quote:AC Lummezane
Balotelli's carrière begon bij AC Lumezzane. Toen hij vijftien was, werd hij voor het eerste team geselecteerd. Hij maakte zijn debuut in de Serie C1- competitiewedstrijd tegen Calcio Padova. Internazionale contracteerde Balotelli in 2006 op huurbasis met optie tot koop.
Internazionale
Balotelli debuteerde in het seizoen 2006-'07 in de hoofdmacht van Internazionale, waar hij op zijn vijftiende werd opgenomen in de jeugdopleiding. Hij tekende er op 31 augustus 2006 een driejarig contract. Hij speelde eerst een tijdje in de jeugd van Inter, maar op 16 december 2007 maakte hij op zeventienjarige leeftijd zijn officiële debuut in de met 2-0 gewonnen wedstrijd tegen Cagliari. Drie dagen later kreeg hij zijn eerste basisplaats in de bekerwedstrijd tegen Reggina, waarin hij twee keer scoorde. Later scoorde de Balotelli weer twee keer, ditmaal tegen Juventus. Uiteindelijk scoorde hij in het seizoen 2007/2008 drie keer in elf wedstrijden.
De seizoenen 2008/2009 en 2009/2010 tekenden een moeizame verhouding tussen Balotelli, Inter en de rest van Italië. Tijdens uitwedstrijden werd hij het mikpunt van racistische uitlatingen op de tribunes. Tevens leefde Balotelli enige tijd in onenigheid met de hoofdtrainer van Inter, José Mourinho, die hem wegens een gebrek aan discipline een aantal wedstrijden buiten de selectie hield. In 2009/10 won hij met Inter de nationale competitie, de nationale beker en de UEFA Champions League.
Na wangedrag en diverse problemen, besloot Balotelli zijn voetbalcarrière elders voort te zetten. Hij tekende in augustus 2010 een vijfjarig contract bij het steenrijke Manchester City FC, dat hem voor dertig miljoen euro van Internazionale overnam.[1]
Manchester City FC
In de zomer van 2010 tekende Balotelli een contract voor vijf jaar bij Manchester City FC, alwaar hij rugnummer 45 krijgt.
Maak er een zou ik zeggenquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:35 schreef Mani89 het volgende:
Deze held verdient een betere TT en OP.
Donequote:Op vrijdag 11 november 2011 21:41 schreef Mani89 het volgende:
Plaats in ieder geval een samenvatting.
Ja sorry, klote iphone faalt weer is.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:48 schreef poker4lifee het volgende:
moet je niet de filmpjes die er stonden weghalen
Welke TT wil je?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:00 schreef Doublepain het volgende:
Zoo OP aangepast, als wat veranderd moet worden. Just say it
Edit: alleen nog tt change
Omdat alleen een mod dat kan.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Leg eens uit waarom het niet in mijn AT staat?
'Haterz gaan haten' denk ik.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Welke TT wil je?
[..]
Omdat alleen een om dat kan.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:30 schreef Doublepain het volgende:
Kutt, tt moest haterz gaan haten zijn
Daar wordt Krul ff geowned door baas Balo.quote:Op zondag 20 november 2011 13:29 schreef Scarface2004 het volgende:
http://videa.hu/videok/sp(...)com-BkflfhkzMP45FwXg
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Mooi he. En t liefst staat ie met zn armen in de lucht voor het publiek van de tegenstanderquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:12 schreef Doublepain het volgende:
Mooie goal ipv dat gay rennen en gejuich. Lekker rustig staan, baas
Fireworks and bathroomsquote:
Zo gek is die nou ook weer nietquote:Op maandag 28 november 2011 18:12 schreef Chiich het volgende:
Deze man is echt de grootste baas op de huidige voetbal velden. Zijn streken, zijn attitude en de klasse die ervan af druipt is niet normaal. Zie hem graag naar Feyenoord komen
Balotelli. Naar. Feyenoord.quote:Op maandag 28 november 2011 18:12 schreef Chiich het volgende:
Deze man is echt de grootste baas op de huidige voetbal velden. Zijn streken, zijn attitude en de klasse die ervan af druipt is niet normaal. Zie hem graag naar Feyenoord komen
quote:Op maandag 28 november 2011 18:12 schreef Chiich het volgende:
Hoe droogquote:
Speler van de eeuw.quote:Op zondag 4 december 2011 18:08 schreef Ruder het volgende:
Balotelli is nu al de speler van het jaar voor mij
Ga je naar Chelsea-City? Veel plezier.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:56 schreef Ruder het volgende:
De eindbaas! Hopelijk kom ik hem maandag tegen als ik in Londen ben![]()
WTF, regel gewoon ergens op de zwarte markt een kaart dan.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:03 schreef Ruder het volgende:
Nee helaas niet![]()
Ik moet die dag in London zijn
Trouwens weet iemand of je enigzins makkelijk aan city kaartje komt en zo ja hoe duur die zo ongeveer zijn?
Vooral City - United lijkt me erg ruig (maar lijkt me haast onmogelijk om daar kaartjes voor te kopen)
Ja voor maandag gaat helaas moeilijk aangezien mijn vliegtuig om 23.00 al vertrekt hahaquote:Op woensdag 7 december 2011 16:04 schreef De_kromme het volgende:
[..]
WTF, regel gewoon ergens op de zwarte markt een kaart dan.
Daarvoor moet je in hier zijn: Buitenlandse wedstrijden bezoeken, deel 8 en op de clubwebsite natuurlijk.
Lachen om de matige sixpack van Given ..quote:Op donderdag 8 december 2011 17:41 schreef De_kromme het volgende:
Wat is het verhaal achter die laatste foto?
'Why always me'quote:Op donderdag 8 december 2011 17:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Wat zou z'n IQ zijn
en dan ook echt dat woordje Respect op z'n mouw erbij...quote:Op donderdag 8 december 2011 17:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Wat zou z'n IQ zijn
quote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 18:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
en dan ook echt dat woordje Respect op z'n mouw erbij...
Geniaalquote:Op donderdag 8 december 2011 18:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
en dan ook echt dat woordje Respect op z'n mouw erbij...
Hey!, dat is die neger die vorige week de plaatselijke tankstation heeft overvallen!quote:
Die blikquote:Op donderdag 8 december 2011 17:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Wat zou z'n IQ zijn
Gezien hij zich nogal kinds gedraagt, denk ik ook dat hij het IQ van een kind (10 tot 12) heeft. Alleen dan afgemeten op volwassenenniveau, dus laagbegaafd.quote:
Denk het ook ja.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:47 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Gezien hij zich nogal kinds gedraagt, denk ik ook dat hij het IQ van een kind (10 tot 12) heeft. Alleen dan afgemeten op volwassenenniveau, dus laagbegaafd.
Echt hequote:
quote:Mario Balotelli heeft zichzelf weer in de nesten gewerkt. Om de indruk te wekken dat zijn selectie alleen maar bezig is met de topper tegen Chelsea van maandagavond, had Roberto Mancini zijn spelers de opdracht gegeven om in de 48 uur voorafgaand aan het duel niet in uitgaansgelegenheden te verschijnen. Balotelli werd in de nacht van zondag op maandag echter toch in de kroeg getroffen.
De Italiaans international hing tot een uur of één rond in Zouk, een hippe tent in Manchester, zo meldt the Guardian. Balotelli dronk weliswaar niet, maar maakt zich hiermee opnieuw niet populair bij Mancini, die nu moet beslissen of hij zijn landgenoot maandagavond laat meedoen tegen Chelsea. De coach van Manchester City zou volgens de krant duidelijk willen maken dat er niet één regel is voor Balotelli en één voor de rest van de selectie.
Manchester City gaat momenteel aan kop in de Engelse Premier League en heeft twee punten meer dan buurman Manchester United, dat wel al een wedstrijd meer heeft gespeeld. Chelsea staat momenteel vijfde op de ranglijst, maar kan bij een zege op City stijgen naar plek drie. De topper van maandagavond wordt afgewerkt op Stamford Bridge.
Ze hebben het al weer goed gemaakt en een fotogarpje om het te vierenquote:Op donderdag 15 december 2011 17:47 schreef Paul-89 het volgende:
Fittie met Richards op de training vandaag.
Gelukkig maar dat dit een grap is. Balotelli had niks heel gelaten van dat tengere anorexia patientje Richards.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:26 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ze hebben het al weer goed gemaakt en een fotogarpje om het te vieren
[ afbeelding ]
Wist niet dat dat kon, senks !quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:53 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Klik eens op de titel van dit topic, als je in het topic zit
quote:Mario's Christmas cracker! Balotelli buys £1k round in local boozer... before heading to churchBy Sportsmail Reporter
'Why Always Me?' was the slogan which adorned Mario Balotelli's shirt recently, but his Christmas antics should surely explain the reason why the Manchester City striker makes so many headlines.
Balotelli enthralled drinkers at a local pub in Manchester where he put £1,000 behind the bar as a Christmas treat for the patrons.
City's Italian striker then headed over to church to attend Midnight Mass before handing over £200 into the collecting tray.
Getting shirty: Balotelli brought some Christmas cheer to people in Manchester
Those gathered at the Tudor pub in Peel Hall were astonished when the £24million striker arrived for some pre-Christmas drinks.
A source told The Sun: 'Nobody could believe it when he walked in.
'The last thing anyone expected was a big celebrity like him turning up for the service but he was very polite and charming and didn't draw attention to himself.'
First stop: Balotelli put £1,000 behind the bar of this south Manchester boozer
'He was very down to earth. Everyone wanted to talk to him and he took it in his stride.
'It's not a smart pub, so it was a big surprise when he walked in.'
Balotelli then headed over to St John's church in Chorlton, where manager Roberto Mancini was among the attendees a year earlier
quote:Mancini gedoogt roken Balotelli
MANCHESTER - Met tegenzin staat manager Roberto Mancini van Manchester City toe dat Mario Balotelli af en toe een sigaretje opsteekt.
''Ik vind het niet goed, maar ik ben zijn vader of moeder niet. Als Mario mijn zoon was geweest, had ik hem een schop onder zijn kont gegeven'', zei Mancini in de aanloop naar de wedstrijd op nieuwjaarsdag tegen Sunderland.
De Italiaanse trainer heeft een haat-liefdeverhouding met zijn 21-jarige landgenoot, het grootste probleemkind bij City. Balotelli komt geregeld in opspraak door incidenten binnen en buiten het veld.
Zo stak de aanvaller in oktober per ongeluk met wat vuurwerk zijn badkamer in brand. ''Het schijnt dat Mario het vuurwerk doorgaans aansteekt met zijn sigaret'', zei Mancini met een knipoog. ''Ik heb hem verteld dat hij beter niet kan roken, ik ben tegen sigaretten. Maar Mario rookt niet zo veel; vijf of zes sigaretten per dag.''
© ANP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |