abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104310756
quote:
14s.gif Op zondag 13 november 2011 09:32 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Inderdaad. Daarom, bommen op Iran. Dan bombarderen we ze wel naar vrijheid issutniet?
:') !

Als het niet zwart is, dan is het wit, of niet, Mutant01? :')
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_104310856
quote:
6s.gif Op zondag 13 november 2011 10:19 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Heeft Amerika wel buurlanden aangevallen? :o
In 1812, Canada. In 1846 was er ruzie met Mexico, maar dat was eerder een Mexicaanse aanval op Amerikaans grondgebied wat net was gejat van Mexico... dus okee, die ook. :)
En de Amerikaans-Spaanse oorlog van 1898 (als je Cuba als buurland kan zien).

Een extra reden om Amerika te haten! :o
pi_104311043
Ik hoop niet dat het zover komt. Als het wel zover komt hang ik dit keer maar eens een Iraanse vlag voor het raam.

Natuurlijk kan het in Iran veel beter. Maar wat velen hier niet weten is dat de maatschappij en politiek aldaar erg complex in elkaar zitten. Iran is niet een of ander dom woestijnland zoals de arabische buren. De Iraanse politiek zit constant in een spagaat tussen de strakke hand enerzijds en ontwikkeling anderzijds.

Wat Iran nodig heeft is geld. Geen oorlog.

Maar je moet wel echt een dom en iets te beschermd opgevoed puisterig kaaskopje zijn om te denken dat die gasten zich gewillig laten wippen door de Amerikanen die echt geen cent meer ophebben met de belangen van het Iraanse volk als de zittende regering. Minder nog.

Kortom: niemand heeft iets aan dit soort stoere praat. Komt alleen maar ellende van.
My heart is broke, may I have some glue?
Help me inhale and mend it with you.
  zondag 13 november 2011 @ 11:29:15 #79
207372 bastibro
I`ll get there
pi_104311281
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 november 2011 23:09 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Wat een leuke dingen!

Maar goed, Mitt Romney wordt toch geen president en al zou hij het worden zou hij toch geen oorlogje kunnen trappen met Iran omdat de VS er niet aan toe is, ze moeten eerst Irak en Afghanistan netjes afronden en dan alles weer op peil brengen dus dat duurt nog wel langer dan een dubbel presidentschap van Romney.

Een presidentskandidaat die bijna uitgerangeerd is moet toch iets doen om in het nieuws te komen.
Dat roep je nu wel maar . .

Voorsprong VS-Republikein Romney groeit
pi_104311661
Een oorlog als verkiezingsbelofte... Wat denken ze dat het is? Een game? Een volksvermaak?

Stem op mij! Ik ga heel veel mensen doodmaken als jullie mij president maken! :P
pi_104311672
Romney :r :r :r

Obama :r :r :r :r :r

Ron Paul 2012 ^O^

pi_104311730
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 10:40 schreef Hathor het volgende:
Dus wat is falen? Wat is succes?
De doelen die de VS zichzelf heeft gesteld. Ze hebben niet hun doelen behaald terwijl ze duizenden miljarden dollars kwijt zijn geraakt, dus fail.

In Vietnam hebben de Amerikanen ook alle slagen gewonnen maar ze hebben zwaar gefaald. :)
pi_104311777
quote:
7s.gif Op zondag 13 november 2011 09:29 schreef Karrs het volgende:
Wat een sneu topic.

Dat al die "weg met ons! :( "-types
Weg met de VS-types is een betere beschrijving, =

[ Bericht 10% gewijzigd door paddy op 13-11-2011 12:25:59 ]
pi_104311901
Volgens mij is degene die dit roept net zo'n gek als degene die dit riep
quote:
Als de Verenigde Staten militair ingrijpen in Libië, zal het land veranderen in een kerkhof voor Amerikaanse soldaten. Daar waarschuwt de Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad voor.
http://www.spitsnieuws.nl/node/41933

Met dit verschil dat de ene gek wel besluiten mag nemen en de andere gek niet.

Ik denk niet dat Amerika gaat aanvallen zonder medewerking van de VN. Waar zouden ze het geld vandaan moeten halen?

quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2011 21:41 schreef zarGon het volgende:

[..]

Er moet eens een bom op Het Westen.
Wat maakt jou dus anders dan die oorlogszuchtige oud-gouverneur van Massachusetts? Omdat je net als hij denkt?
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 november 2011 23:09 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Wat een leuke dingen!

Maar goed, Mitt Romney wordt toch geen president en al zou hij het worden zou hij toch geen oorlogje kunnen trappen met Iran omdat de VS er niet aan toe is, ze moeten eerst Irak en Afghanistan netjes afronden en dan alles weer op peil brengen dus dat duurt nog wel langer dan een dubbel presidentschap van Romney.

Een presidentskandidaat die bijna uitgerangeerd is moet toch iets doen om in het nieuws te komen.
Wat Dagonet zegt dus.

En tegen die tijd heeft het volk zich wel genoeg verenigd om hun vrijheden op te eisen. We hebben het hier niet over een onderontwikkeld volk wat alleen maar kan gehoorzamen hoor. De Iraniërs die ik ken zijn niet dom.

Geef ze de tijd om uiteindelijk zelf op te komen voor hun vrijheden.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_104312125
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 11:55 schreef paddy het volgende:
Volgens mij is degene die dit roept net zo'n gek als degene die dit riep
Als de Verenigde Staten militair ingrijpen in Libië, zal het land veranderen in een kerkhof voor Amerikaanse soldaten. Daar waarschuwt de Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad voor.
En wat is daar mis mee dan? Dr. Ahmadinejad heeft gelijk, als je soldaten stuurt naar een ander land dan gaan je soldaten dood.

quote:
Ik denk niet dat Amerika gaat aanvallen zonder medewerking van de VN.
De invasie van 2003 was zonder medewerking van de VN.

quote:
Waar zouden ze het geld vandaan moeten halen?
Printen.

quote:
Wat maakt jou dus anders dan die oorlogszuchtige oud-gouverneur van Massachusetts? Omdat je net als hij denkt?
Hij is een fokker en die redneck wil de president worden van de VS.

quote:
En tegen die tijd heeft het volk zich wel genoeg verenigd om hun vrijheden op te eisen. We hebben het hier niet over een onderontwikkeld volk wat alleen maar kan gehoorzamen hoor. De Iraniërs die ik ken zijn niet dom. Geef ze de tijd om uiteindelijk zelf op te komen voor hun vrijheden.
_O- Wat denk je dat ze in 1979 hebben gedaan? Precies, opkomen voor hun vrijheden die hen was afgenomen door de VS :')___!

Mooi gebouw in Teheran:

pi_104312357
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 11:50 schreef Toon_Jacobs het volgende:

[..]

Weg met de VS-types is een betere beschrijving,=edit= nee
=edit- weggehaalde quote

Serieus: als de VS valt, vallen wij. WIJ, Toon, dus ook jij. Ben benieuwd of je het allemaal nog zo erg vindt als de vrijheden waarin jij je vuil kan spuien, plotseling wegvallen. :Y

[ Bericht 11% gewijzigd door paddy op 13-11-2011 12:26:37 ]
pi_104312500
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 12:05 schreef Toon_Jacobs het volgende:

[..]

En wat is daar mis mee dan? Dr. Ahmadinejad heeft gelijk, als je soldaten stuurt naar een ander land dan gaan je soldaten dood.
Hij roept maar raak...net als die idioot Romney maar raak roept.

[..]

quote:
De invasie van 2003 was zonder medewerking van de VN.
Niet te vergelijken met nu toch? Geen geld en manschappen. Bovendien zijn ze nog niet klaar.

[..]

quote:
Printen.
Mja, :D :')

[..]

quote:
Hij is een fokker en die redneck wil de president worden van de VS.
Maar ze wensen blijkbaar hetzelfde, zet er alleen een ander werelddeel voor. Dat de één macht wil (nog niet heeft) al erg genoeg. En idd, alleen maar goed geen van beiden beschikt over die mogelijkheden een bom op een land te gooien.

[..]

quote:
_O- Wat denk je dat ze in 1979 hebben gedaan? Precies, opkomen voor hun vrijheden die hen was afgenomen door de VS :')___!

Mooi gebouw in Teheran:

[ afbeelding ]
Jij denkt werkelijk dat de burgers daar vrijheden kent? Elke dag minder...elke dag minder. En je plaatje bevestigd alleen dat dit land over dezelfde gekken beschikt in de regering als Romney die gelukkig die macht nog niet heeft.

Ik ben trouwens sterk tegen een aanval op Iran. Teveel mensen wonen die ik ken, en ik vertrouw op de intelligentie van de Iraniërs die echt wel gaan opstaan uiteindelijk om hun vrijheid weer op te eisen.

[ Bericht 2% gewijzigd door paddy op 13-11-2011 12:29:17 ]
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_104313575
Romney doet een Israëlletje; kinderen en andere onschuldige burgers dood (willen) maken om wat stemmen te winnen in de aanloop naar de verkiezingen...
pi_104313605
Ron Paul 2012 ^O^

De enige Republikein die nog lijkt na te kunnen denken.
  zondag 13 november 2011 @ 13:12:14 #90
8372 Bastard
Persona non grata
pi_104313923
Wat een leuk speerpunt voor je campagne "stem op mij en ik ga heel veel mensen pijn doen die je allemaal toch al niet kent". Volgens mij weet de helft van de Amerikanen niet eens waar Iran ligt.
The truth was in here.
pi_104314056
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 13:01 schreef Nielsch het volgende:
Ron Paul 2012 ^O^

De enige Republikein die nog lijkt na te kunnen denken.
Ach, hij heeft de typische anti-homo, anti-abortus en anti-nietchristenen houding die die partij zo kenmerkt. Dus wat maakt hem bijzonder ? Dat hij voor wiet is :P ?
  zondag 13 november 2011 @ 13:17:25 #92
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_104314064
Jawel, dat ligt naast Egypte:

Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_104314139
quote:
6s.gif Op zondag 13 november 2011 13:17 schreef Dagonet het volgende:
Jawel, dat ligt naast Egypte:

[ afbeelding ]
Deze user heeft waarschijnlijk naar FOX News gekeken, Irak ligt in Afrika en Egypte in Azië:

quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 00:21 schreef Mercer het volgende:

[..]

Het kleine verschil is dat Irak op een ander continent ligt. Afrika heet dat. ;)
  zondag 13 november 2011 @ 13:23:41 #94
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_104314218
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 13:20 schreef Adam1981 het volgende:

[..]

Deze user heeft waarschijnlijk naar FOX News gekeken, Irak ligt in Afrika en Egypte in Azië:

[..]

Duidelijk. :D.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_104314406
Waarom wil men Iran met alle geweld (dus inclusief oorlog) het recht ontzeggen om kernwapens te hebben/produceren terwijl men blijkbaar vindt dat andere landen waaronder henzelf gerechtigd zijn om kernwapens te hebben/produceren ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
  zondag 13 november 2011 @ 13:37:36 #96
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_104314662
quote:
10s.gif Op zondag 13 november 2011 12:14 schreef Karrs het volgende:

[..]

=edit- weggehaalde quote

Serieus: als de VS valt, vallen wij. WIJ, Toon, dus ook jij. Ben benieuwd of je het allemaal nog zo erg vindt als de vrijheden waarin jij je vuil kan spuien, plotseling wegvallen. :Y
Hoezo zouden we opeens vrijheden verliezen als de VS valt?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zondag 13 november 2011 @ 13:38:21 #97
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_104314685
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 13:20 schreef Adam1981 het volgende:

[..]

[..]

_O-
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 13 november 2011 @ 13:45:18 #98
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_104314917
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 12:05 schreef Toon_Jacobs het volgende:

[..]

[..]

Dr.?? Wanneer had hij daar tijd voor?

Was hij trouwens niet een van de studenten die de US ambassade bestormde in de 1970s?

Zat trouwens een docu te kijken waaruit blijkt dat hij uit een familie komt van religieuze fundamentalisten. Ook heeft hij letterlijk gezegd dat hij gelooft dat hij in de eindtijd leeft. Zo heeft hij publiekelijk verteld bij het aantreden als president dat we nog maar een aantal jaren verwijderd zijn van de terugkeer van de islamitische messias Mahdi (de twaalfde Iman en verlosser tijdens de eindtijd). Hij denkt dus dat er binnenkort een rampzalige tribulatie zal plaatsvinden, mogelijk een oorlog.

Wat zegt dat over een staatshoofd die heilig geloofd in een Apocalyps nog tijdens zijn leven en denkt daarvoor actief deel uit zal maken? En actief bezig is met het verkrijgen van atoomtechnologieën?

Ik vind het eng dat er mensen zijn die zich laten lijden door dit soort doomsday profetieën. Of het nou Amerikaans is of Iraans.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_104314968
quote:
15s.gif Op zaterdag 12 november 2011 21:31 schreef Athlon64x het volgende:

[..]

Iran een land dat nooit wat verkeerds heeft gedaan wordt aangevallen door grootse gevaar op de Heelal ik hoop dat ze keihard terug slaan met atoom bomen

Amerika is het grootse gevaar op deze Heelal
http://www.demorgen.be/dm(...)resident-wordt.dhtml
Leer eerst gewoon eens Nederlands.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  zondag 13 november 2011 @ 13:49:58 #100
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_104315050
quote:
15s.gif Op zaterdag 12 november 2011 21:31 schreef Athlon64x het volgende:

[..]

Iran een land dat nooit wat verkeerds heeft gedaan wordt aangevallen door grootse gevaar op de Heelal ik hoop dat ze keihard terug slaan met atoom bomen

Amerika is het grootse gevaar op deze Heelal
http://www.demorgen.be/dm(...)resident-wordt.dhtml
Als ze die atoom bomen omhakken he..planten ze daar dan ook weer nieuwe voor terug? Anders is het natuurlijk geen goede vorm van energievoorziening.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')