Sorrie dat ik dat zo het geinsinueert, dat was niet de bedoelingquote:Op zaterdag 12 november 2011 15:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niemand zegt toch dat ze eerst een diagnose kregen en daarna klachten?
Ik heb het er niet over dat je gelukkig zou moeten zijn als je jezelf zou ontzien van elk menselijk gezelschap. Maar het komt nu over alsof je het van 1 of een paar mensen af laat hangen. Die kunnen zomaar wegvallen om wat voor reden dan ook, je moet je eigen geluk en eigen doelen vinden en natuurlijk kan je daarvoor sociaal zijn, alleen maar goed, maar laat het niet teveel afhangen van bepaalde mensen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waar zou ik volgens jou naartoe moeten werken dan?
Mijn leven zou niets waard zijn zonder gezelschap van andere mensen hoor. Dan zie ik er het nut niet zo van in.
Ja nu zeg je het te zwart wit.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
geen enkele meid gaat het leuk vinden om je therapeut te zijn hoor
en als ze dat oppikken in het begin zijn ze volgens mij snel weg
maar dan bouw je een toren op een onstabiele funderingquote:Op zaterdag 12 november 2011 15:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit. Het is ook goed voor je gevoel van waarde, waardoor je meer initiatief durft te nemen op andere vlakken.
Het labeltje kwam bij mij ook al veel later hoor. Ik heb eerst heel wat wegen gehad, en op een gegeven moment was er iemand die mij kende en die zelf een zoon had die ook iets had qua richting add/asperger en die had van mij zoiets volgens mij is het adhd en die heeft eigenlijk balletje aan het rollen gebracht qua adhd .quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik vind het verhaal over dat labeltje en hoe sommigen dat ervaart hebben zo raar. Ik kreeg eerst de klachten en daarna het labeltje. Het labeltje pas jaren later, heb nog ruzie gehad en met 1 behandeling gestopt omdat ik het gevoel had na een jaar nog niet verder gekomen te zijn
Nee, maar ik moet die overtollige spanning toch ergens kwijt?quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Constructieve dingen?
want rondjes lopen is natuurlijk niet bepaald probleem oplossend
Dit is een goed voorbeeld vind ik. Jij hebt simpelweg doorgezet, maar er zijn dan ook mensen die ermee stoppen en dat meteen als de waarheid zien. Rest van het leven thuiszitten, uitkering ontvangen en niks doen. Lekker makkelijk.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in.
Mij werd afgeraden te studeren, mij werd verteld dat ik er nooit vanaf zou komen, dat ik me de rest van mijn leven zo zou voelen. Als je dat accepteert, dan zal het ook echt zo gaan.
En dit hadden we nou in het wajong topic de hele tijd -_-quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:49 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dit is een goed voorbeeld vind ik. Jij hebt simpelweg doorgezet, maar er zijn dan ook mensen die ermee stoppen en dat meteen als de waarheid zien. Rest van het leven thuiszitten, uitkering ontvangen en niks doen. Lekker makkelijk.
Mijn eigen persoonlijkheid lijkt me het meest onstabiele fundament waar ik op zou kunnen bouwen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar dan bouw je een toren op een onstabiele fundering
je moet je toren op jezelf bouwen
niet op een ander die weg kan gaan, zelf problemen kan krijgen, kan veranderen etc
ja tuurlijkquote:Op zaterdag 12 november 2011 15:48 schreef kree het volgende:
[..]
Ja nu zeg je het te zwart wit.
Natuurlijk niet, maar zo zou het ook niet gaan.
Bedoel als ik voor mezelf spreek dan moet ik iemand wel echt leuk vinden.
Ga niet iemand opzoeken om voor mij als therapeut te spelen.
Maar als je elkaar dan echt leuk vindt dan kan het wel een steun zijn.
En denk zeker voor mij
Nee maar dat telt dus niet als iets doen of actie ondernemenquote:Op zaterdag 12 november 2011 15:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, maar ik moet die overtollige spanning toch ergens kwijt?
Als het niet ijsberen is dan is het wel drugs of roken of zelfbeschadiging. Nou, dan maar ijsberen!
Nee, dat snap ik ook wel *zucht*quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee maar dat telt dus niet als iets doen of actie ondernemen
ja dat is wel iets doen, maar niet iets constructiefs dat je problemen oplost
Raar eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:50 schreef Myraela het volgende:
Na 2 afspraken wist mijn psycholoog al bij welke groep ik zou horen, na 3 maanden werd het door een psychiater bevestigd. Ik ben het nooit eens geweest.
En zo is het wel.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En dit hadden we nou in het wajong topic de hele tijd -_-
ja inderdaadquote:Op zaterdag 12 november 2011 15:49 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dit is een goed voorbeeld vind ik. Jij hebt simpelweg doorgezet, maar er zijn dan ook mensen die ermee stoppen en dat meteen als de waarheid zien. Rest van het leven thuiszitten, uitkering ontvangen en niks doen. Lekker makkelijk.
Ja helemaal waar, kan er niks tegen in brengen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja tuurlijk
ik zeg ook nergens dat een partner geen steun kan zijn, dat is het zeker
maar je moet ook jezelf kunnen steunen en zo
die ander kan zo weg vallen hoor
daarom moet je eerst zorgen dat je zelf stabiel wordquote:Op zaterdag 12 november 2011 15:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn eigen persoonlijkheid lijkt me het meest onstabiele fundament waar ik op zou kunnen bouwen.
Daar kan je aan werkenquote:Op zaterdag 12 november 2011 15:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn eigen persoonlijkheid lijkt me het meest onstabiele fundament waar ik op zou kunnen bouwen.
Mijn symptomen vielen precies in de groep, ik had elk symptoom dus ze hielden al snel op met verder zoeken.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:52 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Raar eigenlijk.
Ik ben trouwens ook eens bij een psycholoog geweest maar ik had dit soort dingen niet, volgens mij vond ze me vrij normaal.
In mijn geval niet dus.quote:
12e??quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:52 schreef rhubarbje het volgende:
ik ben nu aan mijn 12e diagnose of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |