Gebeurt dat wel vaker bij jou?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daarna was ik nog een tijdje duizelig en ineens best moe, maar na een halfuur voelde ik me weer normaal
Klinkt als zuurstoftekort. Niet dat ik dokter ben ofzoquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daarna was ik nog een tijdje duizelig en ineens best moe, maar na een halfuur voelde ik me weer normaal
ik denk dat ie bedoelt dat het geen borderliner mag zijn.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat een rare eis, 'normaal'.
Nee. Het gaat juist eigenlijk verdomd en verdacht makkelijk.quote:
Ik dacht ineens gewoon dat ik thuis was en het vrijdag was eerstquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb het s ochtends vaak
dan weet ik even niet wat ik in mijn huis doe (dat het mijn huis is om mee te beginnen) en wat voor werk ik ook al weer doe en of het een werkdag is etc
misschien heeft het met vermoeidheid of slaap of zo te maken
Dan doe je iets goedquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. Het gaat juist eigenlijk verdomd en verdacht makkelijk.
Klinkt als lage suikerspiegel.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:47 schreef mrk.n het volgende:
Haha. Ik heb wel serieus iemand voor Cactus. Ik DM je zo.
Maar, hebben de vrouwen in dit topic ook wel iets te bieden dan? Qua uiterlijk vooral.
klinkt eerder als dissociatiequote:Op zaterdag 12 november 2011 23:48 schreef minibeer het volgende:
[..]
Klinkt als zuurstoftekort. Niet dat ik dokter ben ofzo
laag suiker denk ik.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik dacht ineens gewoon dat ik thuis was en het vrijdag was eerst
Echt heel apart. Maar opzich was het niet vervelend, alleen maar griezelig
Schijnbaarquote:
Is hij nog single?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:48 schreef Axel1988 het volgende:
Ik heb een collega die precies in het wensenlijstje past; alleen is hij dan ook nog extreem knap en extreem groot (2 meter en ruim 110 kilo). Echt vet om al die meiden constant na te zien gapen als hij ergens rondloopt.
Ik denk dan vaak: de dame die nog iets in mij zou kunnen zien, daar moet wel een steekje aan los zijnquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:50 schreef heloef het volgende:
Tsja wat is normaal?
Ik ken een leuk meisje die alles behalve normaal is redelijk wat kleine problemen heeft op psychologisch en met haar zou ik wel een relatie beginnen. Ondanks dat ze alles behalve normaal is.
Deel je tips, mijn beste. Daarvoor mag je hier ook komen, of gewoon om offtopic te ouwehoeren natuurlijk. Hier kan allesquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:49 schreef Barbusse het volgende:
Nee. Het gaat juist eigenlijk verdomd en verdacht makkelijk.
Nou ja, hij is zelf ook niet helemaal doorsnee dus misschien past het juist wel beter met iemand die niet helemaal normaal is. Maar normaal is sowieso een vage term.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:48 schreef dawg het volgende:
[..]
ik denk dat ie bedoelt dat het geen borderliner mag zijn.
Nope; nooit single. Hopt van de ene vrouwelijke collega naar de anderequote:
Vind je? Ik bedoel daarmee dat ze gemiddeld moet zijn; ik ben zelf al afwijkend genoeg.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat een rare eis, 'normaal'.
Zij ziet ook iets in een jongen waar van ik denk "wut?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:51 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik denk dan vaak: de dame die nog iets in mij zou kunnen zien, daar moet wel een steekje aan los zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |