1-12![]()
Als ik nog niet kan delegeren ga ik het de komende weken wel leren
VGZ doet ook aan energie, benzine en bellen?quote:Op maandag 14 november 2011 12:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
Neen.
Wij zijn er eerder verzekerd geweest .
VGZ was lullig in het contracteren van OT en toen ben ik overgestapt.
Principekwestie![]()
Verder zijn zij de goedkoop met energie: altijd ónder de lokale provider.
Scheelt iets van 30 euro / jaar. Vaste kosten en energiebelasting is overal hetzelfde en het meest prijzige.
Met benzine en ook mobiel: 4,50 voor 150 minuten bellen per maand.
Alleen even opletten dat van fysio en/of oefentherapie de eerste 20 behandelingen zelf betaald moeten worden evt. door aanvullend vergoed worden.![]()
Wie zegt dat ik er zoveel heb uitgenodigdquote:Op maandag 14 november 2011 12:53 schreef FutureFairytale het volgende:
@ tav; succes met alle gesprekken..dat je er zoveel hebt uitgenodigd
komen ze uit zichzelf?quote:Op maandag 14 november 2011 12:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik er zoveel heb uitgenodigd
Lang verhaal, maar zijn door anderen aangedragen en uiteindelijk moet maximaal de helft overbijven. Als het voor een reguliere eigen vacature was had ik er echt niet zoveel uitgenodigdquote:
Ah, in het kader van bezuinigen en inkrimpen toch maar 12/13 m/v aannemen erbij?quote:Op maandag 14 november 2011 12:58 schreef TAV74 het volgende:
Lang verhaal, maar zijn door anderen aangedragen en uiteindelijk moet maximaal de helft overbijven. Als het voor een reguliere eigen vacature was had ik er echt niet zoveel uitgenodigd
Is een grapje van je?quote:Op maandag 14 november 2011 12:53 schreef golfer het volgende:
[..]
VGZ doet ook aan energie, benzine en bellen?
Leg het je live nog wel eens uitquote:Op maandag 14 november 2011 13:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Ah, in het kader van bezuinigen en inkrimpen toch maar 12/13 m/v aannemen erbij?
oh gelukkig niet maar voor 1 functie. dan zou ik als sollicitant weinig hoop hebbenquote:Op maandag 14 november 2011 12:58 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Lang verhaal, maar zijn door anderen aangedragen en uiteindelijk moet maximaal de helft overbijven. Als het voor een reguliere eigen vacature was had ik er echt niet zoveel uitgenodigd
Je krijgt je WW-uitkering, mits goedgekeurd, vanaf je eerste officiële werkloosheidsdag. Dus vanaf 1-11.quote:Op maandag 14 november 2011 13:24 schreef FutureFairytale het volgende:
vandaag was de dag dat ik WW zou krijgen als ik goedkeuring kreeg. Ik heb vorige week gemaild dat ik nog niks heb gehoord en of ze ernaar wilden kijken en kreeg niks terug. nu nog niks gehoord dus weer gemaild, krijg ik terug dat ze er volgende week naar kijken. aangezien ik per 1 nov uit dienst ben mag ik hopen dat ik uitkering krijg met terugwerkende kracht en dus niet per volgende week?
ooh dat is fijnquote:Op maandag 14 november 2011 13:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Je krijgt je WW-uitkering, mits goedgekeurd, vanaf je eerste officiële werkloosheidsdag. Dus vanaf 1-11.
kan soms gebeuren dat hij niet lekker is.quote:Op maandag 14 november 2011 13:38 schreef MissHobje het volgende:
Gister avond nog balen, had heerlijk gekookt, lekker proseccootje erbij, prosecco niet te drinken! soort chemische, plastic nasmaak gatver! heb uiteraard vanochtend nogmaals even getest of het niet aan het eten (combi) lag ofzo, maar nee tis echt niet goed. Ga dus ook terug met deze fles, vind het zo raar.
iemand dit wel eens gehad?
Chefquote:
Wie gaat er dan ook nuchter in een trein vol dronken personen zittenquote:Op maandag 14 november 2011 13:57 schreef flying-dutchman het volgende:
Wel goed, beetje moe (heeft niks met het weekend te maken heur O:-)
beetje verantwoord gedrag vertonen werd redelijk afgestraft inderdaad! Maar had dan ook geen zin om heel erg brak te zijn in de periode na het slapenquote:Op maandag 14 november 2011 14:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook nuchter in een trein vol dronken personen zitten
het is gewoon duur de zorgverzekering, maar het verschilt weinig per zorgaanbieder vind ik, ik denk dat ik gewoon weer bij cz blijf, ben tevreden over de voorwaarden etc.quote:Op maandag 14 november 2011 14:06 schreef LieLie het volgende:
@Memo, ik heb laatst gekeken en een hoger eigen risico maakte echt heel weinig uit voor de premie. Het risico niet echt waard idd.
MeMoquote:Op maandag 14 november 2011 14:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het is gewoon duur de zorgverzekering, maar het verschilt weinig per zorgaanbieder vind ik, ik denk dat ik gewoon weer bij cz blijf, ben tevreden over de voorwaarden etc.
Zonnig ja? Hier nog steeds mistigquote:Op maandag 14 november 2011 14:19 schreef golfer het volgende:
Brrr. Het is inderdaad koud buiten. Wel mooi zonnig, maar erg fris. Ben dus maar niet op de scootert boodschappen gaan doen.
ronduit smerigquote:Op maandag 14 november 2011 13:56 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
kan soms gebeuren dat hij niet lekker is.
Afhaalchineesquote:Op maandag 14 november 2011 14:23 schreef flying-dutchman het volgende:
BWUH! cursus docent ziek, heb ik voor niets mijn huiswerk snel door bedrijven door gemaakt. Had het ook gewoon op een rustig moment kunnen doen.
Alleen wat moet ik nou eten.... iemand een idee? (zo min mogelijk afwas creeerend)
Race-Chinees is wel een idee, heb ik gelijk de rest van de week ook te eten. Kleine porties kennen ze daar nietquote:Op maandag 14 november 2011 14:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
AfhaalchineesSnackbar
Bezorgpizza
Hier ookquote:Op maandag 14 november 2011 14:22 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja hele dag al zon hier in Utrechtzo lekker en fris dat wel.
Surinaams ook nog een optie? Beetje peper erdoorheen. Ben je gelijk van je brakheid afquote:Op maandag 14 november 2011 14:28 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Race-Chinees is wel een idee, heb ik gelijk de rest van de week ook te eten. Kleine porties kennen ze daar niet
Snackbar, yuk!
Pizza, zaterdag avond en za/zo nacht al gehad
quote:Op maandag 14 november 2011 14:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Surinaams ook nog een optie? Beetje peper erdoorheen. Ben je gelijk van je brakheid af
Kan ik ook wel gebruiken trouwens...heb een subtiel koppijntje opgeduikeld. Ik kwam gister in de vriezer nog een paar doosjes diepvriesaardbeien tegen. Denk dat ik vanavond maar eens een aardbeiencrumble ga proberem
Surinaamsquote:Op maandag 14 november 2011 15:02 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]Peper.... die dingen waren errug pittig op mijn pizza afgelopen zaterdag en ik kan toch best redelijk wat hebben.
keuze die ik heb: http://www.justeat.nl/area/3533-utrecht
ja, nog wel meer ook, maar moet er eigenlijk een stel bijkopen aangezien ik steeds meer hemden krijg waarbij ik ze nodig hebquote:Op maandag 14 november 2011 15:25 schreef golfer het volgende:
En je hebt nog steeds die poker-manchetknopen?
Wel effen pak he, geen krijtstreepje.quote:Op maandag 14 november 2011 14:01 schreef borisz het volgende:
Pak maar weer eens uit de kast gehaald. Deze week twee inhouse dagen. Dinsdag Deloitte en donderdag KPMG.
Krijtstreepjesquote:Op maandag 14 november 2011 15:36 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Wel effen pak he, geen krijtstreepje.
Het is een effen pak met subtiel blauw streepjequote:Op maandag 14 november 2011 15:36 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Wel effen pak he, geen krijtstreepje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
gewaagdquote:Op maandag 14 november 2011 15:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is een effen pak met subtiel blauw streepje
quote:Op maandag 14 november 2011 15:57 schreef borisz het volgende:
Zo dat was Dexter S6E7.Je auto-onderdeel dat ertoe dient om de aerodynamica te verbeteren doet het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Met bruine schoenen en witte sportsokken, een buttondown shirt en een donald duck stropdas?quote:Op maandag 14 november 2011 15:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is een effen pak met subtiel blauw streepje
Eerst marineren, dan bakken en hierna stoven?quote:Op maandag 14 november 2011 15:46 schreef AnneX het volgende:
Heeft iemand wel eens indisch/ surinaams stoofvlees bereid?
Den dheng ragi oid.
Eén recept heeft het over marineren en andere over koken ?voor het bakken?
Ik vind het lelijk. Ik ben van de klassieke effen pakken.quote:Op maandag 14 november 2011 15:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat is er mis met krijtstreep?
Dat lijkt mij wel watquote:Op maandag 14 november 2011 16:01 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Eerst marineren, dan bakken en hierna stoven?
alleen maar effen pakken is ook zo saai, subtiele streepjes prima, maar die hele dikke strepen (volgens mij heet dat een "power suit") vind ik lelijk! Ruitjes hoeven van mij ook nietquote:Op maandag 14 november 2011 16:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik vind het lelijk. Ik ben van de klassieke effen pakken.
Ik kijk gewoon zonder ondertitels. En die aanvangstijden zijn bekend en staan ook in het topic erover.quote:Op maandag 14 november 2011 16:17 schreef AnneX het volgende:
Overigens http://www.bbc.co.uk/programmes/b00mx9xb/broadcasts/upcoming
Let op de verschillende aanvangstijden!
En ik kijk dus met ondertiteling! En jullie ?![]()
Ook niet naar het Concertgebouw bijv.?quote:Op maandag 14 november 2011 16:31 schreef golfer het volgende:
En ik draag nu lekker helemaal nooit meer kostuums.
alleen je adamskostuum zekerquote:Op maandag 14 november 2011 16:31 schreef golfer het volgende:
En ik draag nu lekker helemaal nooit meer kostuums.
Nee hoor.Nergens voor nodig. Ik heb prima nette vrijetijdskleding.quote:
Ongetwijfeld.quote:Op maandag 14 november 2011 16:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor.Nergens voor nodig. Ik heb prima nette vrijetijdskleding.
Zelf zou ik dat nooit doen. atleast niet met uit de broek hangende polo. Maar ik ben dan ook een mierenneuker die een bruine bril opzet bij bruine schoenen (en riem)quote:Op maandag 14 november 2011 16:47 schreef golfer het volgende:
Ik doe heel soms nog wel een een kostuumjasje aan boven een spijkerbroek en shirt polo.
Bijvoorbeeld zoals hier bij de verhalenvertel de Mot gaan.
Das ook een leuke combi.quote:Op maandag 14 november 2011 16:47 schreef golfer het volgende:
Ik doe heel soms nog wel een een kostuumjasje aan boven een spijkerbroek en shirt.
Bijvoorbeeld zoals hier bij de verhalenvertel de Mot gaan.
Ach, er is meer in het leven dan uiterlijk vertoon.quote:Op maandag 14 november 2011 16:54 schreef flying-dutchman het volgende:
Zelf zou ik dat nooit doen. atleast niet met uit de broek hangende polo. Maar ik ben dan ook een mierenneuker die een bruine bril opzet bij bruine schoenen (en riem)
Idd, tijd om naar huis te gaan is ook een onderdeelquote:Op maandag 14 november 2011 16:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach, er is meer in het leven dan uiterlijk vertoon.
Ik vind dat altijd wel leuk juistquote:Op maandag 14 november 2011 16:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach, er is meer in het leven dan uiterlijk vertoon.
quote:Op maandag 14 november 2011 16:57 schreef AnneX het volgende:
En Nigella op rtl vier.
In dr ochtendjas!![]()
Polo in de broekquote:Op maandag 14 november 2011 16:54 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Zelf zou ik dat nooit doen. atleast niet met uit de broek hangende polo. Maar ik ben dan ook een mierenneuker die een bruine bril opzet bij bruine schoenen (en riem)
quote:
Ja de manchetten draag ik eigenlijk ook altijd los.quote:Op maandag 14 november 2011 17:57 schreef TAV74 het volgende:
Ik draag ook alleen pantalon/nette overhemden voor mijn werk trouwens, los hangende shirts ftw
Hij is idd leuk,quote:Op maandag 14 november 2011 18:07 schreef kaasplankje het volgende:
Gisteren hebben we een leuke video gekeken op de bank.
[ afbeelding ]
Hi DE! alles ok? ik wacht met spanning af. heb bij 2 bedrijven gesprekken gehad.quote:
Alles okquote:Op maandag 14 november 2011 18:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hi DE! alles ok? ik wacht met spanning af. heb bij 2 bedrijven gesprekken gehad.
polo uit broek met jasje erover vind ik ook geen porem. Beter de polo in de broek dan als je er perse een jasje overheen wil dragen. Eigenlijk alles uit de broek met een net jasje erover vind ik geen gezichtquote:
jazeker alles ok hier. Met jou ook een beetje? heb via via wel het een en ander gehoord enzoquote:Op maandag 14 november 2011 18:13 schreef FutureFairytale het volgende:
FD! Alles wel? Golfer; ik heb net strooplikkertjes gegeten
voor paps gekookt. met aardappelpuree met champignons en prei en gegrilde groenten.
Ik kom binnenkort wel even bij je langs voor een portie.quote:Op maandag 14 november 2011 18:13 schreef FutureFairytale het volgende:
FD! Alles wel? Golfer; ik heb net strooplikkertjes gegeten
![]()
gaat goed dus met je project ?quote:Op maandag 14 november 2011 18:49 schreef Bluezz het volgende:
Nu maar hopen dat die besnijdenis niet nodig is
Ik heb zooooooo hard gewerkt en veel gedaanEn we kregen dé mail voor DDAY aankomende vrijdag (en de hele vlg week) dat liegt er niet om zeg
Niet lekker, nu werkt geen enkele pijnstiller meer. Vandaag 6 uur geslapen en morgen naarde specialist.quote:
gatver zeg, nou hopen dat hij/zij er iets mee kan.quote:Op maandag 14 november 2011 18:51 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Niet lekker, nu werkt geen enkele pijnstiller meer. Vandaag 6 uur geslapen en morgen naarde specialist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |