quote:AC Lummezane
Balotelli's carrière begon bij AC Lumezzane. Toen hij vijftien was, werd hij voor het eerste team geselecteerd. Hij maakte zijn debuut in de Serie C1- competitiewedstrijd tegen Calcio Padova. Internazionale contracteerde Balotelli in 2006 op huurbasis met optie tot koop.
Internazionale
Balotelli debuteerde in het seizoen 2006-'07 in de hoofdmacht van Internazionale, waar hij op zijn vijftiende werd opgenomen in de jeugdopleiding. Hij tekende er op 31 augustus 2006 een driejarig contract. Hij speelde eerst een tijdje in de jeugd van Inter, maar op 16 december 2007 maakte hij op zeventienjarige leeftijd zijn officiële debuut in de met 2-0 gewonnen wedstrijd tegen Cagliari. Drie dagen later kreeg hij zijn eerste basisplaats in de bekerwedstrijd tegen Reggina, waarin hij twee keer scoorde. Later scoorde de Balotelli weer twee keer, ditmaal tegen Juventus. Uiteindelijk scoorde hij in het seizoen 2007/2008 drie keer in elf wedstrijden.
De seizoenen 2008/2009 en 2009/2010 tekenden een moeizame verhouding tussen Balotelli, Inter en de rest van Italië. Tijdens uitwedstrijden werd hij het mikpunt van racistische uitlatingen op de tribunes. Tevens leefde Balotelli enige tijd in onenigheid met de hoofdtrainer van Inter, José Mourinho, die hem wegens een gebrek aan discipline een aantal wedstrijden buiten de selectie hield. In 2009/10 won hij met Inter de nationale competitie, de nationale beker en de UEFA Champions League.
Na wangedrag en diverse problemen, besloot Balotelli zijn voetbalcarrière elders voort te zetten. Hij tekende in augustus 2010 een vijfjarig contract bij het steenrijke Manchester City FC, dat hem voor dertig miljoen euro van Internazionale overnam.[1]
Manchester City FC
In de zomer van 2010 tekende Balotelli een contract voor vijf jaar bij Manchester City FC, alwaar hij rugnummer 45 krijgt.
Maak er een zou ik zeggenquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:35 schreef Mani89 het volgende:
Deze held verdient een betere TT en OP.
Donequote:Op vrijdag 11 november 2011 21:41 schreef Mani89 het volgende:
Plaats in ieder geval een samenvatting.
Ja sorry, klote iphone faalt weer is.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:48 schreef poker4lifee het volgende:
moet je niet de filmpjes die er stonden weghalen
Welke TT wil je?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:00 schreef Doublepain het volgende:
Zoo OP aangepast, als wat veranderd moet worden. Just say it
Edit: alleen nog tt change
Omdat alleen een mod dat kan.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Leg eens uit waarom het niet in mijn AT staat?
'Haterz gaan haten' denk ik.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Welke TT wil je?
[..]
Omdat alleen een om dat kan.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:30 schreef Doublepain het volgende:
Kutt, tt moest haterz gaan haten zijn
Daar wordt Krul ff geowned door baas Balo.quote:Op zondag 20 november 2011 13:29 schreef Scarface2004 het volgende:
http://videa.hu/videok/sp(...)com-BkflfhkzMP45FwXg
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Mooi he. En t liefst staat ie met zn armen in de lucht voor het publiek van de tegenstanderquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:12 schreef Doublepain het volgende:
Mooie goal ipv dat gay rennen en gejuich. Lekker rustig staan, baas
Fireworks and bathroomsquote:
Zo gek is die nou ook weer nietquote:Op maandag 28 november 2011 18:12 schreef Chiich het volgende:
Deze man is echt de grootste baas op de huidige voetbal velden. Zijn streken, zijn attitude en de klasse die ervan af druipt is niet normaal. Zie hem graag naar Feyenoord komen
Balotelli. Naar. Feyenoord.quote:Op maandag 28 november 2011 18:12 schreef Chiich het volgende:
Deze man is echt de grootste baas op de huidige voetbal velden. Zijn streken, zijn attitude en de klasse die ervan af druipt is niet normaal. Zie hem graag naar Feyenoord komen
quote:Op maandag 28 november 2011 18:12 schreef Chiich het volgende:
Hoe droogquote:
Speler van de eeuw.quote:Op zondag 4 december 2011 18:08 schreef Ruder het volgende:
Balotelli is nu al de speler van het jaar voor mij
Ga je naar Chelsea-City? Veel plezier.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:56 schreef Ruder het volgende:
De eindbaas! Hopelijk kom ik hem maandag tegen als ik in Londen ben![]()
WTF, regel gewoon ergens op de zwarte markt een kaart dan.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:03 schreef Ruder het volgende:
Nee helaas niet![]()
Ik moet die dag in London zijn
Trouwens weet iemand of je enigzins makkelijk aan city kaartje komt en zo ja hoe duur die zo ongeveer zijn?
Vooral City - United lijkt me erg ruig (maar lijkt me haast onmogelijk om daar kaartjes voor te kopen)
Ja voor maandag gaat helaas moeilijk aangezien mijn vliegtuig om 23.00 al vertrekt hahaquote:Op woensdag 7 december 2011 16:04 schreef De_kromme het volgende:
[..]
WTF, regel gewoon ergens op de zwarte markt een kaart dan.
Daarvoor moet je in hier zijn: Buitenlandse wedstrijden bezoeken, deel 8 en op de clubwebsite natuurlijk.
Lachen om de matige sixpack van Given ..quote:Op donderdag 8 december 2011 17:41 schreef De_kromme het volgende:
Wat is het verhaal achter die laatste foto?
'Why always me'quote:Op donderdag 8 december 2011 17:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Wat zou z'n IQ zijn
en dan ook echt dat woordje Respect op z'n mouw erbij...quote:Op donderdag 8 december 2011 17:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Wat zou z'n IQ zijn
quote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 18:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
en dan ook echt dat woordje Respect op z'n mouw erbij...
Geniaalquote:Op donderdag 8 december 2011 18:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
en dan ook echt dat woordje Respect op z'n mouw erbij...
Hey!, dat is die neger die vorige week de plaatselijke tankstation heeft overvallen!quote:
Die blikquote:Op donderdag 8 december 2011 17:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Wat zou z'n IQ zijn
Gezien hij zich nogal kinds gedraagt, denk ik ook dat hij het IQ van een kind (10 tot 12) heeft. Alleen dan afgemeten op volwassenenniveau, dus laagbegaafd.quote:
Denk het ook ja.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:47 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Gezien hij zich nogal kinds gedraagt, denk ik ook dat hij het IQ van een kind (10 tot 12) heeft. Alleen dan afgemeten op volwassenenniveau, dus laagbegaafd.
Echt hequote:
quote:Mario Balotelli heeft zichzelf weer in de nesten gewerkt. Om de indruk te wekken dat zijn selectie alleen maar bezig is met de topper tegen Chelsea van maandagavond, had Roberto Mancini zijn spelers de opdracht gegeven om in de 48 uur voorafgaand aan het duel niet in uitgaansgelegenheden te verschijnen. Balotelli werd in de nacht van zondag op maandag echter toch in de kroeg getroffen.
De Italiaans international hing tot een uur of één rond in Zouk, een hippe tent in Manchester, zo meldt the Guardian. Balotelli dronk weliswaar niet, maar maakt zich hiermee opnieuw niet populair bij Mancini, die nu moet beslissen of hij zijn landgenoot maandagavond laat meedoen tegen Chelsea. De coach van Manchester City zou volgens de krant duidelijk willen maken dat er niet één regel is voor Balotelli en één voor de rest van de selectie.
Manchester City gaat momenteel aan kop in de Engelse Premier League en heeft twee punten meer dan buurman Manchester United, dat wel al een wedstrijd meer heeft gespeeld. Chelsea staat momenteel vijfde op de ranglijst, maar kan bij een zege op City stijgen naar plek drie. De topper van maandagavond wordt afgewerkt op Stamford Bridge.
Ze hebben het al weer goed gemaakt en een fotogarpje om het te vierenquote:Op donderdag 15 december 2011 17:47 schreef Paul-89 het volgende:
Fittie met Richards op de training vandaag.
Gelukkig maar dat dit een grap is. Balotelli had niks heel gelaten van dat tengere anorexia patientje Richards.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:26 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ze hebben het al weer goed gemaakt en een fotogarpje om het te vieren
[ afbeelding ]
Wist niet dat dat kon, senks !quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:53 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Klik eens op de titel van dit topic, als je in het topic zit
quote:Mario's Christmas cracker! Balotelli buys £1k round in local boozer... before heading to churchBy Sportsmail Reporter
'Why Always Me?' was the slogan which adorned Mario Balotelli's shirt recently, but his Christmas antics should surely explain the reason why the Manchester City striker makes so many headlines.
Balotelli enthralled drinkers at a local pub in Manchester where he put £1,000 behind the bar as a Christmas treat for the patrons.
City's Italian striker then headed over to church to attend Midnight Mass before handing over £200 into the collecting tray.
Getting shirty: Balotelli brought some Christmas cheer to people in Manchester
Those gathered at the Tudor pub in Peel Hall were astonished when the £24million striker arrived for some pre-Christmas drinks.
A source told The Sun: 'Nobody could believe it when he walked in.
'The last thing anyone expected was a big celebrity like him turning up for the service but he was very polite and charming and didn't draw attention to himself.'
First stop: Balotelli put £1,000 behind the bar of this south Manchester boozer
'He was very down to earth. Everyone wanted to talk to him and he took it in his stride.
'It's not a smart pub, so it was a big surprise when he walked in.'
Balotelli then headed over to St John's church in Chorlton, where manager Roberto Mancini was among the attendees a year earlier
quote:Mancini gedoogt roken Balotelli
MANCHESTER - Met tegenzin staat manager Roberto Mancini van Manchester City toe dat Mario Balotelli af en toe een sigaretje opsteekt.
''Ik vind het niet goed, maar ik ben zijn vader of moeder niet. Als Mario mijn zoon was geweest, had ik hem een schop onder zijn kont gegeven'', zei Mancini in de aanloop naar de wedstrijd op nieuwjaarsdag tegen Sunderland.
De Italiaanse trainer heeft een haat-liefdeverhouding met zijn 21-jarige landgenoot, het grootste probleemkind bij City. Balotelli komt geregeld in opspraak door incidenten binnen en buiten het veld.
Zo stak de aanvaller in oktober per ongeluk met wat vuurwerk zijn badkamer in brand. ''Het schijnt dat Mario het vuurwerk doorgaans aansteekt met zijn sigaret'', zei Mancini met een knipoog. ''Ik heb hem verteld dat hij beter niet kan roken, ik ben tegen sigaretten. Maar Mario rookt niet zo veel; vijf of zes sigaretten per dag.''
© ANP
Hoop dat hij dit ook met een knipoog heeft gezegd.quote:Maar Mario rookt niet zo veel; vijf of zes sigaretten per dag.''
Ik zag hem al eerder een keer op een foto op straat met een sigaret. Hij maakt er in ieder geval geen geheim van.quote:
Waar maakt Mario wel een geheim van?quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:26 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Ik zag hem al eerder een keer op een foto op straat met een sigaret. Hij maakt er in ieder geval geen geheim van.
Niet alleen op straat hoor.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:26 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Ik zag hem al eerder een keer op een foto op straat met een sigaret. Hij maakt er in ieder geval geen geheim van.
Goudgravers om 'm heen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:33 schreef OProg het volgende:
[..]
Niet alleen op straat hoor.
[ afbeelding ]
Het is dan ook wel een heel eenvoudig doelwit gezien hoe hij met geld omgaat.quote:
Hij blijft gaan.quote:Balotelli wedt op zichzelf met darten en verliest
Machester City-speler Mario Balotelli daagde gisteren stamgasten in een kroeg in Manchester uit om een potje tegen hem te darten. Hij wedde elke keer om 50 pond dat hij zou winnen.
Hoewel hij behoort tot de wereldtop van het voetbal, een plekje op het podium naast James Wade of Phil Taylor zal hij niet zo snel bereiken. Supermario verloor al zijn weddenschappen. Zijn nederlagen nam hij sportief op, zo meldt The Sun. Niet alleen betaalde hij zijn tegenstanders, ook gaf hij nog eens duizend pond aan de eigenaar om een rondje aan iedereen aan te bieden.
De aanvaller haalde al eens eerder het nieuws toen hij met dartpijltjes in de weer ging. Toen was de berichtgeving echter minder positief. De Italiaan zou op het trainingscomplex van de voetbalclub dartpijlen hebben gegooid naar jeugdspelers. (Redactie)
quote:Volop interesse voor Balotelli
Mario Balotelli, het enfant terrible van Manchester City, zegt over heel wat aanbiedingen te beschikken. Dat beweert de kleurrijke Italiaanse aanvaller in de Daily Mail. Onder meer AC Milan, zijn oude club Inter, Napoli en enkele Spaanse club zouden belangstelling hebben. Balotelli houdt de boot een beetje af.'Ik heb al gesproken met AC Milan en Inter, maar een overgang zit er voorlopig niet in. Ook Napoli is geïnteresseerd. Napels is een mooie stad, maar er zijn andere clubs uit Spanje en Italië die ik interessanter vind', aldus de 21-jarige aanvaller.
Gefeliciteerd, eerste zinnige post die ik jou heb zien maken. Helaas is dat filmpje wel al een keer of 10 langsgekomen..quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:45 schreef Contador_The_Best het volgende:
De goal tegen Polen blijft magnifiek:
Helaas, weer een kutpost van de user die niet weet of ie voor Ado of Feyenoord moet zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:46 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, eerste zinnige post die ik jou heb zien maken. Helaas is dat filmpje wel al een keer of 10 langsgekomen..
Die keeperquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:45 schreef Contador_The_Best het volgende:
Jouw eerste zinnige post zie ik graag verschijnen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:46 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, eerste zinnige post die ik jou heb zien maken. Helaas is dat filmpje wel al een keer of 10 langsgekomen..
Toch opmerkelijk dat hij het logo van Italië kust. Zo goed is hij niet behandeld door een (weliswaar klein) deel van de inwoners..quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:45 schreef Contador_The_Best het volgende:
quote:'Beckham snuit neus in shirt Balotelli'
Ronald Koeman veegde ooit zijn kont af met het Duitse tricot van Olaf Thon. David Beckham voerde dit weekend een zelfde soort actie uit, al hield het Engelsman het iets kuiser dan de huidige trainer van Feyenoord.
Beckham, oud-speler van Manchester United, was afgelopen weekend aanwezig bij de wedstrijd van die club tegen aartsrivaal Manchester City. Op de tribune werd hij opgezocht door Mario Balotelli, spits van de Citizens. De Italiaan overhandigde de Engelsman een shirtje van City.
Op Twitter doken foto's op waarin Beckham zijn neus lijkt te snuiten in het shirt dat Balotelli hem gaf. United won de derby overigens met 3-2 en schakelde de gehate stadgenoot daarmee uit in de strijd om de FA Cup.
(Redactie)
quote:Manchester City's maverick striker Mario Balotelli stunned students and staff alike on Thursday by driving his white Bentley into the car park of a local college and then, after using the toilet, took an impromptu tour of the campus.
The Italian walked into the canteen of Xaverian Sixth form college in Rusholme, Manchester and asked nearby students where the toilet was. After going to the toilet he embarked on a meet-and-greet in the staff room where he chatted to teachers. Along with three other friends, he then took a tour of the college grounds, followed by cheering City supporting students.
Student Edward Gasson, 18, was sitting in the canteen with friends when Balotelli walked in. "Balotelli parked his Bentley outside then came in and was asking where the toilets were, then he went to the teacher’s staff room," he told the Manchester Evening News.
"After that he was just walking round campus like he owned the place and everyone was following him around. I’m a City fan so it was amazing to see him but it was a bit ridiculous for him to come here – you would never expect it to happen.”
Another student Josh Keogh, also 18, said: "When he was walking around all the City fans were cheering him. He just seemed proper chilled. It was really weird to see him at our college but pretty amazing."
A spokesperson for Catholic Xaverian College on Lower Park Road - which is located just a mile from City’s former Maine Road ground - confirmed the star had visited the college.
"Xaverian was delighted to receive a surprise visit from Mario, who chatted to some of the students at one of Manchester’s most successful colleges. We weren’t able to enrol him on any courses, but he is welcome back anytime."
Because I'm richquote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:52 schreef Quantic het volgende:
Klein overzicht van al z'n rare fratsen de laatste tijd.
- Paid for 24 homeless people to stay at the Hilton on Nye.
- Threw water balloons at a Serie A meeting.
- Had his friends approach girls in a club and tell them 'balotelli will see you now'.
- Sent to John Lewis by his mother to buy essentials for the house like an ironing board but came back with a giant trampoline, a vespa and a scalectrix.
- Was stopped by police driving round Hulme in his Maserati with £25,000 cash on the passenger seat. When asked why he said 'because I'm rich'.
- Had to go off at half time in a game in Ukraine due to an allergy to the pitch.
- Once broke up with a girlfriend via text while she was presenting a live TV show.
- Slept with a model while his girlfriend was asleep downstairs.
- Went to a pub in Peel Hall, Wythenshawe to bet £50 on games of darts and lost every single one. Once he'd played the owner and lost again put a grand behind the bar to get everyone a drink.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:- Paid for 24 homeless people to stay at the Hilton on Nye.
hahs wtfquote:Op dinsdag 17 januari 2012 03:43 schreef Arsenal2012 het volgende:
Respect voor deze man. Zou wel grappig zijn als hij scoort en dan een aap zou nadoen tijdens het juichen. Dat iemand een banaan naar em gooit en hij die opeet.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 03:43 schreef Arsenal2012 het volgende:
Respect voor deze man. Zou wel grappig zijn als hij scoort en dan een aap zou nadoen tijdens het juichen. Dat iemand een banaan naar em gooit en hij die opeet.
Aha, oké.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 03:43 schreef Arsenal2012 het volgende:
Jij begrijpt het!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Respect voor hem omdat hij neger is en meer heeft bereikt dan jij?
Premier League standaardenquote:Balotelli, already on a yellow card, appeared lucky to escape at least the same punishment again when his studs made contact with the head of Parker, who had thrown himself in front of the Italian's shot.
Lang niet zo erg als Kompany kennelijk, Webb had gewoon geel moeten geven die schijterd!quote:Op zondag 22 januari 2012 18:31 schreef msnk het volgende:
Tot nu toe was het allemaal hi hi ha ha ho ho ja. Maar nu:
[ afbeelding ]
Nekschot pls![]()
Of terug naar de rimboe
Dit inderdaad. Waarom zou hij opzettelijk zn carriere naar de klote willen helpenquote:Op maandag 23 januari 2012 00:05 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Hij is wel gek, maar niet zó gek.
Klopt. Balotelli is een wereldspits. Jong, lang, fysiek en technisch. Alleen jammer dat hij nu niet zoveel scoort. Gaat vast nog wel komen.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:05 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Hij is wel gek, maar niet zó gek.
Welnee. Dat zeggen ze nu wel MOTD. Geloof er geen fuck van.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:08 schreef YazooW het volgende:
Hij probeerde gewoon zijn balans te houden...
Was ook een attempt to trollquote:Op maandag 23 januari 2012 00:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Welnee. Dat zeggen ze nu wel MOTD. Geloof er geen fuck van.
Komt hiernaquote:Op maandag 23 januari 2012 00:10 schreef ZuidGrens het volgende:
Komt Arsenal-Man U nog? Ben daarvoor nog wakker
Nee. Slaan ze over.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:10 schreef ZuidGrens het volgende:
Je ziet dat hij er nog even kracht achter zet. Normaal gesproken zul je dit doen wanneer je neerkomt op de grond, en niet in de lucht zoals Balo.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:10 schreef YazooW het volgende:
[..]
Was ook een attempt to troll![]()
Al dacht ik de eerste keer toen ik het zag wel dat hij het echt deed om zijn balans te houden, maar de herhalingen laten duidelijk zien dat hij bewust achteruit trapt.
Heb je daar geen apart topic voor? Verneuk dit topic niet a.u.b. als het niet over Balotelli gaat.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:10 schreef ZuidGrens het volgende:
Oh, sorry modje. Zal 'm even editten.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:13 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Heb je daar geen apart topic voor? Verneuk dit topic niet a.u.b. als het niet over Balotelli gaat.
Balo.![]()
Klassiekertje:
Lachen met jou.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Slaan ze over.
Niet boeiend genoeg.
Oh ja, sorry dat ik iets vraag wijsneusje. Soms is die volgorde van MOTD nogal apart, dus ik denk ik vraag het even.quote:
Volgens mij heeft MOTD toch gelijk, kijk eens vanuit deze hoek:quote:Op maandag 23 januari 2012 00:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Welnee. Dat zeggen ze nu wel MOTD. Geloof er geen fuck van.
quote:Op maandag 23 januari 2012 00:13 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Heb je daar geen apart topic voor? Verneuk dit topic niet a.u.b. als het niet over Balotelli gaat.
Balo.![]()
Klassiekertje:
quote:Zanetti: " Hold my hand Mario, we'll go get an ice cream! "
Zanetti: come on, this way
Balotelli: But Zanetti
Zanettii: no buts, hold my hand
Zo lijkt het inderdaad al een stuk onschuldiger..quote:Op maandag 23 januari 2012 10:33 schreef Monopoly_Man het volgende:
[..]
Volgens mij heeft MOTD toch gelijk, kijk eens vanuit deze hoek:
[ afbeelding ]
http://www.nusport.nl/eng(...)duels-geschorst.htmlquote:Balotelli voor vier duels geschorst
AMSTERDAM - Mario Balotelli moet de komende vier wedstrijden van Manchester City vanaf de tribune bekijken.
De Italiaanse spits is door de Engelse voetbalbond bestraft voor zijn wangedrag in het duel met Tottenham Hotspur (3-2).
Balotteli ging tijdens het duel op het hoofd staan van tegenstander Scott Parker. Scheidsrechter Howard Webb gaf geen kaart, maar de FA oordeelt nu dat de oud-speler van Internazionale wel geschorst dient te worden.
Vervelende bijkomstigheid was dat Balotelli zijn ploeg diep in de blessuretijd vanaf elf meter naar de zege schoot. Achteraf had hij dus niet meer op het veld mogen staan.
Balotelli heeft tot woensdagavond 19.00 uur de tijd om al dan niet in beroep te gaan tegen de straf.
Ziet er nog steeds heel erg onnatuurlijk uit.quote:Op maandag 23 januari 2012 10:33 schreef Monopoly_Man het volgende:
[..]
Volgens mij heeft MOTD toch gelijk, kijk eens vanuit deze hoek:
[ afbeelding ]
Krom en blind, het is wat!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:10 schreef De_kromme het volgende:
Ze willen hem dus voor vier wedstrijden schorsen. Wat een onzin, niks aan het handje.
[..]
http://www.nusport.nl/eng(...)duels-geschorst.html
quote:Balotelli dreigt met vertrek uit Engeland
MANCHESTER - Mario Balotelli voelt zich onrechtvaardig behandeld en dreigt daarom de Engelse Premier League te verlaten.
Dat zei de zaakwaarnemer van de Italiaanse aanvaller tijdens een interview op BBC Radio 5 Live.
''Als de Engelse scheidsrechters en de voetbalbond FA willen dat Mario het land verlaat, dan gaan we dat serieus overwegen'', aldus de manager. ''Ook al was dat niet ons plan.''
De veelbesproken aanvaller van Manchester City hoorde dinsdag dat de FA hem voor vier wedstrijden wil schorsen, omdat hij zondag Scott Parker van Tottenham Hotspur bewust in het gezicht zou hebben geschopt.
Meeste bonden zullen die schorsing gewoon overnemen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:10 schreef OProg het volgende:
Hij heeft in het buitenland dan geen last meer van die schorsing. Pas als hij weer terug komt in Engeland moet hij hem meteen uitzitten.
Lijkt me ook ja.quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Meeste bonden zullen die schorsing gewoon overnemen.
Mjah, toen ik er over nadacht is het inderdaad wel zo dat normale Europese bonden het over zullen nemen. Maar er zijn natuurlijk ook bonden die richting Banaenrepubiek gaan waar ze ook een hoop geld hebben. Daar twijfel ik dan weer een beetje aan.quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Meeste bonden zullen die schorsing gewoon overnemen.
Volgens mij zet hij er geen kracht achter, maar probeert hij nog snel zijn voet op de grond te zetten omdat hij uit balans raakt doordat hij met zijn standbeen ineens tegen/op die tegenstander zit. Je ziet hem ook niet naar beneden kijken om te mikken ofzo (vergelijk hoe Pepe naar beneden kijkt voordat hij doorstampt op de hand van Messi). Ik denk dat Balotelli terecht boos mag zijn over zijn schorsing.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ziet er nog steeds heel erg onnatuurlijk uit.
Hij zet er ook even wat extra kracht achter.
Volledig mee eens!quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:45 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Volgens mij zet hij er geen kracht achter, maar probeert hij nog snel zijn voet op de grond te zetten omdat hij uit balans raakt doordat hij met zijn standbeen ineens tegen/op die tegenstander zit. Je ziet hem ook niet naar beneden kijken om te mikken ofzo (vergelijk hoe Pepe naar beneden kijkt voordat hij doorstampt op de hand van Messi). Ik denk dat Balotelli terecht boos mag zijn over zijn schorsing.
fixedquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:25 schreef debeterebob het volgende:
Inderdaad. niets alles is de schuld van Mario
Wordt weer een shirtje met 'Why always me' aanmeten inderdaad.quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Terecht natuurlijk dat hij boos is. Een speler op zn hoofd trappen, en dan 4! wedstrijden krijgen. 1 wedstrijd zou ik nog snappen, maar 4
Ibrahimovic-Cassano-Balotelli...enfant terrible unitedquote:Op woensdag 25 januari 2012 13:17 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Lijkt me ook ja.
Balotelli zie ik wel naar AC Milan gaan. Lekker provoceren.
quote:Mario Balotelli@MarioBaloteLAD
Liverpool have finally took home a trophy after 6 years, The Carling cup.Bit like being single for 6 years and bringing home Susan Boyle
Vind t best een tof nummer eigenlijk..quote:Op maandag 5 maart 2012 00:05 schreef VeX- het volgende:
Ook de muziekwereld weet inmiddels dat Balotelli een enorme baas is.
quote:Balotelli bestraft met megarecordboete
Ruim twee weeksalarissen. Mario Balotelli heeft van zijn club Manchester City een megaboete van 250.000 pond (300.000 euro) opgelegd gekregen.
De Italiaanse spits werd 36 uur voor de wedstrijd tegen Bolton Wanderers, die gisteren (zaterdag) door Manchester City met 2-0 werd gewonnen, nog gesignaleerd in een stripclub. Na afloop van de wedstrijd kondigde manager Roberto Mancini al aan het onvolwassen gedrag van zijn speler te onderzoeken en in een persoonlijk gesprek te vragen of de vermoedens op waarheid berustten. Dat bleek zo.
Mancini heeft hem nu de maximale straf opgelegd, die in het Engelse profvoetbal mogelijk is. "Hij krijgt de maximale boete opgelegd. Ik ben erg teleurgesteld in Balotelli en ik zal met hem praten. Want zijn gedragingen hebben niet alleen een negatieve invloed op hemzelf, maar ook op mij en op de ploeg."
Balotelli zal het niet direct in zijn portemonnee voelen, aangezien hij een weeksalaris van 110.000 pond (bijna 150.000 euro) opstrijkt. Mancini had na de zege op Bolton Wanderers aanvankelijk nog lovende woorden over voor Balotelli, die voor het tweede doelpunt van City tekende. Dat veranderde snel. "Het is heel onprofessioneel om zo kort voor een wedstrijd nog op stap te gaan. Zo is Mario, maar dat moet wel veranderen. Misschien had hij wel drie of vier keer gescoord, als hij wat vroeger was gaan slapen."
Het is niet de eerste keer dat de Italiaanse spits wordt gestraft voor zijn wangedrag. Balotelli was net terug van vier wedstrijden schorsing. Daarnaast kent Balotelli nog meer vreemde incidenten. Vorig jaar moest de brandweer bij hem thuis komen, nadat de international vuurwerk in zijn badkamer had afgestoken. Ook gooide hij dartpijltjes naar jeugdspelers en bezocht hij als een ware held een Italiaanse gevangenis.
Hij heeft geen twitter. De tweets die voorbij kwamen in dit topic is van een fake account.quote:
vermoeden had ik al, er zijn in dat geval meerdere fake twitter accounts voor Mario.quote:Op maandag 5 maart 2012 04:38 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Hij heeft geen twitter. De tweets die voorbij kwamen in dit topic is van een fake account.
Twee bazen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:18 schreef Paul-89 het volgende:
Like a boss.
Noel Gallagher interviewt Balo.
http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/17295000
[ afbeelding ]
quote:“We hebben belangstelling voor goede spelers”, meldt Mancini tegen de BBC. “Volgens mij zijn alle topclubs geïnteresseerd in Van Persie.”
“Hij is een fantastische aanvaller. Een van de beste die in Europa actief is, samen met Lionel Messi, Cristiano Ronaldo, Mario Balotelli en Sergio Agüero. Maar ik denk dat hij bij Arsenal zal blijven.”
En hier terug te zien;quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:29 schreef De_kromme het volgende:
Nu op BBC1: Football Focus. Dat interview met Noel Gallagher.
Speelt die gekke Cassano ook niet daar?quote:Op maandag 12 maart 2012 23:30 schreef Nober het volgende:
Balotelli naar AC Milan? Gezellig met Zlatan, hebben ook echt een gebrek aan spitsen daar.
Haha wat een held. Ik houd van zulke mensen. Altijd wel in voor een grapquote:
That was fun.quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:18 schreef Paul-89 het volgende:
Like a boss.
Noel Gallagher interviewt Balo.
http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/17295000
[ afbeelding ]
Cassano zal waarschijnlijk nooit meer voetballen.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:53 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Speelt die gekke Cassano ook niet daar?
Leuke aanval.
Maar Balooooooooo is een baas
?? whyquote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Cassano zal waarschijnlijk nooit meer voetballen.
Heeft vorig jaar een beroerte gekregen.quote:
Maar ook wel geniaalquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:49 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Zolang ik me kan heugen (en dat is lang, kan ik jullie vertellen) is Balotelli de mafste randdebiel die ooit als betaald voetballer heeft rondgelopen
Geniaal natuurlijk.quote:Why Always Me?! Mario Balotelli gatecrashes Andrea Stramaccioni’s 1st press conference as Inter Milan manager
Tuesday, March 27th, 2012
It was supposed to be the moment that Andrea Stramaccioni reassured Inter Milan fans that he was the right man to replace the sacked Claudio Ranieri. Instead it became yet another infamous moment in the career of Mario Balotelli.
Crazy scenes played out in Italy on Tuesday as former Nerazzurri striker, and now Manchester City tearaway, Mario Balotelli interrupted Andrea Stramaccioni’s first press conference as Inter manager.
With Stramaccioni caught in mid-sentence, Balotelli gatecrashed the presser by bowling in from a side entrance before he shook hands with Stramaccioni and the other Inter directors on stage.
Naturally, Balotelli’s behaviour provoked laughter from the journalists in the audience.
Hahaha wtf.quote:
Ik zie liever Balotelli als Zlatan, maar samen bij AC Milan gaat oorlogg woren. Het is niet dat Zlatan slechyt is maar kan \die kerel ecvht niet luchten.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:30 schreef Nober het volgende:
Balotelli naar AC Milan? Gezellig met Zlatan, hebben ook echt een gebrek aan spitsen daar.
en lekker rellen met Kolarov!quote:
dat deed Nigel de Jong ook al een keerquote:
Het is pas nieuws als hij een keer veilig thuiskomt.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:13 schreef Paul-89 het volgende:
Mario heeft vandaag een ongeluk gehad met zijn auto maar hij is ongedeerd.
http://www.powned.tv/nieu(...)_door_balotelli.htmlquote:Bijna dood door Balotelli
De tiener die eergisteren botste met de auto van Manchester City-spits Mario Balotelli, doet vandaag zijn verhaal tegen The Sun. "Ik dacht dat ik doodging. En Balotelli checkte niet eens hoe het met me ging."
Danny Campbell (18) reed nietsvermoedend in zijn Opel Corsa ter waarde van 2000 euro, toen hij opeens werd geramd door Balotelli's dikke Bentley Continental (waarde: 145.000 euro). "Als hij me had geraakt ter hoogte van de passagiersstoel, was ik dood geweest."
Uiteindelijk liep Danny een hersenschudding en een whiplash op, hij moest zich laten behandelen in het ziekenhuis.
De Italiaanse voetballer was naar eigen zeggen erg aangedaan door het ongeluk, maar Danny merkte daar helemaal niets van. "Hij kwam niet eens kijken of het goed met me ging." Volgens The Sun is Danny een fanatiek aanhanger van Manchester United, de grote rivaal van Manchester City, Balotelli's werkgever.
Dat laatste zinnetje zegt al genoegquote:Op zaterdag 7 april 2012 15:36 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
http://www.powned.tv/nieu(...)_door_balotelli.html
Om een beeld te schetsen van hoe brak dat karretje waarschijnlijk moet zijn geweest.quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:47 schreef kalinhos het volgende:
Begrijp ook niet zo waarom de waarde van de Corsa erbij zou moeten staan eigenlijk.
Bronquote:Manchester City gaat 'waarschijnlijk' proberen Balotelli te verkopen
Het geduld van Roberto Mancini met Mario Balotelli lijkt op te zijn. De aanvaller van Manchester City liet zich in de topper tegen Arsenal weer van zijn minste kant zien en kreeg kort voor tijd zijn vierde rode kaart als speler van the Citizens. Op de vraag of City na dit seizoen zal proberen om Balotelli te verkopen, antwoordde Mancini veelzeggend: "Waarschijnlijk."
De 21-jarige Balotelli maakte in de eerste helft al drie harde overtredingen die een rode kaart hadden kunnen opleveren, maar de aanvaller ontsnapte en kwam de eerste vijfenveertig minuten door met slechts een gele kaart. In de slotfase werd hij echter alsnog weggestuurd, na een pittige charge op Bacary Sagna. Een flinke schorsing dreigt en Mancini lijkt klaar te zijn met zijn landgenoot.
"Ik heb het altijd voor hem opgenomen, want Mario is een goede jongen", legde Mancini uit. "Maar als hij niet veranderd, dan denk ik dat hij zijn talent kan verliezen. Als er na twee jaar niets verandert, dan kan ik niets voor hem doen. Ik hoop dat hij snel door krijgt dat hij op deze manier niet verder kan gaan. Ik vind dit heel vervelend, ook voor hemzelf: een jongen met zoveel kwaliteiten."
Wel een gele kaart, zijn tweede dus.quote:Op zondag 8 april 2012 21:20 schreef Mani89 het volgende:
Dat is toch geen rode kaart joh donderstraal toch op.
quote:'Balotelli neukt beter dan Rooney'
Mario Balotelli is veel beter in bed dan Wayne Rooney. Dat onthult een hoer die met beide topvoetballers sekste.
Jenny Thompson (23) vertelt haar verhaal tegen The Sun. "Rooney mag dan de betere voetballer zijn, als het aankomt op prestaties buiten het veld, is Balotelli op elk vlak beter."
"Hij heeft een fantastisch lichaam en weet hoe hij een vrouw moet behagen. Ik geef hem een 9,5."
Niet alleen in bed is Manchester City-spits Balotelli (21) een superman, hij heeft ook een leuke persoonlijkheid. "Hij is grappig, intelligent en is een gentleman", zegt prostituee Jenny.
Wat verwacht je anders van een hoertjequote:
Dan nog. Kom op man.quote:Op zondag 8 april 2012 21:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat verwacht je anders van een hoertje
Het is een publiek geheim dat hij graag naar Milan gaat, aangezien hij een Milanista in z'n hart is.quote:Op zondag 8 april 2012 23:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
als hij weg gaat bij City moet hij niet naar Milan gaan.,
Balotelli en Zlatan in 1 elftal... Dat boezemt al angst in bij de tegenstander.quote:Op zondag 8 april 2012 23:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
als hij weg gaat bij City moet hij niet naar Milan gaan.,
Balotelli is echt zo een speler die naar een kleinere club moet gaan waar ze alles op hem kunnen en willen afstellen.(Beetje als Maradonna bij Napoli) dan maakt hij zo een club in zijn eentje kampioen en ziet iedereen hoe goed hij werkelijk is.
Dit keer geen afsluiter in de trant van: Jenny is een Manchester City fan? Zoals bij dat ongeluk...quote:
Heerlijk, elkaar schoppen alles! Misschien een ruil met Robinho/Pato?quote:Op zondag 8 april 2012 23:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Balotelli en Zlatan in 1 elftal... Dat boezemt al angst in bij de tegenstander.
quote:Op maandag 30 april 2012 17:53 schreef tong80 het volgende:
AMSTERDAM - Chloe Evans, het meisje dat een affaire had met voetballer Mario Balotelli, heeft een boekje open gedaan over hun relatie. "Onze relatie leek wel een groot circus. Ik was zijn favoriete clown."
In een interview met The Sun vertelt Chloe, die negentien maanden lang een relatie had met Mario terwijl hij toen al samen was met Raffaella Fico, openhartig: "Mario is een kruising tussen Willy Wonka, Michael Jackson en Peter Pan." Mario zou Chloe regelmatig hebben gesmeekt om hem op te maken als een meisje en ook zou hij zijn broer Enoch zesduizend euro hebben betaald om zijn urine op te drinken.
"Zijn huis is een groot speeltuin. (...) En hij haalde veel grappen uit. Als we aan het eten waren en ik even niet oplette, goot hij drinken over mijn eten. Hij had rare koosnaampjes voor mij bedacht, zoals Barbie of gekkie."
Mario is al vaker in het nieuws gekomen door verschillende affaires. Eerder werd bekend dat de flamboyante voetballer een korte affaire had met de prostituee waar Wayne Rooney de lakens mee deelde. Ook zou hij een relatie hebben gehad met de Britse pornoactrice Holly Henderson.
Wat een heldquote:Op zondag 13 mei 2012 20:24 schreef VeX- het volgende:
Ja ja, onze baas Balotelli bezorgde Man City de titel vandaag met de matchwinnende assist op Aguero.![]()
quote:Op maandag 30 april 2012 17:53 schreef tong80 het volgende:
AMSTERDAM - Chloe Evans, het meisje dat een affaire had met voetballer Mario Balotelli, heeft een boekje open gedaan over hun relatie. "Onze relatie leek wel een groot circus. Ik was zijn favoriete clown."
In een interview met The Sun vertelt Chloe, die negentien maanden lang een relatie had met Mario terwijl hij toen al samen was met Raffaella Fico, openhartig: "Mario is een kruising tussen Willy Wonka, Michael Jackson en Peter Pan." Mario zou Chloe regelmatig hebben gesmeekt om hem op te maken als een meisje en ook zou hij zijn broer Enoch zesduizend euro hebben betaald om zijn urine op te drinken.
"Zijn huis is een groot speeltuin. (...) En hij haalde veel grappen uit. Als we aan het eten waren en ik even niet oplette, goot hij drinken over mijn eten. Hij had rare koosnaampjes voor mij bedacht, zoals Barbie of gekkie."
Mario is al vaker in het nieuws gekomen door verschillende affaires. Eerder werd bekend dat de flamboyante voetballer een korte affaire had met de prostituee waar Wayne Rooney de lakens mee deelde. Ook zou hij een relatie hebben gehad met de Britse pornoactrice Holly Henderson.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:34 schreef SimtekF1 het volgende:
Haha aan het begin gooit hij dat hesje weg.
Heerlijke zelfspot.
http://www.geensport.nl/2(...)elt-uit-aan-zwerver/quote:Na een succesvol avondje gokken in het casino, liet Manchester City-spits Mario Balotelli een dakloze man voor de deur meedelen in de winst.
Balotelli, bij City goed voor 100.000 pond per week, won 25.000 pond in het casino. De dakloze man kreeg 1000 pond in zijn hand gedrukt toen de Italiaan naar huis ging.
Overigens kreeg problemenkind Balotelli (20) dit seizoen al voor 300.000 pond aan boetes van zijn club. Vooral zijn drie rode kaarten kwamen hem duur te staan. Afgelopen weekeinde kreeg hij het in de stadsderby met United aan de stok met Rio Ferdinand.
quote:
www.vi.nlquote:Na zijn tweede treffer trok Balotelli zijn shirt uit, wat hem een gele kaart opleverde. 'Mijn teamgenoten waren niet boos om die gele kaart, maar ze zagen al mijn spieren en werden jaloers', grapte de spits.
Je scoort 2x,dan ben je de held, schiet je net naast, dan moet je in een dwangbuis worden afgevoerdquote:Op vrijdag 29 juni 2012 02:28 schreef YazooW het volgende:
Check al die successupporters dit topic opeens overnemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |