Nee?quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat jij dat doet, schoonheid
Dat Siri is helemaal te gek, ik moet echt zoiets hebbenquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:14 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik wil ook een android ben ervoor geld aan het opzij leggen
mijn type zat er niet bij denk ikquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:16 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja maar dat vond ik ook het leuke aan de serie , het was heel erg de leef wereld van de vrouw en hoe relaties gingen en soms keek je ernaar en was het gewoon feest der herkenning misschien moet ik trouwens weer een keer voor mezelf een sex and the city marathon houden
Nou denk dat het duidelijk genoeg was maarja.quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je twijfelt of je duidelijk was dan gewoon nog eens zeggen (en dan heel letterlijk)
dan is het aan haar of ze vrienden wil blijven
Totaal afkappen dus, komt helemaal niets uit als ellendequote:Op zaterdag 12 november 2011 18:18 schreef kree het volgende:
[..]
Nou denk dat het duidelijk genoeg was maarja.
Kan het niet over mn hart verkrijgen om het nog een keer keihard te zeggen.
Ze weet het wel dat er niks inzit op korte termijn dat heb ik duidelijk gemaakt.
Maarja god het is ook weer een persoon die ik aantrek met problemen uit het verleden.
Snap niet waarom er niet gewoon een keer iemand komt die niks heeft![]()
Ikzelf ben een Carrie heel chaotisch en ook een tikkeltje Miranda haar nogal directe antwoorden konden soms zo uit mijn mond komenquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mijn type zat er niet bij denk ik
hoewel ik heel graag een charlotte wou zijn
maar ik had niet zo als sommige vrouwen dat ik dacht ooh ik ben echt een carrie of een miranda of zo
omdat bijna niemand een helemaal schoon verleden heeftquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:18 schreef kree het volgende:
[..]
Ze weet het wel dat er niks inzit op korte termijn dat heb ik duidelijk gemaakt.
Maarja god het is ook weer een persoon die ik aantrek met problemen uit het verleden.
Gewoon doen zoals ik vanmiddag gedaan hebquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:18 schreef kree het volgende:
[..]
Er is ook nog niks van een relatie, maar ik zie haar elke week op dat koor waar ik bij speel :Squote:
ik denk dat ik nog het meest heb van samanthaquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:19 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ikzelf ben een Carrie heel chaotisch en ook een tikkeltje Miranda haar nogal directe antwoorden konden soms zo uit mijn mond komen
Omdat dat is wat ik van je verwachte. Waarom trek je je dat aan?quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ben geen pester, geen idee waar je dat vandaan haalt en waarom je me dus de hele tijd wil aanvallen?
je wil niet dat ik reageer want dan ben ik gemeen en ga je schreeuwen maar waarom ga je dan wel dingen zeggen als wachten tot rhubarbje wat zegt?
Ik ben jou helemaal niet aan het uitdagen, dat maak jij er van.quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:13 schreef rhubarbje het volgende:
Je bent gewoon aan het uitdagen maar waarom? als ik wat zeg ga je liggen schreeuwen?
heel onplezier vind ik dat in iemands karakter ja
Denk dat je daar heel lui van wordquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:17 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
Dat Siri is helemaal te gek, ik moet echt zoiets hebben
Ja en als ik heeeeel eerlijk ben dat denk ik dus ook een beetje.quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat bijna niemand een helemaal schoon verleden heeft
en misschien denkt ze wel dat er op lange termijn wat in zit en blijft ze daarom investeren
Ik trek het me niet aan maar je wil geen reacties van me want dan ga je huilenquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
Goed, wat je wilt
[..]
Omdat dat is wat ik van je verwachte. Waarom trek je je dat aan?
[..]
Ik ben jou helemaal niet aan het uitdagen, dat maak jij er van.
Leez nog even goed terug, ik beschrijf vrij exact wat ik beschrijf
dan denk ik toch dat het eerlijker is als je haar uit die droom helptquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:21 schreef kree het volgende:
[..]
Ja en als ik heeeeel eerlijk ben dat denk ik dus ook een beetje.
Maar dat moet ik niet doen dat weet ik wel, want ik wil alleen voor iemand gaan waar ik 100% achter sta en dat is zij gewoon niet.
Dat is wel vervelend voor jullie beide als jullie elkaar zien als jij het afkaptquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:20 schreef kree het volgende:
[..]
Er is ook nog niks van een relatie, maar ik zie haar elke week op dat koor waar ik bij speel :S
voor benzin zou het handig zijn '' how do i get a nice date ''quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:21 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Denk dat je daar heel lui van word
beter nu dan later lijkt mequote:Op zaterdag 12 november 2011 18:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel vervelend voor jullie beide als jullie elkaar zien als jij het afkapt
Grow a pair en zeg het haar dan. Als je zelf op zo'n manier min of meer aan het lijntje gehouden wordt vind je het ook echt niet tof toch?quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:21 schreef kree het volgende:
[..]
Ja en als ik heeeeel eerlijk ben dat denk ik dus ook een beetje.
Maar dat moet ik niet doen dat weet ik wel, want ik wil alleen voor iemand gaan waar ik 100% achter sta en dat is zij gewoon niet.
En nu ga ik ineens huilen?quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik trek het me niet aan maar je wil geen reacties van me want dan ga je huilen
maar je meent wel te moeten zeggen oh ze gaat zo reageren
maar zelfreflectie ontbreekt echt totaal bij jouen dat heb ik gisteren ook al gezegd
ik ga er dus niet meer in investeren
en lees is met een s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |