SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Verschilt per meid (heb ik horen zeggen; ik heb maar met 1tje ervaring zeg ik ook eerlijk...).quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:24 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Die Axel brengt het net alsof er bergen met dat spul uitkomt. Dat valt ook wel weer mee.
ik heb echt een heel vies beeld van een snotberg en 2 mensen die er omheen proberen te sexen nuquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:24 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Die Axel brengt het net alsof er bergen met dat spul uitkomt. Dat valt ook wel weer mee.
Ik hou die gedachte zo tot dat ik op een dag ooit bef.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:24 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Zeg dat wel, alleen de geur al is ranzig.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:26 schreef Myraela het volgende:
Daarbij, sperma is ook maar een smerig goedje.
vind ik viezer dan natheid of hoe je dat ook noemtquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:26 schreef Myraela het volgende:
Daarbij, sperma is ook maar een smerig goedje.
Mijn enige eisen zijn 'lief', 'normaal', 'voldoende uiterlijk' en ik wil graag dat ze mij tegelijk een beetje uit mijn schulp kan trekken maar tegelijk ook niet plotseling te ver (ze moet dus ook wel een beetje rustig zijn).quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Roep maar wat eisen, dan check ik mijn database.
Slijm.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vind ik viezer dan natheid of hoe je dat ook noemt
Het is wel FOK! he, dat wordt moeilijk.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Mijn enige eisen zijn 'lief', 'normaal', 'voldoende uiterlijk' en ik wil graag dat ze mij tegelijk een beetje uit mijn schulp kan trekken maar tegelijk ook niet plotseling te ver (ze moet dus ook wel een beetje rustig zijn).
Verder heb ik geen eisen
slijmsnotquote:
Hahaha ja inderdaad.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb echt een heel vies beeld van een snotberg en 2 mensen die er omheen proberen te sexen nu
Dat moet ook wel, maar jouw beschrijving.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:25 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Verschilt per meid (heb ik horen zeggen; ik heb maar met 1tje ervaring zeg ik ook eerlijk...).
Jij weet niet hoe alle mannen hier eruit zien. Vooroordelen maar weer, alle fokkers zijn per definitie minder knap.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:28 schreef Cactus1 het volgende:
Ok, als ik nou genoegen neem met een iets minder knap uiterlijk, kun je dan nog wel een innerlijk vinden bij een fokker zoals Jensen? Dus grote bek, stoer, ergens stiekem ook wel lief, bijdehand, mega geweldige humor, niet bang, mega assertief, sarcastisch, intelligent, geen zeiksnor, doener en dan graag 2 uiterlijke wensen: langer dan 1.84 en blauwe ogen?![]()
Ohja, en natuurlijk geen kinderenLeeftijd tussen 28-36.
jemig wat een lijst...wat bedoel je eigenlijk met doener? dat ie doet beffen ofzo? (Heloef valt af!)quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:28 schreef Cactus1 het volgende:
Ok, als ik nou genoegen neem met een iets minder knap uiterlijk, kun je dan nog wel een innerlijk vinden bij een fokker zoals Jensen? Dus grote bek, stoer, ergens stiekem ook wel lief, bijdehand, mega geweldige humor, niet bang, mega assertief, sarcastisch, intelligent, geen zeiksnor, doener en dan graag 2 uiterlijke wensen: langer dan 1.84 en blauwe ogen?![]()
Boterhamzakje, maar die heeft al een vriend. Misschien iemand uit de [GRTD] SCquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Mijn enige eisen zijn 'lief', 'normaal', 'voldoende uiterlijk' en ik wil graag dat ze mij tegelijk een beetje uit mijn schulp kan trekken maar tegelijk ook niet plotseling te ver (ze moet dus ook wel een beetje rustig zijn).
Verder heb ik geen eisen
Typisch vrouwenlijstje , en geloof me alles valt weg als ze verliefd wordenquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:31 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
jemig wat een lijst...wat bedoel je eigenlijk met doener? dat ie doet beffen ofzo? (Heloef valt af!)
Ik moet wel zeggen; het is wel een lijstje wat voor veel vrouwen wel klopt. Als ze verliefd worden, is het vaak op zo'n type. Heel veel dingen horen ook allemaal bij elkaar (grote bek, stoer, niet bang etc... komt allemaal op zelfde neer).quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:33 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Typisch vrouwenlijstje , en geloof me alles valt weg als ze verliefd worden
Wie zegt dat ik niet zou beffen?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:31 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
jemig wat een lijst...wat bedoel je eigenlijk met doener? dat ie doet beffen ofzo? (Heloef valt af!)
Myra, zei dat er geen fokkers waren die vergelijkbaar zijn met hemquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:30 schreef mrk.n het volgende:
Jij weet niet hoe alle mannen hier eruit zien. Vooroordelen maar weer, alle fokkers zijn per definitie minder knap.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Myra, zei dat er geen fokkers waren die vergelijkbaar zijn met hem:
[ afbeelding ]
Iemand die van aanpakken weet, ondernemend is, actie onderneemt en initiatiefrijk isquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:31 schreef Axel1988 het volgende:
Goede insteek; dan gaat het vast ook wel lukken hoor! Al moet je er niet te zwaar aan tillen mocht ze niet klaarkomen oid. Volgens mij zijn er heel veel meiden zoals myr, die het moeilijk vinden om klaar te komen met iemand anders erbij. Het moet echt helemaal ontspannen zijn; en ze moet in de juiste gedachtegang kunnen komen. Je hebt niet alles in de hand.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet zou beffen?
Lijkt mij juist "leuk" om een vrouw te laten genieten.
Als ik het goed doe dan he.
Maar zo weinig matches in je database?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Boterhamzakje, maar die heeft al een vriend. Misschien iemand uit de [GRTD] SC
quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:28 schreef Cactus1 het volgende:
Doen man, ik hield een beste vriendin aan over.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar zo weinig matches in je database?![]()
Misschien moet ik maar in die SC gaan rondhangen
Die moeten er wel zijn.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Myra, zei dat er geen fokkers waren die vergelijkbaar zijn met hem:
[ afbeelding ]
Ik bedoelde niet Robert Jensen hè?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:36 schreef dawg het volgende:
maar dan denk je straks dat ik je probeer te hosselen. en dat is niet. overigens heb ik natuurlijk een veel knapper uiterlijk dan jensen en ben ik ook niet zo dom dan hij is.
Toch jammerquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:36 schreef dawg het volgende:
[..]
maar dan denk je straks dat ik je probeer te hosselen. en dat is niet. overigens heb ik natuurlijk een veel knapper uiterlijk dan jensen en ben ik ook niet zo dom danals hij is.
Hmm. Qua innerlijk een heiden6, maar die is te jong. Ik moet eerlijk zeggen, als er zo'n man tussen zou zitten zou die mij ook wel opgevallen zijn.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:28 schreef Cactus1 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |