Doen man, ik hield een beste vriendin aan over.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar zo weinig matches in je database?![]()
Misschien moet ik maar in die SC gaan rondhangen
Die moeten er wel zijn.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Myra, zei dat er geen fokkers waren die vergelijkbaar zijn met hem:
[ afbeelding ]
Ik bedoelde niet Robert Jensen hè?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:36 schreef dawg het volgende:
maar dan denk je straks dat ik je probeer te hosselen. en dat is niet. overigens heb ik natuurlijk een veel knapper uiterlijk dan jensen en ben ik ook niet zo dom dan hij is.
Toch jammerquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:36 schreef dawg het volgende:
[..]
maar dan denk je straks dat ik je probeer te hosselen. en dat is niet. overigens heb ik natuurlijk een veel knapper uiterlijk dan jensen en ben ik ook niet zo dom danals hij is.
Hmm. Qua innerlijk een heiden6, maar die is te jong. Ik moet eerlijk zeggen, als er zo'n man tussen zou zitten zou die mij ook wel opgevallen zijn.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:28 schreef Cactus1 het volgende:
Ok, als ik nou genoegen neem met een iets minder knap uiterlijk, kun je dan nog wel een innerlijk vinden bij een fokker zoals Jensen? Dus grote bek, stoer, ergens stiekem ook wel lief, bijdehand, mega geweldige humor, niet bang, mega assertief, sarcastisch, intelligent, geen zeiksnor, doener en dan graag 2 uiterlijke wensen: langer dan 1.84 en blauwe ogen?![]()
Ohja, en natuurlijk geen kinderenLeeftijd tussen 28-36.
Knapper zijn dan Jensen is niet moeilijk, zelfs ik ben het.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:36 schreef dawg het volgende:
[..]
maar dan denk je straks dat ik je probeer te hosselen. en dat is niet. overigens heb ik natuurlijk een veel knapper uiterlijk dan jensen en ben ik ook niet zo dom dan hij is.
pro-actief...quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:36 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Iemand die van aanpakken weet, ondernemend is, actie onderneemt en initiatiefrijk is
Ja, meisjes zijn al zeldzaam op FOK!. Zeker op de meetings.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar zo weinig matches in je database?![]()
Misschien moet ik maar in die SC gaan rondhangen
Jij moet in de koffie slowchat rondhangen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:39 schreef Capstan het volgende:
Oké, mensen, daar was ik weer.
En doe voor mij dan ook eens een greep in die database
Hoe? Wat? Waar? Hoezo?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij moet in de koffie slowchat rondhangen.
Mrk.n is een hottie, dat kan ik bevestigen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mijn PM-box staat open voor een foto-check/keuring.
Daar hebben ze al allemaal kinderen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij moet in de koffie slowchat rondhangen.
wtf dan? niet meegelezen dus wellicht heb ik wat gemist dan. ja, of niet.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet Robert Jensen hè?
haha ben je nou een man die een andere man een hottie noemt?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:40 schreef minibeer het volgende:
[..]
Mrk.n is een hottie, dat kan ik bevestigen.
En als ze er zijn ze door allerlei redenen niet raakbaar.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, meisjes zijn al zeldzaam op FOK!. Zeker op de meetings.
Kaboem, zegt je PM boxquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
kwestie van perceptie.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:39 schreef moneyfornothing het volgende:
Jensen Ackles mensen, daar tipt hier niemand aan.
Niet allemaal.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar hebben ze al allemaal kinderen.

Veel vrouwen daar met gewoon een normaal burgelijk leventje.quote:
Wanneer ik zin heb. Je kunt altijd nog goed mijn Facebook bekijken.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Okee, okee Knetter heeft geen kinderen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |