Dat je zegt dat ik zeur en jank,. dat is precies jouw probleem.quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:21 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Het gaat niet eens over jou, wat jank je nou constant.
Bestquote:Op zaterdag 12 november 2011 17:18 schreef formerjellybean het volgende:
heel eerlijk kunnen we even stoppen met de wahjong discussie en gewoon over andere dingen hebben ???
Is nou net wat ik eerder probeerde te zeggen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:21 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Het gaat niet eens over jou, wat jank je nou constant.
Nee, heb geen plannen voor dit weekend. Beetje gebrek aan kennissen/vrienden in de buurt en zo, iedereen woont ver wegquote:Op zaterdag 12 november 2011 17:22 schreef formerjellybean het volgende:
Nog wat gedaan dit weekend ?? Ik ben even bij een buurvrouw geweest gisteren voor verjaardag was wel gezellig
Nou het gaat voor mij ook tv kijken worden.quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, heb geen plannen voor dit weekend. Beetje gebrek aan kennissen/vrienden in de buurt en zo, iedereen woont ver weg
tnx maar dat telt vast nietquote:Op zaterdag 12 november 2011 17:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zij staat juist helemaal normaal in de discussie hoor.
omdat je er nog niet bent en dus nog niet op je lauweren kunt rustenquote:Op zaterdag 12 november 2011 17:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom niet dan?
Edit:lekker stil hier
Neehoor, ik vind haar wel normaal overkomen en posten. Daar ligt het niet aan.quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
tnx maar dat telt vast niet
jij hebt ook een labeltje
dus we zijn allebei knetter gek![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:23 schreef kree het volgende:
[..]
Nou het gaat voor mij ook tv kijken worden.
haha of fok
Met een lekker groepje zitten we hier.quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
tnx maar dat telt vast niet
jij hebt ook een labeltje
dus we zijn allebei knetter gek![]()
helemaal niks! Eindelijk eensquote:Op zaterdag 12 november 2011 17:22 schreef formerjellybean het volgende:
Nog wat gedaan dit weekend ?? Ik ben even bij een buurvrouw geweest gisteren voor verjaardag was wel gezellig
Practisch, wat moet ik van jou dan nog meer doen vandaag?quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat je er nog niet bent en dus nog niet op je lauweren kunt rusten
zo neem je genoegen met te weinig
met een 6je ipv een 9
oke dan ligt het aan mij dat alleen jij er moeite mee schijnt te hebbenquote:Op zaterdag 12 november 2011 17:24 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Neehoor, ik vind haar wel normaal overkomen en posten. Daar ligt het niet aan.
Weet ik veelquote:Op zaterdag 12 november 2011 17:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Practisch, wat moet ik van jou dan nog meer doen vandaag?
Zeg het nou maar gewoon
Gisteren naar een concert geweest. Leuk concert.quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:22 schreef formerjellybean het volgende:
wat heb je gedaan dan waardoor je dat denkt?quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gisteren naar een concert geweest. Leuk concert.Vandaag vrij weinig.
Ja net op MSN met die meid die ik laatst bij een concert gezien heb. Ik geloof dat ik het nu verpest heb.
Wie heeft dan de boodschappen gedaan?quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:28 schreef formerjellybean het volgende:
Trouwens die buurvrouw waar ik dus op verjaardag was heeft soort fobie en durfde niet meer op straat te gaan, zij heeft juist via facebook nu een boel mensen uitgenodigd en was wel zenuwachtig maar heeft toch juist dus de stap genomen om het toch te doen.
Jezus christus daar VRAAG IK TOCH HELEMAAL NIET OM!!!quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Weet ik veel
ga uit vanavond?
organiseer een meet?
Ik ben je hulpverlener of jou niet
ik kan niet alles voor je aanreiken op een bordje
maar je geeft zelf toe dat je nog heel veel kunt doen en geneigd bent om snel op te geven
ik geef alleen maar aan dat je jezelf niet mee helpt
Vertel?quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gisteren naar een concert geweest. Leuk concert.Vandaag vrij weinig.
Ja net op MSN met die meid die ik laatst bij een concert gezien heb. Ik geloof dat ik het nu verpest heb.
Terug komen op iets wat ik beloofd had. Gister vroeg ze of ik zin had om iets te gaan drinken vandaag. En daar kwam ik net op terug. En toen werd ze boos.quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat heb je gedaan dan waardoor je dat denkt?
Stom van jou dan als je haar leuk vondquote:Op zaterdag 12 november 2011 17:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Terug komen op iets wat ik beloofd had. Gister vroeg ze of ik zin had om iets te gaan drinken vandaag. En daar kwam ik net op terug. En toen werd ze boos.
Gister vroeg heb je zin om morgen(vandaag) iets te gaan drinken. Ik ja is goed. Vandaag kwam ik daar op terug. En nu is ze boos.quote:
Je was een dag te laat?..quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Terug komen op iets wat ik beloofd had. Gister vroeg ze of ik zin had om iets te gaan drinken vandaag. En daar kwam ik net op terug. En toen werd ze boos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |