Nee, na het posten van zijn foto blijft het angstvallig stil, maar die gast is dan ook werkelijk te knap voor woordenquote:
Een koe.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:41 schreef Bartholomeus het volgende:
Yo Myr! Ook nog iets voor de boer uit de Achterhoek?
Daar valt niks op te zienquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:42 schreef mrk.n het volgende:
Wanneer ik zin heb. Je kunt altijd nog goed mijn Facebook bekijken.
So true.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, na het posten van zijn foto blijft het angstvallig stil, maar die gast is dan ook werkelijk te knap voor woorden
quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:41 schreef Bartholomeus het volgende:
Yo Myr! Ook nog iets voor de boer uit de Achterhoek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lijntje speed erbij en je boerenavond kan beginnen
Spreading the Word
De woordkeuze. Beschrijf het eens anders.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:40 schreef minibeer het volgende:
[..]
Mrk.n is een hottie, dat kan ik bevestigen.
Dat dus.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:43 schreef heloef het volgende:
Een geschikte fokster voor mij is er niet.
Of misschien wel maar die is bezet.
Ik vind hem iets te boy-isch. Like, ik zou hem niet uit mijn bed schoppen, maar het is voor mij niet het perfecte mannelijke uiterlijk.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, na het posten van zijn foto blijft het angstvallig stil, maar die gast is dan ook werkelijk te knap voor woorden
Post jouw droomhunk eens dan?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:44 schreef Myraela het volgende:
Ik vind hem iets te boy-isch. Like, ik zou hem niet uit mijn bed schoppen, maar het is voor mij niet het perfecte mannelijke uiterlijk.
over wie heb je het nu ?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wanneer hebben jullie gemeet?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:43 schreef mrk.n het volgende:
[..]
De woordkeuze. Beschrijf het eens anders.
Welke kleur zijn je ogen en woon je ondertussen al weer in Nederland? We zijn opzoek voor Cactus.quote:
Kijk, daar kun je wat meequote:Op zaterdag 12 november 2011 23:44 schreef Axel1988 het volgende:
Mijn wensenlijstje:
- Openminded
- Positief
- Kunnen lachen om rare humor/overal de humor van in kunnen zien
- Geen siliconen
- Geen model
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |