SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Verschilt per meid (heb ik horen zeggen; ik heb maar met 1tje ervaring zeg ik ook eerlijk...).quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:24 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Die Axel brengt het net alsof er bergen met dat spul uitkomt. Dat valt ook wel weer mee.
ik heb echt een heel vies beeld van een snotberg en 2 mensen die er omheen proberen te sexen nuquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:24 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Die Axel brengt het net alsof er bergen met dat spul uitkomt. Dat valt ook wel weer mee.
Ik hou die gedachte zo tot dat ik op een dag ooit bef.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:24 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Zeg dat wel, alleen de geur al is ranzig.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:26 schreef Myraela het volgende:
Daarbij, sperma is ook maar een smerig goedje.
vind ik viezer dan natheid of hoe je dat ook noemtquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:26 schreef Myraela het volgende:
Daarbij, sperma is ook maar een smerig goedje.
Mijn enige eisen zijn 'lief', 'normaal', 'voldoende uiterlijk' en ik wil graag dat ze mij tegelijk een beetje uit mijn schulp kan trekken maar tegelijk ook niet plotseling te ver (ze moet dus ook wel een beetje rustig zijn).quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Roep maar wat eisen, dan check ik mijn database.
Slijm.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vind ik viezer dan natheid of hoe je dat ook noemt
Het is wel FOK! he, dat wordt moeilijk.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Mijn enige eisen zijn 'lief', 'normaal', 'voldoende uiterlijk' en ik wil graag dat ze mij tegelijk een beetje uit mijn schulp kan trekken maar tegelijk ook niet plotseling te ver (ze moet dus ook wel een beetje rustig zijn).
Verder heb ik geen eisen
slijmsnotquote:
Hahaha ja inderdaad.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb echt een heel vies beeld van een snotberg en 2 mensen die er omheen proberen te sexen nu
Dat moet ook wel, maar jouw beschrijving.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:25 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Verschilt per meid (heb ik horen zeggen; ik heb maar met 1tje ervaring zeg ik ook eerlijk...).
Jij weet niet hoe alle mannen hier eruit zien. Vooroordelen maar weer, alle fokkers zijn per definitie minder knap.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:28 schreef Cactus1 het volgende:
Ok, als ik nou genoegen neem met een iets minder knap uiterlijk, kun je dan nog wel een innerlijk vinden bij een fokker zoals Jensen? Dus grote bek, stoer, ergens stiekem ook wel lief, bijdehand, mega geweldige humor, niet bang, mega assertief, sarcastisch, intelligent, geen zeiksnor, doener en dan graag 2 uiterlijke wensen: langer dan 1.84 en blauwe ogen?![]()
Ohja, en natuurlijk geen kinderenLeeftijd tussen 28-36.
jemig wat een lijst...wat bedoel je eigenlijk met doener? dat ie doet beffen ofzo? (Heloef valt af!)quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:28 schreef Cactus1 het volgende:
Ok, als ik nou genoegen neem met een iets minder knap uiterlijk, kun je dan nog wel een innerlijk vinden bij een fokker zoals Jensen? Dus grote bek, stoer, ergens stiekem ook wel lief, bijdehand, mega geweldige humor, niet bang, mega assertief, sarcastisch, intelligent, geen zeiksnor, doener en dan graag 2 uiterlijke wensen: langer dan 1.84 en blauwe ogen?![]()
Boterhamzakje, maar die heeft al een vriend. Misschien iemand uit de [GRTD] SCquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Mijn enige eisen zijn 'lief', 'normaal', 'voldoende uiterlijk' en ik wil graag dat ze mij tegelijk een beetje uit mijn schulp kan trekken maar tegelijk ook niet plotseling te ver (ze moet dus ook wel een beetje rustig zijn).
Verder heb ik geen eisen
Typisch vrouwenlijstje , en geloof me alles valt weg als ze verliefd wordenquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:31 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
jemig wat een lijst...wat bedoel je eigenlijk met doener? dat ie doet beffen ofzo? (Heloef valt af!)
Ik moet wel zeggen; het is wel een lijstje wat voor veel vrouwen wel klopt. Als ze verliefd worden, is het vaak op zo'n type. Heel veel dingen horen ook allemaal bij elkaar (grote bek, stoer, niet bang etc... komt allemaal op zelfde neer).quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:33 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Typisch vrouwenlijstje , en geloof me alles valt weg als ze verliefd worden
Wie zegt dat ik niet zou beffen?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:31 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
jemig wat een lijst...wat bedoel je eigenlijk met doener? dat ie doet beffen ofzo? (Heloef valt af!)
Myra, zei dat er geen fokkers waren die vergelijkbaar zijn met hemquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:30 schreef mrk.n het volgende:
Jij weet niet hoe alle mannen hier eruit zien. Vooroordelen maar weer, alle fokkers zijn per definitie minder knap.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Myra, zei dat er geen fokkers waren die vergelijkbaar zijn met hem:
[ afbeelding ]
Iemand die van aanpakken weet, ondernemend is, actie onderneemt en initiatiefrijk isquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:31 schreef Axel1988 het volgende:
Goede insteek; dan gaat het vast ook wel lukken hoor! Al moet je er niet te zwaar aan tillen mocht ze niet klaarkomen oid. Volgens mij zijn er heel veel meiden zoals myr, die het moeilijk vinden om klaar te komen met iemand anders erbij. Het moet echt helemaal ontspannen zijn; en ze moet in de juiste gedachtegang kunnen komen. Je hebt niet alles in de hand.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet zou beffen?
Lijkt mij juist "leuk" om een vrouw te laten genieten.
Als ik het goed doe dan he.
Maar zo weinig matches in je database?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Boterhamzakje, maar die heeft al een vriend. Misschien iemand uit de [GRTD] SC
quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:28 schreef Cactus1 het volgende:
Doen man, ik hield een beste vriendin aan over.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar zo weinig matches in je database?![]()
Misschien moet ik maar in die SC gaan rondhangen
Die moeten er wel zijn.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik bedoelde niet Robert Jensen hè?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:36 schreef dawg het volgende:
maar dan denk je straks dat ik je probeer te hosselen. en dat is niet. overigens heb ik natuurlijk een veel knapper uiterlijk dan jensen en ben ik ook niet zo dom dan hij is.
Toch jammerquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:36 schreef dawg het volgende:
[..]
maar dan denk je straks dat ik je probeer te hosselen. en dat is niet. overigens heb ik natuurlijk een veel knapper uiterlijk dan jensen en ben ik ook niet zo dom danals hij is.
Hmm. Qua innerlijk een heiden6, maar die is te jong. Ik moet eerlijk zeggen, als er zo'n man tussen zou zitten zou die mij ook wel opgevallen zijn.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:28 schreef Cactus1 het volgende:
Knapper zijn dan Jensen is niet moeilijk, zelfs ik ben het.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:36 schreef dawg het volgende:
[..]
maar dan denk je straks dat ik je probeer te hosselen. en dat is niet. overigens heb ik natuurlijk een veel knapper uiterlijk dan jensen en ben ik ook niet zo dom dan hij is.
pro-actief...quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:36 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Iemand die van aanpakken weet, ondernemend is, actie onderneemt en initiatiefrijk is
Ja, meisjes zijn al zeldzaam op FOK!. Zeker op de meetings.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar zo weinig matches in je database?![]()
Misschien moet ik maar in die SC gaan rondhangen
Jij moet in de koffie slowchat rondhangen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:39 schreef Capstan het volgende:
Oké, mensen, daar was ik weer.
En doe voor mij dan ook eens een greep in die database
Hoe? Wat? Waar? Hoezo?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij moet in de koffie slowchat rondhangen.
Mrk.n is een hottie, dat kan ik bevestigen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mijn PM-box staat open voor een foto-check/keuring.
Daar hebben ze al allemaal kinderen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij moet in de koffie slowchat rondhangen.
wtf dan? niet meegelezen dus wellicht heb ik wat gemist dan. ja, of niet.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet Robert Jensen hè?
haha ben je nou een man die een andere man een hottie noemt?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:40 schreef minibeer het volgende:
[..]
Mrk.n is een hottie, dat kan ik bevestigen.
En als ze er zijn ze door allerlei redenen niet raakbaar.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, meisjes zijn al zeldzaam op FOK!. Zeker op de meetings.
Kaboem, zegt je PM boxquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
kwestie van perceptie.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:39 schreef moneyfornothing het volgende:
Jensen Ackles mensen, daar tipt hier niemand aan.
Niet allemaal.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar hebben ze al allemaal kinderen.
Veel vrouwen daar met gewoon een normaal burgelijk leventje.quote:
Wanneer ik zin heb. Je kunt altijd nog goed mijn Facebook bekijken.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Okee, okee Knetter heeft geen kinderen.quote:
Nee, na het posten van zijn foto blijft het angstvallig stil, maar die gast is dan ook werkelijk te knap voor woordenquote:
Een koe.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:41 schreef Bartholomeus het volgende:
Yo Myr! Ook nog iets voor de boer uit de Achterhoek?
Daar valt niks op te zienquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:42 schreef mrk.n het volgende:
Wanneer ik zin heb. Je kunt altijd nog goed mijn Facebook bekijken.
So true.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, na het posten van zijn foto blijft het angstvallig stil, maar die gast is dan ook werkelijk te knap voor woorden
quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:41 schreef Bartholomeus het volgende:
Yo Myr! Ook nog iets voor de boer uit de Achterhoek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lijntje speed erbij en je boerenavond kan beginnen
Spreading the Word
De woordkeuze. Beschrijf het eens anders.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:40 schreef minibeer het volgende:
[..]
Mrk.n is een hottie, dat kan ik bevestigen.
Dat dus.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:43 schreef heloef het volgende:
Een geschikte fokster voor mij is er niet.
Of misschien wel maar die is bezet.
Ik vind hem iets te boy-isch. Like, ik zou hem niet uit mijn bed schoppen, maar het is voor mij niet het perfecte mannelijke uiterlijk.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, na het posten van zijn foto blijft het angstvallig stil, maar die gast is dan ook werkelijk te knap voor woorden
Post jouw droomhunk eens dan?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:44 schreef Myraela het volgende:
Ik vind hem iets te boy-isch. Like, ik zou hem niet uit mijn bed schoppen, maar het is voor mij niet het perfecte mannelijke uiterlijk.
over wie heb je het nu ?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wanneer hebben jullie gemeet?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:43 schreef mrk.n het volgende:
[..]
De woordkeuze. Beschrijf het eens anders.
Welke kleur zijn je ogen en woon je ondertussen al weer in Nederland? We zijn opzoek voor Cactus.quote:
Kijk, daar kun je wat meequote:Op zaterdag 12 november 2011 23:44 schreef Axel1988 het volgende:
Mijn wensenlijstje:
- Openminded
- Positief
- Kunnen lachen om rare humor/overal de humor van in kunnen zien
- Geen siliconen
- Geen model
Ik zou met een beste vriendin ook al heel blij zijn eigenlijkquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Doen man, ik hield een beste vriendin aan over.
Beter dan niets.
Ik neem niet met minder genoegen, want dat gaat toch niet werken. Zo belachelijk zijn mijn eisen niet. Ik heb al een paar exen rondlopen die prima aan dat profiel voldedenquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
Misschien zijn jullie eisenlijstjes/wensenlijstjes gewoon wat te streng, zo vinden jullie nooit iemand
Och, Jensen zou het waarschijnlijk goed doenquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:42 schreef dawg het volgende:
[..]
voel je je nu beter na deze correctie?
Géén dierenquote:
Dank u.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als dat jou aantrekt, dan doet hij toch iets goed. Welkom
minder drugs gebruiken.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:44 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had net de raarste ervaring ooit op mijn werk.
Of misschien niet de raarste, maar wel heel erg vreemd.
Ik stond daar en ineens wist ik even niet meer waar ik was en welke dag het was enzo, net alsof ik even een dissociatie van de werkelijkheid had, heel eng.
quote:
[ afbeelding ]
Weg? Waarvan?quote:
Wat gebeurde er verder dan nog?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:44 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had net de raarste ervaring ooit op mijn werk.
Of misschien niet de raarste, maar wel heel erg vreemd.
Ik stond daar en ineens wist ik even niet meer waar ik was en welke dag het was enzo, net alsof ik even een dissociatie van de werkelijkheid had, heel eng.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:45 schreef minibeer het volgende:
[..]
minder drugs gebruiken.
Of geen ballonnen opblazen
Ik gebruik bijna nooit drugs.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:45 schreef minibeer het volgende:
[..]
minder drugs gebruiken.
Of geen ballonnen opblazen
Anders dan dat ze moet kunnen leven met een onaantrekkelijke, onervaren man met een soort humor die hij alleen zelf begrijpt eis ik ook nietsquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:45 schreef heloef het volgende:
Ik heb geen eisenlijst.
Wel dingen die ik graag zou willen zien maar goed je kan nooit alles hebben.
[..]
[ afbeelding ]
Want jij versiert niet meer?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:45 schreef Barbusse het volgende:
Dank u.Maar ik kan alleen maar off-topic posten vrees ik. Alhoewel dat niet uitmaakt, het is één grote SC hier.
Daarna was ik nog een tijdje duizelig en ineens best moe, maar na een halfuur voelde ik me weer normaalquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat gebeurde er verder dan nog?
Het is heel simpel een vrouw moet kunnen lachen om mij.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:46 schreef Capstan het volgende:
[..]
Anders dan dat ze moet kunnen leven met een onaantrekkelijke, onervaren man met een soort humor die hij alleen zelf begrijpt eis ik ook niets
Ja ik zou het verder ook niet weten. Bij andere mensen zou ik me zorgen maken, maar bij jou...quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik gebruik bijna nooit drugs.
Het was gewoon een hele rare ervaring, zomaar uit het niets
vaak een probleem op fok idd.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:47 schreef mrk.n het volgende:
Haha. Ik heb wel serieus iemand voor Cactus. Ik DM je zo.
Maar, hebben de vrouwen in dit topic ook wel iets te bieden dan? Qua uiterlijk vooral.
Is dit nu het nieuwe en verbeterde babes en hunks topic? Of gaat dit over users die jullie lekker vinden?quote:
Nee. Maar ik ben wel heel aardigquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:47 schreef mrk.n het volgende:
Maar, hebben de vrouwen in dit topic ook wel iets te bieden dan? Qua uiterlijk vooral.
Wat een rare eis, 'normaal'.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Verder heb ik geen eisen
Ik heb een collega die precies in het wensenlijstje past; alleen is hij dan ook nog extreem knap en extreem groot (2 meter en ruim 110 kilo). Echt vet om al die meiden constant na te zien gapen als hij ergens rondloopt.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik neem niet met minder genoegen, want dat gaat toch niet werken. Zo belachelijk zijn mijn eisen niet. Ik heb al een paar exen rondlopen die prima aan dat profiel voldeden
ik heb het s ochtends vaakquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik gebruik bijna nooit drugs.
Het was gewoon een hele rare ervaring, zomaar uit het niets
Gebeurt dat wel vaker bij jou?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daarna was ik nog een tijdje duizelig en ineens best moe, maar na een halfuur voelde ik me weer normaal
Klinkt als zuurstoftekort. Niet dat ik dokter ben ofzoquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daarna was ik nog een tijdje duizelig en ineens best moe, maar na een halfuur voelde ik me weer normaal
ik denk dat ie bedoelt dat het geen borderliner mag zijn.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat een rare eis, 'normaal'.
Nee. Het gaat juist eigenlijk verdomd en verdacht makkelijk.quote:
Ik dacht ineens gewoon dat ik thuis was en het vrijdag was eerstquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb het s ochtends vaak
dan weet ik even niet wat ik in mijn huis doe (dat het mijn huis is om mee te beginnen) en wat voor werk ik ook al weer doe en of het een werkdag is etc
misschien heeft het met vermoeidheid of slaap of zo te maken
Dan doe je iets goedquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. Het gaat juist eigenlijk verdomd en verdacht makkelijk.
Klinkt als lage suikerspiegel.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:47 schreef mrk.n het volgende:
klinkt eerder als dissociatiequote:Op zaterdag 12 november 2011 23:48 schreef minibeer het volgende:
[..]
Klinkt als zuurstoftekort. Niet dat ik dokter ben ofzo
laag suiker denk ik.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik dacht ineens gewoon dat ik thuis was en het vrijdag was eerst
Echt heel apart. Maar opzich was het niet vervelend, alleen maar griezelig
Schijnbaarquote:
Is hij nog single?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:48 schreef Axel1988 het volgende:
Ik heb een collega die precies in het wensenlijstje past; alleen is hij dan ook nog extreem knap en extreem groot (2 meter en ruim 110 kilo). Echt vet om al die meiden constant na te zien gapen als hij ergens rondloopt.
Ik denk dan vaak: de dame die nog iets in mij zou kunnen zien, daar moet wel een steekje aan los zijnquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:50 schreef heloef het volgende:
Tsja wat is normaal?
Ik ken een leuk meisje die alles behalve normaal is redelijk wat kleine problemen heeft op psychologisch en met haar zou ik wel een relatie beginnen. Ondanks dat ze alles behalve normaal is.
Deel je tips, mijn beste. Daarvoor mag je hier ook komen, of gewoon om offtopic te ouwehoeren natuurlijk. Hier kan allesquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:49 schreef Barbusse het volgende:
Nee. Het gaat juist eigenlijk verdomd en verdacht makkelijk.
Nou ja, hij is zelf ook niet helemaal doorsnee dus misschien past het juist wel beter met iemand die niet helemaal normaal is. Maar normaal is sowieso een vage term.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:48 schreef dawg het volgende:
[..]
ik denk dat ie bedoelt dat het geen borderliner mag zijn.
Nope; nooit single. Hopt van de ene vrouwelijke collega naar de anderequote:
Vind je? Ik bedoel daarmee dat ze gemiddeld moet zijn; ik ben zelf al afwijkend genoeg.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat een rare eis, 'normaal'.
Zij ziet ook iets in een jongen waar van ik denk "wut?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:51 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik denk dan vaak: de dame die nog iets in mij zou kunnen zien, daar moet wel een steekje aan los zijn
het is een symptoom uit de psychologie waarbij je even de band met jezelf en/of de werkelijkheid verliestquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En dat is? Hetzelfde als het woord betekent of zit er een psychologische definitie aan vast?
Wat voor meisje denk je dan precies dat ik moet zoeken?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou ja, hij is zelf ook niet helemaal doorsnee dus misschien past het juist wel beter met iemand die niet helemaal normaal is. Maar normaal is sowieso een vage term.
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:51 schreef mrk.n het volgende:
Inderdaad dawg, daarom moet je het ook nooit via fok proberen.
Is goed Cactus. Ga ik sowieso doen.
Stel je niet aan johquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:51 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik denk dan vaak: de dame die nog iets in mij zou kunnen zien, daar moet wel een steekje aan los zijn
Gemiddeld in welk opzicht? Niemand is in alle opzichten gemiddeld; dat bestaat gewoon niet.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Vind je? Ik bedoel daarmee dat ze gemiddeld moet zijn; ik ben zelf al afwijkend genoeg.
Hij was 15 en maagd... maar zoooo leukquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwdIk zal hier á la Kree verslag doen
Oh oke. Ik googelde erop en het klinkt wel als wat ik voelde.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is een symptoom uit de psychologie waarbij je even de band met jezelf en/of de werkelijkheid verliest
Je moet niet opzoek gaan aan de hand van een lijstje he.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Wat voor meisje denk je dan precies dat ik moet zoeken?
Die rechter , is dat Sawyer van Lost? (met kort haar)quote:
Nou, probeer dan maar eens een "normale" dame te vinden die nog trek heeft in iemand van tegen de 30 zonder enige ervaring. Nagenoeg onmogelijk, lijkt mequote:
quote:Dissociatie, een term uit de psychologie en psychiatrie, is een geestesgesteldheid waarin bepaalde gedachten, emoties, waarnemingen of herinneringen buiten het bewustzijn worden geplaatst, tijdelijk niet 'oproepbaar' zijn of minder samenhang vertonen.
Letterlijk betekent dissociatie 'ontkoppeling' of 'uiteenvallen'. Het is een zeer alledaags verschijnsel: iedereen verliest bijvoorbeeld wel eens de aandacht voor zijn omgeving als hij zeer geconcentreerd met iets bezig is en iedereen heeft wel eens een dagdroom. In deze zin is het gewoon een mechanisme om tot rust te komen, een afweermechanisme. Een veel voorkomende vorm is het fenomeen waarbij iemand op de 'automatische piloot' een auto bestuurt, maar opeens bijna thuis is en een groot deel van de weg onbewust heeft afgelegd. Men schrikt als het ware wakker, terwijl men al wakker was en zelfs auto reed.
Dissociatie komt ook voor als gevolg van vermoeidheid. Dit kan zowel lichamelijke vermoeidheid zijn, maar ook in periodes van grote psychische spanning kan er dissociatie optreden.
Ok, klinkt niet als mijn type. Die heeft namelijk wel smaak en neukt niet alle collega'squote:Op zaterdag 12 november 2011 23:52 schreef Axel1988 het volgende:
Nope; nooit single. Hopt van de ene vrouwelijke collega naar de andere. Wel niet de meest bijzondere dames die hij uitkiest vind ik persoonlijk.
Het is dezelfde man volgens mij en geen idee, ik kijk geen lost.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:54 schreef Keyos het volgende:
[..]
Die rechter , is dat Sawyer van Lost? (met kort haar)
Als je zoiets regelmatig hebt dan zou ik me wel zorgen maken, maar een keer zegt niet zoveel.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh oke. Ik googelde erop en het klinkt wel als wat ik voelde.
Nou ja, als het vaak voorkomt ga ik me er ook geen zorgen om maken.
Mwah ze kunnen die mannen toch nooit krijgen dus zullen maar genoegen moeten nemen met types zoals ik.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:54 schreef dawg het volgende:
foto's van filmsterren zal de onzekerdere mannen hier goed doen idd.
hij woont op malta. dat scheelt.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:54 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nou, probeer dan maar eens een "normale" dame te vinden die nog trek heeft in iemand van tegen de 30 zonder enige ervaring. Nagenoeg onmogelijk, lijkt me
ah nou dan was ik best samenhangend en duidelijk bezig netquote:
Neem aan dat de meeste toch wel weten dat het voor de meeste vrouwen hier een onhaalbare kaart is.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:54 schreef dawg het volgende:
foto's van filmsterren en gepraat over brede grote footballspelers zal de onzekerdere mannen hier goed doen idd.
Ow dus je wensenlijstje was toch nog langer dan wat je net beschreefquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ok, klinkt niet als mijn type. Die heeft namelijk wel smaak en neukt niet alle collega's
Ach nouja mannen doen precies hetzelfde toch, plaatsen van lekkere wijven neerplempen als daar enig excuus voor isquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:54 schreef dawg het volgende:
foto's van filmsterren en gepraat over brede grote footballspelers zal de onzekerdere mannen hier goed doen idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |