SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierJe hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
quote:
Nou gaan we effe een topic vullen hier hahahaha.quote:
Nou weltrustequote:Op zaterdag 12 november 2011 05:13 schreef kree het volgende:
[..]
Nou gaan we effe een topic vullen hier hahahaha.
Neeeeeee ik vindt het leuk maar ik moet zo gaan slapen nu
Ja ik ga echt liggen anders wordt het weer veels te laat, kan gewoon uren met je blijven praten denk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie van jullie 2 maakte het uit?quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, ik heb eindelijk mijn slaapkamer eens opgeruimd. Mag wel, na 2 maanden.
Probleem is wel dat ik nog steeds niet weet hoe ik met mijn ex om wil gaan. Aan de ene kant heeft ze me pijn gedaan, aan de andere kant mis ik enorm hoe we met elkaar omgingen. Ik vraag me af of dat nog mogelijk is. Misschien moet ik volgende maand ergens maar eens met haar afspreken om te kijken of er nog ergens iets van herkenning zit.
Ik weet ook niet precies wat zij nou verwacht, misschien zit ze wel een beetje in hetzelfde schuitje.
Geen lijmpoging, zeker niet. Zij maakte het uit en dat neem ik haar verder niet kwalijk.quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wie van jullie 2 maakte het uit?
Als zij het is, reken maar niet op een lijmpoging
Kort gezegd:Als je nog gevoelens hebt voor je ex, kun je het beter niet doen. Maar das mijn adviesquote:Op zaterdag 12 november 2011 11:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen lijmpoging, zeker niet. Zij maakte het uit en dat neem ik haar verder niet kwalijk.
Het is meer om te zien of we elkaar nog kunnen blijven zien, gewoon als vrienden of kennissen. Of dat het beter is dat we elkaar maar negeren.
Nee, geen gevoelens.quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kort gezegd:Als je nog gevoelens hebt voor je ex, kun je het beter niet doen. Maar das mijn advies
Misschien heb je meer tijd nodig
Hoezo weet je dan niet hoe je met je ex om wilt gaan?quote:
Ik heb dus een keuze: haar negeren of proberen als vrienden/kennissen verder te gaan. Ik heb er nog niet uit welke van de 2 het beste is.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoezo weet je dan niet hoe je met je ex om wilt gaan?
Heb je er zelf eigenlijk wel zin in om haar te kennen?
Ik heb zelf ook een aantal keer voor die keuze gestaan dus weet wel hoe lastig deze is.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb dus een keuze: haar negeren of proberen als vrienden/kennissen verder te gaan. Ik heb er nog niet uit welke van de 2 het beste is.
Is moeilijker dan ik dacht.
Ik heb 1 "vriendschap" met een ex van mij, maar we zien elkaar zo weinig dat het meer wat weg heeft van een goede kennis. (zeg maar 1x in de 3 a 6 maanden)quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:06 schreef rhubarbje het volgende:
In mijn ervaring heeft omgaan met je ex niet zo veel zin
een vriendschap blijft namelijk altijd een teleurstelling omdat je die intimiteit die je eerst had niet kunt vangen in vriendschap
en vaak komt er ook gewoon een hoop gedoe bij kijken
Het is mij nog nooit gelukt
Wel exen waar ik gewoon normaal mee om ga maar vrienden?
Meestal klikte het ook gewoon niet op vriendschappelijk gebied omdat we zo verschillend zijn of iets in die richting
Nog gevolgd dat ik bezig met een band benquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:23 schreef stefanhaan het volgende:
In mijn geval hoef ik niet echt meer contact meer met mijn ex. Lang verhaal exct exct. Maar desondanks denk ik nog heel soms wel eens aan er. Kan ook niet anders na een relatie van 2 en half jaar.
Maar van mij hoeft et echt niet meer, ik merk nu ook dat we heel verschillend zijn. Eg. Zij is heel erg gameverslaafd en wil niet veel dingen behalve gamen doen. En ik hou ook wel van gamen, maar ook van gezellig dingen samen doen en dan nog mijn passie voor muziek. Ik speel het liefst 2-3 uur per dag gitaar (Rock/metal) en dat kon ze ook niet echt waarderen dat als ik haar gitaar leerde spelen dat ze allemaal raar deed enzo als ik haar verbeterde.
Maar mijn huidige dinnetje vind het gelukkig wel leuk dat ik gitaar speelen laat het me gelukkig gewoon doen
![]()
![]()
![]()
Zie hem wel door de schoorsteen zakken.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:20 schreef rhubarbje het volgende:
Nu heb je de intocht van de sint gemist!
Ik had het bijna vanuit mijn huis kunnen zienquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:20 schreef rhubarbje het volgende:
Nu heb je de intocht van de sint gemist!
Leuk hoor, er zit hier nog best wel een muzikaal clubje.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog gevolgd dat ik bezig met een band ben
Alleen niet iedereen heeft dezelfde smaak.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:31 schreef kree het volgende:
[..]
Leuk hoor, er zit hier nog best wel een muzikaal clubje.
neequote:Op zaterdag 12 november 2011 13:31 schreef kree het volgende:
[..]
Leuk hoor, er zit hier nog best wel een muzikaal clubje.
nouja hoeft ook niet natuurlijkquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen niet iedereen heeft dezelfde smaak.
Rhu dat klinkt wel heel erg cru. Wie weet hebben wij allemaal talent.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee
er zit hier een clubje dat zegt iets te spelen
muzikaal wil ik niet meteen zeggen hoor
genoeg mensen die denken dat ze briljant zijn en nergens naar klinken
eerst horen dan geloven
Ik durf van mezelf te zeggen dat ik best wel goed kan spelen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee
er zit hier een clubje dat zegt iets te spelen
muzikaal wil ik niet meteen zeggen hoor
genoeg mensen die denken dat ze briljant zijn en nergens naar klinken
eerst horen dan geloven
Eens hoor. Moet je al die lui eens zien die meedoen bij Idols, The voice, you name it. Denken allemaal dat ze heel goed zingen kunnen. Nou zijn er bij die het ook daadwerkelijk wel heel goed kunnen, maar dat zijn eerder uitzonderingenquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:36 schreef rhubarbje het volgende:
dat zeggen mensen die helemaal niet muzikaal zijn maar wel denken ook
ja sorry hoormaar zo gaat dat nou eenmaal
bij alle creatieve uitingen
Ja ok, is ook zo, de èèn is beter als de ander.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:36 schreef rhubarbje het volgende:
dat zeggen mensen die helemaal niet muzikaal zijn maar wel denken ook
ja sorry hoormaar zo gaat dat nou eenmaal
bij alle creatieve uitingen
Wat speel je dan zoal?quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:38 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ok, is ook zo, de èèn is beter als de ander.
haha maarja als ik er niks van bakte dan was ik geen 3 avonden (of meer) per week aan het spelen met bandjes
niet?quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:38 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ok, is ook zo, de èèn is beter als de ander.
haha maarja als ik er niks van bakte dan was ik geen 3 avonden (of meer) per week aan het spelen met bandjes
ja preciesquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:38 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Eens hoor. Moet je al die lui eens zien die meedoen bij Idols, The voice, you name it. Denken allemaal dat ze heel goed zingen kunnen. Nou zijn er bij die het ook daadwerkelijk wel heel goed kunnen, maar dat zijn eerder uitzonderingen
Hij claimt ook weer niet de nieuwe JH te zijn, hij zegt alleen dat ie het wel leuk kan. En dat geloof ik dan op zich wel weerquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet?
als die bandjes net zo ruk zijn en vol van zich zelf zijn....
sorry hoor maar tot ik het gehoord heb ga ik er niet vanuit dat je meteen de nieuwe jimi hendrix bent of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |