Kaas en ik gaan vandaag kiezen welke afwerking onze muren gaan krijgen. Mijn moeder wil de stucadoor betalen omdat zij en paps het huis willen kopen als wij eruit gaan (over een jaar of 10) en zo heeft ze er zelf ook vast profijt vanquote:Op zaterdag 12 november 2011 08:41 schreef Isabeau het volgende:
Waarom zijn we zo vroeg op, Lein?
Van krak zijn we dat wel gewend![]()
![]()
Nou dat is niet de bedoeling hoor, geen tijd voorquote:Op zaterdag 12 november 2011 08:46 schreef Isabeau het volgende:
Wat leuk, jullie gaan dus noodgedwongen naar de intocht kijken
En waarom willen je ouders jullie huisje over 10 jaar kopen? Vinden ze het een leuk plekje om bejaard te worden?
Waarom ben jij zo vroeg op?quote:Op zaterdag 12 november 2011 08:41 schreef Isabeau het volgende:
Waarom zijn we zo vroeg op, Lein?
Van krak zijn we dat wel gewend![]()
![]()
Oh, dat is best asociaal ja.quote:Op zaterdag 12 november 2011 08:51 schreef Isabeau het volgende:
De overburen zijn een nieuw pad aan het maken (met zo'n machine die alles aanstamperdestampt), al vanaf half 8 of zo. Ik vind dat eerlijk gezegd behoorlijk asociaal op zaterdagochtend om zo ongelofelijk veel teringherrie te maken, maar zij blijkbaar niet
Beter op zaterdag dan op zondag denk ik danquote:Op zaterdag 12 november 2011 08:51 schreef Isabeau het volgende:
De overburen zijn een nieuw pad aan het maken (met zo'n machine die alles aanstamperdestampt), al vanaf half 8 of zo. Ik vind dat eerlijk gezegd behoorlijk asociaal op zaterdagochtend om zo ongelofelijk veel teringherrie te maken, maar zij blijkbaar niet
Lekkerquote:Op zaterdag 12 november 2011 09:28 schreef borisz het volgende:
Mogge
De Hema Bosvruchten Clafoutis is opgehaald
Ik wil ook.quote:Op zaterdag 12 november 2011 08:54 schreef Isabeau het volgende:
En Lein, ik ben hier gisteravond mee begonnen:
Whut?quote:Op zaterdag 12 november 2011 10:49 schreef Stereotomy het volgende:
Filmpjes van Sunny bekijken is goed voor mijn zelfvertrouwen.
Ik snap hem niet?quote:Op zaterdag 12 november 2011 10:43 schreef Sunnythesun het volgende:
* Sunnythesun noteert:filmpjes van jezelf bekijken terwijl je een serieus gesprek voert is niet goed voor je zelfvertrouwen
Als ik een nieuwe PC heb zorg ik ervoor dat Skyrim het doetquote:
Ik heb gewoon een Xbox daarvoorquote:Op zaterdag 12 november 2011 11:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Als ik een nieuwe PC heb zorg ik ervoor dat Skyrim het doet.
whut? Een apple misschien, maar mijn pc doet het over het algemeen prima met spelletjesquote:Op zaterdag 12 november 2011 11:06 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb gewoon een Xbox daarvoor. Gekloot met PCs die wel of niet werken ben ik al jaren zat
.
Het was iets om te onthouden voor mezelfquote:
Aan de Apple ligt het over het algemeen niet. Maar het gezeik met of de hardware wel of niet voldoet als je een spel in de winkel koopt, dat gezeik hoef ik gewoon niet meer.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
whut? Een apple misschien, maar mijn pc doet het over het algemeen prima met spelletjes
Die komen van de pietenschoolquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:26 schreef AnneX het volgende:
Trekken ze die volwassen Pieten van de kleinkunstacademies en tonelscholen enzo.
Of uzb?
Maar voor één of twee spellen een XBOX kopen is een beetje zonde.quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een Xbox daarvoor. Gekloot met PCs die wel of niet werken ben ik al jaren zat
.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:29 schreef AnneX het volgende:
Jaren niet gezien en dan zit ik toch met natte ogen naar de intocht van SintNicolaas te kijken !
Snap ik wel, het ademt zo heerlijk Oud Hollandsche onschuldquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:29 schreef AnneX het volgende:
Jaren niet gezien en dan zit ik toch met natte ogen naar de intocht van SintNicolaas te kijken !
Joh dat heeft iedereenquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het was iets om te onthouden voor mezelf![]()
Heb gister een gesprek opgenomen voor mijn studie en ik háát het dus om naar mezelf te kijken. In mijn hoofd ben ik veel knapper![]()
ik heb een rare neus en rare wangen
Ik niet hoor, ik onderschat mijn enorme schoonheid altijd, ik kijk dan even video om weer te beseffen hoe goed ik eruit ziequote:
Ik zat al op zoiets te wachten van jequote:Op zaterdag 12 november 2011 12:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ik onderschat mijn enorme schoonheid altijd, ik kijk dan even video om weer te beseffen hoe goed ik eruit zie
Snap ik, je weet hoe ik er uit ziequote:Op zaterdag 12 november 2011 12:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zat al op zoiets te wachten van je
Nja heb groep 7, die volgen het Sintjournaal gelukkig verder niet meer hoorquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:44 schreef AnneX het volgende:
MartineBijl en ?? Mw. Ten Overvloede
Sunny moet natuurlijk ook beroepshalve kijken.
Nee hoor! Ik vind mezelf altijd zo lelijk op foto's dat ik altijd verrast ben dat ik er op bewegende beelden zo leuk uitziequote:
?? = John Buijsman googel ik nuquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:44 schreef AnneX het volgende:
MartineBijl en ?? Mw. Ten Overvloede
Sunny moet natuurlijk ook beroepshalve kijken.
Ik heb met veel moeite dat zelfbeeld bij gesteld in de loop der jaren, maar door zo'n filmpje wordt ik weer een flinke stap terug gegooidquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee hoor! Ik vind mezelf altijd zo lelijk op foto's dat ik altijd verrast ben dat ik er op bewegende beelden zo leuk uitzieEn in elk 'serieus gesprek' (doorgaans medische gesprekken voor geneeskunde) die opgenomen werden vond ik mezelf veel beter reageren en overkomen dan ik dacht voor ik de beelden zag.
Voordeel van een laag zelfbeeld hebben
Tot 13:20quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:48 schreef AnneX het volgende:
Hoe lang gaat dit duren?
(bij een voetbalwedstrijd weet je dat vantevoren)
Nog boskippen halen..
ik dacht dat jij op water en brood ging!quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:22 schreef Den_Haag het volgende:
Feli Aure
Net ff portie kibbeling gescoord
Blijft toch lekker
Miyaquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:53 schreef AnneX het volgende:
FFT je meot wel oplettenalvast, straks moet je alles aan Maya vertellen!
quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb met veel moeite dat zelfbeeld bij gesteld in de loop der jaren, maar door zo'n filmpje wordt ik weer een flinke stap terug gegooid![]()
![]()
Inhoudelijk heb ik er nog niet naar geluisterd verder.. ben benieuwd of me dat tegen of mee valt. Mijn stem vind ik wel altijd leuker dan ik hem zelf hoor, iets liever..
haha. Tav syndroom.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:55 schreef Bluezz het volgende:
Aure felitrouwens!
En Isa, ik vind mezelf ook helemaal niks. Niet op foto's, niet op film, niet pratend, niet zingend.
Ik vrees dat dat nooit meer over gaat
Maar ik doe net of ik het wel prima vind, een beetje het Tavsyndroom
In mijn hoofd klink ik veel lomper en lager dan als ik mezelf op een bandje of film terug hoorquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik vind mijn stem juist niet leuk als ik die terug hoor hehe. Veel hoger en een beetje...pieperig
Jij hebt ook een lieve stem
quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:55 schreef Bluezz het volgende:
Aure felitrouwens!
En Isa, ik vind mezelf ook helemaal niks. Niet op foto's, niet op film, niet pratend, niet zingend.
Ik vrees dat dat nooit meer over gaat
Maar ik doe net of ik het wel prima vind, een beetje het Tavsyndroom
Maya de Bijquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:56 schreef Bluezz het volgende:
Maya is trouwens ook leuk
Steer, wat een leuk museum!
quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:07 schreef TAV74 het volgende:
Grote sinterklaasfeest in Ahoy.. Dat druist dan weer volledig tegen mijn kneuterige sinterklaasbeleving in
uugghh dat hoge, lijkt wel kinderachtige vind ik juist verschrikkelijk als ik mezelf hoor. ik denk ook dat ik veel lager praat. en ik sta wel met een aantal filmpjes pratend op YouTube en zit hier dan echt met mn handen voor mn gezicht.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik vind mijn stem juist niet leuk als ik die terug hoor hehe. Veel hoger en een beetje...pieperig
Jij hebt ook een lieve stem
1833 – Alexander Borodin, Russisch componistquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:08 schreef TAV74 het volgende:
Nog meer mensen met verjaardagen in de familie? Dan feliciteer ik iedereen straks gewoon in 1 post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |