abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104287422

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_104287438
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 15:50 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

En dit hadden we nou in het wajong topic de hele tijd -_-
Je hoeft je niet aangevallen te voelen, maar die mensen zitten er gewoon tussen. Je moet niet de rest van je leven uitkering willen trekken, want dan brengt geen geluk. Het is gewoon heel simpel dat een mens bepaalde behoeften heeft en sociale behoefte, erkenning en zelfontplooiing krijg je niet van thuis zitten.

En het is heel simpel, als je behoeften niet voldaan worden, zul je niet gelukkig worden. Als je als kind een snoepje wilde en je kreeg het niet, was je toch ook boos? Zo werkt het nu nog steeds.
pi_104287443
Je moet eerst van jezelf houden voor je van een ander kan houden
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_104287447
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 15:54 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

12e??
wtf dat is een slechte gap he?
Tering...
het was een beetje een grappige overdrijving
maar ik zal ze eens tellen

heb net nr 7 er bij gehad
alsof ik 7 stempels ben
het zijn maar meningen van hulpverleners
en die zijn het ook nu nog vaak genoeg met elkaar oneens hoor (zo van zei je vorige dat je dat had? neee echt niet! en de volgende zegt weer wat anders)
ik ben gewoon Rhu
klaar, en ik ben een beetje ingewikkeld en een beetje anders
maar dat maakt geen ruk uit verder
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_104287448
ah daar zijn we weer.
Dat plaatje met die slingers mag ook wel uit de OP.
Snap niet wat het toevoegt ;)
Do what you love, love what you do!
pi_104287456
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 november 2011 15:56 schreef Myraela het volgende:

[..]

Je hoeft je niet aangevallen te voelen, maar die mensen zitten er gewoon tussen. Je moet niet de rest van je leven uitkering willen trekken, want dan brengt geen geluk. Het is gewoon heel simpel dat een mens bepaalde behoeften heeft en sociale behoefte, erkenning en zelfontplooiing krijg je niet van thuis zitten.

En het is heel simpel, als je behoeften niet voldaan worden, zul je niet gelukkig worden. Als je als kind een snoepje wilde en je kreeg het niet, was je toch ook boos? Zo werkt het nu nog steeds.
Ik hoef me niet aangevallen te voelen, maar gek genoeg gaat het hun post daarna wel steeds over mij :')
Zo gaat dat altijd met wajonghaters
pi_104287459
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 15:56 schreef tijnbrein het volgende:
Je moet eerst van jezelf houden voor je van een ander kan houden
Soms heb je liefde van een ander nodig om van jezelf te leren houden, dus die uitspraak ben ik het nooit mee eens geweest.
pi_104287461
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 15:39 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Maar ik ben nu tevreden met mijn leven, er is iemand die van me houdt en waaraan ik alles durf te vertellen, en voor de rest kan ik prima met mijn mindere momenten omgaan omdat er nu iets goeds tegenover staat. Ik heb nu helemaal geen hulp nodig.
Wie zegt dat je hulp moet zoeken dan? Wellicht alleen als je echt tegen dingen aanloopt waar je zelf niet uitkomt.
pi_104287491
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 15:55 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Precies!!!
ja en daar moet je hard voor werken
en niet accepteren dat je op wachtlijsten gezet word en zo
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104287502
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 15:57 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

het was een beetje een grappige overdrijving
maar ik zal ze eens tellen

heb net nr 7 er bij gehad
alsof ik 7 stempels ben
het zijn maar meningen van hulpverleners
en die zijn het ook nu nog vaak genoeg met elkaar oneens hoor (zo van zei je vorige dat je dat had? neee echt niet! en de volgende zegt weer wat anders)
ik ben gewoon Rhu
klaar, en ik ben een beetje ingewikkeld en een beetje anders
maar dat maakt geen ruk uit verder
Ik ben echt meerdere dagen getest, inclusief gesprek met m'n ouders en oude schoolrapporten enz enz.
het was echt geen mening gebaseerd op een enkele mening. Het was zelfs met second opinion geloof ik
pi_104287506
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 november 2011 15:53 schreef Myraela het volgende:

[..]

Mijn symptomen vielen precies in de groep, ik had elk symptoom dus ze hielden al snel op met verder zoeken.
Raar, bij mij zocht ze niet eens naar symptomen enzovoort. De hulpverlening, lijkt me moeilijk om daar in te werken. :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 15:54 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

In mijn geval niet dus.
Echter je hebt van die mensen die zo vlak zijn dat ze alleen maar kunnen denken "Wajong == lui"
Ik heb het niet specifiek over jou maar nu je je aangevallen voelt, weet ik dat jij dus precies zo bent.
pi_104287510
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 15:57 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik hoef me niet aangevallen te voelen, maar gek genoeg gaat het hun post daarna wel steeds over mij :')
Ik heb jou nooit genoemd en ik noem je niet lui en ik ben zeker geen wajong hater
maar ik vind je wel defaitistisch ja
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104287512
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 15:57 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nou om je effe te steunen, ik zit gewoon te kloten nu, zowel met werk als met opleiding.
Terwijl ik gewoon een gezonde jongen ben.

Tja wie is er dan erger denk ik?
pi_104287519
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 15:59 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ja en daar moet je hard voor werken
en niet accepteren dat je op wachtlijsten gezet word en zo
Klopt, goeie tip van je. Helaas kan ik de laatste 6 jaar niet meer terug draaien.
Nu ben ik onder behandeling door meerdere instanties trouwens
pi_104287521
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 15:59 schreef kree het volgende:

[..]

Nou om je effe te steunen, ik zit gewoon te kloten nu, zowel met werk als met opleiding.

Dat is vrij normaal, dat doen veel jongeren.
pi_104287526
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 15:59 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik ben echt meerdere dagen getest, inclusief gesprek met m'n ouders en oude schoolrapporten enz enz.
het was echt geen mening gebaseerd op een enkele mening. Het was zelfs met second opinion geloof ik
Ja en ik niet?

dan nog zijn het maar meningen
en geen redenen om alles maar te accepteren en het daar bij te laten
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104287531
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:00 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Dat is vrij normaal, dat doen veel jongeren.
Ja maar ik ben niet jong meer natuurlijk ;)
pi_104287532
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 november 2011 15:57 schreef Myraela het volgende:

[..]

Soms heb je liefde van een ander nodig om van jezelf te leren houden, dus die uitspraak ben ik het nooit mee eens geweest.
Ergens is dat ook waar. :)
14 SHADES OF GREY
pi_104287538
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:00 schreef kree het volgende:

[..]

Ja maar ik ben niet jong meer natuurlijk ;)
Oja.
pi_104287561
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 15:59 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik heb jou nooit genoemd en ik noem je niet lui en ik ben zeker geen wajong hater
maar ik vind je wel defaitistisch ja
Tsja, daar heb je wel weer een punt.
Ik word er ook moedeloos van. Ik word niet alleen moedeloos van de hulpverlening en hoe dingen gaan, maar vooral van mezelf en m'n rare nukken.
Was ik maar normaal, maar wat voor anderen werkt, werkt bij mij natuurlijk weer niet zo.
pi_104287568
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 15:59 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Raar, bij mij zocht ze niet eens naar symptomen enzovoort. De hulpverlening, lijkt me moeilijk om daar in te werken. :)

Niet? Ze beginnen toch te praten, stellen allemaal vragen, over je verleden, je thuissituatie, waar het fout loopt en alles. Of kwamen ze bij jou gewoon voor een goed gesprek?

Overigens had ik het met mijn psycholoog vaak over de slechte hulpverlening in Nederland en hoeveel moeite hij er soms mee had als hij iemand moest laten gaan, omdat de zorgverzekering niet meer afspraken wilde vergoeden en hij wist gewoon dat zo'n man nog zwaar suicidaal was. Lijkt me inderdaad geen leuk beroep.
pi_104287571
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:00 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ja en ik niet?

dan nog zijn het maar meningen
en geen redenen om alles maar te accepteren en het daar bij te laten
Ik zal dat dan ook nooit "zomaar" accepteren ;)
pi_104287576
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:00 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Oja.
Get my point.
Tis gewoon kut echt ik zit echt niet helemaal lekker in mijn vel hoor op het moment.
Heb gepraat bij de huisarts maar die vond verder niks nodig :{
Weet het zelf ook niet.

Enige wat ik wel weet is dat ik gewoon effe iemand wil vinden.
En het helpt me zelfs al als ik bijvoorbeeld leuk chat met moonwalk zelfs ookal zit er niks in verder.

En zo heb ik nog iemand hier via het forum leren kennen waar ik zo goed mee kan praten.
Nouja positieve dingen in ieder geval.
pi_104287580
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:02 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Tsja, daar heb je wel weer een punt.
Ik word er ook moedeloos van. Ik word niet alleen moedeloos van de hulpverlening en hoe dingen gaan, maar vooral van mezelf en m'n rare nukken.
Was ik maar normaal, maar wat voor anderen werkt, werkt bij mij natuurlijk weer niet zo.
je bent niet normaal
dat is jammer maar niet heel erg of onoverkoombaar
dan moet je maar zoeken naar wat wel werkt natuurlijk
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104287598
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:03 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

je bent niet normaal
dat is jammer maar niet heel erg of onoverkoombaar
dan moet je maar zoeken naar wat wel werkt natuurlijk
Daar is mijn hele leven nu zo'n beetje aan gewijd ;)
Ik doe eigenlijk niks anders dan dat, m'n grenzen opzoeken wat ik wel trek en wat niet
pi_104287603
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 15:59 schreef kree het volgende:

[..]

Jij bent net zo gezond als magnetron hoor. :') Schuif die jongen lekker nog meer in een slachtoffersrol joh.
pi_104287620
quote:
9s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:04 schreef Myraela het volgende:

[..]

Jij bent net zo gezond als magnetron hoor. :') Schuif die jongen lekker nog meer in een slachtoffersrol joh.
Wie heeft het over slachtofferrol? Ben jij soms ook zo'n wajonghater of zo?
pi_104287626
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:04 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Daar is mijn hele leven nu zo'n beetje aan gewijd ;)
Ik doe eigenlijk niks anders dan dat, m'n grenzen opzoeken wat ik wel trek en wat niet
ik heb het gevoel dat je daarin nogal klein denkt
aan sporten en zo
sporten zijn stapjes, hobbies etc
geen mega dingen die je leven gaan veranderen
terwijl je daar erg op blijft hangen voor mijn gevoel
zo van ik heb toch wat gedaan? nu ben ik klaar en ga ik lekker fokken
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104287630
quote:
9s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:04 schreef Myraela het volgende:

[..]

Oh dat was niet m'n bedoeling hoor.
Meer dat er meer mensen zijn die met hetzelfde zitten.
Voel me haast erger als magnetron zeg maar
pi_104287662
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:05 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik heb het gevoel dat je daarin nogal klein denkt
aan sporten en zo
sporten zijn stapjes, hobbies etc
geen mega dingen die je leven gaan veranderen
terwijl je daar erg op blijft hangen voor mijn gevoel
zo van ik heb toch wat gedaan? nu ben ik klaar en ga ik lekker fokken
Nee, maar je moet ergens beginnen toch?

Ik ga nu de deur uit anders is straks alles dicht, ik lees de boel later wel weer na
pi_104287666
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:07 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nee, maar je moet ergens beginnen toch?

Ik ga nu de deur uit anders is straks alles dicht, ik lees de boel later wel weer na
ja maar je moet daarna niet gaan zitten van goh klaar! goed gedaan vandaag!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104287668
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:05 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Even serieus, kree zegt in die post gewoon "bij jou mag het slecht gaan, want jij hebt een diagnose, jij bent niet 100%"

Dat accepteer je toch niet? Want dan accepteer je dus ook dat mensen je anders behandelen, dan zie je jezelf dus als zwak. Zodra je jezelf als zwak ziet en je beperkingen accepteert, zul je erin blijven hangen.
pi_104287677
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:07 schreef Myraela het volgende:

[..]

Even serieus, kree zegt in die post gewoon "bij jou mag het slecht gaan, want jij hebt een diagnose, jij bent niet 100%"

Dat accepteer je toch niet? Want dan accepteer je dus ook dat mensen je anders behandelen, dan zie je jezelf dus als zwak. Zodra je jezelf als zwak ziet en je beperkingen accepteert, zul je erin blijven hangen.
precies! goed gezegd
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104287691
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:02 schreef Myraela het volgende:

[..]

Niet? Ze beginnen toch te praten, stellen allemaal vragen, over je verleden, je thuissituatie, waar het fout loopt en alles. Of kwamen ze bij jou gewoon voor een goed gesprek?

Overigens had ik het met mijn psycholoog vaak over de slechte hulpverlening in Nederland en hoeveel moeite hij er soms mee had als hij iemand moest laten gaan, omdat de zorgverzekering niet meer afspraken wilde vergoeden en hij wist gewoon dat zo'n man nog zwaar suicidaal was. Lijkt me inderdaad geen leuk beroep.
Ja, maar ik heb nooit een label of wat dan ook gekregen na al die sessies. Ik kwam daar ook niet omdat ik depressief was en dat soort dingen maar om iets wat toen speelde. Bij mij heeft het trouwens wel heel goed geholpen.
pi_104287708
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:08 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Ja, maar ik heb nooit een label of wat dan ook gekregen na al die sessies. Ik kwam daar ook niet omdat ik depressief was en dat soort dingen maar om iets wat toen speelde. Bij mij heeft het trouwens wel heel goed geholpen.
dan heb je waarschijnlijk geen etiketje nodig he
het kan ook gewoon gaan dat het ff minder ging en nu weer beter
niet iedereen die met iemand gaat praten is meteen knettergek of zo
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104287710
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:08 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Oh, je kwam daar dus al met een duidelijke oorzaak? Dat scheelt wel. Maar goed dat het geholpen heeft.
pi_104287741
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:07 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nou wacht effe.

Ik zeg op een gegeven moment kun je wel eens met problemen zitten van jezelf.
En er is niemand die dat goed gaat begrijpen.

En dat is een ding waar je natuurlijk zelf uit moet komen (al dan niet met pro hulp)
Maar wat ik dus zeg, ik vindt van mezelf niet dat ik in zo'n situatie zit, ja het gaat effe niet lekker maarja.

Weet het ook niet, misschien zit ik er ook wel te ver in die dip.
Medeleven hebben is het juiste woord voor mij.
En dat heb ik en misschien wel eens teveel ook en daardoor werk ik mezelf weer in een slechtere situatie.
pi_104287767
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:05 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik ben geen wajonghater, wel heb ik een hekel aan mensen die nadat ze een diagnose krijgen en krijgen te horen: 'beter ga je niet meer werken' dat meteen gaan geloven en zo verder gaan.

De dochter van de vriend van mijn moeder is ook zo. Ik kan me d'r dood aan ergeren, niet aan het werk maar wel de hele dag op het internet rond hangen en allerlei andere leuke dingen doen zoals uitgaan, dagen weg met haar vriend enzovoort. Daar heeft ze dan wel weer energie voor, dat is bij bepaalde mensen in dit topic ook zo.
pi_104287779
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:12 schreef kree het volgende:

[..]

Nou wacht effe.

En dat is een ding waar je natuurlijk zelf uit moet komen (al dan niet met pro hulp)
Maar wat ik dus zeg, ik vindt van mezelf niet dat ik in zo'n situatie zit, ja het gaat effe niet lekker maarja.

En dat heb ik en misschien wel eens teveel ook en daardoor werk ik mezelf weer in een slechtere situatie.
ik snap niet wat je probeert te zeggen?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104287792
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:12 schreef kree het volgende:

[..]

Nou wacht effe.

Die hele post staat totaal los van jou situatie, waarom gaat het nu dan toch over jou situatie?

Medeleven is medelijden.
pi_104287794
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:13 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik snap niet wat je probeert te zeggen?
Om het dan in het kort te zeggen.
Vindt niet dat je mensen gelijk moet veroordelen.
pi_104287810
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:14 schreef kree het volgende:

[..]

Om het dan in het kort te zeggen.
Vindt niet dat je mensen gelijk moet veroordelen.
Dat doe je wel door te zeggen dat het minder erg is als iemand met problemen iets niet kan, dan als jij het niet kan.
pi_104287821
quote:
9s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:14 schreef Myraela het volgende:

[..]

Die hele post staat totaal los van jou situatie, waarom gaat het nu dan toch over jou situatie?

Medeleven is medelijden.
Toch niet helemaal hoor, zit ook nog wel met meer dingen.
Maar die heb ik (nog) niet verteld maar komt misschien nog.
pi_104287844
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:15 schreef kree het volgende:

[..]

Toch niet helemaal hoor, zit ook nog wel met meer dingen.
Maar die heb ik (nog) niet verteld maar komt misschien nog.
En alweer gaat het over jou dingen wat totaal geen reactie is op mijn post. Dat doe jij echt enorm vaak valt me de laatste tijd op. :')
pi_104287848
ik snap er ff niks meer van nu :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104287893
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:15 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat doe je wel door te zeggen dat het minder erg is als iemand met problemen iets niet kan, dan als jij het niet kan.
Nou zo bedoel ik het niet, maar wanneer heb je een probleem?
Als je een diagnose hebt?

Of je kunt een probleem hebben wat je zelf wel weet zonder dat er een diagnose is die het verteld.
Tis alleen en trouwens naar meerdere mensen dat ze gelijk keihard worden aangevallen hier, terwijl juist die gene bemoedigende woorden moeten hebben en in positieve zin.
En niet alleen maar zeggen dit moet niet blabla.
Ja ik heb het al gezegd het blijft internet en dan komen woorden soms harder over als het bedoeld is. (vertel mij wat)
pi_104287940
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:18 schreef kree het volgende:

[..]

Tis alleen en trouwens naar meerdere mensen dat ze gelijk keihard worden aangevallen hier, terwijl juist die gene bemoedigende woorden moeten hebben en in positieve zin.

Je typt echt totaal onbegrijpelijk voor mijn gevoel
wat staat hier?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104287949
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:16 schreef Myraela het volgende:

[..]

En alweer gaat het over jou dingen wat totaal geen reactie is op mijn post. Dat doe jij echt enorm vaak valt me de laatste tijd op. :')
Komt omdat ik me in zijn situatie kan inleven en dat probeer ik dan te vertellen aan een beetje een verhaal van mezelf.

Maarja snap het wel dat het zo over komt.
pi_104287961
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:20 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

wat staat hier?
Hij voelt zich blijkbaar aangevallen door mijn post, terwijl dat niets met hem te maken had, maar met het feit dat magnetron niet moet accepteren dat hij minder zou zijn dan een ander.
pi_104287974
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:20 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

wat staat hier?
haha lees het langzaam dan ;)
en denk een komma na woord 2
pi_104287987
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:21 schreef kree het volgende:

[..]

Ja al 8 keer gedaan :')
maar dat is niet hoe je een zin in elkaar draait hoor :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104287990
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:21 schreef kree het volgende:

[..]

Heeft niets met haar lezen te maken. ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
pi_104287996
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:20 schreef Myraela het volgende:

[..]

Hij voelt zich blijkbaar aangevallen door mijn post, terwijl dat niets met hem te maken had, maar met het feit dat magnetron niet moet accepteren dat hij minder zou zijn dan een ander.
ah zo
vaag
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104288026
quote:
12s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:21 schreef Myraela het volgende:

[..]

Heeft niets met haar lezen te maken. ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
Ja ik typ soms een beetje sneller alsdat ik denk :)
Maar jullie begrijpen wat ik wil zeggen of moet ik het gaan verbeteren?
Denk het niet toch ;)
pi_104288045
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:23 schreef kree het volgende:

[..]

Denk het niet toch ;)
ik zeg net 4 keer of zo dat ik het niet begrijp?
wat denk je dan dat het antwoord is? :')

maar myraela heeft het al voor me vertaald
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104288060
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:23 schreef kree het volgende:

[..]

Denk het niet toch ;)
Je bent absoluut niet duidelijk, maar dat zal ook wel niet verbeteren als je de zinnen aanpast, want ik weet niet eens waar je het over hebt.

Maarja, kan gebeuren he. ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
pi_104288061
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:24 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik zeg net 4 keer of zo dat ik het niet begrijp?
wat denk je dan dat het antwoord is? :')

maar myraela heeft het al voor me vertaald
Ok nou probleem opgelost hahaha :)
pi_104288135
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:24 schreef Myraela het volgende:

[..]

Je bent absoluut niet duidelijk, maar dat zal ook wel niet verbeteren als je de zinnen aanpast, want ik weet niet eens waar je het over hebt.

Maarja, kan gebeuren he. ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
Ha ben te lui om die vorige post aan te passen.

Maar jij stelde dat ik, door wat ik zeg, dat het minder erg is voor iemand *als* ie een diagnose heeft om met die problemen te zitten.
Nou dat is niet zo, maar juist die mensen verdienen steun om het op te lossen voor hun zelf.

Nouja dit is ook weer lomp getyped denk maargoed ;)
pi_104288142
Hey :)

Zeg eens tegen me dat ik de dingen op mijn TODO-lijstje nu echt moet gaan doen, ook al heb ik geen zin :@
pi_104288158
quote:
9s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:28 schreef benzin het volgende:

Zeg eens tegen me dat ik de dingen op mijn TODO-lijstje nu echt moet gaan doen, ook al heb ik geen zin :@
ga eens dingen doen!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104288178
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:28 schreef kree het volgende:

[..]

Ha ben te lui om die vorige post aan te passen.

Maar jij stelde dat ik, door wat ik zeg, dat het minder erg is voor iemand *als* ie een diagnose heeft om met die problemen te zitten.
Nou dat is niet zo, maar juist die mensen verdienen steun om het op te lossen voor hun zelf.

Nouja dit is ook weer lomp getyped denk maargoed ;)
Dat stelde ik niet, dat stelde jij. Beter nog, dat zei je letterlijk.
pi_104288194
quote:
9s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:28 schreef benzin het volgende:

Aan het werk of ik kom je spanken.
pi_104288222
Thanks, ik heb echt even een dosis motivatie nodig.

quote:
10s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:30 schreef Myraela het volgende:

[..]

Aan het werk of ik kom je spanken.
Ja mama :+

Ik kom vanavond nog wel melden of het gelukt is wat dingen weg te werken. Fijne middag allemaal :)
pi_104288227
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:31 schreef benzin het volgende:
Thanks, ik heb echt even een dosis motivatie nodig.

[..]

Ja mama :+

Ik kom vanavond nog wel melden of het gelukt is wat dingen weg te werken. Fijne middag allemaal :)
Streep het af op je lijstje, het is lekker als je af kan strepen. O+
pi_104288323
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:29 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat stelde ik niet, dat stelde jij. Beter nog, dat zei je letterlijk.
Nouja effe helemaal afgezien van hoe ik het zei (wellicht weer eens lomp)

Waar het op neer komt is (en dat vindt ik) dat we iedereen die hier zit te posten en met problemen zit (en dat is het merendeel volgens mij) gewoon positief moeten benaderen en niet van je moet niet dit doen of dat doen, maar juist vertellen wat ze wel moeten doen.

Juist niet het woord niet of fout gebruiken,
pi_104288381
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:36 schreef kree het volgende:

[..]

Nouja effe helemaal afgezien van hoe ik het zei (wellicht weer eens lomp)

Waar het op neer komt is (en dat vindt ik) dat we iedereen die hier zit te posten en met problemen zit (en dat is het merendeel volgens mij) gewoon positief moeten benaderen en niet van je moet niet dit doen of dat doen, maar juist vertellen wat ze wel moeten doen.

Juist niet het woord niet of fout gebruiken,
we zeggen toch ook wat ze moeten doen
actief en constructief dingen ondernemen

ik ben niet degene die de niet toevoegt door het niet te doen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104288420
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:38 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

we zeggen toch ook wat ze moeten doen
actief en constructief dingen ondernemen

ik ben niet degene die de niet toevoegt door het niet te doen
Ja ok maarja nu gaan we effe een andere discussie in.
Ik weet dat er soms effe een beetje te hard gereageerd wordt in dit topic (zelf ondervonden)
Kan er wel tegen hoor, maar misschien anderen niet...

Denk dat daar wel een beetje rekening mee mag worden gehouden.

/mod modus :')
pi_104288437
nou voor mijn gevoel is niemand vandaag onnodig hard geweest hoor
mensen geven hun mening and that's it

maar misschien zie ik het gewoon niet
voorbeelden zijn welkom
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104288452
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:41 schreef rhubarbje het volgende:
Dat dus.

Ik ga niet zeggen dat ik het ergens mee eens ben als ik dat niet ben.
pi_104288460
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:41 schreef rhubarbje het volgende:
Neuh had het ook niet perse over vandaag.
Maar het gebeurt wel en mensen gaan ook weg daardoor uit dit topic en dat is gewoon jammer.
  zaterdag 12 november 2011 @ 16:42:49 #71
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104288467
Zo, lekker gewerkt en een pizzatje gegeten. En een pintje gepakt.

Vandaag tijdens het werk een praatje gemaakt met een collega, we blijken enkele dezelfde interesses te hebben. Alleen jammer dat ze heel erg dom overkomt. Volgende week nog eens kijken, misschien was ze gewoon een beetje duf.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_104288506
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:42 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat dus.

Ik ga niet zeggen dat ik het ergens mee eens ben als ik dat niet ben.
Heb je helemaal gelijk in en ik waardeer dat, maar er zitten ook gevoeligere personen hier wel eens.
Die misschien juist een beetje steun moeten hebben ipv gelijk keiharde harde waarheid vol in hun gezicht.
Sowieso moet je eerlijk zijn uiteraard, maar dat hoeft niet in 1 zin en keihard, kan ook een beetje opbouwend zijn. ;)
pi_104288550
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:42 schreef kree het volgende:

[..]

Neuh had het ook niet perse over vandaag.
Maar het gebeurt wel en mensen gaan ook weg daardoor uit dit topic en dat is gewoon jammer.
waarom begin je er dan vandaag over? :')
gewoon even omdat je een koe wou en dus maar een oude uit de sloot hebt gehaald? :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104288559
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:45 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

waarom begin je er dan vandaag over? :')
gewoon even omdat je een koe wou en dus maar een oude uit de sloot hebt gehaald? :')
Wilde het effe kwijt ;)
pi_104288581
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:44 schreef kree het volgende:

[..]

Heb je helemaal gelijk in en ik waardeer dat, maar er zitten ook gevoeligere personen hier wel eens.
Die misschien juist een beetje steun moeten hebben ipv gelijk keiharde harde waarheid vol in hun gezicht.
Sowieso moet je eerlijk zijn uiteraard, maar dat hoeft niet in 1 zin en keihard, kan ook een beetje opbouwend zijn. ;)
maar waar heb je het nou over?
niemand is toch kei hard geweest vandaag?
we hadden een discussie waarbij mensen aan 2 kanten staan zoals dat gaat in discussies

ik zie echt niet waar mensen kei hard zijn geweest
misschien is dat mijn gebrek dat kan
maar ik krijg juist het gevoel dat mensen zich hier te snel op hun teentjes getrapt voelen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104288607
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:46 schreef kree het volgende:

[..]

Wilde het effe kwijt ;)
oke done
ging je er daarom net nog eens over posten in deze post?
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:44 schreef kree het volgende:

[..]

ik snap echt oprecht niet wat je nu aan het doen bent en waarom je dit zinnig vind op dit moment
maar ik irriteer me ondertussen alleen maar dus mijn mening zal wel ontzettend gekleurd zijn nu :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104288661
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:47 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

oke done
ging je er daarom net nog eens over posten in deze post?

[..]

ik snap echt oprecht niet wat je nu aan het doen bent en waarom je dit zinnig vind op dit moment
maar ik irriteer me ondertussen alleen maar dus mijn mening zal wel ontzettend gekleurd zijn nu :')
Ja denk het dat laatste :')

Maarja ik post een beetje teveel wat gewoon in m'n gedachte opkomt misschien O+
pi_104288684
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:49 schreef kree het volgende:

[..]

Ja denk het dat laatste :')

Maarja ik post een beetje teveel wat gewoon in m'n gedachte opkomt misschien O+
oh O+ ;)

:') sorry hoor :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104288716
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:50 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

oh O+ ;)

:') sorry hoor :')
Ja kussie hoor, ik bedoel het allemaal goed :)
pi_104288748
euhm ja :')

ik ga maar ff boodschappen doen voordat ik hier weer een teer zieltje kwets want ik ga zo echt gemene dingen zeggen :')
wat een complete onzin allemaal :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104288783
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:52 schreef rhubarbje het volgende:

ik ga maar ff boodschappen doen voordat ik hier weer een teer zieltje kwets want ik ga zo echt gemene dingen zeggen :')
Ja winkelse ik ga weer een beetje te ver volgens mij |:(
pi_104288785
Bwhehehehhee
pi_104288818
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:52 schreef rhubarbje het volgende:

Waarom verbaast het mij totaal niet dat je al 7 labeltjes hebt? :') Serieus.
pi_104288898
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:55 schreef mrk.n het volgende:

[..]

ah ik wist wel dat iemand er naar over zou gaan doen
lang leve fok
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104288930
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:58 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

lang leve fok
precies mijn punt dus, lief zijn tegen elkaar O+
pi_104288935
quote:

[..]

lang leve fok
Een labeltje is genoeg die vat ze allemaal samen. Vrouw :P
14 SHADES OF GREY
pi_104288936
oh hebt gehad uiteraard
het lijkt me onmogelijk om 7 naast elkaar staande labeltjes te hebben en toch nog te kunnen functioneren
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104288941
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:59 schreef kree het volgende:

[..]

precies mijn punt dus, lief zijn tegen elkaar O+
ik kan dit beter hebben dan die vaagheid van jou hoor :')

wat hij van mij vind zal me een worst wezen

maar anyway boodschappen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104288964
quote:

[..]

lang leve fok
Kijk eens naar je eigen gedrag hoe je tegen anderen doet af en toe. Het verbaast mij echt niet, niet om te bashen.
pi_104288977
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:00 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik kan dit beter hebben dan die vaagheid van jou hoor :')

wat hij van mij vind zal me een worst wezen

maar anyway boodschappen
Ik ben helemaal niet vaag, maar ik zet het allemaal onhandig neer hier denk?
nouja lekker boodschappen halen dan ;)
pi_104288981
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:55 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Zij staat juist helemaal normaal in de discussie hoor. :')
pi_104289018
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:01 schreef Myraela het volgende:

[..]

Als een van de weinige hier
14 SHADES OF GREY
pi_104289026
quote:

[..]

Ik heb het niet alleen over nu. Het begint me gewoon steeds minder te verbazen, moet ik zeggen.
pi_104289258
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:03 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Ik heb het niet alleen over nu. Het begint me gewoon steeds minder te verbazen, moet ik zeggen.
Dat ze normaal in de discussie staat bedoel je?
Dan is het positief in ieder geval. :)
pi_104289314
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:13 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Ik ben geen wajonghater, wel heb ik een hekel aan mensen die nadat ze een diagnose krijgen en krijgen te horen: 'beter ga je niet meer werken' dat meteen gaan geloven en zo verder gaan.

De dochter van de vriend van mijn moeder is ook zo. Ik kan me d'r dood aan ergeren, niet aan het werk maar wel de hele dag op het internet rond hangen en allerlei andere leuke dingen doen zoals uitgaan, dagen weg met haar vriend enzovoort. Daar heeft ze dan wel weer energie voor, dat is bij bepaalde mensen in dit topic ook zo.
En dit heeft wat precies met mij te maken? Dat ik dus ook zo lui ben of zo?

En hallo maar weer
pi_104289372
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:20 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat ik minder wat precies ben?
Minder goed in staat om met het leven om te gaan? Dat is helaas wel waar namelijk.
Ik ben niet net zo goed als jullie wat dat betreft, dat is wel gebleken na al die jaren.
Anders was het mij al-lang al gelukt, net als met mijn zusje
pi_104289398
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:07 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ja maar je moet daarna niet gaan zitten van goh klaar! goed gedaan vandaag!
Waarom niet dan?

Edit:lekker stil hier
pi_104289439
heel eerlijk kunnen we even stoppen met de wahjong discussie en gewoon over andere dingen hebben ???
pi_104289479
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:18 schreef formerjellybean het volgende:
heel eerlijk kunnen we even stoppen met de wahjong discussie en gewoon over andere dingen hebben ???
Noem wat op? ;)
pi_104289488
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:14 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

En dit heeft wat precies met mij te maken? Dat ik dus ook zo lui ben of zo?

En hallo maar weer
Het gaat niet eens over jou, wat jank je nou constant.
pi_104289505
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:21 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Dat je zegt dat ik zeur en jank,. dat is precies jouw probleem.
pi_104289513
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:18 schreef formerjellybean het volgende:
Best
pi_104289518
Nog wat gedaan dit weekend ?? Ik ben even bij een buurvrouw geweest gisteren voor verjaardag was wel gezellig
pi_104289538
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:21 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Is nou net wat ik eerder probeerde te zeggen.

Dit is niet wat iemand wil horen, lief zijn tegen elkaar dus. ;)
pi_104289551
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:22 schreef formerjellybean het volgende:
Nog wat gedaan dit weekend ?? Ik ben even bij een buurvrouw geweest gisteren voor verjaardag was wel gezellig
Nee, heb geen plannen voor dit weekend. Beetje gebrek aan kennissen/vrienden in de buurt en zo, iedereen woont ver weg
pi_104289577
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:22 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nee, heb geen plannen voor dit weekend. Beetje gebrek aan kennissen/vrienden in de buurt en zo, iedereen woont ver weg
Nou het gaat voor mij ook tv kijken worden.
haha of fok ;)
pi_104289589
quote:

[..]

tnx maar dat telt vast niet
jij hebt ook een labeltje
dus we zijn allebei knetter gek ;) :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104289600
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:17 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Waarom niet dan?

Edit:lekker stil hier
omdat je er nog niet bent en dus nog niet op je lauweren kunt rusten
zo neem je genoegen met te weinig
met een 6je ipv een 9
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104289603
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:24 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Neehoor, ik vind haar wel normaal overkomen en posten. Daar ligt het niet aan.
pi_104289611
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:23 schreef kree het volgende:

[..]

Nou het gaat voor mij ook tv kijken worden.
haha of fok ;)
:P
Maar gaat niet de hele dag fok! worden voor mij, ik wil toch op z'n minst even de deur uit. Gaat dus wsl een 2e-hands winkel in de buurt worden, die is geloof ik zondag ook open.
En voor de rest heb ik nog genoeg in het huishouden te doen, moet nog wat telefoontjes plegen.
maandag weer drukke dag
pi_104289615
quote:

[..]

Met een lekker groepje zitten we hier.
hahahahaha wordt al bang als ik op een meet ga komen. ;)

Allemaal knetter gestoord haaha :D
pi_104289625
quote:
helemaal niks! Eindelijk eens

morgen ga ik weer zinnige dingen doen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104289629
quote:

[..]

omdat je er nog niet bent en dus nog niet op je lauweren kunt rusten
zo neem je genoegen met te weinig
met een 6je ipv een 9
Practisch, wat moet ik van jou dan nog meer doen vandaag?
Zeg het nou maar gewoon
pi_104289642
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:24 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Neehoor, ik vind haar wel normaal overkomen en posten. Daar ligt het niet aan.
oke dan ligt het aan mij dat alleen jij er moeite mee schijnt te hebben
ook goed
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104289690
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:25 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Practisch, wat moet ik van jou dan nog meer doen vandaag?
Zeg het nou maar gewoon
Weet ik veel :')
ga uit vanavond?
organiseer een meet?

Ik ben je hulpverlener of jou niet
ik kan niet alles voor je aanreiken op een bordje
maar je geeft zelf toe dat je nog heel veel kunt doen en geneigd bent om snel op te geven
ik geef alleen maar aan dat je jezelf niet mee helpt
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104289716
Trouwens die buurvrouw waar ik dus op verjaardag was heeft soort fobie en durfde niet meer op straat te gaan, zij heeft juist via facebook nu een boel mensen uitgenodigd en was wel zenuwachtig maar heeft toch juist dus de stap genomen om het toch te doen.
pi_104289725
quote:
Gisteren naar een concert geweest. Leuk concert. :) Vandaag vrij weinig.

Ja net op MSN met die meid die ik laatst bij een concert gezien heb. Ik geloof dat ik het nu verpest heb. :{
14 SHADES OF GREY
pi_104289750
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:28 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja net op MSN met die meid die ik laatst bij een concert gezien heb. Ik geloof dat ik het nu verpest heb. :{
wat heb je gedaan dan waardoor je dat denkt?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104289759
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:28 schreef formerjellybean het volgende:
Trouwens die buurvrouw waar ik dus op verjaardag was heeft soort fobie en durfde niet meer op straat te gaan, zij heeft juist via facebook nu een boel mensen uitgenodigd en was wel zenuwachtig maar heeft toch juist dus de stap genomen om het toch te doen.
Wie heeft dan de boodschappen gedaan? :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104289780
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:27 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Weet ik veel :')
ga uit vanavond?
organiseer een meet?

Ik ben je hulpverlener of jou niet
ik kan niet alles voor je aanreiken op een bordje
maar je geeft zelf toe dat je nog heel veel kunt doen en geneigd bent om snel op te geven
ik geef alleen maar aan dat je jezelf niet mee helpt
Jezus christus daar VRAAG IK TOCH HELEMAAL NIET OM!!!
Kun je ook normaal antwoord geven in plaats van het op zo'n denegrerende manier te willen doen?

Maar nee, ik ga vanavond niet uit.
pi_104289783
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:28 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Vertel? ;)
pi_104289792
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:29 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

wat heb je gedaan dan waardoor je dat denkt?
Terug komen op iets wat ik beloofd had. Gister vroeg ze of ik zin had om iets te gaan drinken vandaag. En daar kwam ik net op terug. En toen werd ze boos.
14 SHADES OF GREY
pi_104289812
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:31 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Terug komen op iets wat ik beloofd had. Gister vroeg ze of ik zin had om iets te gaan drinken vandaag. En daar kwam ik net op terug. En toen werd ze boos.
Stom van jou dan als je haar leuk vond
pi_104289829
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:30 schreef kree het volgende:

[..]

Vertel? ;)
Gister vroeg heb je zin om morgen(vandaag) iets te gaan drinken. Ik ja is goed. Vandaag kwam ik daar op terug. En nu is ze boos.
14 SHADES OF GREY
pi_104289834
quote:

[..]

Je was een dag te laat?..
pi_104289839
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:30 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Kun je ook normaal antwoord geven in plaats van het op zo'n denegrerende manier te willen doen?
je vraagt toch om het voor je uit te spellen met concrete voorbeelden? Dan vraag je daar toch juist om?

Ik vind dat je nu weer overtrokken aangevallen reageert

wat wil je nou van me?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104289840
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:30 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Wie heeft dan de boodschappen gedaan? :P
Zijzelf met behulp van de buurman , wat een flinke forse kerel is dus samen met wat hulp van hem lukte het wel.
Vond haar wel een goed voorbeeld van hoe het ook kan, want ik weet dat het voor haar een hele stap is geweest mensen in huis te hebben.
pi_104289852
quote:

[..]

Ik snap het niet helemaal
Je vroeg haar net om wat te gaan drinken straks? en toen werd ze boos?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104289854
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:32 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Gister vroeg heb je zin om morgen(vandaag) iets te gaan drinken. Ik ja is goed. Vandaag kwam ik daar op terug. En nu is ze boos.
Waarom kwam je er niet op terug?
pi_104289864
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:31 schreef kree het volgende:

[..]

Stom van jou dan als je haar leuk vond
Leuk niet echt. Alleen vriendschappelijk eigenlijk. Maar goed dat is nu ook over denk ik.
14 SHADES OF GREY
pi_104289871
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:32 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Zijzelf met behulp van de buurman , wat een flinke forse kerel is dus samen met wat hulp van hem lukte het wel.
Vond haar wel een goed voorbeeld van hoe het ook kan, want ik weet dat het voor haar een hele stap is geweest mensen in huis te hebben.
Vind ik ook!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104289884
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:32 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

je vraagt toch om het voor je uit te spellen met concrete voorbeelden? Dan vraag je daar toch juist om?

Ik vind dat je nu weer overtrokken aangevallen reageert

wat wil je nou van me?
Dat je op een normale manier antwoord geeft om te beginnen, zonder het denegrerende erbij.

Ik bedenk me trouwens dat ik echt heel bizar heb gedroomd vannacht?
pi_104289891
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:33 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Leuk niet echt. Alleen vriendschappelijk eigenlijk. Maar goed dat is nu ook over denk ik.
OK herkenbaar :')
Tsja nouja als je haar alleen maar zag als een vriendinnetje dan maakt het niet zoveel uit ook.
pi_104289905
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:34 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat je op een normale manier antwoord geeft om te beginnen, zonder het denegrerende erbij.

Ik bedenk me trouwens dat ik echt heel bizar heb gedroomd vannacht?
jij vraagt om concrete voorbeelden, ik zeg ik ga niet alles voorkauwen je weet het zelf het best en dan is dat meteen denigrerend?
oke sorry dan
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104289917
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:30 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar nee, ik ga vanavond niet uit.
Je kan ook normaal reageren hoor , of als je zo geirriteerd bent , ga even iets anders doen dan achter de computer hangen.
pi_104289922
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:35 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

jij vraagt om concrete voorbeelden, ik zeg ik ga niet alles voorkauwen je weet het zelf het best en dan is dat meteen denigrerend?
oke sorry dan
Concrete voorbeelden kun je ook op een normale manier geven. Hou dan anders gewoon je mond als je het niet op een niet-negatieve manier moet doen
pi_104289934
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:32 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je was een dag te laat?..
Nee :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:32 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik snap het niet helemaal
Je vroeg haar net om wat te gaan drinken straks? en toen werd ze boos?
Nee zij aan mij. Alleen gisteren niets concreets afgesproken. Dus vandaag komt ze daarop terug. En ik zeg dat ik bij nader inzien toch geen zin en energie heb. Toen ik dat zij werd ze boos.

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:33 schreef kree het volgende:

[..]

Waarom kwam je er niet op terug?
Dat kwam ik wel.
14 SHADES OF GREY
pi_104289946
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:35 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Je kan ook normaal reageren hoor , of als je zo geirriteerd bent , ga even iets anders doen dan achter de computer hangen.
Ben net half uur terug van boodschap+eten, effe uitbuiken hoor.
pi_104289959
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:34 schreef kree het volgende:

[..]

OK herkenbaar :')
Tsja nouja als je haar alleen maar zag als een vriendinnetje dan maakt het niet zoveel uit ook.
De optie naar meer stond nog open :) maar nu niet meer.
14 SHADES OF GREY
pi_104289979
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:36 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

[..]

Nee zij aan mij. Alleen gisteren niets concreets afgesproken. Dus vandaag komt ze daarop terug. En ik zeg dat ik bij nader inzien toch geen zin en energie heb. Toen ik dat zij werd ze boos.

[..]

Dat kwam ik wel.
Dan vond ze je waarschijnlijk wel leuk en vond ze het een beetje een afknapper hoe je reageerde
pi_104289987
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:35 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Concrete voorbeelden kun je ook op een normale manier geven. Hou dan anders gewoon je mond als je het niet op een niet-negatieve manier moet doen
Dit zat ik dus nu te vertellen vanmiddag, maarja ik wordt niet begrepen.
Een beetje positief moeten we zijn tegen elkaar.
pi_104290016
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:35 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

jij raakt geïrriteerd door mij
ik niet door jou
reageer dan niet of stel me geen directe vraag als je geen reactie van me wil?
maar ik weet wel dat een persoonlijke vendetta tegen me hebt tegenwoordig, was gister wel duidelijk in die dmms :')
maar als je geen weerwoord wil hou dan gewoon je mond?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104290020
quote:

[..]

De optie naar meer stond nog open :) maar nu niet meer.
Ok nouja kan altijd nog dan.
Gewoon contact houden.
pi_104290031
quote:

[..]

[..]

[..]

Dat kwam ik wel.
oeh ja dat is ook niet zo slim

naja als je haar toch niet zo leuk vond is het niet zo erg
maar handig was anders
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104290048
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:38 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

jij raakt geïrriteerd door mij
ik niet door jou
reageer dan niet of stel me geen directe vraag als je geen reactie van me wil?
maar ik weet wel dat een persoonlijke vendetta tegen me hebt tegenwoordig, was gister wel duidelijk in die dmms :')
maar als je geen weerwoord wil hou dan gewoon je mond?
Ik ben helemaal niet in strijd met jou, sinds wanneer???
pi_104290050
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:39 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

maar handig was anders
Heee ben het met je eens een keer :)
hahaha
pi_104290114
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:39 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik ben helemaal niet in strijd met jou, sinds wanneer???
ik gok vanaf het moment dat ik kritisch werd
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104290124
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:41 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik gok vanaf het moment dat ik kritisch werd
Maar dat was je altijd al :P
pi_104290132
Goedemiddag, beste mensen. Wat heb ik deze keer allemaal gemist? :P
pi_104290138
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:42 schreef Capstan het volgende:
Goedemiddag, beste mensen. Wat heb ik deze keer allemaal gemist? :P
Een hoop drama :P
pi_104290155
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:42 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar dat was je altijd al :P
naar jou toe
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104290177
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:42 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Een hoop drama :P
Dan weet ik niet of ik er wel iets aan gemist heb :P
pi_104290186
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:43 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

naar jou toe
Kritisch zijn wel meer mensen naar mij. Alleen soms doet iemand dat op zo'n meer negatieve dan normaal manier dat ik daar wat van zeg ja.
En nee, ik ga niet m'n mond houden puur en alleen maar omdat iemand dat zegt, alleen maar als iemand daar om vraagt overweeg ik het
pi_104290219
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:44 schreef Capstan het volgende:

[..]

Ligt eraan hoeveel waarde je hecht aan drama dan :P
pi_104290228
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:44 schreef Capstan het volgende:

[..]

Nou er zijn een hoop persoonlijke verhalen langs gekomen.
Maar niks concreets over versieren eigenlijk.

Maar het heeft met elkaar te maken allemaal. ;)
pi_104290262
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:43 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

naar jou toe
Nee wacht!!
Je bent boos op mij sinds mijn ninja van gister haha!!! :D
pi_104290268
Ja maar sorry Magnetron maar ik vind ook dat je nogal overtrokken en nogal negatief reageert . Andere reageren op hoe je hier reageert en als je zelf heel gauw aangevallen voelt valt er weinig positief op te reageren
pi_104290280
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:45 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ligt eraan hoeveel waarde je hecht aan drama dan :P
Op zich kan ik best zonder, hoor :P
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:45 schreef kree het volgende:

[..]

Nou er zijn een hoop persoonlijke verhalen langs gekomen.
Maar niks concreets over versieren eigenlijk.

Maar het heeft met elkaar te maken allemaal. ;)
Persoonlijke verhalen...toch maar eens teruglezen, dan. Anders ken ik straks mijn medeposters niet meer :')
pi_104290282
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:37 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dan vond ze je waarschijnlijk wel leuk en vond ze het een beetje een afknapper hoe je reageerde
Tsja ik weet het niet. :{ en dat maakt het nu niet echt makkelijker op.

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:38 schreef kree het volgende:

[..]

Ok nouja kan altijd nog dan.
Gewoon contact houden.
Dat is wel een goed idee :) en verder gewoon op naar de volgende.

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:39 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

maar handig was anders
Dat snap ik zelf ook wel. :{ ik weet heel goed dat ik dit soort dingen niet handig aanpak. Hoe ik het probeer zulke dingen zullen altijd gebeuren. Enige wat je kan doen is het proberen uit te leggen en hopen op begrip van de ander.

Daarom, gewoon op naar de volgende.
14 SHADES OF GREY
pi_104290333
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:44 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Kritisch zijn wel meer mensen naar mij. Alleen soms doet iemand dat op zo'n meer negatieve dan normaal manier dat ik daar wat van zeg ja.
En nee, ik ga niet m'n mond houden puur en alleen maar omdat iemand dat zegt, alleen maar als iemand daar om vraagt overweeg ik het
jij stelt mij telkens heel directe vragen
als ik daar dan op reageer op een manier die bij mij past (harder dan jij wil hebben waarschijnlijk maar niet buiten proportioneel hard naar mijn mening) ga je meteen moord en brand schreeuwen?

En nee ik ben niet boos vanwege het feit dat je me quote gister (heloef deed dat ook en dat staat er nog steeds gok ik)
maar ik heb wel een beeld gevormd over je karakter ja door dat incident
maar dan meer door het feit dat je dacht dat je nu met me kon fucken? en ging dmmen en dreigen dat je het terug ging zetten en zo?
dat is geen normaal gedraag en al helemaal niet vriendelijk
waarom moet ik me dan aanpassen aan jou lange tenen? jij kunt je niet eens fatsoenlijk gedragen als er niks aan de hand is....
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104290369
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:47 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Tsja ik weet het niet. :{ en dat maakt het nu niet echt makkelijker op.

[..]

Dat is wel een goed idee :) en verder gewoon op naar de volgende.

[..]

Dat snap ik zelf ook wel. :{ ik weet heel goed dat ik dit soort dingen niet handig aanpak. Hoe ik het probeer zulke dingen zullen altijd gebeuren. Enige wat je kan doen is het proberen uit te leggen en hopen op begrip van de ander.

Daarom, gewoon op naar de volgende.
volgende keer kun je misschien beter zeggen dat er iets tussen is gekomen uit jezelf
(is geen liegen want er is wat tussen gekomen: je energielevel)
vrouwen horen niet graag dat ze te veel last zijn om het zo maar te zeggen of dat een man geen tijd voor ze wil maken
of zo zullen veel het vertalen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104290370
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:50 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

als ik daar dan op reageer op een manier die bij mij past (harder dan jij wil hebben waarschijnlijk maar niet buiten proportioneel hard naar mijn mening) ga je meteen moord en brand schreeuwen?

En nee ik ben niet boos vanwege het feit dat je me quote gister (heloef deed dat ook en dat staat er nog steeds gok ik)
maar dan meer door het feit dat je dacht dat je nu met me kon fucken? en me ging dmmen en dreigen dat je het terug ging zetten en zo?
waarom moet ik me dan aanpassen aan jou lange tenen? jij kunt je niet eens fatsoenlijk gedragen als er niks aan de hand is....
Je bent wel hard en direct ja voor zover ik gezien heb :)
Nouja niks mis mee naar mijn mening.
Beter maar eerlijk zijn maarja het hangt er op internet heel erg vanaf hoe het overkomt in alleen getypte tekst ;)
pi_104290438
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:51 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

volgende keer kun je misschien beter zeggen dat er iets tussen is gekomen uit jezelf
(is geen liegen want er is wat tussen gekomen: je energielevel)
vrouwen horen niet graag dat ze te veel last zijn om het zo maar te zeggen of dat een man geen tijd voor ze wil maken
of zo zullen veel het vertalen
Dat zal ik volgende keer ook doen. Nee zeggen is gewoon moeilijk. :{
14 SHADES OF GREY
pi_104290444
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:51 schreef kree het volgende:

[..]

Je bent wel hard en direct ja voor zover ik gezien heb :)
Nouja niks mis mee naar mijn mening.
Beter maar eerlijk zijn maarja het hangt er op internet heel erg vanaf hoe het overkomt in alleen getypte tekst ;)
dat weet iedereen toch
als je daar niet mee om kunt gaan wat doe je dan op een internet forum?

Het is in ieder geval niet mijn intentie om hier te komen en alleen mensen te schofferen
voor mijn gevoel doe ik dat ook niet
ja ik ben harder dan sommige mensen hier maar dat maakt me nog niet meteen satan of een andere belichaming van het kwaad
ik post ook vaak genoeg op een zachte manier
maar als een discussie oplaait ja dan worden ook mijn posts directer maar in mijn ogen nog steeds niet nodeloos gemeen of zo
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104290448
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:50 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

maar dan meer door het feit dat je dacht dat je nu met me kon fucken? en me ging dmmen en dreigen dat je het terug ging zetten en zo?
BS, ik ging helemaal niet dreigen het terug te zetten. Sterker nog, ik ben de enige die het wel heeft weggehaald -_-
Ik vertelde je ook dat ik het niet eens terug kon zetten.

Dat je daardoor geraakt bent is mij wel duidelijk.
Dat je voor het gemak maar eventjes weg laat dat ik notabene vandaag mijn excuses aan je heb aangeboden vertelt mij weer wat over jouw karakter
pi_104290499
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:54 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

BS, ik ging helemaal niet dreigen het terug te zetten. Sterker nog, ik ben de enige die het wel heeft weggehaald -_-
Ik vertelde je ook dat ik het niet eens terug kon zetten.

Dat je daardoor geraakt bent is mij wel duidelijk.
Dat je voor het gemak maar eventjes weg laat dat ik notabene vandaag mijn excuses aan je heb aangeboden vertelt mij weer wat over jouw karakter
Kerel ik heb die dms gewoon nog he :') wat lul je nou dat je dat niet gezegd hebt?

door je excuses aan te bieden word je niet opeens een fatsoenlijk mens
ik ben daar niet door geraakt ik ben er gewoon achter gekomen dat onze karakters niet matchen klaar
ik vind jou niet sympathiek en jij mij niet deal with it
maar ik reageer niet anders op je dan ik op andere mensen hier doe als ik het niet met ze eens ben
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104290534
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:54 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dat weet iedereen toch
als je daar niet mee om kunt gaan wat doe je dan op een internet forum?

Het is in ieder geval niet mijn intentie om hier te komen en alleen mensen te schofferen
voor mijn gevoel doe ik dat ook niet
ja ik ben harder dan sommige mensen hier maar dat maakt me nog niet meteen satan of een andere belichaming van het kwaad
ik post ook vaak genoeg op een zachte manier
maar als een discussie oplaait ja dan worden ook mijn posts directer maar in mijn ogen nog steeds niet nodeloos gemeen of zo
O+ ja en een discussie kan ik wel waarderen altijd.
Maar komt omdat ik een sterke mening heb waar ik ook achter sta.

Maarja we zijn niet allemaal even sterk hier en dat moeten we van elkaar waarderen
Nou waar zullen we het straks eens over hebben })
pi_104290551
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:56 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Kerel ik heb die dms gewoon nog he :') wat lul je nou dat je dat niet gezegd hebt?
Lees dan nog maar een keertje goed, hier op fok! hebben mensen er een handje van een eigen interpretatie te geven aan iets wat ik letterlijk typ. Ga je gang, lees maar terug ;)
pi_104290560
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:47 schreef tijnbrein het volgende:

Je was gewoon jezelf.
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_104290566
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:57 schreef kree het volgende:

Nou waar zullen we het straks eens over hebben })
Versieren??
pi_104290587
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:59 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Versieren??
ik zie effe nog geen kansen op het moment en wil het niet eigenlijk ook nu.
Hahaha iemand nog op zoek naar een meid van 30?

Die zit me op me nek namelijk nu :S
pi_104290600
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:00 schreef kree het volgende:

[..]

Das toch de bedoeling :P

*Wacht op rubarbje's zeer lange reply*
  zaterdag 12 november 2011 @ 18:03:26 #173
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104290657
quote:

[..]

Gaan we nou mensen aan elkaar geven? Mooie ruilhandel.
pi_104290667
quote:
99s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Heb zelf alleen niemand om te ruilen
pi_104290671
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:00 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je doet nu precies het zelfde als je bij die 2 kerels doet die geband zijn
mensen met een andere mening dan die van jou ga je lopen uitdagen en daarna heel hard roepen dat ze je met rust moeten laten en niet zo moeten reageren?
wat wil je nou van mensen?
Dit is precies wat ik bedoel met wat ik persoonlijk heel vervelend vind in je karakter
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104290679
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:00 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

>:)

Ja het is raar, kom in een paar maanden na 27 jaar ineens 2 meiden tegen die me gewoon ook nog eens leuk vinden :s)
Vraag me niet hoe het komt.

Nouja die andere meid blijft smsen en ik heb helemaal geen zin om elke keer wat terug te sturen :')

Wtf moet ik daar nou mee aan, vindt haar leuk om gewoon mee te praten maar niet voor meer.
En ik wil haar niet beledigen door gewoon niks terug te sturen.

Vertel wat moet ik doen.
pi_104290691
quote:
99s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

ik heb wel eens iets gezien/gelezen over een feest waarbij iedereen iemand van het andere geslacht mee moesten nemen die single was (de mensen zelf waren ook allemaal single) maar waar ze niks mee wilde
had een heel nieuwe vijver om in te vissen :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 12 november 2011 @ 18:05:45 #178
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104290707
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:05 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik heb wel eens iets gezien/gelezen over een feest waarbij iedereen iemand van het andere geslacht mee moesten nemen die single was (de mensen zelf waren ook allemaal single) maar waar ze niks mee wilde
Dat is geen gek idee eigenlijk.
pi_104290709
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:04 schreef kree het volgende:

[..]

>:)

Ja het is raar, kom in een paar maanden na 27 jaar ineens 2 meiden tegen die me gewoon ook nog eens leuk vinden :s)
Vraag me niet hoe het komt.

Nouja die andere meid blijft smsen en ik heb helemaal geen zin om elke keer wat terug te sturen :')

Wtf moet ik daar nou mee aan, vindt haar leuk om gewoon mee te praten maar niet voor meer.
En ik wil haar niet beledigen door gewoon niks terug te sturen.

Vertel wat moet ik doen.
gewoon netjes uitleggen dat je haar aardig vind maar niet op die manier in haar geïnteresseerd bent
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104290763
quote:
99s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Dat is geen gek idee eigenlijk.
een nieuw meet idee
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_104290781
quote:

[..]

gewoon netjes uitleggen dat je haar aardig vind maar niet op die manier in haar geïnteresseerd bent
Ja heb ik al gedaan, via msn wel is waar.
Maar ze blijft sms sturen en ik wil het niet afkappen gewoon omdat ze wel gezellig is.

Wat ik nu doe is gewoon een uur of 5 wachten na een sms voordat ik reageer :')
pi_104290799
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:08 schreef kree het volgende:

[..]

Maar ze blijft sms sturen en ik wil het niet afkappen gewoon omdat ze wel gezellig is.

Waarom 5 uur wachten totdat je op sms reageert ???
pi_104290818
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:09 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Waarom 5 uur wachten totdat je op sms reageert ???
simpel omdat ik anders binnen 10 seconden een nieuwe sms heb waar ik weer op kan (moet) antwoorden

en btw ik heb nog prepaid ja ;)
pi_104290821
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:04 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Je doet nu precies het zelfde als je bij die 2 kerels doet die geband zijn
mensen met een andere mening dan die van jou ga je lopen uitdagen en daarna heel hard roepen dat ze je met rust moeten laten en niet zo moeten reageren?
wat wil je nou van mensen?
Dit is precies wat ik bedoel met wat ik persoonlijk heel vervelend vind in je karakter
Precies, je vind het persoonlijk vervelend van mijn karakter. Dan zullen we maar moeten accepteren dat we incompatible zijn met elkaar.
Ik ben heel duidelijk geweest wat ik van pesters vind (daar doel je namelijk op zonder het uit te leggen) en blijf die mening.
Respect zullen pesters niet van mij krijgen.

Met die 2 kerels die geband zijn, ik ken er maar 1 die geband is, en dat is firefly.

Als ik exact het zelfde doe, waarom ben ik dan niet geband?
Precies, omdat ik dus niet precies dat doe wat die 2 gebanden ook doen :P
pi_104290834
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:08 schreef kree het volgende:

[..]

ben je echt duidelijk geweest?
dan kun je gewoon vriendschappelijk terug doen
misschien is het voor haar nu ook wel duidelijk maar wil ze gewoon vrienden blijven
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104290840
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:10 schreef kree het volgende:

[..]

simpel omdat ik anders binnen 10 seconden een nieuwe sms heb waar ik weer op kan (moet) antwoorden

Oh ok snap ik
pi_104290869
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:10 schreef kree het volgende:

[..]

Ik heb ook prepaid, maar een leuke dame is dat beetje extra geld toch wel waard?
Of is ze niet leuk dan?
pi_104290871
quote:

[..]

Volgens mij was dat in een aflevering van Sex and the city :@
pi_104290874
quote:

[..]

Ja ik heb wel interesse :P je krijgt die dame terug waar ik het net over had :P
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:58 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Je was gewoon jezelf.
klopt :) meer kan ik niet doen
14 SHADES OF GREY
pi_104290879
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:10 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Precies, je vind het persoonlijk vervelend van mijn karakter. Dan zullen we maar moeten accepteren dat we incompatible zijn met elkaar.
Ik ben heel duidelijk geweest wat ik van pesters vind (daar doel je namelijk op zonder het uit te leggen) en blijf die mening.
Respect zullen pesters niet van mij krijgen.

Met die 2 kerels die geband zijn, ik ken er maar 1 die geband is, en dat is firefly.

Als ik exact het zelfde doe, waarom ben ik dan niet geband?
Precies, omdat ik dus niet precies dat doe wat die 2 gebanden ook doen :P
Ik ben geen pester, geen idee waar je dat vandaan haalt en waarom je me dus de hele tijd wil aanvallen?

je wil niet dat ik reageer want dan ben ik gemeen en ga je schreeuwen maar waarom ga je dan wel dingen zeggen als wachten tot rhubarbje wat zegt?
Je bent gewoon aan het uitdagen maar waarom? als ik wat zeg ga je liggen schreeuwen?
heel onplezier vind ik dat in iemands karakter ja
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 12 november 2011 @ 18:13:20 #191
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_104290881
koop gewoon een smartphone. zonder Iphone zou ik lang niet zoveel sociale dingen kunnen regelen als ik nu kan. 't klinkt gek maar sinds ik mn iphone heb gaat het op sociaal gebied zoveel makkelijker :')
Spreading the Word
pi_104290899
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:13 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik ben geen pester, geen idee waar je dat vandaan haalt en waarom je me dus de hele tijd wil aanvallen?
Ik heb nooit gezegd dat je een pester bent lol!
pi_104290900
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:11 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ben je echt duidelijk geweest?
dan kun je gewoon vriendschappelijk terug doen
misschien is het voor haar nu ook wel duidelijk maar wil ze gewoon vrienden blijven
Ja heb het gezegd maarja hoe zal ik het uitleggen, weet het eigenlijk niet eens meer precies
Maar ze zei dat ze me leuk vond blabala.

En zie haar ook elke week hoor natuurlijk, dus dat maakt het lastiger.
Heb gezegd dat we gewoon normaal moeten doen tegen elkaar want zij schaamde zich dat ze het verteld had.

Nouja nergens voor nodig natuurlijk, want ze is wel leuk maar ik zie er gewoon niks in.
Nou daar was ze het mee eens. Maar ze blijft maar sms sturen naar me :S
pi_104290918
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:12 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Volgens mij was dat in een aflevering van Sex and the city :@
oh ja? zou kunnen! ben geen mega fan maar heb het wel gekeken ja dus dan zal ik het daar wel van hebben
wel een goed idee

maar ze hadden daar wel meer goede ideeën
zoals een kast vol manolo blahniks :P O+
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104290922
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:13 schreef WokkelKardinaal het volgende:
koop gewoon een smartphone. zonder Iphone zou ik lang niet zoveel sociale dingen kunnen regelen als ik nu kan. 't klinkt gek maar sinds ik mn iphone heb gaat het op sociaal gebied zoveel makkelijker :')
Ik wil ook een android ben ervoor geld aan het opzij leggen
pi_104290923
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:12 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik heb ook prepaid, maar een leuke dame is dat beetje extra geld toch wel waard?
Of is ze niet leuk dan?
Ze is wel leuk maar ik heb er geen klik bij.
En zij gaat achter mij aan nu :')
pi_104290936
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:13 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik heb nooit gezegd dat je een pester bent lol!
waarom haal je dat er nu bij dan?
en waarom reageer je niet op de rest van mijn post?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104290947
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:15 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

waarom haal je dat er nu bij dan?
Omdat jij dat doet, schoonheid :P
pi_104290957
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:14 schreef kree het volgende:

[..]

Ja heb het gezegd maarja hoe zal ik het uitleggen, weet het eigenlijk niet eens meer precies
Maar ze zei dat ze me leuk vond blabala.

En zie haar ook elke week hoor natuurlijk, dus dat maakt het lastiger.
Heb gezegd dat we gewoon normaal moeten doen tegen elkaar want zij schaamde zich dat ze het verteld had.

Nouja nergens voor nodig natuurlijk, want ze is wel leuk maar ik zie er gewoon niks in.
Nou daar was ze het mee eens. Maar ze blijft maar sms sturen naar me :S
als je twijfelt of je duidelijk was dan gewoon nog eens zeggen (en dan heel letterlijk)
dan is het aan haar of ze vrienden wil blijven
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104290967
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:14 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

oh ja? zou kunnen! ben geen mega fan maar heb het wel gekeken ja dus dan zal ik het daar wel van hebben
wel een goed idee

maar ze hadden daar wel meer goede ideeën
zoals een kast vol manolo blahniks :P O+
Ja maar dat vond ik ook het leuke aan de serie , het was heel erg de leef wereld van de vrouw en hoe relaties gingen en soms keek je ernaar en was het gewoon feest der herkenning misschien moet ik trouwens weer een keer voor mezelf een sex and the city marathon houden O-)
pi_104290972
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:15 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Omdat jij dat doet, schoonheid :P
Nee?

en je knipt nu de kritische noot er gewoon af? :') ook een manier natuurlijk om maar niet te hoeven reageren natuurlijk :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 12 november 2011 @ 18:17:23 #202
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_104290986
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:14 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ik wil ook een android ben ervoor geld aan het opzij leggen
Dat Siri is helemaal te gek, ik moet echt zoiets hebben
Spreading the Word
pi_104290989
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:16 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ja maar dat vond ik ook het leuke aan de serie , het was heel erg de leef wereld van de vrouw en hoe relaties gingen en soms keek je ernaar en was het gewoon feest der herkenning misschien moet ik trouwens weer een keer voor mezelf een sex and the city marathon houden O-)
mijn type zat er niet bij denk ik
hoewel ik heel graag een charlotte wou zijn
maar ik had niet zo als sommige vrouwen dat ik dacht ooh ik ben echt een carrie of een miranda of zo
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104291019
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:16 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

als je twijfelt of je duidelijk was dan gewoon nog eens zeggen (en dan heel letterlijk)
dan is het aan haar of ze vrienden wil blijven
Nou denk dat het duidelijk genoeg was maarja.
Kan het niet over mn hart verkrijgen om het nog een keer keihard te zeggen.

Ze weet het wel dat er niks inzit op korte termijn dat heb ik duidelijk gemaakt.
Maarja god het is ook weer een persoon die ik aantrek met problemen uit het verleden.
Snap niet waarom er niet gewoon een keer iemand komt die niks heeft |:( |:(
pi_104291044
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:18 schreef kree het volgende:

[..]

Ze weet het wel dat er niks inzit op korte termijn dat heb ik duidelijk gemaakt.
Maarja god het is ook weer een persoon die ik aantrek met problemen uit het verleden.
Totaal afkappen dus, komt helemaal niets uit als ellende
pi_104291051
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:17 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

mijn type zat er niet bij denk ik
hoewel ik heel graag een charlotte wou zijn
maar ik had niet zo als sommige vrouwen dat ik dacht ooh ik ben echt een carrie of een miranda of zo
Ikzelf ben een Carrie heel chaotisch en ook een tikkeltje Miranda haar nogal directe antwoorden konden soms zo uit mijn mond komen
pi_104291059
quote:

[..]

omdat bijna niemand een helemaal schoon verleden heeft

en misschien denkt ze wel dat er op lange termijn wat in zit en blijft ze daarom investeren
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104291061
quote:

[..]

Gewoon doen zoals ik vanmiddag gedaan heb :')
14 SHADES OF GREY
pi_104291066
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:19 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Totaal afkappen dus
Er is ook nog niks van een relatie, maar ik zie haar elke week op dat koor waar ik bij speel :S
  zaterdag 12 november 2011 @ 18:20:41 #210
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_104291072
Hoi. Leuk weekend mensen?
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_104291080
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:19 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ikzelf ben een Carrie heel chaotisch en ook een tikkeltje Miranda haar nogal directe antwoorden konden soms zo uit mijn mond komen
ik denk dat ik nog het meest heb van samantha :')
min alle crazy sex dan wel

maar ik zou liever als charlotte zijn
georganiseerd, verzorgend, alles onder controle, altijd alles heel gepast en zo
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104291085
Goed, wat je wilt
quote:

[..]

je wil niet dat ik reageer want dan ben ik gemeen en ga je schreeuwen maar waarom ga je dan wel dingen zeggen als wachten tot rhubarbje wat zegt?
Omdat dat is wat ik van je verwachte. Waarom trek je je dat aan?
quote:
Je bent gewoon aan het uitdagen maar waarom? als ik wat zeg ga je liggen schreeuwen?
heel onplezier vind ik dat in iemands karakter ja
Ik ben jou helemaal niet aan het uitdagen, dat maak jij er van.

Leez nog even goed terug, ik beschrijf vrij exact wat ik beschrijf
pi_104291087
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:17 schreef WokkelKardinaal het volgende:

[..]

Dat Siri is helemaal te gek, ik moet echt zoiets hebben
Denk dat je daar heel lui van word _O-
pi_104291093
Hai 8-)
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_104291096
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:20 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

omdat bijna niemand een helemaal schoon verleden heeft

en misschien denkt ze wel dat er op lange termijn wat in zit en blijft ze daarom investeren
Ja en als ik heeeeel eerlijk ben dat denk ik dus ook een beetje.
Maar dat moet ik niet doen dat weet ik wel, want ik wil alleen voor iemand gaan waar ik 100% achter sta en dat is zij gewoon niet.
pi_104291109
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
Goed, wat je wilt

[..]

Omdat dat is wat ik van je verwachte. Waarom trek je je dat aan?

[..]

Ik ben jou helemaal niet aan het uitdagen, dat maak jij er van.

Leez nog even goed terug, ik beschrijf vrij exact wat ik beschrijf
Ik trek het me niet aan maar je wil geen reacties van me want dan ga je huilen
maar je meent wel te moeten zeggen oh ze gaat zo reageren

maar zelfreflectie ontbreekt echt totaal bij jou :') en dat heb ik gisteren ook al gezegd
ik ga er dus niet meer in investeren

en lees is met een s
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104291111
Gjeeezzzzzz Magnetron nu word het een beetje hinderlijk hoor }:|
pi_104291120
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:21 schreef kree het volgende:

[..]

Maar dat moet ik niet doen dat weet ik wel, want ik wil alleen voor iemand gaan waar ik 100% achter sta en dat is zij gewoon niet.
dan denk ik toch dat het eerlijker is als je haar uit die droom helpt
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104291125
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:21 schreef Bartholomeus het volgende:
Hai 8-)
Hoi!
pi_104291139
hoi
pi_104291142
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:20 schreef kree het volgende:

[..]

Er is ook nog niks van een relatie, maar ik zie haar elke week op dat koor waar ik bij speel :S
Dat is wel vervelend voor jullie beide als jullie elkaar zien als jij het afkapt
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 12 november 2011 @ 18:24:01 #222
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_104291155
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:21 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Denk dat je daar heel lui van word _O-
voor benzin zou het handig zijn '' how do i get a nice date ''
Siri knows all
Spreading the Word
pi_104291162
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:23 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat is wel vervelend voor jullie beide als jullie elkaar zien als jij het afkapt
beter nu dan later lijkt me
nu kan iedereen nog zonder gezichtsverlies weglopen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104291166
quote:

[..]

Grow a pair en zeg het haar dan. Als je zelf op zo'n manier min of meer aan het lijntje gehouden wordt vind je het ook echt niet tof toch? :)
pi_104291171
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:22 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik trek het me niet aan maar je wil geen reacties van me want dan ga je huilen
maar je meent wel te moeten zeggen oh ze gaat zo reageren

maar zelfreflectie ontbreekt echt totaal bij jou :') en dat heb ik gisteren ook al gezegd
ik ga er dus niet meer in investeren

en lees is met een s
En nu ga ik ineens huilen?
Je zou voor de story moeten schrijven joh :P

Je mag vinden dat m'n zelfreflectie ontbreekt, dat verandert niks aan m'n daadwerkelijke zelfreflectie.
Zoals ik al eerder aangaf, je mag van me vinden wat je wilt, maar jouw nadeel is dat jouw mening (die je hebt over mij) een weg vind in de antwoorden die je geeft
  zaterdag 12 november 2011 @ 18:25:06 #226
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_104291175
Hoi.
pi_104291179
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:22 schreef formerjellybean het volgende:
Gjeeezzzzzz Magnetron nu word het een beetje hinderlijk hoor }:|
Waar 2 ruzie hebben hebben 2 schuld ahem
pi_104291184
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:24 schreef WokkelKardinaal het volgende:

[..]

Siri knows all
Die app wil ik ook :D

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:24 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

beter nu dan later lijkt me
nu kan iedereen nog zonder gezichtsverlies weglopen
Als zij ook volwassen reageert op die afwijzing dan wel
14 SHADES OF GREY
pi_104291187
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:21 schreef Bartholomeus het volgende:
Hai 8-)
Allo!
pi_104291196
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:25 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

for the record
jij bent de enige die hier ruzie heeft :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104291201
quote:

[..]

Dus gaan jullie die ruzie maar eens voortzetten via PM, DM or whatever
  zaterdag 12 november 2011 @ 18:26:15 #232
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104291203
Magnetron, je hebt de struisvogel tactiek wel goed onder de knie. Maar als je zaken wilt verbeteren in het leven moet je toch echt wel met de billen bloot. Ik begrijp dat dit een brede en abstracte tip is, maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.
pi_104291210
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:25 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

for the record
jij bent de enige die hier ruzie heeft :')
Nee, for the record, dat ben jij
pi_104291219
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:22 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dan denk ik toch dat het eerlijker is als je haar uit die droom helpt
Ja maar heb ik al gedaan hoor en ze begrijpt dat ook volgens mij.
Maar ze blijft toch contact zoeken.
Via sms enzo, en ja dan voel ik me verplicht om toch maar weer wat terug te sturen.

En ik kan het echt niet om nu gewoon keihard te zeggen stuur me niks meer, al helemaal niet omdat ik haar dan nog elke week zie.

Dus vandaar probeer ik het rustig aan te doen als ik weer eens een sms krijg. En dan wacht ik een x aantal uur afhankelijk van wat erin staat.

Kan geen betere manier verzinnen nu eigenlijk
  zaterdag 12 november 2011 @ 18:27:02 #235
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104291221
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:26 schreef Sinji het volgende:
Magnetron, je hebt de struisvogel tactiek wel goed onder de knie. Maar als je zaken wilt verbeteren in het leven moet je toch echt wel met de billen bloot. Ik begrijp dat dit een brede en abstracte tip is, maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.
Is dit een versiertechniek?
pi_104291223
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:26 schreef Sinji het volgende:
Ik begrijp heel goed wat je bedoelt, maar mocht iemand mij zo'n tip geven, doe het dan niet op zo'n denegrerende manier zoals rubarbje dat doet please
pi_104291231
quote:

[..]

Ja maar jij blijft er constant op doorgaan. Doet net alsof ze een hele vendetta tegen je aan het houden is, je kan er ook voor kiezen hoor om niet op haar te reageren.
pi_104291234
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:24 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Grow a pair en zeg het haar dan. Als je zelf op zo'n manier min of meer aan het lijntje gehouden wordt vind je het ook echt niet tof toch? :)
zit niet aan het lijntje want ik kijk gewoon door hoor.
Bedoel verder hebben we niks met elkaar en ook nooit gehad.

Maar zij vindt me een beetje een stuk leuker als ik haar.
  zaterdag 12 november 2011 @ 18:27:48 #239
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104291237
quote:
99s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Is dit een versiertechniek?
In het algemeen voor koffie in de magnetron. Maar kan ook werken voor versieren uiteraard
  zaterdag 12 november 2011 @ 18:27:52 #240
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_104291243
Ik heb het gevoel dat ik niet echt aansluiting hier vind :')
pi_104291254
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:27 schreef DenWauwelaar het volgende:
Hoi Wauwelaar (zo goed) :D
  zaterdag 12 november 2011 @ 18:28:27 #242
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104291255
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:27 schreef DenWauwelaar het volgende:
Klopt wel, tenzij je ook veel bagage hebt.
pi_104291256
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:27 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Doet net alsof ze een hele vendetta tegen je aan het houden is, je kan er ook voor kiezen hoor om niet op haar te reageren.
Das waar
pi_104291260
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:26 schreef kree het volgende:

[..]

Via sms enzo, en ja dan voel ik me verplicht om toch maar weer wat terug te sturen.

En ik kan het echt niet om nu gewoon keihard te zeggen stuur me niks meer, al helemaal niet omdat ik haar dan nog elke week zie.

Dus vandaar probeer ik het rustig aan te doen als ik weer eens een sms krijg. En dan wacht ik een x aantal uur afhankelijk van wat erin staat.

je zegt net dat je denkt dat ze dat er misschien op de lange termijn wel wat in zit?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104291266
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:26 schreef kree het volgende:

[..]

Gewoon zeggen wat je voor indruk hebt van het geheel en dat je haar geen valse hoop wilt geven, vooral ook erbij zeggen dat het misschien handig is als ze wat afstand neemt buiten het koor om. Dat is al anders dan domweg niet reageren ;)
  zaterdag 12 november 2011 @ 18:29:31 #246
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_104291283
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:28 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Hoi Wauwelaar (zo goed) :D
Dat is al beter. :')
pi_104291284
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:26 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Dus gaan jullie die ruzie maar eens voortzetten via PM, DM or whatever
Dat wou rubarbje niet meer lol
pi_104291294
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:29 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Hoi :W how is life?
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 12 november 2011 @ 18:30:03 #249
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_104291296
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:28 schreef Sinji het volgende:

[..]

Klopt wel, tenzij je ook veel bagage hebt.
Ik heb enorm veel bagage, maar geen enkele behoefte het daarover te hebben of het een onderdeel van mijn toekomst te laten zijn. :')
pi_104291297
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:28 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

je zegt net dat je denkt dat ze dat er misschien op de lange termijn wel wat in zit?
quote:

[..]

Deze bedoelde je
pi_104291299
}:|
pi_104291302
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:29 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Hoi!
pi_104291304
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:27 schreef kree het volgende:

[..]

zit niet aan het lijntje want ik kijk gewoon door hoor.
Bedoel verder hebben we niks met elkaar en ook nooit gehad.

Maar zij vindt me een beetje een stuk leuker als ik haar.
Ik zeg niet dát, ik zeg áls ;) Dus als de situatie andersom was zou jij het ook niet tof vinden ;)
pi_104291310
quote:
oeps
  zaterdag 12 november 2011 @ 18:30:41 #255
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_104291311
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:29 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Hoi :W how is life?
Goed. Klaar aan het maken voor gezellige avond met een goede vriend. Lekker vreten en zuipen.
pi_104291313
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:28 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ja haha dit is zo slecht om te zeggen maargoed.

Dat komt dus omdat ik gewoon heel veel moeite heb om iemand anders te vinden.
En ik ga hierover worden afgezeken denk ik.

Maar dat is dan van mij een optie open houden :')
maaaar laat het duidelijk zijn ik geef haar geen hoop, heb het zelf gezegd tegen haar dat het ff niks wordt.
Maarja als zij maar blijft doorgaan.

Grrrrrr ik weet het ook allemaal niet |:( |:( |:( |:( |:(
  zaterdag 12 november 2011 @ 18:30:57 #257
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_104291317
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:30 schreef Capstan het volgende:

[..]

Hoi!
*O*
pi_104291323
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:30 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Ik heb enorm veel bagage, maar geen enkele behoefte het daarover te hebben of het een onderdeel van mijn toekomst te laten zijn. :')
ik normaal ook niet maar ik dacht dat lokasenna er misschien wat aan kon hebben

verder lijkt het me een heel gezond standpunt dat je niet wil dat het je toekomst beheerst! ^O^
precies wat ik eerder probeerde te zeggen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104291326
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:30 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

[..]

Deze bedoelde je
tnx voor het opzoeken! dat ja
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104291340
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:24 schreef WokkelKardinaal het volgende:

[..]

Siri knows all
*Rent naar de winkel voor een iPhone*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb trouwens al een van de documenten die ik moet schrijven bijna af ^O^
  zaterdag 12 november 2011 @ 18:32:05 #261
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_104291348
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:31 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

verder lijkt het me een heel gezond standpunt dat je niet wil dat het je toekomst beheerst! ^O^
Waar zit lokasenna mee dan? Ik heb nog 10 minuten hier.
pi_104291356
quote:

[..]

Ik wil het niet maar het gebeurt wel, is nog wel een puntje waar wat mee gebeuren moet, eigenlijk :{
pi_104291365
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:30 schreef kree het volgende:

[..]

En ik ga hierover worden afgezeken denk ik.

Maar dat is dan van mij een optie open houden :')
maaaar laat het duidelijk zijn ik geef haar geen hoop, heb het zelf gezegd tegen haar dat het ff niks wordt.
Maarja als zij maar blijft doorgaan.

Grrrrrr ik weet het ook allemaal niet |:( |:( |:( |:( |:(
je zegt zelf dat je de optie open wil houden!!!
dat voelt ze zelf ook
je bent dus helemaal niet duidelijk over het feit dat het niks gaat worden
kom op ff doorbijten kerel
je weet zelf ook dat het niks gaat worden... iemand die je niks vind, vind je niet over 4 maanden opeens wel wat

ik vind dit wel een beetje gemeen tegen over haar
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 12 november 2011 @ 18:32:46 #264
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104291369
quote:

[..]

Dit is zeer belangrijk
pi_104291383
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:32 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Waar zit lokasenna mee dan? Ik heb nog 10 minuten hier.
geen idee maar ze was heel negatief tegen over hulp
en ik wou alleen vertellen hoe het mij geholpen heeft
en hoe het jezelf kan helpen als je constructief blijft
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104291388
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:30 schreef kree het volgende:

[..]

I feel your pain
pi_104291390
Eten, tot straks :W
pi_104291406
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:32 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ik wil het niet maar het gebeurt wel, is nog wel een puntje waar wat mee gebeuren moet, eigenlijk :{
het gebeurt alleen in hoe ver je dat zelf toe laat

ja het is soms heus wat moeilijker
dan ben je daar een dag goed beroerd over
en de volgende dag ga je gewoon weer door met knokken

of zo vind ik dat je het het best kunt doen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104291417
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:32 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

je zegt zelf dat je de optie open wil houden!!!
dat voelt ze zelf ook
je bent dus helemaal niet duidelijk over het feit dat het niks gaat worden
kom op ff doorbijten kerel
je weet zelf ook dat het niks gaat worden... iemand die je niks vind, vind je niet over 4 maanden opeens wel wat

ik vind dit wel een beetje gemeen tegen over haar
Ja wist dat ik dit soort reacties ging krijgen

Het is in ieder geval niet gemeen want ik heb gezegd dat ik niks wilde maar ze blijft zelf doorgaan.
En ja dan hou ik het als reserve :')

HAha wat kom ik weer lekker lomp over, nouja ben wel eerlijk iig.
pi_104291425
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:30 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Goed. Klaar aan het maken voor gezellige avond met een goede vriend. Lekker vreten en zuipen.
Veel plezier :)

Met mij wat minder :{ maar goed live goes on right :)
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 12 november 2011 @ 18:35:36 #271
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104291432
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:34 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

het gebeurt alleen in hoe ver je dat zelf toe laat

ja het is soms heus wat moeilijker
dan ben je daar een dag goed beroerd over
en de volgende dag ga je gewoon weer door met knokken

of zo vind ik dat je het het best kunt doen
Jij schrijft vaak in gedichtenformaat. Just sayin', kthnxbye
pi_104291439
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:34 schreef kree het volgende:

[..]

Ja wist dat ik dit soort reacties ging krijgen

Het is in ieder geval niet gemeen want ik heb gezegd dat ik niks wilde maar ze blijft zelf doorgaan.
En ja dan hou ik het als reserve :')

HAha wat kom ik weer lekker lomp over, nouja ben wel eerlijk iig.
vrouwen voelen dat hoor, dat je de deur niet helemaal dicht gooit
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104291462
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:35 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

vrouwen voelen dat hoor, dat je de deur niet helemaal dicht gooit
tja dat kan alleen jij vertellen. ik weet het echt niet.
Geen ervaring mee

btw ik kan niet zeggen ik wil je nooit meer zien ofzo of geen contact want dat hebben we elke week :S nouja kuuuuutttt
  zaterdag 12 november 2011 @ 18:38:17 #274
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_104291500
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:35 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Veel plezier :)

Met mij wat minder :{ maar goed live goes on right :)
He jammer, was ist los?
pi_104291531
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:36 schreef kree het volgende:

[..]

tja dat kan alleen jij vertellen. ik weet het echt niet.
Geen ervaring mee

btw ik kan niet zeggen ik wil je nooit meer zien ofzo of geen contact want dat hebben we elke week :S nouja kuuuuutttt
dat laatst zegt ook niemand toch?

je weet prima wat je moet doen volgens mij
maar dat wil je niet want dan ben je je backup kwijt... Zou je het zelf leuk vinden zo behandeld te worden?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104291547
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:39 schreef rhubarbje het volgende:

[..]
maar dat wil je niet want dan ben je je backup kwijt... Zou je het zelf leuk vinden zo behandeld te worden?
  zaterdag 12 november 2011 @ 18:42:48 #277
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104291597
Hehe, wel knap dat jullie zo lang kree willen helpen. Hardleerser dan hij heb ik nog nooit meegemaakt.
pi_104291600
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:38 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

He jammer, was ist los?
Net weer geconfronteerd worden met mijn tekortkomingen.
14 SHADES OF GREY
pi_104291603
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:39 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dat laatst zegt ook niemand toch?

Ik weet wat ik moet doen en dat is zeggen dat ik gewoon niks wil.
Maar dat heb ik dus al gedaan.

Maar ze blijft doorgaan dus het enige wat ik nu kan doen is zeggen sms me nooit meer.
Maar dat vindt ik lullig voor haar en van mij hoeft het ook niet, smsje afentoe is prima.

Het gaat trouwens ook niet over liefde en verliefdheid hoor in die smsjes maar meer over andere dingen.
En daar wil ik best op antwoorden.

Maar effe een voorbeeld, gister smste ze mij, nou ik had er gewoon even geen zin in om te antwoorden.
Krijg ik vanochtend sms terug van "ben je boos ofzo"
Daar zit ik dus niet op te wachten snap je?
  zaterdag 12 november 2011 @ 18:43:56 #280
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_104291627
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:42 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Net weer geconfronteerd worden met mijn tekortkomingen.
Iedereen heeft tekortkomingen waarmee hij/zij geconfronteerd wordt geloof me. Ik heb er ook iets teveel.
pi_104291628
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:42 schreef Sinji het volgende:
Hehe, wel knap dat jullie zo lang kree willen helpen. Hardleerser dan hij heb ik nog nooit meegemaakt.
Ik ga hier nog heel lang zitten denk :')
pi_104291656
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:42 schreef kree het volgende:

[..]

Ik weet wat ik moet doen en dat is zeggen dat ik gewoon niks wil.
Maar dat heb ik dus al gedaan.

Maar ze blijft doorgaan dus het enige wat ik nu kan doen is zeggen sms me nooit meer.
Maar dat vindt ik lullig voor haar en van mij hoeft het ook niet, smsje afentoe is prima.

Het gaat trouwens ook niet over liefde en verliefdheid hoor in die smsjes maar meer over andere dingen.
En daar wil ik best op antwoorden.

Maar effe een voorbeeld, gister smste ze mij, nou ik had er gewoon even geen zin in om te antwoorden.
Krijg ik vanochtend sms terug van "ben je boos ofzo"
Daar zit ik dus niet op te wachten snap je?
snap je dit nou echt niet?
Jij gooit de deur niet dicht omdat je haar achter de hand wil houden
zij merkt dat door de manier waarop je doet en heeft hoop

ben gewoon even fatsoenlijk tegen die dame
je kunt meiden zo niet behandelen
op deze manier heeft moonwalk ook haar interesse verloren
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104291682
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:43 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Iedereen heeft tekortkomingen waarmee hij/zij geconfronteerd wordt geloof me. Ik heb er ook iets teveel.
Dat maakt het niet minder moeilijk als dat gebeurd.
14 SHADES OF GREY
pi_104291689
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:45 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

snap je dit nou echt niet?
Jij gooit de deur niet dicht omdat je haar achter de hand wil houden
zij merkt dat door de manier waarop je doet en heeft hoop

ben gewoon even fatsoenlijk tegen die dame
je kunt meiden zo niet behandelen
op deze manier heeft moonwalk ook haar interesse verloren
Neeeeeeeeeeeeeeee

luister nou ik heb het toch duidelijk gezegd???
Echt letterlijk

Zij blijft juist doorgaan.
Op die manier kun je mannen niet behandelen ;)
pi_104291727
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:46 schreef kree het volgende:

[..]

Neeeeeeeeeeeeeeee

Echt letterlijk

omdat je gedrag wat anders zegt gaat ze door
ik zeg net al 100 keer vrouwen voelen het aan hoor als je de deur niet echt dicht doet
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104291730
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:43 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Ik ben perfect.
pi_104291742
Kaneelstokje, ik hoop dat ze niet zo dom is zoals ze nu overkomt. Dat zie je dan de volgende keer wel. En anders kan het alsnog wel een scharrel worden (enkel voor de seks) en geen relatiemateriaal, als zij daar ook voor in is. :D
pi_104291763
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:48 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

omdat je gedrag wat anders zegt gaat ze door
ik zeg net al 100 keer vrouwen voelen het aan hoor als je de deur niet echt dicht doet
Ja nou je zal gelijk hebben denk.

Maar dat is dus echt zo'n typisch vrouwen ding waar een man geen reet van snapt. ;)
pi_104291782
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:46 schreef kree het volgende:

[..]

Neeeeeeeeeeeeeeee

Echt letterlijk

Gewoon even face to face (niet via MSN of SMS) tegen haar zeggen dat je geen interesse meer hebt in haar en ook geen SMS meer wil ontvangen. Zo moeilijk is dat toch niet.
De laatste zin van je maakt gelijk duidelijk dat je haar op de reservebank wil houden
  zaterdag 12 november 2011 @ 18:51:06 #290
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104291787
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:48 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik ben perfect.
Je hebt je leeftijd wel mee in ieder geval :7

Jammer van je lengte ;(
pi_104291806
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:50 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Gewoon even face to face (niet via MSN of SMS) tegen haar zeggen dat je geen interesse meer hebt in haar en ook geen SMS meer wil ontvangen. Zo moeilijk is dat toch niet.
De laatste zin van je maakt gelijk duidelijk dat je haar op de reservebank wil houden
Nee klopt niet.
Ik wil namelijk best smsen maar zonder gedachte erachter.
En die heeft zij wel en ik niet
pi_104291823
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:51 schreef kree het volgende:

[..]

Nee klopt niet.
je hebt het net letterlijk gezegd!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104291840
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:51 schreef kree het volgende:

[..]

Nee klopt niet.
Ik geef het op :N
pi_104291845
zucht ik wordt moe van mezelf
weet het ook niet
pi_104291893
Bwhehehe, ik kijk de herhaling van expeditie robinson. Zegt zo'n man "Ik was erg content dat mijn stok er tenminste in zat". Ik moest giechelen.
pi_104291896
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:52 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Ik geef het op :N
Wat stel je voor?
pi_104291897
Wat is dat nou weer voor gezeik op Kree dan? Ga jullie eens bezighouden met jezelf.
pi_104291922
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:49 schreef mrk.n het volgende:
Kaneelstokje, ik hoop dat ze niet zo dom is zoals ze nu overkomt. Dat zie je dan de volgende keer wel. En anders kan het alsnog wel een scharrel worden (enkel voor de seks) en geen relatiemateriaal, als zij daar ook voor in is. :D
Weet je, dit vind ik helemaal geen slechte gedachte. Mooie mrk ;)
pi_104291924
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:54 schreef Myraela het volgende:
Bwhehehe, ik kijk de herhaling van expeditie robinson. Zegt zo'n man "Ik was erg content dat mijn stok er tenminste in zat". Ik moest giechelen.
Moet hem nog kijken robinson ^O^
pi_104291930
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:54 schreef Myraela het volgende:
Lage humordrempel
pi_104291977
ok nou effe een TT verzinnen :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')