abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104297401
quote:
Mitt Romney, één van de favorieten voor de Republikeinse kandidatuur in de presidentsrace, verzekert zijn kiezers dat hij als president de Verenigde Staten zal voorbereiden op een oorlog met Iran. Romney, oud-gouverneur van Massachusetts, doet die belofte in een commentaarstuk in de Wall Street Journal.
De Amerikaanse diplomatie beschikt over een "zeer concrete en zeer geloofwaardige militaire optie" jegens de islamitische republiek, stelt Romney. De militaire voorbereiding "geeft een duidelijke boodschap aan Iran dat de VS, in samenwerking met hun bondgenoten, nooit zullen toelaten dat Iran over kernwapens beschikt".

Bom
Dat Iran aan een atoombom zou werken, ziet Romney bevestigd door het nieuwe rapport van het Internationaal Agentschap voor Atoomenergie (IAEA). Dat heeft het, zoals in het verleden nog steeds zonder 'smoking gun', over geloofwaardige info dat het Iraanse nucleaire programma ook een militaire component heeft.

Obama
Het beleid van de Democratische president Barack Obama vindt Romney te naief en een diplomatieke mislukking. Zijn credo is 'si vis pacem, para bellum' ('wil je vrede, bereid je dan voor op oorlog'). Nochtans heeft het Witte Huis in zijn reactie op het IAEA-rapport gereageerd dat "alle opties op tafel liggen", een verdoken oorlogsdreigement. (afp/sam)
Iran een land dat nooit wat verkeerds heeft gedaan wordt aangevallen door grootse gevaar op de Heelal ik hoop dat ze keihard terug slaan met atoom bomen

Amerika is het grootse gevaar op deze Heelal
http://www.demorgen.be/dm(...)resident-wordt.dhtml

[ Bericht 6% gewijzigd door paddy op 13-11-2011 11:09:07 ]
pi_104297465
quote:
15s.gif Op zaterdag 12 november 2011 21:31 schreef Athlon64x het volgende:
Jij wilt dat Rusland en China de wereldmacht hebben?
pi_104297478
quote:

[..]

Iran een land dat nooit wat verkeerds heeft gedaan wordt aangevallen door grootse gevaar op de Heelal ik hoop dat ze keihard terug slaan met atoom bomen

Zo lang als het gebeurt met onderzeeërs en ik een atoomkelder krijg aangewezen dan mogen ze van mij gaan rondkloten. :')
pi_104297522
Iran een land dat nooit wat verkeerds heeft gedaan _O- ; mn koffie wat doe je :') ?

Vertel dat maar eens aan de homo- en vrouwenbewegingen daaro :') :W .
pi_104297533
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 november 2011 21:32 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Jij wilt dat Rusland en China de wereldmacht hebben?
Ik zie China geen 1000 landen invallen onder het motto van geheime wapens die in ze in photoshop hebben gemaakt
pi_104297559
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 21:33 schreef VanishedEntity het volgende:
Iran een land dat nooit wat verkeerds heeft gedaan _O- ; mn koffie wat doe je :') ?

nou dat telt niet op die honderden miljoenen doden die zij hebben gemaakt :W
  zaterdag 12 november 2011 @ 21:36:30 #7
21112 ArnoKlaassen
The Magnificient One
pi_104297636
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 21:34 schreef Athlon64x het volgende:

[..]

Je onwetendheid. Iran is het pure kwaad. Daar moet je geen oorlog mee voeren maar een bom opgooien. Als je onkruid niet goed verwijdert duikt het altijd weer op

[ Bericht 4% gewijzigd door paddy op 13-11-2011 11:22:02 ]
  zaterdag 12 november 2011 @ 21:36:53 #8
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_104297650
Een aantal republikeinen wil een oorlog, omdat ze grote belangen hebben in/hun hele politieke carriere betaald wordt door de Amerikaanse defensie-industrie.

Ten tijde van G.W. Bush waren de voormalig defensie-industrie-gurus Cheney en Rumsfeld de grondleggers van de Iraakse Waepons of Mass Destruction, nu hebben de Iraniers atoom-wapens die even met een paar miljard dollar aan hardware moet worden vernietigd, waarna de Amerikaans belasting-betaler het aanzuiveren van de voorraden van die hardware mag betalen.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_104297653
quote:

[..]

Ik zie China geen 1000 landen invallen onder het motto van geheime wapens die in ze in photoshop hebben gemaakt
Ja man, China. Lekker aardig met volledig open beleid :')
  zaterdag 12 november 2011 @ 21:37:08 #10
19142 tslh
Never at ease.....
pi_104297665
quote:

[..]

atoom bomen? gevaar op deze Heelal?

[ Bericht 4% gewijzigd door paddy op 13-11-2011 11:22:33 ]
Life is funny. Well, yours is. To me.
pi_104297674
quote:

[..]

Ze bedreigen anders wel Taiwan en zijn Tibet binnengevallen en dwingen de Tibetanen tot assimilatie.
pi_104297680
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 21:36 schreef ArnoKlaassen het volgende:

[..]

Je onwetendheid en totaal gemis aan begrip van de Nederlandse taal is lachwekkend. Iran is het pure kwaad. Daar moet je geen oorlog mee voeren maar een bom opgooien. Als je onkruid niet goed verwijdert duikt het altijd weer op
nou wat doen ze verkeerd?

Wie valt er elke keer landen binnen
pi_104297744
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 21:37 schreef Athlon64x het volgende:

[..]

De grootmachten. Dat gebeurt meestal als je naar de historie kijkt. Van de Romeinen in het Romeinse Rijk tot de Nederlanders tijdens de Gouden Eeuw.

De Sovjet-Unie dat destijds een grootmacht was, viel ook landen binnen.
pi_104297746
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 21:37 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Ze bedreigen anders wel Taiwan en zijn Tibet binnengevallen en dwingen de Tibetanen tot assimilatie.
kopie gedraag van Amerika

MAAR ZIJ DEDEN HET OOK
pi_104297775
quote:

[..]

Je bedoelt rusland/ussr en noord-korea?

Maar even zonder gekheid: boring lefty trekt weer eens de schreeuwerige "zie je wel dat teh USA een warmongering mormon land is"-kaart, omdat, oh lord behold, een rep. presidentskandidaat een grote bek opentrekt. Eens nog maar eens afwachten op die pipo überhaupt president wordt èn de aanval daadwerkelijk opent, want gezien het behaalde resultaat in de Afghanistan- en Irakoorlog en de ronduit belabberde finaiciële situatie waarin de VS zich in bevindt, is wéér een nieuwe oorlog starten hèt recept om het land echt te gronde te richten. Al begrijp ik heus dat bij sommigen de regel "de wens is de vader van de gedachte" opgaat.

[ Bericht 16% gewijzigd door VanishedEntity op 12-11-2011 21:55:24 ]
pi_104297846
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 21:36 schreef ArnoKlaassen het volgende:

[..]

Je onwetendheid en totaal gemis aan begrip van de Nederlandse taal is lachwekkend. Iran is het pure kwaad. Daar moet je geen oorlog mee voeren maar een bom opgooien. Als je onkruid niet goed verwijdert duikt het altijd weer op
Er moet eens een bom op Het Westen. De grootheidswaanzin, verdomme zeg. Blijf met je poten af van andere landen (vooral als je zelf hetgeen hebt dat je het andere land wil verbieden).
pi_104297850
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 21:39 schreef VanishedEntity het volgende:

[..]

Je bedoelt rusland/ussr en noord-korea?
hoe weet jij dat van Noord Korea ?
pi_104297876
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 21:37 schreef Athlon64x het volgende:

[..]

nou wat doen ze verkeerd?

Ga dan gewoon lekker in Iran wonen, als je dat zo'n fijn land vindt. Lekker vrouwen stenigen, homo's ophangen en in het algemeen iedereen onderdrukken met je gewelidge religieuze systeem.
Whatever...
pi_104297886
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 21:39 schreef Athlon64x het volgende:

[..]

kopie gedraag van Amerika

MAAR ZIJ DEDEN HET OOK
Overigens reageer ik gewoonweg op je stelling, waar je normaal terug op kan regeren.

[ Bericht 2% gewijzigd door paddy op 13-11-2011 11:24:51 ]
pi_104297910
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 21:42 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Ga dan gewoon lekker in Iran wonen, als je dat zo'n fijn land vindt. Lekker vrouwen stenigen, homo's ophangen en in het algemeen iedereen onderdrukken met je gewelidge religieuze systeem.
nou homo's wonen niet in Iran he
pi_104297918
Niet dat de VS zich altijd zo netjes gedraagt, maar ik heb 10x liever de Anglo-Amerikaanse wereldorde dan het alternatief: een Rusland of China als wereldmacht.
pi_104298011
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 21:43 schreef Athlon64x het volgende:

[..]

nou homo's wonen niet in Iran he
Tuurlijk wel. Er worden dagelijks homo's geboren in Iran. gemiddeld zijn 2-5% van de mensen homosexueel, ook islamieten dus.

PS. In iran hadden ze die Athlonx64 nartuurlijknooit kunnen bedenken.
Whatever...
pi_104298030
quote:
Daarnaast voert hij een politieke agenda die de corruptie moet bestrijden en de rijkdommen van het land eerlijker moet verdelen. Ahmadinejad verklaarde meermaals tegenstander van het kapitalisme te zijn. Ook is hij een voorstander van verdere ontwikkeling van de nucleaire technologie in zijn land.
_O_

In USA het rijkdom gaat alleen naar rijken
pi_104298374
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 21:46 schreef Athlon64x het volgende:

[..]

_O_

Ik denk dat de meeste mensen toch liever in de VS dan in Iran wonen.
pi_104298561
quote:

Als dat een reden is om een land aan te vallen, dan kun je beter Saudi Arabië aanvallen. :')
pi_104298713
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 22:02 schreef Doler12 het volgende:

[..]

Als dat een reden is om een land aan te vallen, dan kun je beter Saudi Arabië aanvallen. :')
Dat bewind mogen ze inderdaad ook wel eens opknopen. maargoed.
Whatever...
pi_104298777
quote:

[..]

MAAR DAN KAN JIJ MET JE GOLF GTI MINDER HARD RIJDEN EN MINDER RIJDEN
pi_104299145
quote:
Lees mn 2de reply op de 1ste pagina nog eens, dan weet je dat die stroman ook wel "graag op de muziek vooruit lopen" genoemd wordt.
pi_104299684
quote:

In SA is het nog erger voor vrouwen en dat land is een bondgenoot van de VS en van het westen...
pi_104300225
iets zegt mij dat dat vooral een papieren constructie is...
pi_104300477
Wanneer komen ze Nederland binnenvallen? Oh wacht... geen olie. :')
pi_104300565
Vietnam Rusland Irak Enz.. Sjws rre
pi_104300609
Wat een topic :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_104300637
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 22:59 schreef Hathor het volgende:
Wat een topic :')
Nou :o
  zaterdag 12 november 2011 @ 23:06:27 #35
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_104300971
quote:

[..]

_O_

Ben jij daadwerkelijk zo verschrikkelijk dom om te denken dat de (huidige) Iraanse regering goed is voor de burger? Dat zij zorgen voor een eerlijke verdeling van de welvaart? Ik mag toch hopen van niet.

Mensenrechten zijn niet belangrijk in Iran. Verkiezingen worden gekaapt en corruptie is schering en inslag. Ahmadinejad is alleen maar populair in het landelijke deel van het land, omdat ze daar niets mee krijgen van de werkelijke toestanden in het land. In de grote steden is men fel tegenstander van het regime. En bij de laatste verkiezingen heeft de oppositie ook gewonnen, maar door onderdrukking zijn de huidige machthebbers er nog steeds.

Daarbij maakt het overigens helemaal niets uit of Ahmadinejad, want hij is slechts een marionet van de opvolgers van Khomeini en co. Aan de andere kant is het de vraag of de oppositie echt beter zal zijn voor het land, aangezien machtswellusting daar ook op de loer ligt.

Maar betekend dit dat Iran een gevaar is voor de wereld? Nee, Iran is een typische blaffende hond, die niet bijt. Ze hebben hun handen vol aan het eigen volk, waardoor ze uiteindelijk de dreiging niet doorzetten naar het buitenland. Natuurlijk moet je een land als Iran goed in de gaten houden, want er kan altijd een moment komen dat ze wel hun slag slaan in het buitenland.

Dit betekend dus dat de VS geen enkele grond heeft om een inval te doen in Iran. Maar dat hield ze ook niet tegen bij Irak. Overigens zou ik totaal niet kunnen begrijpen als er mensen nu op Romney zouden gaan stemmen/hem steunen, omdat hij dit roept. De VS heeft al heel erg te lijden onder de invallen in Afghanistan en Irak. Het kost ze zakken vol geld, Amerikaanse soldaten en sympathie in het buitenland, maar ook binnen de grenzen. Nog een land binnenvallen zal ze iig geen voordelen gaan opleveren.

Aan de andere kant is de TT natuurlijk verkeerd gekozen. Of door de TS of door de koppenmaker voor dit nieuwsbericht. Amerika wil helemaal Iran niet binnenvallen. Een klein groepje Repubikeinen, die vooralsnog niet aan de macht is, wil dat.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 12 november 2011 @ 23:09:29 #36
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_104301092
quote:
atoom bomen

Wat een leuke dingen!

Maar goed, Mitt Romney wordt toch geen president en al zou hij het worden zou hij toch geen oorlogje kunnen trappen met Iran omdat de VS er niet aan toe is, ze moeten eerst Irak en Afghanistan netjes afronden en dan alles weer op peil brengen dus dat duurt nog wel langer dan een dubbel presidentschap van Romney.

Een presidentskandidaat die bijna uitgerangeerd is moet toch iets doen om in het nieuws te komen.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_104301280
quote:

[..]
...terug slaan met atoom bomen ...
Mutual Assured Destruction

quote:

[..]

_O_

Jammer dat de echte leider niet Ahmadinejad is maar Supreme Leader Ayatollah Ali Khamenei en dat de hele Guardian Council van Iran alles wat Ahmadinejad roept weg kan veto-en. :')
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_104301333
Ik ben de mentaliteit van de Amerikaanse politiek spuugzat. De arrogantie, egocentrische kortzichtige mentaliteit wordt steeds erger. De enige oplossing die zij hebben is oorlog. Willen ze niet gewoon oorlog voor de olievelden? Vervolgens wereld dominatie?

You should watch this:

zaterdag 12 november 2011 @ 23:22:37 #39
356093 HetLeesMonster
Leesgierig monster
pi_104301748
Als Amerika dat doet, dan hoop ik dat ze een nog ergere nederlaag en afstraffing krijgen als in 1979.
Iemand die veel van lezen en allerlei meningen houdt. Je zal mij dan ook niet zoveel zien reageren.
  Forum Admin zaterdag 12 november 2011 @ 23:38:21 #40
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_104302516
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 23:22 schreef HetLeesMonster het volgende:
Als Amerika dat doet, dan hoop ik dat ze een nog ergere nederlaag en afstraffing krijgen als in 1979.
Ik ben niet voor zo'n oorlog(totaal niet zelfs :{)maar besef je wel wat je hier zegt?
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_104303118
Dat grootmachten andere landen, voornl. kleine landen, binnen vallen is niets nieuws. Dat is vrijwel van alle tijden. Niet dat ik het goed praat overigens, maar ik wil het in perspectief zetten:

Rusland dat Georgie binnenvalt en China dat Tibet binnenvalt.

Zou de VS geen wereldmacht zijn, dan zouden we ons om bovenstaande gevallen druk maken.
pi_104303362
-knip-

Ik praatte onzin :X
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_104304262
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 november 2011 23:51 schreef Zienswijze het volgende:
Dat grootmachten andere landen, voornl. kleine landen, binnen vallen is niets nieuws. Dat is vrijwel van alle tijden. Niet dat ik het goed praat overigens, maar ik wil het in perspectief zetten:
Het kleine verschil is dat Irak op een ander continent ligt. Afrika heet dat. ;)
pi_104304363
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2011 21:41 schreef zarGon het volgende:

[..]

Er moet eens een bom op Het Westen. De grootheidswaanzin, verdomme zeg. Blijf met je poten af van andere landen (vooral als je zelf hetgeen hebt dat je het andere land wil verbieden).
Dit.
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
  zondag 13 november 2011 @ 00:33:21 #45
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_104304729
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 21:36 schreef Rivalo het volgende:

[..]

Ja man, China. Lekker aardig met volledig open beleid :')
Het is bijzonder dat we in een tijd zijn geboren dat China niet de wereldmacht is. Dus zo'n gekke gedachte is dat niet. En volgens mij is het helemaal niet zo'n probleem. Het is niet erger of minder erg dan de VS als wereldmacht hebben. Sterker nog, China houdt er juist helemaal niet van om zich te bemoeien met het buitenland.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_104304902
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 00:21 schreef Mercer het volgende:

[..]

Het kleine verschil is dat Irak op een ander continent ligt. Afrika heet dat. ;)
De VS heeft dan ook de reikwijdte, gezien de overvloedige aanwezigheid van militaire basissen op álle continenten, om buiten haar eigen continent te operen ;) De Russen zouden in dezelfde situatie niet anders doen, ben ik bang.
  Eindredactie Games zondag 13 november 2011 @ 00:43:51 #47
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_104305163
quote:

[..]

Klopt ja. Meestal zijn het ook gewoon interne aangelegenheden die men meent te moeten aandragen als voldoende leverage voor het 'platbombarderen'.

"What? They have bigger dicks? BOMB THEM!"
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_104305254
quote:
2s.gif Op zondag 13 november 2011 00:33 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

Sterker nog, China houdt er juist helemaal niet van om zich te bemoeien met het buitenland.
Dat heb je niet juist. China is in het verleden Tibet binnengevallen en loert op Taiwan. Recent zijn de oplaaiende discussies omtrent de Zuid-Chinese zee, waarbij China in aanvaring kwam met haar buurlanden Japan, Vietnam en de Filipijnen. Deze zee staat bekend om de aanwezigheid van oliebronnen en mineralen. Nauwelijks in de Nederlandse media, waar elke scheet die Wilders en Frans Bauer laten belangrijker worden gevonden, bericht, maar de BBC bijvoorbeeld bericht er wel uitgebreid over.

Weliswaar een beetje offtopic, maar dit zijn de Chinese claims.

Zoals je ziet, neemt China het nogal ruim met haar maritieme grenzen. Waar de VS aanspraak wilt maken op olie in landen als Irak, doet China het in de Zuid-Chinese zee tot vlak aan de grenzen met de landen in de regio. Waarbij China militair geweld niet uitsluit:

If these countries do not want to change their ways with China, they will need to prepare for the sound of cannons. It may be the only way for the dispute in the sea to be resolved," said the state run newspaper, the Global Times, in a recent editorial.
pi_104305339
quote:
[..]
Azië heet dat. O-)
  zondag 13 november 2011 @ 01:17:05 #50
349538 Anno2012
Het is toch ongelofelijk man!
pi_104306270
Waarom leert de mensheid nooit van het verleden?
Paardelul !!!
pi_104306406
Waarom zijn de meeste fok lezers zo gefrustreerd en gewelddadig ingesteld. Hebben jullie zo langzamerhand nog steeds niks geleerd over het midden-oosten? Het zijn conflicten waar je je handen niet aan wilt branden en toch doen we het elke keer weer. Hoeveel miljarden euro's/dollars hebben we niet verkwanseld door illegale oorlogen te voeren en hoeveel leed is er vrij gekomen door Wikileaks en andere (illegale) vormen van media. Wat dat aan gaat zijn mensen net kuddedieren. Je hebt een malloot nodig om deze kuddedieren naar de afgrond te leiden.
pi_104306862
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 01:20 schreef MakkieR het volgende:
Waarom zijn de meeste fok lezers zo gefrustreerd en gewelddadig ingesteld. Hebben jullie zo langzamerhand nog steeds niks geleerd over het midden-oosten? Het zijn conflicten waar je je handen niet aan wilt branden en toch doen we het elke keer weer. Hoeveel miljarden euro's/dollars hebben we niet verkwanseld door illegale oorlogen te voeren en hoeveel leed is er vrij gekomen door Wikileaks en andere (illegale) vormen van media. Wat dat aan gaat zijn mensen net kuddedieren. Je hebt een malloot nodig om deze kuddedieren naar de afgrond te leiden.
Olie hè. We zeggen dat we dat doen omdat die mensen zo zielig zijn en wij ze wel helpen - en vervolgens jatten we hun land leeg. Werkt al eeuwen zo.
pi_104308318
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 november 2011 23:51 schreef Zienswijze het volgende:

Zou de VS geen wereldmacht zijn, dan zouden we ons om bovenstaande gevallen druk maken.
Georgië en Tibet zijn toch echt van een ander kaliber dan Iran. :)

Het enige goede aan een oorlog op dit moment zou zijn dat we daarna niks meer zullen horen van de VS die een ongenadige pak slaag zullen krijgen van Iran.
pi_104308336
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 00:48 schreef Mercer het volgende:

Azië heet dat. O-)
:')
  zondag 13 november 2011 @ 03:48:05 #55
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_104308950
TS heeft gelijk.

De VS is het rijk van de duivel. Agressieve natie is het.

Ze zoeken altijd ruzie die gringo's.
pi_104309165
quote:

[..]

_O_

_O-

Amerika is een vrij en modern land, daar krijgt men tenminste nog de kans om een rijk man te worden in tegenstelling tot vele westerse en zogenaamde vrije landen.
Ik zal niet ontkennen dat er armoede bestaat maar als ik moest kiezen zou ik toch liever in de USA wonen dan in Iran.

Super hoor Iran. _O-
pi_104309246
quote:
7s.gif Op zondag 13 november 2011 02:48 schreef Adam1981 het volgende:
Georgië en Tibet zijn toch echt van een ander kaliber dan Iran. :)

Het enige goede aan een oorlog op dit moment zou zijn dat we daarna niks meer zullen horen van de VS die een ongenadige pak slaag zullen krijgen van Iran.
Dream on. Iran speelt niets klaar; die zullen alleen stand houden door een verdedigende oorlog te vechten, maar de VS op hun kloten geven? Nee, dan moeten ze bij hun kameraden het uit verleden aankloppen.
pi_104309750
quote:
10s.gif Op zondag 13 november 2011 06:03 schreef VanishedEntity het volgende:

[..]

Dream on. Iran speelt niets klaar; die zullen alleen stand houden door een verdedigende oorlog te vechten, maar de VS op hun kloten geven? Nee, dan moeten ze bij hun kameraden het uit verleden aankloppen.
De Amerikanen hebben zowel in Irak als Afghanistan gefaald. Dus inderdaad ze zullen zich hoogstwaarschijnlijk gewoon stand houden die Iraniers.
Allah Al Watan Al Malik
pi_104309762
Wat een sneu topic.

Dat al die "weg met ons! :( "-types eens bedenken dat in het verfoeide westen, ze de ruimte en mogelijkheid, de middelen en, belangrijkst van al, de vrijheid hebben om te kunnen zeggen "bom op het westen! :( ". In het zogenaamd fantastische (noem-door-Westen-"bedreigd"-land) heb je dat gewoon niet.

En niks "ja maar".
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_104309783
quote:
7s.gif Op zondag 13 november 2011 09:29 schreef Karrs het volgende:
Wat een sneu topic.

Dat al die "weg met ons! :( "-types eens bedenken dat in het verfoeide westen, ze de ruimte en mogelijkheid, de middelen en, belangrijkst van al, de vrijheid hebben om te kunnen zeggen "bom op het westen! :( ". In het zogenaamd fantastische (noem-door-Westen-"bedreigd"-land) heb je dat gewoon niet.

En niks "ja maar".
Inderdaad. Daarom, bommen op Iran. Dan bombarderen we ze wel naar vrijheid issutniet?
Allah Al Watan Al Malik
pi_104310067
Schitterend topic: Amerikaanse redneck-presidentskandidaat krijgt "dislektiese" Nederlandse internetheld op de kast.

"op deze heelal"... :')
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_104310086
quote:
14s.gif Op zondag 13 november 2011 09:32 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Inderdaad. Daarom, bommen op Iran. Dan bombarderen we ze wel naar vrijheid issutniet?
"Freedom or your life" :P
  zondag 13 november 2011 @ 10:14:09 #63
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_104310172
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 november 2011 23:09 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Maar goed, Mitt Romney wordt toch geen president
Een presidentskandidaat die bijna uitgerangeerd is moet toch iets doen om in het nieuws te komen.
Hij staat boven aan in de peilingen onder de republikeinen, en het is natuurlijk niet helemaal onwaarschijnlijk dat Obama niet nog een termijn haalt.
pi_104310214
quote:

Klopt, maar Iran heeft recentelijk geen buurlanden of iets dergelijks aangevallen. Dan is de VS een stuk agressiever.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 13 november 2011 @ 10:19:03 #65
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_104310234
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 10:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Klopt, maar Iran heeft recentelijk geen buurlanden of iets dergelijks aangevallen. Dan is de VS een stuk agressiever.
Leef jij ook nog? :D
Verder heb je op dit punt gewoon gelijk!
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  zondag 13 november 2011 @ 10:19:17 #66
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_104310236
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 10:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Heeft Amerika wel buurlanden aangevallen? :o
pi_104310270
quote:
6s.gif Op zondag 13 november 2011 10:19 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Wel buurlanden van Iran. En ze hebben (samen met Frankrijk) wat nabij Iran gelegen landen kernwapens gegeven - maar doen spastisch over het idee dat Iran ook eens aan atoomsplijting gaat doen.
  zondag 13 november 2011 @ 10:23:06 #68
110987 ErwinRommel
pi_104310281
quote:

[..]

Niet zozeer nee, indirect wel. Bv oorlog tussen Mexico en de VS in de 19de eeuw.
pi_104310298
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 10:19 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Leef jij ook nog? :D
Verder heb je op dit punt gewoon gelijk!
Dat kan ik beter aan jou vragen. Wat doe jij met dat blauw?
pi_104310302
quote:

[..]

We zijn allemaal buurlanden van de VS. Dus ook Irak en Afghanistan.
  zondag 13 november 2011 @ 10:25:26 #71
110987 ErwinRommel
pi_104310306
quote:
7s.gif Op zondag 13 november 2011 10:24 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat kan ik beter aan jou vragen. Wat doe jij met dat blauw?
Modje in C&H ;)
Maar weer ontopic voordat de NWS modjes gaan zeuren :P
pi_104310469
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 09:28 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

De Amerikanen hebben zowel in Irak als Afghanistan gefaald. Dus inderdaad ze zullen zich hoogstwaarschijnlijk gewoon stand houden die Iraniers.
Dat is maar hoe je het bekijkt, ze hebben gefaald wat betreft de vrede te waarborgen en de sympathie van het volk te winnen, wat elke gek ze vantevoren ook wel had kunnen vertellen, dus echt verassend is dat niet, maar als je het militair bekijkt is het natuurlijk geen faal geweest, het Iraakse leger, wat in de tijd van de Koeweit invasie als 5e sterkste krijgsmacht ter wereld te boek stond, werd in een week of twee helemaal weggeblazen, en de Taiban die voor de komst van de Amerikanen de broek aan hadden in Afghanistan, werden binnen de kortste keren weer gedwongen zich in de bergen te verschuilen. Dus wat is falen? Wat is succes? Het enige dat ik je op voorhand kan voorspellen wat er gebeurd als het Iraanse leger in conflict raakt met Amerikaanse strijdkrachten is dat ook zij het niet veel langer dan een paar weken zullen/willen volhouden, alleen door het plaatselijke leger te verslaan leg je een land nog niet je wil op, en dat lijken de Amerikanen maar niet te willen beseffen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 13 november 2011 @ 10:45:10 #73
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_104310532
quote:

[..]

Nou ik denk dat Israël die kernraket gaat vernietigen, dat hebben ze altijd gedaan in het verleden
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_104310647
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 21:37 schreef tslh het volgende:

[..]

atoom bomen? gevaar op deze Heelal?

Leer eerst maar eens spellen of verhuis lekker naar Iran.
je moet toegeven het lijkt op een boom

pi_104310696
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 10:54 schreef pinine het volgende:

[..]

je moet toegeven het lijkt op een boom

[ afbeelding ]
Maar is de boom heealal ?
pi_104310756
quote:
14s.gif Op zondag 13 november 2011 09:32 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

:') !

Als het niet zwart is, dan is het wit, of niet, Mutant01? :')
pi_104310856
quote:

[..]

In 1812, Canada. In 1846 was er ruzie met Mexico, maar dat was eerder een Mexicaanse aanval op Amerikaans grondgebied wat net was gejat van Mexico... dus okee, die ook. :)
En de Amerikaans-Spaanse oorlog van 1898 (als je Cuba als buurland kan zien).

Een extra reden om Amerika te haten! :o
pi_104311043
Ik hoop niet dat het zover komt. Als het wel zover komt hang ik dit keer maar eens een Iraanse vlag voor het raam.

Natuurlijk kan het in Iran veel beter. Maar wat velen hier niet weten is dat de maatschappij en politiek aldaar erg complex in elkaar zitten. Iran is niet een of ander dom woestijnland zoals de arabische buren. De Iraanse politiek zit constant in een spagaat tussen de strakke hand enerzijds en ontwikkeling anderzijds.

Wat Iran nodig heeft is geld. Geen oorlog.

Maar je moet wel echt een dom en iets te beschermd opgevoed puisterig kaaskopje zijn om te denken dat die gasten zich gewillig laten wippen door de Amerikanen die echt geen cent meer ophebben met de belangen van het Iraanse volk als de zittende regering. Minder nog.

Kortom: niemand heeft iets aan dit soort stoere praat. Komt alleen maar ellende van.
My heart is broke, may I have some glue?
Help me inhale and mend it with you.
  zondag 13 november 2011 @ 11:29:15 #79
207372 bastibro
I`ll get there
pi_104311281
quote:

[..]

Wat een leuke dingen!

Maar goed, Mitt Romney wordt toch geen president en al zou hij het worden zou hij toch geen oorlogje kunnen trappen met Iran omdat de VS er niet aan toe is, ze moeten eerst Irak en Afghanistan netjes afronden en dan alles weer op peil brengen dus dat duurt nog wel langer dan een dubbel presidentschap van Romney.

Dat roep je nu wel maar . .

Voorsprong VS-Republikein Romney groeit
pi_104311661
Een oorlog als verkiezingsbelofte... Wat denken ze dat het is? Een game? Een volksvermaak?

Stem op mij! Ik ga heel veel mensen doodmaken als jullie mij president maken! :P
pi_104311672
Romney :r :r :r

Obama :r :r :r :r :r

Ron Paul 2012 ^O^

pi_104311730
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 10:40 schreef Hathor het volgende:
Dus wat is falen? Wat is succes?
De doelen die de VS zichzelf heeft gesteld. Ze hebben niet hun doelen behaald terwijl ze duizenden miljarden dollars kwijt zijn geraakt, dus fail.

In Vietnam hebben de Amerikanen ook alle slagen gewonnen maar ze hebben zwaar gefaald. :)
pi_104311777
quote:
7s.gif Op zondag 13 november 2011 09:29 schreef Karrs het volgende:
Wat een sneu topic.

Dat al die "weg met ons! :( "-types
Weg met de VS-types is een betere beschrijving, =

[ Bericht 10% gewijzigd door paddy op 13-11-2011 12:25:59 ]
pi_104311901
Volgens mij is degene die dit roept net zo'n gek als degene die dit riep
quote:
Als de Verenigde Staten militair ingrijpen in Libië, zal het land veranderen in een kerkhof voor Amerikaanse soldaten. Daar waarschuwt de Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad voor.
http://www.spitsnieuws.nl/node/41933

Met dit verschil dat de ene gek wel besluiten mag nemen en de andere gek niet.

Ik denk niet dat Amerika gaat aanvallen zonder medewerking van de VN. Waar zouden ze het geld vandaan moeten halen?

quote:

[..]

Er moet eens een bom op Het Westen.
Wat maakt jou dus anders dan die oorlogszuchtige oud-gouverneur van Massachusetts? Omdat je net als hij denkt?
quote:

[..]

Wat een leuke dingen!

Wat Dagonet zegt dus.

En tegen die tijd heeft het volk zich wel genoeg verenigd om hun vrijheden op te eisen. We hebben het hier niet over een onderontwikkeld volk wat alleen maar kan gehoorzamen hoor. De Iraniërs die ik ken zijn niet dom.

Geef ze de tijd om uiteindelijk zelf op te komen voor hun vrijheden.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_104312125
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 11:55 schreef paddy het volgende:
Volgens mij is degene die dit roept net zo'n gek als degene die dit riep
Als de Verenigde Staten militair ingrijpen in Libië, zal het land veranderen in een kerkhof voor Amerikaanse soldaten. Daar waarschuwt de Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad voor.
En wat is daar mis mee dan? Dr. Ahmadinejad heeft gelijk, als je soldaten stuurt naar een ander land dan gaan je soldaten dood.

quote:
Ik denk niet dat Amerika gaat aanvallen zonder medewerking van de VN.
De invasie van 2003 was zonder medewerking van de VN.

quote:
Waar zouden ze het geld vandaan moeten halen?
Printen.

quote:
Wat maakt jou dus anders dan die oorlogszuchtige oud-gouverneur van Massachusetts? Omdat je net als hij denkt?
Hij is een fokker en die redneck wil de president worden van de VS.

quote:
En tegen die tijd heeft het volk zich wel genoeg verenigd om hun vrijheden op te eisen. We hebben het hier niet over een onderontwikkeld volk wat alleen maar kan gehoorzamen hoor. De Iraniërs die ik ken zijn niet dom. Geef ze de tijd om uiteindelijk zelf op te komen voor hun vrijheden.
_O- Wat denk je dat ze in 1979 hebben gedaan? Precies, opkomen voor hun vrijheden die hen was afgenomen door de VS :')___!

Mooi gebouw in Teheran:

pi_104312357
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 11:50 schreef Toon_Jacobs het volgende:

[..]

Weg met de VS-types is een betere beschrijving,=edit= nee
=edit- weggehaalde quote

Serieus: als de VS valt, vallen wij. WIJ, Toon, dus ook jij. Ben benieuwd of je het allemaal nog zo erg vindt als de vrijheden waarin jij je vuil kan spuien, plotseling wegvallen. :Y

[ Bericht 11% gewijzigd door paddy op 13-11-2011 12:26:37 ]
pi_104312500
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 12:05 schreef Toon_Jacobs het volgende:

[..]

En wat is daar mis mee dan? Dr. Ahmadinejad heeft gelijk, als je soldaten stuurt naar een ander land dan gaan je soldaten dood.
Hij roept maar raak...net als die idioot Romney maar raak roept.

[..]

quote:
De invasie van 2003 was zonder medewerking van de VN.
Niet te vergelijken met nu toch? Geen geld en manschappen. Bovendien zijn ze nog niet klaar.

[..]

quote:
Printen.
Mja, :D :')

[..]

quote:
Hij is een fokker en die redneck wil de president worden van de VS.
Maar ze wensen blijkbaar hetzelfde, zet er alleen een ander werelddeel voor. Dat de één macht wil (nog niet heeft) al erg genoeg. En idd, alleen maar goed geen van beiden beschikt over die mogelijkheden een bom op een land te gooien.

[..]

quote:
_O- Wat denk je dat ze in 1979 hebben gedaan? Precies, opkomen voor hun vrijheden die hen was afgenomen door de VS :')___!

Mooi gebouw in Teheran:

[ afbeelding ]
Jij denkt werkelijk dat de burgers daar vrijheden kent? Elke dag minder...elke dag minder. En je plaatje bevestigd alleen dat dit land over dezelfde gekken beschikt in de regering als Romney die gelukkig die macht nog niet heeft.

Ik ben trouwens sterk tegen een aanval op Iran. Teveel mensen wonen die ik ken, en ik vertrouw op de intelligentie van de Iraniërs die echt wel gaan opstaan uiteindelijk om hun vrijheid weer op te eisen.

[ Bericht 2% gewijzigd door paddy op 13-11-2011 12:29:17 ]
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_104313575
Romney doet een Israëlletje; kinderen en andere onschuldige burgers dood (willen) maken om wat stemmen te winnen in de aanloop naar de verkiezingen...
PWBF
pi_104313605
Ron Paul 2012 ^O^

De enige Republikein die nog lijkt na te kunnen denken.
PWBF
  zondag 13 november 2011 @ 13:12:14 #90
8372 Bastard
Persona non grata
pi_104313923
Wat een leuk speerpunt voor je campagne "stem op mij en ik ga heel veel mensen pijn doen die je allemaal toch al niet kent". Volgens mij weet de helft van de Amerikanen niet eens waar Iran ligt.
The truth was in here.
pi_104314056
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 13:01 schreef Nielsch het volgende:
Ron Paul 2012 ^O^

De enige Republikein die nog lijkt na te kunnen denken.
Ach, hij heeft de typische anti-homo, anti-abortus en anti-nietchristenen houding die die partij zo kenmerkt. Dus wat maakt hem bijzonder ? Dat hij voor wiet is :P ?
  zondag 13 november 2011 @ 13:17:25 #92
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_104314064
Jawel, dat ligt naast Egypte:

Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_104314139
quote:
6s.gif Op zondag 13 november 2011 13:17 schreef Dagonet het volgende:
Jawel, dat ligt naast Egypte:

[ afbeelding ]
Deze user heeft waarschijnlijk naar FOX News gekeken, Irak ligt in Afrika en Egypte in Azië:

quote:

[..]

zondag 13 november 2011 @ 13:23:41 #94
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_104314218
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 13:20 schreef Adam1981 het volgende:

[..]

Deze user heeft waarschijnlijk naar FOX News gekeken, Irak ligt in Afrika en Egypte in Azië:

[..]

Duidelijk. :D.
pi_104314406
Waarom wil men Iran met alle geweld (dus inclusief oorlog) het recht ontzeggen om kernwapens te hebben/produceren terwijl men blijkbaar vindt dat andere landen waaronder henzelf gerechtigd zijn om kernwapens te hebben/produceren ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
  zondag 13 november 2011 @ 13:37:36 #96
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_104314662
quote:
10s.gif Op zondag 13 november 2011 12:14 schreef Karrs het volgende:

[..]

=edit- weggehaalde quote

Serieus: als de VS valt, vallen wij. WIJ, Toon, dus ook jij. Ben benieuwd of je het allemaal nog zo erg vindt als de vrijheden waarin jij je vuil kan spuien, plotseling wegvallen. :Y
Hoezo zouden we opeens vrijheden verliezen als de VS valt?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zondag 13 november 2011 @ 13:38:21 #97
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_104314685
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 13:20 schreef Adam1981 het volgende:

[..]

[..]

_O-
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 13 november 2011 @ 13:45:18 #98
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_104314917
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 12:05 schreef Toon_Jacobs het volgende:

[..]

[..]

Dr.?? Wanneer had hij daar tijd voor?

Was hij trouwens niet een van de studenten die de US ambassade bestormde in de 1970s?

Zat trouwens een docu te kijken waaruit blijkt dat hij uit een familie komt van religieuze fundamentalisten. Ook heeft hij letterlijk gezegd dat hij gelooft dat hij in de eindtijd leeft. Zo heeft hij publiekelijk verteld bij het aantreden als president dat we nog maar een aantal jaren verwijderd zijn van de terugkeer van de islamitische messias Mahdi (de twaalfde Iman en verlosser tijdens de eindtijd). Hij denkt dus dat er binnenkort een rampzalige tribulatie zal plaatsvinden, mogelijk een oorlog.

Wat zegt dat over een staatshoofd die heilig geloofd in een Apocalyps nog tijdens zijn leven en denkt daarvoor actief deel uit zal maken? En actief bezig is met het verkrijgen van atoomtechnologieën?

Ik vind het eng dat er mensen zijn die zich laten lijden door dit soort doomsday profetieën. Of het nou Amerikaans is of Iraans.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_104314968
quote:

[..]

Leer eerst gewoon eens Nederlands.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  zondag 13 november 2011 @ 13:49:58 #100
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_104315050
quote:

[..]

Als ze die atoom bomen omhakken he..planten ze daar dan ook weer nieuwe voor terug? Anders is het natuurlijk geen goede vorm van energievoorziening.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')