Goei OP jurkiesquote:
Whehehe, door jou kreeg ik ooit (2002 ofzo) mijn eerste ban omdat ik jou iets met 'MAVO' noemdequote:
Mijn eerste ban was van Remmyquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:11 schreef APK het volgende:
[..]
Whehehe, door jou kreeg ik ooit (2002 ofzo) mijn eerste ban omdat ik jou iets met 'MAVO' noemde![]()
![]()
Hoi!
een plaatje dan heh...quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mijn eerste ban was van Remmywant ik had een piemel gepost
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, jij was gemeen tegen mij,.alleen ik post sinds 2005 hierquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:11 schreef APK het volgende:
Whehehe, door jou kreeg ik ooit (2002 ofzo) mijn eerste ban omdat ik jou iets met 'MAVO' noemde![]()
![]()
Hoi!
Gewone sigaretten zonder shit om ze te laten branden en zonder smaakstoffen enzo.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Goei OP jurkies![]()
enne... dat zijn dus gewone sigaretten? dus dan hoef je geen sjekkies te draaien?
Fuckstraks zit ik aan die zooi
Mijn eerste note was van Static omdat ik lelijk tegen Tong80 deedquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Mijn eerste ban was van Remmywant ik had een piemel gepost
Jezus, hield ik mij in 2005 nog steeds met RLS-gedoe en SC bezig?quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, jij was gemeen tegen mij,.alleen ik post sinds 2005 hier
neh.... ik probeer het gewoon zonderquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:14 schreef APK het volgende:
[..]
Gewone sigaretten zonder shit om ze te laten branden en zonder smaakstoffen enzo.
Heb jij niet nodig, want je rookt niet meer en als je weer gaat roken begin je weer 's morgens voor ipv bij de koffie en dat is niet de bedoeling
Dat is een pré, wmb doet iedereen lelijk tegen die vervelende Tong80quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:15 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Mijn eerste ban was van Static omdat ik lelijk tegen Tong80 deedik heb 4 note's
effe kijkenquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:15 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Mijn eerste note was van Static omdat ik lelijk tegen Tong80 deedik heb 4 note's
Ban heb ik nooit gekregen.
Komt goed, gewoon jouw eigen ding doen en dat kanquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
neh.... ik probeer het gewoon zondertot nu toe gaat het goed, dus
Ja niet alleen tegen hem ik weet al niet meer tegen wie nog meer ..ik zat hier maar een klein jaartjequote:Op vrijdag 11 november 2011 23:17 schreef APK het volgende:
Dat is een pré, wmb doet iedereen lelijk tegen die vervelende Tong80
Dan zijn er wel veel alleen dit jaar met jouw deze account elf note'squote:Op vrijdag 11 november 2011 23:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ja toch, ik heb dit account al sinds 20-02-2011 als ik alles ga optellen zijn het er meer
De modjes haten me gewoonquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:23 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dan zijn er wel veel alleen dit jaar met jouw deze account elf note's
Ik had er een mod die mij haattequote:Op vrijdag 11 november 2011 23:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
De modjes haten me gewoonken ik ook niks aan doen
Wie dan???quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:27 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik had er een mod die mij haatte
Fuck them!quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb ze één keer gelezen stelt ook geen reet voorvoor slowchat of voor een smiley
of weetikveelwat.....
jezus, doe dan een clip ipv dat lamme plaatjequote:Op vrijdag 11 november 2011 23:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Yeah !!!!!!!!! Fuck them all !!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
zoek een een clippie voor deze...quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:34 schreef APK het volgende:
[..]
jezus, doe dan een clip ipv dat lamme plaatje![]()
FUCK YOU!![]()
deze???quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:36 schreef APK het volgende:
Hoe heet die van Lily ook alweer dat ze Country & Western doet?
In de aanloop naar het stoppen heb ik het merk American Spirit ook ontdekt. De sigaretten heb je in blauw, groen en geel voor zwaar, medium en light gesausd. Omdat er niet zo'n shitload aan ammoniak in zit, moet je dus iets harder eraan trekken (letterlijk) en eenmaal gewend aan deze 'zuivere' sigaretten met een minimum aan toegevoegde troep (misschien zelfs helemaal niets, dat kan ik niet (meer) beoordelen), lust je eigenlijk geen gewone luckies, marlboro's of camels meer.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:14 schreef APK het volgende:
[..]
Gewone sigaretten zonder shit om ze te laten branden en zonder smaakstoffen enzo.
Heb jij niet nodig, want je rookt niet meer en als je weer gaat roken begin je weer 's morgens voor ipv bij de koffie en dat is niet de bedoeling
Ik neem altijd eerst een 'gewone' sigaret voor de rush (die dan ook binnen een minuut voorbij is, de sigaret dan want die brandt gewoon weg) en pas een half uur later een boring American Spiritquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:31 schreef trabant het volgende:
en eenmaal gewend aan deze 'zuivere' sigaretten met een minimum aan toegevoegde troep (misschien zelfs helemaal niets, dat kan ik niet (meer) beoordelen), lust je eigenlijk geen gewone luckies, marlboro's of camels meer.
Smaak is okay, maar het duurt langer voor 'ie weg isquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:00 schreef Eska het volgende:
Ja, stoppen is voor een andere keer hoor.
In welk opzicht wennen? De smaak?
Dat was je derde note, muts.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:15 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Mijn eerste note was van Static omdat ik lelijk tegen Tong80 deedik heb 4 note's
Ban heb ik nooit gekregen.
Ik heb weer een onbenullig speeltje voor vanavond.quote:
Je snapte het grapje niet, hè?quote:Op maandag 14 november 2011 16:55 schreef Provinciaaltje het volgende:
Lienekien
Hier moet je zijn voor de SC
Dit, ja.quote:Op woensdag 16 november 2011 12:57 schreef Lienekien het volgende:
En ik vind het ook raar, van Kingstown. Misschien had hij er ineens genoeg van. En hij is geen verantwoording schuldig. Maar je vraagt je toch af of er wat anders aan de hand is.
Lokkertjequote:Op zaterdag 12 november 2011 16:36 schreef static het volgende:
Ik heb weer een onbenullig speeltje voor vanavond.
Nee natuurlijk is hij geen verantwoording schuldig. Maar als iemand zo actief en met plezier meepost, is het toch raar als hij ineens verdwijnt.quote:Op woensdag 16 november 2011 12:57 schreef Lienekien het volgende:
En ik vind het ook raar, van Kingstown. Misschien had hij er ineens genoeg van. En hij is geen verantwoording schuldig. Maar je vraagt je toch af of er wat anders aan de hand is.
Die moet z'n vaardigheden gaan bijspijkeren dus?quote:Op woensdag 16 november 2011 13:14 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb trouwens vandaag heel vakkundig een fondsenwerver aan de deur afgepoeierd. Ik word daar echt heel goed in. Maar hij keek best beteuterd.
Hoe kan dat nou, te veel zon? In deze jaargetijden kun je daar toch nooit genoeg van hebben?quote:Op woensdag 16 november 2011 13:15 schreef Eska het volgende:
Dan is het weer eens niet correct verdeeld, Disana. Hier had ik vanochtend last van 'te veel zon'.
Nee, ik ben gewoon heel erg goehoed!quote:Op woensdag 16 november 2011 13:18 schreef Eska het volgende:
[..]
Die moet z'n vaardigheden gaan bijspijkeren dus?
Wel als 't recht in m'n giegeltje schijnt.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:22 schreef Disana het volgende:
Hoe kan dat nou, te veel zon? In deze jaargetijden kun je daar toch nooit genoeg van hebben?![]()
Had ik ook vanmorgen, maar ik vond het té lekker om de gordijnen dicht te doenquote:Op woensdag 16 november 2011 13:25 schreef Eska het volgende:
[..]
Wel als 't recht in m'n giegeltje schijnt.
Hè bah, zit je nu ongewassen hier in de slowchat?quote:Op woensdag 16 november 2011 13:26 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb mijn huisje opgeruimd.. nu effen internetten ! Dan lekker gaan douchen.
Heerlijk!quote:Op woensdag 16 november 2011 13:25 schreef Eska het volgende:
[..]
Wel als 't recht in m'n giegeltje schijnt.
Als ie nog in de deuropening staat?quote:Op woensdag 16 november 2011 13:28 schreef Disana het volgende:
[..]
...... Dit terwijl ik de deur al langzaam dicht doe.
Die gladde praatjes, vaak (gelukkig) vreselijk doorzichtig. Soms idd echt gehaaid. Bah.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:23 schreef Lienekien het volgende:
Nee, ik ben gewoon heel erg goehoed!
Ik ga u onderbreken want ik denk dat u van mij een donatie gaat vragen en daar ga ik niet op in.
Hij begon natuurlijk met zijn verhaal en ging mij vragen stellen. Niet op zo'n vraag ingaan, want zo trekken ze je mee. Ze willen je meestal in een valkuil lokken. Als je een paar keer ergens mee instemt, schijn je daarna nog heel moeilijk nee te kunnen zeggen.
Ik wil eigenlijk ook graag aardig zijn en een leuk gesprekje voeren, maar ja.
Ze staan toch gewoon vóór de deur? Of is dat alleen hier?quote:Op woensdag 16 november 2011 13:31 schreef cafca het volgende:
[..]
Als ie nog in de deuropening staat?
Ook @Eska.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Heerlijk!
En colporteurs? Vaak zie je binnen twee seconden al dat iemand iets komt verkopen. Ik zeg dan gewoon 'u wilt iets verkopen'. Met wat gedraai is het antwoord altijd ja. Dan zeg ik dat ik daar geen behoefte aan heb en dat ik ze verder succes wens. Dit terwijl ik de deur al langzaam dicht doe.
Ja, gordijnen dicht vind ik ook weer jammer idd. Maar ik zou toch wel graag iets van luxaflex of zo willen. Dan kan ik er nog een beetje mee spelen. (Spelen met de lichtinval hè....de tijd van spelen met luxaflex heb ik wel zo'n beetje achter me liggenquote:Op woensdag 16 november 2011 13:27 schreef cafca het volgende:
Had ik ook vanmorgen, maar ik vond het té lekker om de gordijnen dicht te doen
Jij hebt dus geen kattenquote:Op woensdag 16 november 2011 13:35 schreef Eska het volgende:
de tijd van spelen met luxaflex heb ik wel zo'n beetje achter me liggen)
Juist, zo is het ook idd. Alleen die ene die ik dus heb uitgelachen die ging gewoon echt te ver. Hij werd zelf bóós op mij, terwijl ik helemaal niet om hem en/of zijn diensten had gevraagd. Dat heb ik hem ook letterlijk zo gezegd. En dus wilde hij liever de heer de huizes spreken. Ja, de groeten.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:35 schreef Lienekien het volgende:
Ook @Eska.
Ik vond het een verademing toen ik me eenmaal goed realiseerde dat ik deze mensen helemaal niets verplicht ben. Ja, ik blijf beleefd, maar ik ben ook heel duidelijk.
Er hangen wel gordijnen hoor en die gaan 's avonds wel gewoon dicht. Maar voor overdag zou ik wel graag iets willen, om bijvoorbeeld de zon een beetje te dimmen.quote:
Wij zitten direct aan de straat, ik zou niet graag alleen gordijnen hebben. Zit je overdag zo in de etalage.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:44 schreef Eska het volgende:
[..]
Er hangen wel gordijnen hoor en die gaan 's avonds wel gewoon dicht. Maar voor overdag zou ik wel graag iets willen, om bijvoorbeeld de zon een beetje te dimmen.
Nou soms heb je van die brutale donders die een stapje naar voren zetten, voet tussen de deur oid, dan is het juist extra leuk om de deur dicht te doenquote:Op woensdag 16 november 2011 13:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze staan toch gewoon vóór de deur? Of is dat alleen hier?
Ah nee, dat zou ik ook niet prettig vinden idd. Wij wonen aan het eind van een doodlopend straatje, en hebben een voortuin. Dat scheelt een boel.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:48 schreef Lienekien het volgende:
Wij zitten direct aan de straat, ik zou niet graag alleen gordijnen hebben. Zit je overdag zo in de etalage.
Ruim 2 jaar geleden hier komen wonen. Maar we komen nu pas toe aan het huis naar onze smaak & wensen maken.quote:
Dan komen ze je straks leningen aansmeren.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:08 schreef seasushi het volgende:
Zeggen dat je geen geld hebt, en daarom je eigen goede doel geworden bent, werkt uitstekend. Overigens ook niks van gelogen. Nooit geen aandringende verkopers meer.
Ja of een goedkopere energieleverancier. Die zijn trouwens best brutaal, ik heb erbij gehad die deden alsof ze van mijn eigen leverancier kwamen en een fantastisch aanbod hadden.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:10 schreef Eska het volgende:
[..]
Dan komen ze je straks leningen aansmeren.
Ik probeer altijd wel aardig te blijven, maar sommigen vragen er inderdaad om.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:49 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou soms heb je van die brutale donders die een stapje naar voren zetten, voet tussen de deur oid, dan is het juist extra leuk om de deur dicht te doen
Dat vind ik altijd de sport, om op een zo beleefd mogelijke manier te zeggen dat ze moeten opzouten en mij niet meer lastig moeten vallenquote:Op woensdag 16 november 2011 14:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik probeer altijd wel aardig te blijven, maar sommigen vragen er inderdaad om.
Aan de telefoon vind ik dat makkelijker dan wanneer ze voor je neus staan.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:02 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd de sport, om op een zo beleefd mogelijke manier te zeggen dat ze moeten opzouten en mij niet meer lastig moeten vallen
Ik heb een hekel aan telefoneren, dus als ik het nummer niet herken dan neem ik niet op.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:04 schreef Maes het volgende:
Aan de telefoon vind ik dat makkelijker dan wanneer ze voor je neus staan.
Ik had ook zo'n volhouder. Was er steeds net te laat bij...quote:Op woensdag 16 november 2011 15:13 schreef Disana het volgende:
Aan de telefoon ben ik onlangs juist enorm uitgevallen. De hele ochtend ging om het kwartier de telefoon, ik nam niet op want lag ziek in bed. Toen ik uiteindelijk wel opnam, bleek het een trien van Ziggo te zijn met een 'fantastisch aanbod'. Laaiend was ik. 'Heeft u me daarvoor de hele ochtend aan een stuk door zitten bellen?!?' Ik raasde nog een tijdje door en gooide de hoorn erop. Het bellen was afgelopen.
Maar die zitten dus ook mensen thuis lastig te vallen? Dat valt me van ze tegen.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik had ook zo'n volhouder. Was er steeds net te laat bij...
Was trouwens de VPRO en ik reageerde met mijn riedel. Haakte hij leuk op in. Dat hij toch echt niks wilde verkopen. Of ik vier weken de gids wil, gratis. Hoef niks te doen om het op te zeggen. Krijg alleen nog een telefoontje erover. Nou, vooruit. Vind de VPRO toch sympathiek.
Ik schrokquote:Op woensdag 16 november 2011 21:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
klik op deze link en dan op de neus van de man klikken...![]()
http://www.forwardon.com/view.php?e=Id131149d91b03e80e
zat in mijn mailbox en die wilde ik even met jullie delen![]()
TV kijken (een van de twee zenders), een spelletje, of een boek lezen.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:30 schreef Disana het volgende:
Wat deden mensen vroeger zonder tv, telefoon en internet? Ik kan me er niets bij voorstellen. Wij zaten gisteravond zonder dankzij een storing bij Ziggo. Wat voel je je dan onthand.
Oh ja, wat merk je dan hoe zeer je daar van afhankelijk geworden bent hè.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:30 schreef Disana het volgende:
Wat deden mensen vroeger zonder tv, telefoon en internet? Ik kan me er niets bij voorstellen. Wij zaten gisteravond zonder dankzij een storing bij Ziggo. Wat voel je je dan onthand.
Geen tv, want die hebben we ook van Ziggoquote:Op donderdag 17 november 2011 13:32 schreef cafca het volgende:
[..]
TV kijken (een van de twee zenders), een spelletje, of een boek lezen.
Oh, en dames van boven de 40 zaten dan te breien
Als die dingen er niet zijn merk je pas hoe je leven ermee is verweven. Tegenwoordig tenminste.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:35 schreef Eska het volgende:
[..]
Oh ja, wat merk je dan hoe zeer je daar van afhankelijk geworden bent hè.
Nou zou ik me prima vermaken hoor (lezen, spelletjes, creabea-dingen, ouwehoeren). Maar internet zou ik toch wel heel erg missen!
Zeker! Nou kijk ik zelf niet veel t.v. en de telefoon gebruik ik zo min mogelijk. Maar internet gebruik ik wel echt heel veel; zowel voor praktische dingen als voor de lol.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:49 schreef Disana het volgende:
Als die dingen er niet zijn merk je pas hoe je leven ermee is verweven. Tegenwoordig tenminste.
Prachtig!quote:Op woensdag 16 november 2011 21:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
klik op deze link en dan op de neus van de man klikken...![]()
http://www.forwardon.com/view.php?e=Id131149d91b03e80e
zat in mijn mailbox en die wilde ik even met jullie delen![]()
Ik heb op een andere computer een programma waarmee je BBC 1 tm 4 via P2P met een vertraging van een minuut oid op de computer kunt kijken.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:25 schreef trabant het volgende:
Ongeveer een jaar geleden viel bij het stofzuigen de TV van zijn rolkastje. Het enige dat dat CRT-ding nog deed was rinkelen. We voelden geen verdriet. We vinden het huidige aanbod aan programma's zo ondermaats, dat we het verdommen om daar een nieuw toestel voor te kopen. Of de kwaliteit nou zo verslechterd is, of dat ik zo blasé ben geworden, laat ik dan maar in het midden.
We keken toch al weinig, eigenlijk alleen de betere BBC-programma's. Vaak was wat we wilden zien op een rottijd. Van het voorjaar besloten dat we de kabel net zo goed op konden zeggen en toen Ziggo Beeb2 en ZDF uit het analoge pakket gooide, was het een mooie reden om Ziggo definitief vaarwel te zeggen.
We kijken nu 'on demand' naar dingen die ik uit usenet pulkpluk, de retentietijd van mijn provider is daar lang genoeg voor en heel vaak kijken we ook niet.
Dan halen we de nog ongelezen kranten in en ja, in een melige bui is er alweer eens een bordspel tevoorschijn gehaald. De katten vonden dat zeer interessant.
Het nadeel is wel dat ik niet meer weet welke auto en tandpasta er bij mijn lifestyle hoort en ik heb nu ook geen angst meer voor stokkende stoelgang of enge kalkbeestjes in de wasmasjien. En ik kan slechts met vertraging meepraten over welke vijftiger zijn boek heeft zitten pluggen bij die ongecoiffeerde motormouth in die te strakke pakken.
Een BBC-fan zonder televisie. Wanneer die iPlayer buiten de UK ook voor andere apparaten dan de iPad beschikbaar komt, zal ik dat toejuichen. Dat 25cm schermpje is tenslotte net een postzegel.
Dat is heel lief van je, maar weet wel dat ik zo'n witte diesainpjoeter heb, waar het besturingssysteem in grote poezen wordt gemeten.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:47 schreef APK het volgende:
Dat wil ik morgen wel even voor je opzoeken als je interesse hebt.
Oh da's jammer, heb je een mooie puter kun je er geen klote mee doenquote:Op donderdag 17 november 2011 19:28 schreef trabant het volgende:
Dat is heel lief van je, maar weet wel dat ik zo'n witte diesainpjoeter heb, waar het besturingssysteem in grote poezen wordt gemeten.
DAT WERD DAN HOOG TIJD DAME !!!quote:Op donderdag 17 november 2011 13:00 schreef Karina het volgende:
Blah wat heb ik toch een hekel aan winkelen. Maar vandaag MOEST het gewoon, ik had echt niets meer en niet "mijn kast ligt vol maar ik heb niets om aan te trekken" maar letterlijk NIETS dat niet ouder dan een jaar of vijf was (op een paar dingen na).
Paar truitjes gekocht en snel weer naar huis gegaan, de rest koop ik wel weer online, hoef ik tenminste niet meer naar buiten.
quote:Op donderdag 17 november 2011 20:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik moest ook kleine BH's kopen ik hou geen tet meer over zo
Nah... dat viel reuze mee heurquote:Op donderdag 17 november 2011 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]Geef mij maar wat er afgaat, ik kan wel wat gebruiken.
Ik heb nu een paar dingen''om'' of ''aan'''(hoe zeg je zoiets?) van Barnsteen en ik ben in iederquote:Op donderdag 17 november 2011 20:59 schreef cafca het volgende:
Och, met dat soort dingen heb ik altijd zoiets van: baadt het niet, dan schaadt het niet. En als je er in gelooft en het geeft je een beter gevoel, dan zal het wel werken
Zie je? Het werkt!quote:Op donderdag 17 november 2011 21:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb nu een paar dingen''om'' of ''aan'''(hoe zeg je zoiets?) van Barnsteen en ik ben in ieder
geval niet depri dus dat scheelt
Nadeel is dat het vaak bakken met geld kost en dat het vaak de meest kwetsbare mensen zijn die dat geld uitgeven...quote:Op donderdag 17 november 2011 20:59 schreef cafca het volgende:
Och, met dat soort dingen heb ik altijd zoiets van: baadt het niet, dan schaadt het niet. En als je er in gelooft en het geeft je een beter gevoel, dan zal het wel werken
die armbandjesquote:Op donderdag 17 november 2011 21:26 schreef APK het volgende:
[..]
Nadeel is dat het vaak bakken met geld kost en dat het vaak de meest kwetsbare mensen zijn die dat geld uitgeven...
Hoewel:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 november 2011 21:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Deze had toch zo'n kettinkie tegen hartklachten ?
Toen kreeg ie een hartaanvalwas niet zo'n goeie reclame
![]()
quote:Het gebruik van bekende Nederlanders voor reclamedoeleinden of politieke campagnes is lucratief, maar er zit ook gevaarlijke kant aan. Mooi is het voorbeeld van Nico Haak, zanger van de Paniekzaaiers, die het onvergetelijk nummer Foxie foxtrot de hitparade opstootte. In 1986 werd Nico Haak aangezocht om reclame te maken voor de bioregulator, een armband die een rustgevende invloed heeft en ook nog eens nieuwe energie zou geven.
“Wonderen bestaan niet, maar de bioregulator werkt”, riep Haak bij de introductie, “ik doe hem nooit meer af!”.
Of Nico Haak, behalve zijn elastieken benen ook de armband mee het graf in heeft genomen, is mij niet bekend. Wel weet ik dat de zanger, kort nadat hij het wondermiddel had aangeprezen, dood neerviel. En ook weet ik dat de verkoop van de bioregulator pas weer op gang kwam, toen Nico Haak vergeten was.
http://www.maxpam.nl/2007/04/marianne-thieme-en-de-bioregulator/
quote:
Doe niet zo negatief over jezelf gek !quote:Op donderdag 17 november 2011 23:08 schreef Karina het volgende:
En als ze mij missen (kan me niet voorstellen) dan ben ik naar bed, morgen vrij maar ik moet TOCH vroeg op. Morgen mijn auto naar de garage brengen voor APK en grote beurt, wordt weer een dure grap ben ik bang.
Dit is rede om hier te komen posten...toch?quote:Op vrijdag 18 november 2011 01:46 schreef Eska het volgende:
[..]
Ja hè, het hoort er gewoon bij!
(zie je wel dat je stiekem een 40plusser bent)
quote:Op donderdag 17 november 2011 23:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Doe niet zo negatief over jezelf gek !![]()
Ik weet wel waarom... maar is niet nodig, geloof me nou maar![]()
en ga gewoon die bon uitgeven die je hebt aan allemaal leuke shit,,,
en ja, ik ging dus o.a. andere sparen voor een nieuw ''wrak'''want deze is nog de APK
doorgesleept maar die gaat de volgende echt niet halen![]()
en nu ga ik ook slapies doen, nog één liedje postenspeciaal voor jou
Dank jequote:
Alleen kwaliteit he? Minder willen we niet hier.quote:Op vrijdag 18 november 2011 01:51 schreef LompeHork het volgende:
Och, ik mag hier toch wel af en toe wat kwaliteitsposts dumpen?
Ow...quote:Op vrijdag 18 november 2011 07:17 schreef Karina het volgende:
[..]Dat zei ik alleen omdat ik als laatste overbleef.
maar wat jij nou bedoelt?
Heb ik iets gemist ?quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wat een stilte hier, misschien stilte voor de storm, wiezalhetzeggen ?
![]()
Was het een dure reparatie ?quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:14 schreef Karina het volgende:
Auto opgehaald en ik ben blut, ik moet geld van mijn spaarrekening gaan overboeken anders kan ik volgende week niet eten
Dat is veel geld maar ja dan kan ie er weer een tijdje tegenaan.quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:36 schreef Karina het volgende:
Grote beurt en nog wat dingen die erbij kwamen, totaal 452 euro
APKquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:14 schreef Karina het volgende:
Auto opgehaald en ik ben blut, ik moet geld van mijn spaarrekening gaan overboeken anders kan ik volgende week niet eten
Twee vliegen in één klap.quote:Op zaterdag 19 november 2011 09:20 schreef Karina het volgende:
[..]Inderdaad het was APK en Grote Beurt.
Hoop geld Karina. Maar ja hij kan er een jaar tegen zoals je zegt.quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:36 schreef Karina het volgende:
Grote beurt en nog wat dingen die erbij kwamen, totaal 452 euro
gadver.....quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Smoorverliefde oudjes![]()
Ja, nee eh... ik kan wel wat hebben maar eh...![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)_oudjes__.html?p=2,2
Gelukkig zag ik maar 10 seconden, daarna crashte de site, soepele lippen, dat wel.quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Smoorverliefde oudjes![]()
Ja, nee eh... ik kan wel wat hebben maar eh...![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)_oudjes__.html?p=2,2
Nah... je hebt niet echt iets gemist, zeg maar ....quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Gelukkig zag ik maar 10 seconden, daarna crashte de site, soepele lippen, dat wel.
Geen mist hier, zelfs een heerlijk zonnetje, vanmiddag dus naar een verjaardag op de fietsquote:Op zondag 20 november 2011 11:45 schreef Karina het volgende:
GoedemorgenIk zit de hele tijd te wachten tot die rotmist eens een keertje optrekt, ik moet over een kwartiertje weg en ik HAAT in de mist rijden
Nog in de Bosbaan gezwommen ?quote:Op zondag 20 november 2011 19:38 schreef Karina het volgende:
Hier wel en ik rijd altijd binnendoor naar mijn werk, door het Amsterdamse Bos, daar is ook geen verlichting, dus EN donker EN mistig... hopelijk rijd ik niet de Bosbaan in.
En waar is dat goede deel van Nederland ?quote:Op maandag 21 november 2011 21:14 schreef seasushi het volgende:
Eindelijk woon ik eens in het goede deel van Nederland.
Weinig tot geen mist gezien de afgelopen dagen, maar zon.
Nee, maar ik heb goed opgelet, anders was ik zo de plomp in gereden en niet eens een eend doodgereden, wat me al een keertje is overkomenquote:Op maandag 21 november 2011 21:11 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Nog in de Bosbaan gezwommen ?
Kan best. Je kunt ze alleen niet allemaal kopenquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb nu 67 advertentie staan bij ''bewaarde advertenties'' op MP![]()
dat ken niet heh...
ik heb er inmiddels al een zooi uitgegooid maar het staat nog op 42quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:00 schreef cafca het volgende:
[..]
Kan best. Je kunt ze alleen niet allemaal kopen
Uiteraardquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:22 schreef trabant het volgende:
Uteindelijk is het antwoord toch wel 42.
nee inmiddels 33quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:22 schreef trabant het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Farts are jazz to assholes
Ik vind dat oprecht een heel mooi getal (en nee, niet omdat dat een jaartje minder is dan mijn huidige leeftijdquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:22 schreef trabant het volgende:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:28 schreef trabant het volgende:
42 en daarmee basta!ow... bedoelen jullie datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
interessant... effe lezen![]()
Misschien wel hieromquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:30 schreef Eska het volgende:
[..]
Ik vind dat oprecht een heel mooi getal (en nee, niet omdat dat een jaartje minder is dan mijn huidige leeftijd)
Nee, niet echt.quote:
Ik was fan van Nicoquote:Op donderdag 24 november 2011 20:44 schreef trabant het volgende:
Lijkt me iemand die het jammer vindt dat hij niet bij Monty Python zat.
Ja, ik dacht kom, ik post een eend.quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:44 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja, ik dacht kom, ik post een eend.
Nah.. er wordt hier weinig gecommuniceerd hoorquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:45 schreef Staal het volgende:
Ik snap geen donder van hoe jullie hier communiceren.
Een eend is altijd wel aardig om te zien.
Leuk!quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Hoe vind jij mijn nieuwe koelkastmagneet?
[ afbeelding ]
Ik vind hem zoooooooooo leuk ik kon niet kiezen want er waren er zoveel leuk maar
ik heb deze gekiest
Zal es aan je denken op rommelmarkten ook. Waar ik graag rondsjouw. Weet nu een beetje welke stijl je leuk vindt.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik denk vanaf vandaag wel![]()
Ook, Indonesiëquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dat is pas in Maart![]()
Ik dacht dat je altijd wegging met de Kerstdagen ensow...?
Zeker gewonnen met gokken ?quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:52 schreef APK het volgende:
[..]
Ook, Indonesië
Dit is extra![]()
Of zie jij iets dat deze reis zou kunnen verhinderen
Daar komt nog wel verandering in.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah.. er wordt hier weinig gecommuniceerd hoor![]()
Tis hier nooit zo druk
Ik post hiet 40+ multitaskend.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:45 schreef Staal het volgende:
Ik snap geen donder van hoe jullie hier communiceren.
Trustequote:Op vrijdag 25 november 2011 22:53 schreef Staal het volgende:
[..]
Daar komt nog wel verandering in.
Ik ga nog even een Jules Maigret kijken en dan snurken.
Fijne avond en truste voor later..
Multitasken is een mannending. Vrouwen liegen dat ze barsten.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:53 schreef APK het volgende:
[..]
Ik post hiet 40+ multitaskend.
Ben een man though
Ik ben anders een ster in tv-kijken en FOK!ken tegelijkertijd en dan eet ik, drink ik en rook ik ook nog erbijquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:56 schreef Staal het volgende:
[..]
Multitasken is een mannending. Vrouwen liegen dat ze barsten.
Adblock?quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
IK KAN NIET KWOTEN INEEENS
In dit forum zie ik allerlei problemen staan, OOK die met verdwenen smiliesquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
eh... een andere browser ???
ik weet niet eens wat dat is ''insert schaamsmiley'' ik ga wel effe op de ander pjoeter proberen..
in de huiskamer
Ah ! ik zit nu in de huiskamer, nu doet ie het welquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
In dit forum zie ik allerlei problemen staan, OOK die met verdwenen smilies
FOK!features, Bugs & Development
Je zult nu wel IE gebruiken gok ik als browser![]()
Met chrome in ieder geval geen probleemquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
eh... een andere browser ???
ik weet niet eens wat dat is ''insert schaamsmiley'' ik ga wel effe op de ander pjoeter proberen..
in de huiskamer
Leuk voor jequote:Op vrijdag 25 november 2011 23:10 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Met chrome in ieder geval geen probleem
Geen idee, ik vermoed dat je op je laptop een andere browser hebt dan op je pc. IE is met het blauwe logootje.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah ! ik zit nu in de huiskamer, nu doet ie het wel![]()
raar............ gaat dat dan vanzelf weg?
Dus dat ik het straks ook weer op mijn laptop normaal heb?
Ja ik weet het, ik ben een NOOB![]()
Nee hier ook niet met Chrome.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:10 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Met chrome in ieder geval geen probleem
Karina's helpdeskquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:14 schreef Karina het volgende:
Als je gaat internetten, is het dingetje waar je op klikt op je laptop dezelfde als op je pc?
een rond dingetje met blauw puntje en dan rood geel en groen?quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:14 schreef Karina het volgende:
Als je gaat internetten, is het dingetje waar je op klikt op je laptop dezelfde als op je pc?
chrome dusquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
een rond dingetje met blauw puntje en dan rood geel en groen?
bedoel je die, dan JA die zijn hetzelfde...![]()
Mmm dan denk ik toch iets met een adblock of zo. Kijk anders eens in de topics van de link die ik poste.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
een rond dingetje met blauw puntje en dan rood geel en groen?
bedoel je die, dan JA die zijn hetzelfde...![]()
Het werkt toch allemaal gewoon?quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm dan denk ik toch iets met een adblock of zo. Kijk anders eens in de topics van de link die ik poste.
Gedaan !quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm dan denk ik toch iets met een adblock of zo. Kijk anders eens in de topics van de link die ik poste.
Ze wil gewoon aandacht, niet op reagerenquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Op de ene wel op de andere niet begrijp ik.
Wie nietquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:23 schreef APK het volgende:
[..]
Ze wil gewoon aandacht, niet op reageren
Is dat orgineel niet van de Everly brothers oidquote:
Ik niet, in vergelijking met een tong80 en dat soort personen.quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben anders een ster in tv-kijken en FOK!ken tegelijkertijd en dan eet ik, drink ik en rook ik ook nog erbij
Oh en vaak ook nog MSN erbij.
MSN is toch ook gewoon irritant?quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:27 schreef Staal het volgende:
[..]. Dat kan ik ook allemaal maar MSN niet hoor. Dat is me gewoon te druk. Tien jaar geleden was het me al te druk, dus niks geen ouderdom he. Niet dat iemand dat denkt he.
.
Heb je nog wel een leuk liedje dan?quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:33 schreef Karina het volgende:
Ik gebruik het nog dagelijksMaar ik heb geen smartphone, dus ik ping niet bijvoorbeeld.
Maar MSN is een stuk rustiger tegenwoordiger, ik denk dat iedereen tegenwoordig op FB zit en dat soort dingen, dat heb ik ook niet.
Oei, ik gok dat je mijn smaak niet kentquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:35 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je nog wel een leuk liedje dan?
Anders gooi ik Black betty in de groep!
Ga ik luisteren na 'Black Betty'quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Oei, ik gok dat je mijn smaak niet kent
Maar dit vinden de meeste mensen wel te pruimen.
Let's agree to disagreequote:Op vrijdag 25 november 2011 23:37 schreef Karina het volgende:
Oei, ik gok dat je mijn smaak niet kent
Maar dit vinden de meeste mensen wel te pruimen.
En dat was nog een "voorzichtige" favoriet. Ik houd van oude disco en soulmuziek. En verder van alles en nog wat eigenlijk. Het meeste zou onder fout gerangschikt worden denk ik.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:41 schreef APK het volgende:
[..]
Let's agree to disagree
Ik ga Black Betty nog een keer doen
Weekend!
You whatquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:43 schreef Karina het volgende:
Weekend duurt nog een kwartiertje hoor.
Voordat het weekend begint, duurt nog een kwartier. Bij mij is het trouwens vandaag al begonnen, ik werk maar 4 dagen.quote:
Mazzel zegquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij mij is het trouwens vandaag al begonnen, ik werk maar 4 dagen.
Ja, ik maak snipperdagen op en vanaf 1 januari ga ik "echt" vier dagen werken. Scheelt wel geld, maar zo een extra vrije dag is wel lekker.quote:
Droogquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Voordat het weekend begint, duurt nog een kwartier. Bij mij is het trouwens vandaag al begonnen, ik werk maar 4 dagen.
Ik werk al 6 jaar 4,5 dag per week en ben dan om 12.00 op vrijdag klaar met werken. Laatste 2 jaar probeer ik ook steeds 4 dagen te gaan werken maar ik twijfel steeds weer elk jaar.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, ik maak snipperdagen op en vanaf 1 januari ga ik "echt" vier dagen werken. Scheelt wel geld, maar zo een extra vrije dag is wel lekker.
Is er wel vooruitzicht op een vast contract ?quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:54 schreef APK het volgende:
[..]
Droog
Ik werk volgens contract 20u per week maar werk heel veel (niet betaalde) overuren hopend op een vast contract volgend jaar, maar dan moeten ze mij afkopen van het uitzenbureau en dat kost vast heel veel enzo.
Neuh, volgens mij hebben ze niet eens door dat ik langer werk dan tot 13.00u als ik om 17.00u vertrekquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:59 schreef Karina het volgende:
Je krijgt tijd voor tijd? Dat is zo irritant, is bij ons ook, daarom werk ik ook zelden over.
Dat je dat doet! Je baas zal wel blij zijn met je.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:01 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, volgens mij hebben ze niet eens door dat ik langer werk dan tot 13.00u als ik om 17.00u vertrek
'Baas' zegt wat hem betreft wel.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:00 schreef Provinciaaltje het volgende:
Is er wel vooruitzicht op een vast contract ?
Veel onzekerheden dusquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:07 schreef APK het volgende:
[..]
'Baas' zegt wat hem betreft wel.
Ik werk bij een heel leuk bedrijf, maar ik ga over twee weken op vakantie en er is volgens mij nog niets geregeld mbt wat te doen als ik er niet ben.
En dus ook niet mbt als / of ik weer ga werken in januari
Ja.quote:
Zou natuurlijk wel leuk zijn als je voor je vakantie te horen krijgt dat je in januari vast kunt beginnen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:14 schreef APK het volgende:
[..]
Ja.
Ik ga deze week dus echt maar een gesprekje aanvragen.
Best wel eng, terwijl ik mij de tering werk voor dat bedrijf
We'll see
Ik ben ZZP-er beeldend kunstenaar (maar de regering is niet zo blij met mensen zoals ik, daarom werk ik bij via een uitzendbureau).quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:15 schreef Karina het volgende:
Wat voor soort werk doe je APK? Ik krijg een bonus als ik mensen aanbreng
Ja, dat zou wel leuk zijn.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:23 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Zou natuurlijk wel leuk zijn als je voor je vakantie te horen krijgt dat je in januari vast kunt beginnen.
Ik maak niets meer, momenteel.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:52 schreef Staal het volgende:
Een nachtmuts in de vorm van muziek. Of kunst.
Ben eik wel nieuwsgierig nu naar wat je maakt.
Dat is een teleurstelling.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:58 schreef APK het volgende:
[..]
Ik maak niets meer, momenteel.
Vorig jaar hadden wij een best wel grote tentoonstelling in een best wel leuk museum.
Twee weken opbouwen, drie maanden tentoonsteling, twee dagen afbreken.
GEEN FUCKING CENT!
Tja, dan houdt het op.
ik kom alleen effe langs om te melden dat het op de laptop ook weer gewoon werkt,quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Op de ene wel op de andere niet begrijp ik. Doe Fann
quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:23 schreef APK het volgende:
[..]
Ze wil gewoon aandacht, niet op reageren
Mooiquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik kom alleen effe langs om te melden dat het op de laptop ook weer gewoon werkt,
gewoon opnieuw opgestart
[..]
Ik wist niet eens dat mensen nog het hoekje om kunnen gaan vanwege een longontsteking.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik vind dit geen goed nieuws...
Toestand George Michael zorgwekkend
Was ie net weer terug, krijg je dit![]()
arme Georgie
Ik was me al aan het inlezen...quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:55 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat mensen nog het hoekje om kunnen gaan vanwege een longontsteking.
Ja, heel oude en verzwakte mensen maar een beetje vitale kerel toch niet.
alsof sjors zin heeft om aan de grote klok te hangen dat ie hiv heeft..quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:05 schreef Staal het volgende:
Ja, wat ik begreep is het wel zo dat je niet goed voor jezelf gezorgd hebt als je het oploopt op jonge leeftijd.
Daar dacht ik eerlijk gezegd ook aanquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
alsof sjors zin heeft om aan de grote klok te hangen dat ie hiv heeft..jij begrijpt er echt helemaal niets van
hooi fan, zit je nu hier, ouwe muts?quote:
apkquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:27 schreef APK het volgende:
[..]
Daar dacht ik eerlijk gezegd ook aan![]()
Was toen toch ook zo met Freddy Mercury?
quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:27 schreef willem-jozef het volgende:
hooi fan, zit je nu hier, ouwe muts?![]()
apk ook zag ik. ben je nog steeds op 'm? ik in ieder geval wel![]()
voor apk:
Met een goed glas whisky?quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, okee. net die herfstdepressie een beetje de nek omgedraaid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |