Goei OP jurkiesquote:
Whehehe, door jou kreeg ik ooit (2002 ofzo) mijn eerste ban omdat ik jou iets met 'MAVO' noemdequote:
Mijn eerste ban was van Remmyquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:11 schreef APK het volgende:
[..]
Whehehe, door jou kreeg ik ooit (2002 ofzo) mijn eerste ban omdat ik jou iets met 'MAVO' noemde![]()
![]()
Hoi!
een plaatje dan heh...quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mijn eerste ban was van Remmywant ik had een piemel gepost
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, jij was gemeen tegen mij,.alleen ik post sinds 2005 hierquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:11 schreef APK het volgende:
Whehehe, door jou kreeg ik ooit (2002 ofzo) mijn eerste ban omdat ik jou iets met 'MAVO' noemde![]()
![]()
Hoi!
Gewone sigaretten zonder shit om ze te laten branden en zonder smaakstoffen enzo.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Goei OP jurkies![]()
enne... dat zijn dus gewone sigaretten? dus dan hoef je geen sjekkies te draaien?
Fuckstraks zit ik aan die zooi
Mijn eerste note was van Static omdat ik lelijk tegen Tong80 deedquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Mijn eerste ban was van Remmywant ik had een piemel gepost
Jezus, hield ik mij in 2005 nog steeds met RLS-gedoe en SC bezig?quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, jij was gemeen tegen mij,.alleen ik post sinds 2005 hier
neh.... ik probeer het gewoon zonderquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:14 schreef APK het volgende:
[..]
Gewone sigaretten zonder shit om ze te laten branden en zonder smaakstoffen enzo.
Heb jij niet nodig, want je rookt niet meer en als je weer gaat roken begin je weer 's morgens voor ipv bij de koffie en dat is niet de bedoeling
Dat is een pré, wmb doet iedereen lelijk tegen die vervelende Tong80quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:15 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Mijn eerste ban was van Static omdat ik lelijk tegen Tong80 deedik heb 4 note's
effe kijkenquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:15 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Mijn eerste note was van Static omdat ik lelijk tegen Tong80 deedik heb 4 note's
Ban heb ik nooit gekregen.
Komt goed, gewoon jouw eigen ding doen en dat kanquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
neh.... ik probeer het gewoon zondertot nu toe gaat het goed, dus
Ja niet alleen tegen hem ik weet al niet meer tegen wie nog meer ..ik zat hier maar een klein jaartjequote:Op vrijdag 11 november 2011 23:17 schreef APK het volgende:
Dat is een pré, wmb doet iedereen lelijk tegen die vervelende Tong80
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |