Kaas en ik gaan vandaag kiezen welke afwerking onze muren gaan krijgen. Mijn moeder wil de stucadoor betalen omdat zij en paps het huis willen kopen als wij eruit gaan (over een jaar of 10) en zo heeft ze er zelf ook vast profijt vanquote:Op zaterdag 12 november 2011 08:41 schreef Isabeau het volgende:
Waarom zijn we zo vroeg op, Lein?
Van krak zijn we dat wel gewend![]()
![]()
Nou dat is niet de bedoeling hoor, geen tijd voorquote:Op zaterdag 12 november 2011 08:46 schreef Isabeau het volgende:
Wat leuk, jullie gaan dus noodgedwongen naar de intocht kijken
En waarom willen je ouders jullie huisje over 10 jaar kopen? Vinden ze het een leuk plekje om bejaard te worden?
Waarom ben jij zo vroeg op?quote:Op zaterdag 12 november 2011 08:41 schreef Isabeau het volgende:
Waarom zijn we zo vroeg op, Lein?
Van krak zijn we dat wel gewend![]()
![]()
Oh, dat is best asociaal ja.quote:Op zaterdag 12 november 2011 08:51 schreef Isabeau het volgende:
De overburen zijn een nieuw pad aan het maken (met zo'n machine die alles aanstamperdestampt), al vanaf half 8 of zo. Ik vind dat eerlijk gezegd behoorlijk asociaal op zaterdagochtend om zo ongelofelijk veel teringherrie te maken, maar zij blijkbaar niet
Beter op zaterdag dan op zondag denk ik danquote:Op zaterdag 12 november 2011 08:51 schreef Isabeau het volgende:
De overburen zijn een nieuw pad aan het maken (met zo'n machine die alles aanstamperdestampt), al vanaf half 8 of zo. Ik vind dat eerlijk gezegd behoorlijk asociaal op zaterdagochtend om zo ongelofelijk veel teringherrie te maken, maar zij blijkbaar niet
Lekkerquote:Op zaterdag 12 november 2011 09:28 schreef borisz het volgende:
Mogge
De Hema Bosvruchten Clafoutis is opgehaald
Ik wil ook.quote:Op zaterdag 12 november 2011 08:54 schreef Isabeau het volgende:
En Lein, ik ben hier gisteravond mee begonnen:
Whut?quote:Op zaterdag 12 november 2011 10:49 schreef Stereotomy het volgende:
Filmpjes van Sunny bekijken is goed voor mijn zelfvertrouwen.
Ik snap hem niet?quote:Op zaterdag 12 november 2011 10:43 schreef Sunnythesun het volgende:
* Sunnythesun noteert:filmpjes van jezelf bekijken terwijl je een serieus gesprek voert is niet goed voor je zelfvertrouwen
Als ik een nieuwe PC heb zorg ik ervoor dat Skyrim het doetquote:
Ik heb gewoon een Xbox daarvoorquote:Op zaterdag 12 november 2011 11:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Als ik een nieuwe PC heb zorg ik ervoor dat Skyrim het doet.
whut? Een apple misschien, maar mijn pc doet het over het algemeen prima met spelletjesquote:Op zaterdag 12 november 2011 11:06 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb gewoon een Xbox daarvoor. Gekloot met PCs die wel of niet werken ben ik al jaren zat
.
Het was iets om te onthouden voor mezelfquote:
Aan de Apple ligt het over het algemeen niet. Maar het gezeik met of de hardware wel of niet voldoet als je een spel in de winkel koopt, dat gezeik hoef ik gewoon niet meer.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
whut? Een apple misschien, maar mijn pc doet het over het algemeen prima met spelletjes
Die komen van de pietenschoolquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:26 schreef AnneX het volgende:
Trekken ze die volwassen Pieten van de kleinkunstacademies en tonelscholen enzo.
Of uzb?
Maar voor één of twee spellen een XBOX kopen is een beetje zonde.quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een Xbox daarvoor. Gekloot met PCs die wel of niet werken ben ik al jaren zat
.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:29 schreef AnneX het volgende:
Jaren niet gezien en dan zit ik toch met natte ogen naar de intocht van SintNicolaas te kijken !
Snap ik wel, het ademt zo heerlijk Oud Hollandsche onschuldquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:29 schreef AnneX het volgende:
Jaren niet gezien en dan zit ik toch met natte ogen naar de intocht van SintNicolaas te kijken !
Joh dat heeft iedereenquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het was iets om te onthouden voor mezelf![]()
Heb gister een gesprek opgenomen voor mijn studie en ik háát het dus om naar mezelf te kijken. In mijn hoofd ben ik veel knapper![]()
ik heb een rare neus en rare wangen
Ik niet hoor, ik onderschat mijn enorme schoonheid altijd, ik kijk dan even video om weer te beseffen hoe goed ik eruit ziequote:
Ik zat al op zoiets te wachten van jequote:Op zaterdag 12 november 2011 12:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ik onderschat mijn enorme schoonheid altijd, ik kijk dan even video om weer te beseffen hoe goed ik eruit zie
Snap ik, je weet hoe ik er uit ziequote:Op zaterdag 12 november 2011 12:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zat al op zoiets te wachten van je
Nja heb groep 7, die volgen het Sintjournaal gelukkig verder niet meer hoorquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:44 schreef AnneX het volgende:
MartineBijl en ?? Mw. Ten Overvloede
Sunny moet natuurlijk ook beroepshalve kijken.
Nee hoor! Ik vind mezelf altijd zo lelijk op foto's dat ik altijd verrast ben dat ik er op bewegende beelden zo leuk uitziequote:
?? = John Buijsman googel ik nuquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:44 schreef AnneX het volgende:
MartineBijl en ?? Mw. Ten Overvloede
Sunny moet natuurlijk ook beroepshalve kijken.
Ik heb met veel moeite dat zelfbeeld bij gesteld in de loop der jaren, maar door zo'n filmpje wordt ik weer een flinke stap terug gegooidquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee hoor! Ik vind mezelf altijd zo lelijk op foto's dat ik altijd verrast ben dat ik er op bewegende beelden zo leuk uitzieEn in elk 'serieus gesprek' (doorgaans medische gesprekken voor geneeskunde) die opgenomen werden vond ik mezelf veel beter reageren en overkomen dan ik dacht voor ik de beelden zag.
Voordeel van een laag zelfbeeld hebben
Tot 13:20quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:48 schreef AnneX het volgende:
Hoe lang gaat dit duren?
(bij een voetbalwedstrijd weet je dat vantevoren)
Nog boskippen halen..
ik dacht dat jij op water en brood ging!quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:22 schreef Den_Haag het volgende:
Feli Aure
Net ff portie kibbeling gescoord
Blijft toch lekker
Miyaquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:53 schreef AnneX het volgende:
FFT je meot wel oplettenalvast, straks moet je alles aan Maya vertellen!
quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb met veel moeite dat zelfbeeld bij gesteld in de loop der jaren, maar door zo'n filmpje wordt ik weer een flinke stap terug gegooid![]()
![]()
Inhoudelijk heb ik er nog niet naar geluisterd verder.. ben benieuwd of me dat tegen of mee valt. Mijn stem vind ik wel altijd leuker dan ik hem zelf hoor, iets liever..
haha. Tav syndroom.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:55 schreef Bluezz het volgende:
Aure felitrouwens!
En Isa, ik vind mezelf ook helemaal niks. Niet op foto's, niet op film, niet pratend, niet zingend.
Ik vrees dat dat nooit meer over gaat
Maar ik doe net of ik het wel prima vind, een beetje het Tavsyndroom
In mijn hoofd klink ik veel lomper en lager dan als ik mezelf op een bandje of film terug hoorquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik vind mijn stem juist niet leuk als ik die terug hoor hehe. Veel hoger en een beetje...pieperig
Jij hebt ook een lieve stem
quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:55 schreef Bluezz het volgende:
Aure felitrouwens!
En Isa, ik vind mezelf ook helemaal niks. Niet op foto's, niet op film, niet pratend, niet zingend.
Ik vrees dat dat nooit meer over gaat
Maar ik doe net of ik het wel prima vind, een beetje het Tavsyndroom
Maya de Bijquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:56 schreef Bluezz het volgende:
Maya is trouwens ook leuk
Steer, wat een leuk museum!
quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:07 schreef TAV74 het volgende:
Grote sinterklaasfeest in Ahoy.. Dat druist dan weer volledig tegen mijn kneuterige sinterklaasbeleving in
uugghh dat hoge, lijkt wel kinderachtige vind ik juist verschrikkelijk als ik mezelf hoor. ik denk ook dat ik veel lager praat. en ik sta wel met een aantal filmpjes pratend op YouTube en zit hier dan echt met mn handen voor mn gezicht.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik vind mijn stem juist niet leuk als ik die terug hoor hehe. Veel hoger en een beetje...pieperig
Jij hebt ook een lieve stem
1833 – Alexander Borodin, Russisch componistquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:08 schreef TAV74 het volgende:
Nog meer mensen met verjaardagen in de familie? Dan feliciteer ik iedereen straks gewoon in 1 post
ik weet niet of Ernst en Bobbie het nog presenteren maar de jaren dat zij het doen is het echt zo leuk! hun humor vind ik mooi en is ook voor volwassenen, daarom doen ze het leuk omdat er natuurlijk ook volwassenen in de zaal zitten.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:07 schreef TAV74 het volgende:
Grote sinterklaasfeest in Ahoy.. Dat druist dan weer volledig tegen mijn kneuterige sinterklaasbeleving in
Het is soweiso niet leuk. Overgeorganiseerd vermaak, Sinterklaas is een kenuterig kinderfeest met liedjes bij de openhaard, schoentjes zetten en pakjesquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik weet niet of Ernst en Bobbie het nog presenteren maar de jaren dat zij het doen is het echt zo leuk! hun humor vind ik mooi en is ook voor volwassenen, daarom doen ze het leuk omdat er natuurlijk ook volwassenen in de zaal zitten.
met een andere presentator is het gelijk niet leuk meer
Vreselijk vond ik die vieringen vroeger op mijn werk. Mijn zoontjes wilden altijd wel meedoen, maar dat massale en dat gejank van al die kinderen door elkaarquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het is soweiso niet leuk. Overgeorganiseerd vermaak, Sinterklaas is een kenuterig kinderfeest met liedjes bij de openhaard, schoentjes zetten en pakjes
denk je dat deze intocht ook niet overgeorganiseerd is dan?quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het is soweiso niet leuk. Overgeorganiseerd vermaak, Sinterklaas is een kenuterig kinderfeest met liedjes bij de openhaard, schoentjes zetten en pakjes
Zonder intocht geen kneuterig kinderfeest, die hoort er gewoon bij. Ik vind alleen de koniginnedag-achtige toevoegingen niet zo geweldigquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
denk je dat deze intocht ook niet overgeorganiseerd is dan?
Vre-se-lijkquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik weet niet of Ernst en Bobbie het nog presenteren maar de jaren dat zij het doen is het echt zo leuk! hun humor vind ik mooi en is ook voor volwassenen, daarom doen ze het leuk omdat er natuurlijk ook volwassenen in de zaal zitten.
met een andere presentator is het gelijk niet leuk meer
ja valt me heel erg meequote:Op zaterdag 12 november 2011 13:17 schreef TAV74 het volgende:
Oh ja, ik ben wel tevreden over de nieuwe Sint
Het was wachten totdat hij riep:" Kijk Sjonnie, allemaal lekkere wijvenquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:17 schreef TAV74 het volgende:
Oh ja, ik ben wel tevreden over de nieuwe Sint
Zolang kids maar lol hebben....da's het belangrijkste voor mijquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
En wat denk je dan van het agressieve gedrag van de oudersquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vreselijk vond ik die vieringen vroeger op mijn werk. Mijn zoontjes wilden altijd wel meedoen, maar dat massale en dat gejank van al die kinderen door elkaar
ouders agressief op een Sintfeest op kantoor.... why?quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En wat denk je dan van het agressieve gedrag van de oudersHeb er nu een aantal bij mijn vorige werkgever meegemaakt...... de ouders zijn het ergst
Ja, vreselijkquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En wat denk je dan van het agressieve gedrag van de oudersHeb er nu een aantal bij mijn vorige werkgever meegemaakt...... de ouders zijn het ergst
pff...quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, vreselijkHet gegraai en die kinderen naar voren duwen. Brrrrr niks voor mij
quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ouders agressief op een Sintfeest op kantoor.... why?
Dat dus! En dan vervolgens nog het pand uitlopen met jaszakken vol kruidnoten, pepernoten, stukken marsepein en gevulde speculaas en banketstaaf omdat ze bang zijn dat ze verhongeren of zoquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, vreselijkHet gegraai en die kinderen naar voren duwen. Brrrrr niks voor mij
Doe maar gewoon Henk en Henkquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
pff...
leukste (moderne) Sinterklaaslied
quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]
Dat dus! En dan vervolgens nog het pand uitlopen met jaszakken vol kruidnoten, pepernoten, stukken marsepein en gevulde speculaas en banketstaaf omdat ze bang zijn dat ze verhongeren of zo
Tuurlijk niet man. De Sint was er toch nog helemaal nietquote:
hmm haalt het niet bij Joling & Diego. ik had het ook over modern hequote:
Kijk eens om je heen zou ik zeggenquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ouders agressief op een Sintfeest op kantoor.... why?
vre-se-lijkquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hmm haalt het niet bij Joling & Diego. ik had het ook over modern hede Edwin Evers band heeft de muziek ingespeeld, die trompetten
Precies, hij moet ook gewoon stoute kinderen laten afranselen met een roequote:Op zaterdag 12 november 2011 13:33 schreef Sunnythesun het volgende:
wat Sinterklaas betreft ben ik behoorlijk conservatief![]()
Wie is het dan?quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Het was wachten totdat hij riep:" Kijk Sjonnie, allemaal lekkere wijven. "
mag hij dat niet zelf doen dan?quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Precies, hij moet ook gewoon stoute kinderen laten afranselen met een roe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Kees uit Flodderquote:
quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:39 schreef borisz het volgende:
Huh?
[ afbeelding ]
Oh wachtje wilt niet weten wat ik bij die 1e pic dacht.... en ik schrok me wild omdat JIJ het postteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Huh?
[ afbeelding ]
Oh wachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Huh?
[ afbeelding ]
Oh wachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Huh?
[ afbeelding ]
Oh wachtIeuw, dat matras heeft de nodige natte plekken gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Ah!quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Kees uit Flodder. Ofwel Stefan vd Walle is de nieuwe Sint.
Vind je er een vogellijkje in?quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:22 schreef Bluezz het volgende:
Ik denk dat ik in dit huishouden maar zéker niet mijn schoen moet zetten
Huh?
[ afbeelding ]
Oh wachtOh wacht, Borisz doet bedden opmaken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu ben ik wel heel nieuwsgierig wat je dacht!quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:40 schreef FutureFairytale het volgende:
je wilt niet weten wat ik bij die 1e pic dacht.... en ik schrok me wild omdat JIJ het postte
En kan dat bij jou ook vanaf je werkplek?quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit in een wowraid met iemand die zich net verontschuldigt voor zijn slechte spel, maar hij speelt vanuit zijn ziekenhuisbed op het ziekenhuisnetwerk
Nee, absoluut nietquote:
Ach ja. * krakkemieke afklopt En anders is er nog de huisartsenpost.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:51 schreef AnneX het volgende:
Hé Kwak... Hoest het?
Met vertrouwen het weekend in?
/ nog even dan.
Ja, daar ben ik super blij meequote:
quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hmm haalt het niet bij Joling & Diego. ik had het ook over modern hede Edwin Evers band heeft de muziek ingespeeld, die trompetten
quote:
Gewoon een scheut bouillon erbij en laten sudderen toch?quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:00 schreef AnneX het volgende:
Toch maar begonnen met voorbereiding voor paëlla morgen, want mn. X wil gaargestoofde kip met smaak die van het bot valt.......![]()
Kom ik alleen maar snel klaar recepten tegen...![]()
Zou het lukken met aangebraden kippepoten verder laten garen op klein vuur in een bouillon???
Wie weet? Of heeft een link?
Net gedaan... En laat maar sudderen...quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:03 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Gewoon een scheut bouillon erbij en laten sudderen toch?
Tofquote:Op zaterdag 12 november 2011 16:14 schreef kaasplankje het volgende:
Leuke dag gehad, met Lein op pad om wandafwerking uit te zoeken bij een stucadoorgroothandel, even in 't nieuwe huis geweest om te passen en meten, toen bij een antiekwinkeltje in de stad een 100 jaar oude eiken buffetkast voor in de keuken en 4 eiken eetkamerstoelen gekocht. Flink wat Euro's van de prijs afgepingeld.
Anders had je ms welgemogen met de Intochtvan Sint Nicolaas!!!quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:00 schreef Sarabi het volgende:
Intocht gekeken en nu maar eens kruidnoten gaan maken
Oja en ik heb mezelf ingeschreven bij het detacheringsbureau van de uni, waarom wist ik daar niet eerder van af?
Pff ik hoop voor kerstmis over te kunnen. Eind november komt de keuken, die moet dan nog geplaatst, de badkamer is nog niet af, en we zijn nu nog met de CV bezig. En de wanden zijn nog niet klaar, houtwerk schilderen etc. etc.quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:15 schreef PdeHoog het volgende:
TofEnig zicht op de verhuisdatum al?
Getver ja, ik ging nog even boodschapjes doen maar het zag zwart van de kinderen. Gillende, dreinende, jankende, oververmoeide en overprikkelde krijsblagenquote:Op zaterdag 12 november 2011 16:17 schreef AnneX het volgende:
Kaas! Heb je de Goedheiligman gesproken?en/ gezien dan?
Even jullie wensen opgeschreven in het Grote Boek...
Ik las aaipiet.quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:17 schreef AnneX het volgende:
Kom aan nix anders toe sinds die aaaaaaipet
Ik ben een beetje bij Sint uit de buurt gebleven. Ik keek laatst een film waarin de goedheiligman je kwam halen met volle maan op 5 dec. En aangezien 't volle maan is blijf ik maar op afstand voor de zekerheid hé?quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:17 schreef AnneX het volgende:
[..]
Anders had je ms welgemogen met de Intochtvan Sint Nicolaas!!!
Vlg. mij was er een blikje uzb aangesproken.
En waarin verschilt uzb van uni detachering?
Is het veelwerk?pepernoten maken?
Kaas! Heb je de Goedheiligman gesproken?en/ gezien dan?
Even jullie wensen opgeschreven in het Grote Boek...
Shuut, ik lijk/ ben hyper.
Kom aan nix anders toe sinds die aaaaaaipet
Daarom doen wij de afwas maar 1x per week; na 1x er van eten is het toch weer vies.quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:58 schreef LieLie het volgende:
Kennen jullie dat? Dat je eigenlijk wel wilt douchen, maar dat je weet dat je over een uur toch gaat gourmetten en daarna weer naar het eten stinkt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:08 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Daarom doen wij de afwas maar 1x per week; na 1x er van eten is het toch weer vies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:08 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Daarom doen wij de afwas maar 1x per week; na 1x er van eten is het toch weer vies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet zeggen dat ik nooit iets heb van 'ik heb zo'n ontzettende zin om even lekker warm... af te wassen'.
Ik ook niet, maar als het dan klaar is en het aanrecht weer lekker schoon is wordt ik er helemaal blij van. /smaakpolitiequote:Op zaterdag 12 november 2011 17:09 schreef LieLie het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik nooit iets heb van 'ik heb zo'n ontzettende zin om even lekker warm... af te wassen'.
Nee, het was niet veel werkquote:Op zaterdag 12 november 2011 16:17 schreef AnneX het volgende:
[..]
Anders had je ms welgemogen met de Intochtvan Sint Nicolaas!!!
Vlg. mij was er een blikje uzb aangesproken.
En waarin verschilt uzb van uni detachering?
Is het veelwerk?pepernoten maken?
Door 6 weken bij de Bijenkorf souvenirs verkopen aan de touristen- vakantiewerk-quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nee, het was niet veel werk
Wel had ik ze iets te groot gemaakt maar goed dat is geen probleem
Ik zou geen goede piet zijn hahaha ik ben veelste verlegen
Deze detachering heeft alleen interne vacatures, dus de enige mogelijkheid om bijbaantjes te hebben op de uni. Verder geen verschil denk ik
Ben benieuwd of er iets uit gaat komen
Eerste zou best kunnen. Ik moest eens voor tekenen op school model staan. Nou na een kwartier was dat klaarquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:04 schreef LieLie het volgende:
Eerder vanavond bij t eten voorbereiden werd ik een nogal licht in m'n hoofd. Helemaal licht voor m'n ogen en m'n oren gingen dicht, iedereen klonk heel ver weg.
Te weinig gegeten/gedronken? Hormonen?
icm Stress??quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:04 schreef LieLie het volgende:
Eerder vanavond bij t eten voorbereiden werd ik een nogal licht in m'n hoofd. Helemaal licht voor m'n ogen en m'n oren gingen dicht, iedereen klonk heel ver weg.
Te weinig gegeten/gedronken? Hormonen?
Het was echtquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
icm Stress??![]()
Damn, ik heb net lekker gegeten.. en ik had het nog zelf gemaakt ook![]()
![]()
Mansaf (lamsstoof) met kaneelrijst en toe een 'bread and butter pudding 1001 nacht' zoals ik hem maar noem voor het gemak
met gecarameliseerde banaan en vanilleijs
Mja, nou, stress.. Wel druk ja..quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
icm Stress??![]()
Damn, ik heb net lekker gegeten.. en ik had het nog zelf gemaakt ook![]()
![]()
Mansaf (lamsstoof) met kaneelrijst en toe een 'bread and butter pudding 1001 nacht' zoals ik hem maar noem voor het gemak
met gecarameliseerde banaan en vanilleijs
Misschien een beetje vermoeidheid in combi met te weinig suiker (eten)quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:19 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mja, nou, stress.. Wel druk ja..
Klinkt lekker!
Denk het wel ja..quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Misschien een beetje vermoeidheid in combi met te weinig suiker (eten)
Nu Sint kijkenbrrrrrrrr
Post ik wel ff op facebook als Sint af is of morgen of zo. Heb er ook een fototje van gemaaktquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:27 schreef LieLie het volgende:
[..]
Denk het wel ja..![]()
Morgen ga ik eend roken!
En heb je een receptje van de BBP met banaan?
Drugs zijn geen geschikt middel tegen stress Liequote:
quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Drugs zijn geen geschikt middel tegen stress Lie
quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Drugs zijn geen geschikt middel tegen stress Lie
Hm, weet ik niet. Zou kunnen, heb een paar jaar terug ook zoiets gehad in een stressvolle periode. Had ik nog niet aan gedacht.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kan het zijn dat je verkeerd ademhaalt? Dan heb je ook die verschijnselen.
Die van Dick Maas?quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Die van Dick Maas?
Die heb ik net gebrand op DVD.
Ga nu kijken naar die filmdocu van Martin Scorsese op de BBC2 over George Harrison.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:49 schreef borisz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hobwhobhob! Hai.quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hobwhobhob! Hai.
Ik heb wat meningen over een stukje muziek nodig. Zijn er mensen die een stevig potje rock kunnen waarderen ?
Uhuhquote:
Mijn muziektheorie is heel simpelquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hobwhobhob! Hai.
Ik heb wat meningen over een stukje muziek nodig. Zijn er mensen die een stevig potje rock kunnen waarderen ?
3. Nederlandstalig is slecht tenzij het goed is.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Mijn muziektheorie is heel simpel
1. Al het muziek is goed tenzij het slecht is.
2. Slecht = hiphop of platen die borisz heeft slecht bevonden.
2a. Er zijn ook goede hiphop platen, maar zijn uitzonderingen op de regel.
Hiphop kan ik zelfs nog waarderenquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Mijn muziektheorie is heel simpel
1. Al het muziek is goed tenzij het slecht is.
2. Slecht = hiphop of platen die borisz heeft slecht bevonden.
2a. Er zijn ook goede hiphop platen, maar zijn uitzonderingen op de regel.
Ja zitten valse noten tussen, basstuk valt soms weg, de solo is ff in 1 stuk geimproviseerd, er zijn stukken geknipt en gepkakt waardoor de overgangen raar lopen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:18 schreef MissHobje het volgende:
Beginstukje klinkt lekker
Gitaartje erin ook, al meen ik wel wat valse noten te horen! (ff schaven nog)
Ik ben heul nietzo van de rock maar moet zeggen, het luistert lekker weg.
Astuquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja zitten valse noten tussen, basstuk valt soms weg, de solo is ff in 1 stuk geimproviseerd, er zijn stukken geknipt en gepkakt waardoor de overgangen raar lopen.
Het gaat dus om de grove opzet![]()
![]()
Maar bedankt voor het luisteren
quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:49 schreef borisz het volgende:
[..]Mijn ogen wat doe jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Film over Beatles/George H. van Scorsese is leuk![]()
Moet ze ook nog altijd een keer bekijken. Welke is eigenlijk de originele serie, 1 t/m 3 of 4 t/m 6?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:36 schreef PdeHoog het volgende:
Nou. Dat was Star Wars 6Sinds gisteravond alle zes de films gekeken
En nee....niet veel andere dingen gedaan
Die regel zou ook best ingevoerd kunnen worden.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
3. Nederlandstalig is slecht tenzij het goed is.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Moet ze ook nog altijd een keer bekijken. Welke is eigenlijk de originele serie, 1 t/m 3 of 4 t/m 6?
Lekker tochquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:36 schreef PdeHoog het volgende:
Nou. Dat was Star Wars 6Sinds gisteravond alle zes de films gekeken
En nee....niet veel andere dingen gedaan
Ik had heul andere plannenquote:
Blijkbaarquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:59 schreef Bluezz het volgende:
Morgen nog een hele dag joh
En dat slapen en rusten had je kennelijk nodig
quote:Op zondag 13 november 2011 03:06 schreef Stereotomy het volgende:
Prachtige dag gehad, nu slapie en morgenvroeg pannenkoeken en met L. naar de EftelingAlaaf
Goeie berichten!quote:Op zondag 13 november 2011 03:45 schreef FutureFairytale het volgende:
home sweet home
was leuk het feest! de dj is toch ook echt zo gek... ik ben dol op em. heb em weer lekker geknuffeld. helaas een niet zo'n leuk meidengroepje aan mn rechterkant waar ik bijna een aanvaring mee heb gehad maar toen het uit de hand dreigde te lopen gingen we weg want ik had geen zin in een zinloze ruzie. nog ff hamburgertje gegeten en lekker gekletst met vriendinnen en nu slapen
Zometeen. Eerst even afwachten tot de pillen werken.quote:Op zondag 13 november 2011 03:48 schreef FutureFairytale het volgende:
goeienacht Krakga je nog even lekker proberen te slapen?
Trusten!quote:Op zondag 13 november 2011 03:56 schreef FutureFairytale het volgende:
dankje. ik droom tot het einde, die was wat mindermaar verder heel leuk en de lieve dj heeft me gered
ik hoop dat de pilletjes gauw werken. slaapse. xx
Ik weet het eerlijk gezegd niet eens, maar dat klinkt wel logisch jaquote:Op zondag 13 november 2011 10:50 schreef Jagärtrut het volgende:
frustrerend is dat he, LIe, dat transcriberen (heet dat zo in het Nederlands? transcribe in het engels)
Moest ik ook veel doen toen ik journalistiek studeerde..
Ik kan ook vertellen dat een fulltime vak volgen, 1 dag in de week lesgeven (zonder voorbereiding) en nog een halftime vak volgen, en nog opdrachten voor die vakken maken en een paper willen schrijven en een conferentie organiseren (En dat alles voor half December) veel tijd kost. Ik werk tegenwoordig elke dag van 8 tot 8, gister bijna de hele dag gewerkt, en nu ook nog een paar uur werken..
Maar, gister wel een nieuwe keukenmachine gekocht, bij de Lidl! En hij is tof!
wowquote:Op zondag 13 november 2011 10:50 schreef Jagärtrut het volgende:
frustrerend is dat he, LIe, dat transcriberen (heet dat zo in het Nederlands? transcribe in het engels)
Moest ik ook veel doen toen ik journalistiek studeerde..
Ik kan ook vertellen dat een fulltime vak volgen, 1 dag in de week lesgeven (zonder voorbereiding) en nog een halftime vak volgen, en nog opdrachten voor die vakken maken en een paper willen schrijven en een conferentie organiseren (En dat alles voor half December) veel tijd kost. Ik werk tegenwoordig elke dag van 8 tot 8, gister bijna de hele dag gewerkt, en nu ook nog een paar uur werken..
Nicequote:Maar, gister wel een nieuwe keukenmachine gekocht, bij de Lidl! En hij is tof!
Waarom alle gesprekken helemaal uittikken? En niet gewoon gespreksverslagen maken? Stuk sneller en je hebt alle kernpunten te pakken.quote:Op zondag 13 november 2011 10:55 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik weet het eerlijk gezegd niet eens, maar dat klinkt wel logisch jaEn wel frustrerend ja. Ik kan echt snel typen, maar nog duurt het heel lang.. En je moet iedere seconde opletten, om mee te kunnen typen. Maar goed.. na dit weekend wel bijna een derde van de gesprekken gehad en uitgewerkt.
En dat van jou klinkt als volle bak zeg, jeetje!
Nieuwe keukenspullen die fijn zijn
heb je de gesprekken digitaal? de Duutser kan dit programma aanraden: http://www.audiotranskription.de/english/f4.htmquote:Op zondag 13 november 2011 10:55 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik weet het eerlijk gezegd niet eens, maar dat klinkt wel logisch jaEn wel frustrerend ja. Ik kan echt snel typen, maar nog duurt het heel lang.. En je moet iedere seconde opletten, om mee te kunnen typen. Maar goed.. na dit weekend wel bijna een derde van de gesprekken gehad en uitgewerkt.
En dat van jou klinkt als volle bak zeg, jeetje!
Nieuwe keukenspullen die fijn zijn
Het is een onderzoeksverslag, dus voor de verslaglegging moet ik alles uitwerken.quote:Op zondag 13 november 2011 10:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waarom alle gesprekken helemaal uittikken? En niet gewoon gespreksverslagen maken? Stuk sneller en je hebt alle kernpunten te pakken.
Ja, digitaal op de iPad. Die ligt naast het toetsenbord en ik kan met mijn pink er net bij en dan zet ik hem op pauze. Dus dat gaat wel ongeveer net zo handig als met toetsen op het toetsenbord. Maar tnxquote:Op zondag 13 november 2011 10:58 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
heb je de gesprekken digitaal? de Duutser kan dit programma aanraden: http://www.audiotranskription.de/english/f4.htm
Kun je makkelijk de band mee stilzetten, zonder je vingers van het toetsenbord te halen, etc.
@P: De duutser moet zelf ook veel werken, dus die vind het niet zo erg. En we vinden onze tijd ook wel hoor..Samen in dezelfde kamer werken is ook gezellig. En dit is ook een onderdeel van het normale leven, en het is fijn om samen ook een normaal leven te hebben, het hoeft niet altijd speciaal te zijn.
Oh de hel! Zo blij dat wij daar met onderzoeken in de praktijk vanaf gestapt zijnquote:Op zondag 13 november 2011 11:00 schreef LieLie het volgende:
[..]
Het is een onderzoeksverslag, dus voor de verslaglegging moet ik alles uitwerken.
Klinkt gezelligquote:Op zondag 13 november 2011 10:58 schreef Jagärtrut het volgende:
@P: De duutser moet zelf ook veel werken, dus die vind het niet zo erg. En we vinden onze tijd ook wel hoor..Samen in dezelfde kamer werken is ook gezellig. En dit is ook een onderdeel van het normale leven, en het is fijn om samen ook een normaal leven te hebben, het hoeft niet altijd speciaal te zijn.
't Gaat toch om het spelplezier en de 3e ronde?quote:Op zondag 13 november 2011 11:11 schreef TAV74 het volgende:
Leuk trouwens, vanmiddag handballen in onze nieuwe outfitsEindelijk onze eigen zwart/witte clubkleuren.
Vrees alleen dat een overwinning er niet in zit
3e ronde? het is geen bekercompetitiequote:Op zondag 13 november 2011 11:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
't Gaat toch om het spelplezier en de 3e ronde?
Whatever. Je snapte me iigquote:Op zondag 13 november 2011 11:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
3e ronde? het is geen bekercompetitie![]()
3e helft
Lekkerquote:Op zondag 13 november 2011 11:36 schreef PdeHoog het volgende:
Zal ik nou zo eens brood met Een uitsmijter gaan maken?Eigenlijk wel zin in
Volgende keer gewoon lekker zelf maken Borisquote:Op zondag 13 november 2011 12:00 schreef borisz het volgende:
Die bosvruchten clafoutis van de Hema laat ik lekker bij de Hema de volgende keer. Niet zo bijzonder.
Maar voor 0 euro wel goed te doen denk ik?quote:Op zondag 13 november 2011 12:00 schreef borisz het volgende:
Die bosvruchten clafoutis van de Hema laat ik lekker bij de Hema de volgende keer. Niet zo bijzonder.
quote:Op zondag 13 november 2011 12:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon lekker zelf maken Boris![]()
![]()
Ja prima. Het is geen vies taartje, maar om nu het echt lekker te noemen...quote:Op zondag 13 november 2011 12:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar voor 0 euro wel goed te doen denk ik?
Ik ook niet nee.. Maar soms is het best een keer leuk! Maar dan wel iets simpels..quote:Op zondag 13 november 2011 12:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Al ben ik niet zo van het taarten bakken..
Dat vond ik dus ook van de appeltaartquote:Op zondag 13 november 2011 12:08 schreef borisz het volgende:
Ja prima. Het is geen vies taartje, maar om nu het echt lekker te noemen....
Bij mij zit ie er al inquote:Op zondag 13 november 2011 11:36 schreef PdeHoog het volgende:
Zal ik nou zo eens brood met Een uitsmijter gaan maken?Eigenlijk wel zin in
Een clafoutis is eigenlijk een soort beslag met veel kersen erdoor dat gebakken wordt, wat was de hema variant? Iets met slagroom?quote:Op zondag 13 november 2011 12:00 schreef borisz het volgende:
Nou, voor een echt goed desert blijf ik graag wat langer zitten hoorquote:Op zondag 13 november 2011 12:22 schreef Bluezz het volgende:
Je ziet dat ook altijd bij kookprogramma's, dat de nagerechten niet favoriet zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |