Ik zeg niet dát, ik zeg álsquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:27 schreef kree het volgende:
[..]
zit niet aan het lijntje want ik kijk gewoon door hoor.
Bedoel verder hebben we niks met elkaar en ook nooit gehad.
Maar zij vindt me een beetje een stuk leuker als ik haar.
Goed. Klaar aan het maken voor gezellige avond met een goede vriend. Lekker vreten en zuipen.quote:
Ja haha dit is zo slecht om te zeggen maargoed.quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je zegt net dat je denkt dat ze dat er misschien op de lange termijn wel wat in zit?
ik normaal ook niet maar ik dacht dat lokasenna er misschien wat aan kon hebbenquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:30 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik heb enorm veel bagage, maar geen enkele behoefte het daarover te hebben of het een onderdeel van mijn toekomst te laten zijn.
tnx voor het opzoeken! dat jaquote:
*Rent naar de winkel voor een iPhone*quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:24 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
voor benzin zou het handig zijn '' how do i get a nice date ''
Siri knows all
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb trouwens al een van de documenten die ik moet schrijven bijna af![]()
Waar zit lokasenna mee dan? Ik heb nog 10 minuten hier.quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik normaal ook niet maar ik dacht dat lokasenna er misschien wat aan kon hebben
verder lijkt het me een heel gezond standpunt dat je niet wil dat het je toekomst beheerst!![]()
precies wat ik eerder probeerde te zeggen
Ik wil het niet maar het gebeurt wel, is nog wel een puntje waar wat mee gebeuren moet, eigenlijkquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
verder lijkt het me een heel gezond standpunt dat je niet wil dat het je toekomst beheerst!![]()
je zegt zelf dat je de optie open wil houden!!!quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:30 schreef kree het volgende:
[..]
Ja haha dit is zo slecht om te zeggen maargoed.
Dat komt dus omdat ik gewoon heel veel moeite heb om iemand anders te vinden.
En ik ga hierover worden afgezeken denk ik.
Maar dat is dan van mij een optie open houden![]()
maaaar laat het duidelijk zijn ik geef haar geen hoop, heb het zelf gezegd tegen haar dat het ff niks wordt.
Maarja als zij maar blijft doorgaan.
Grrrrrr ik weet het ook allemaal niet![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is zeer belangrijkquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
geen idee maar ze was heel negatief tegen over hulpquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:32 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Waar zit lokasenna mee dan? Ik heb nog 10 minuten hier.
I feel your painquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:30 schreef kree het volgende:
[..]
Ja haha dit is zo slecht om te zeggen maargoed.
Dat komt dus omdat ik gewoon heel veel moeite heb om iemand anders te vinden.
het gebeurt alleen in hoe ver je dat zelf toe laatquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:32 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik wil het niet maar het gebeurt wel, is nog wel een puntje waar wat mee gebeuren moet, eigenlijk
Ja wist dat ik dit soort reacties ging krijgenquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je zegt zelf dat je de optie open wil houden!!!
dat voelt ze zelf ook
je bent dus helemaal niet duidelijk over het feit dat het niks gaat worden
kom op ff doorbijten kerel
je weet zelf ook dat het niks gaat worden... iemand die je niks vind, vind je niet over 4 maanden opeens wel wat
ik vind dit wel een beetje gemeen tegen over haar
Veel plezierquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:30 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Goed. Klaar aan het maken voor gezellige avond met een goede vriend. Lekker vreten en zuipen.
Jij schrijft vaak in gedichtenformaat. Just sayin', kthnxbyequote:Op zaterdag 12 november 2011 18:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het gebeurt alleen in hoe ver je dat zelf toe laat
ja het is soms heus wat moeilijker
dan ben je daar een dag goed beroerd over
en de volgende dag ga je gewoon weer door met knokken
of zo vind ik dat je het het best kunt doen
vrouwen voelen dat hoor, dat je de deur niet helemaal dicht gooitquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:34 schreef kree het volgende:
[..]
Ja wist dat ik dit soort reacties ging krijgen
Het is in ieder geval niet gemeen want ik heb gezegd dat ik niks wilde maar ze blijft zelf doorgaan.
En ja dan hou ik het als reserve![]()
HAha wat kom ik weer lekker lomp over, nouja ben wel eerlijk iig.
tja dat kan alleen jij vertellen. ik weet het echt niet.quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vrouwen voelen dat hoor, dat je de deur niet helemaal dicht gooit
He jammer, was ist los?quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Veel plezier![]()
Met mij wat mindermaar goed live goes on right
dat laatst zegt ook niemand toch?quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:36 schreef kree het volgende:
[..]
tja dat kan alleen jij vertellen. ik weet het echt niet.
Geen ervaring mee
btw ik kan niet zeggen ik wil je nooit meer zien ofzo of geen contact want dat hebben we elke week :S nouja kuuuuutttt
quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je weet prima wat je moet doen volgens mij
maar dat wil je niet want dan ben je je backup kwijt... Zou je het zelf leuk vinden zo behandeld te worden?
Net weer geconfronteerd worden met mijn tekortkomingen.quote:
Ik weet wat ik moet doen en dat is zeggen dat ik gewoon niks wil.quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat laatst zegt ook niemand toch?
je weet prima wat je moet doen volgens mij
maar dat wil je niet want dan ben je je backup kwijt... Zou je het zelf leuk vinden zo behandeld te worden?
Iedereen heeft tekortkomingen waarmee hij/zij geconfronteerd wordt geloof me. Ik heb er ook iets teveel.quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Net weer geconfronteerd worden met mijn tekortkomingen.
Ik ga hier nog heel lang zitten denkquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:42 schreef Sinji het volgende:
Hehe, wel knap dat jullie zo lang kree willen helpen. Hardleerser dan hij heb ik nog nooit meegemaakt.
snap je dit nou echt niet?quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:42 schreef kree het volgende:
[..]
Ik weet wat ik moet doen en dat is zeggen dat ik gewoon niks wil.
Maar dat heb ik dus al gedaan.
Maar ze blijft doorgaan dus het enige wat ik nu kan doen is zeggen sms me nooit meer.
Maar dat vindt ik lullig voor haar en van mij hoeft het ook niet, smsje afentoe is prima.
Het gaat trouwens ook niet over liefde en verliefdheid hoor in die smsjes maar meer over andere dingen.
En daar wil ik best op antwoorden.
Maar effe een voorbeeld, gister smste ze mij, nou ik had er gewoon even geen zin in om te antwoorden.
Krijg ik vanochtend sms terug van "ben je boos ofzo"
Daar zit ik dus niet op te wachten snap je?
Dat maakt het niet minder moeilijk als dat gebeurd.quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:43 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Iedereen heeft tekortkomingen waarmee hij/zij geconfronteerd wordt geloof me. Ik heb er ook iets teveel.
Neeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 12 november 2011 18:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
snap je dit nou echt niet?
Jij gooit de deur niet dicht omdat je haar achter de hand wil houden
zij merkt dat door de manier waarop je doet en heeft hoop
ben gewoon even fatsoenlijk tegen die dame
je kunt meiden zo niet behandelen
op deze manier heeft moonwalk ook haar interesse verloren
omdat je gedrag wat anders zegt gaat ze doorquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:46 schreef kree het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeee
luister nou ik heb het toch duidelijk gezegd???
Echt letterlijk
Zij blijft juist doorgaan.
Op die manier kun je mannen niet behandelen
Ik ben perfect.quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:43 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Iedereen heeft tekortkomingen waarmee hij/zij geconfronteerd wordt geloof me. Ik heb er ook iets teveel.
Ja nou je zal gelijk hebben denk.quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat je gedrag wat anders zegt gaat ze door
ik zeg net al 100 keer vrouwen voelen het aan hoor als je de deur niet echt dicht doet
Gewoon even face to face (niet via MSN of SMS) tegen haar zeggen dat je geen interesse meer hebt in haar en ook geen SMS meer wil ontvangen. Zo moeilijk is dat toch niet.quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:46 schreef kree het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeee
luister nou ik heb het toch duidelijk gezegd???
Echt letterlijk
Zij blijft juist doorgaan.
Op die manier kun je mannen niet behandelen
Nee klopt niet.quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:50 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Gewoon even face to face (niet via MSN of SMS) tegen haar zeggen dat je geen interesse meer hebt in haar en ook geen SMS meer wil ontvangen. Zo moeilijk is dat toch niet.
De laatste zin van je maakt gelijk duidelijk dat je haar op de reservebank wil houden
je hebt het net letterlijk gezegd!quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:51 schreef kree het volgende:
[..]
Nee klopt niet.
Ik wil namelijk best smsen maar zonder gedachte erachter.
En die heeft zij wel en ik niet
Ik geef het opquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:51 schreef kree het volgende:
[..]
Nee klopt niet.
Ik wil namelijk best smsen maar zonder gedachte erachter.
En die heeft zij wel en ik niet
Weet je, dit vind ik helemaal geen slechte gedachte. Mooie mrkquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:49 schreef mrk.n het volgende:
Kaneelstokje, ik hoop dat ze niet zo dom is zoals ze nu overkomt. Dat zie je dan de volgende keer wel. En anders kan het alsnog wel een scharrel worden (enkel voor de seks) en geen relatiemateriaal, als zij daar ook voor in is.
Moet hem nog kijken robinsonquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:54 schreef Myraela het volgende:
Bwhehehe, ik kijk de herhaling van expeditie robinson. Zegt zo'n man "Ik was erg content dat mijn stok er tenminste in zat". Ik moest giechelen.
Lage humordrempelquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:54 schreef Myraela het volgende:
Bwhehehe, ik kijk de herhaling van expeditie robinson. Zegt zo'n man "Ik was erg content dat mijn stok er tenminste in zat". Ik moest giechelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |