quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je weet prima wat je moet doen volgens mij
maar dat wil je niet want dan ben je je backup kwijt... Zou je het zelf leuk vinden zo behandeld te worden?
Net weer geconfronteerd worden met mijn tekortkomingen.quote:
Ik weet wat ik moet doen en dat is zeggen dat ik gewoon niks wil.quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat laatst zegt ook niemand toch?
je weet prima wat je moet doen volgens mij
maar dat wil je niet want dan ben je je backup kwijt... Zou je het zelf leuk vinden zo behandeld te worden?
Iedereen heeft tekortkomingen waarmee hij/zij geconfronteerd wordt geloof me. Ik heb er ook iets teveel.quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Net weer geconfronteerd worden met mijn tekortkomingen.
Ik ga hier nog heel lang zitten denkquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:42 schreef Sinji het volgende:
Hehe, wel knap dat jullie zo lang kree willen helpen. Hardleerser dan hij heb ik nog nooit meegemaakt.
snap je dit nou echt niet?quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:42 schreef kree het volgende:
[..]
Ik weet wat ik moet doen en dat is zeggen dat ik gewoon niks wil.
Maar dat heb ik dus al gedaan.
Maar ze blijft doorgaan dus het enige wat ik nu kan doen is zeggen sms me nooit meer.
Maar dat vindt ik lullig voor haar en van mij hoeft het ook niet, smsje afentoe is prima.
Het gaat trouwens ook niet over liefde en verliefdheid hoor in die smsjes maar meer over andere dingen.
En daar wil ik best op antwoorden.
Maar effe een voorbeeld, gister smste ze mij, nou ik had er gewoon even geen zin in om te antwoorden.
Krijg ik vanochtend sms terug van "ben je boos ofzo"
Daar zit ik dus niet op te wachten snap je?
Dat maakt het niet minder moeilijk als dat gebeurd.quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:43 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Iedereen heeft tekortkomingen waarmee hij/zij geconfronteerd wordt geloof me. Ik heb er ook iets teveel.
Neeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 12 november 2011 18:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
snap je dit nou echt niet?
Jij gooit de deur niet dicht omdat je haar achter de hand wil houden
zij merkt dat door de manier waarop je doet en heeft hoop
ben gewoon even fatsoenlijk tegen die dame
je kunt meiden zo niet behandelen
op deze manier heeft moonwalk ook haar interesse verloren
omdat je gedrag wat anders zegt gaat ze doorquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:46 schreef kree het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeee
luister nou ik heb het toch duidelijk gezegd???
Echt letterlijk
Zij blijft juist doorgaan.
Op die manier kun je mannen niet behandelen
Ik ben perfect.quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:43 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Iedereen heeft tekortkomingen waarmee hij/zij geconfronteerd wordt geloof me. Ik heb er ook iets teveel.
Ja nou je zal gelijk hebben denk.quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat je gedrag wat anders zegt gaat ze door
ik zeg net al 100 keer vrouwen voelen het aan hoor als je de deur niet echt dicht doet
Gewoon even face to face (niet via MSN of SMS) tegen haar zeggen dat je geen interesse meer hebt in haar en ook geen SMS meer wil ontvangen. Zo moeilijk is dat toch niet.quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:46 schreef kree het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeee
luister nou ik heb het toch duidelijk gezegd???
Echt letterlijk
Zij blijft juist doorgaan.
Op die manier kun je mannen niet behandelen
Nee klopt niet.quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:50 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Gewoon even face to face (niet via MSN of SMS) tegen haar zeggen dat je geen interesse meer hebt in haar en ook geen SMS meer wil ontvangen. Zo moeilijk is dat toch niet.
De laatste zin van je maakt gelijk duidelijk dat je haar op de reservebank wil houden
je hebt het net letterlijk gezegd!quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:51 schreef kree het volgende:
[..]
Nee klopt niet.
Ik wil namelijk best smsen maar zonder gedachte erachter.
En die heeft zij wel en ik niet
Ik geef het opquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:51 schreef kree het volgende:
[..]
Nee klopt niet.
Ik wil namelijk best smsen maar zonder gedachte erachter.
En die heeft zij wel en ik niet
Weet je, dit vind ik helemaal geen slechte gedachte. Mooie mrkquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:49 schreef mrk.n het volgende:
Kaneelstokje, ik hoop dat ze niet zo dom is zoals ze nu overkomt. Dat zie je dan de volgende keer wel. En anders kan het alsnog wel een scharrel worden (enkel voor de seks) en geen relatiemateriaal, als zij daar ook voor in is.
Moet hem nog kijken robinsonquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:54 schreef Myraela het volgende:
Bwhehehe, ik kijk de herhaling van expeditie robinson. Zegt zo'n man "Ik was erg content dat mijn stok er tenminste in zat". Ik moest giechelen.
Lage humordrempelquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:54 schreef Myraela het volgende:
Bwhehehe, ik kijk de herhaling van expeditie robinson. Zegt zo'n man "Ik was erg content dat mijn stok er tenminste in zat". Ik moest giechelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |