Hoe droogquote:
Speler van de eeuw.quote:Op zondag 4 december 2011 18:08 schreef Ruder het volgende:
Balotelli is nu al de speler van het jaar voor mij
Ga je naar Chelsea-City? Veel plezier.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:56 schreef Ruder het volgende:
De eindbaas! Hopelijk kom ik hem maandag tegen als ik in Londen ben![]()
WTF, regel gewoon ergens op de zwarte markt een kaart dan.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:03 schreef Ruder het volgende:
Nee helaas niet![]()
Ik moet die dag in London zijn
Trouwens weet iemand of je enigzins makkelijk aan city kaartje komt en zo ja hoe duur die zo ongeveer zijn?
Vooral City - United lijkt me erg ruig (maar lijkt me haast onmogelijk om daar kaartjes voor te kopen)
Ja voor maandag gaat helaas moeilijk aangezien mijn vliegtuig om 23.00 al vertrekt hahaquote:Op woensdag 7 december 2011 16:04 schreef De_kromme het volgende:
[..]
WTF, regel gewoon ergens op de zwarte markt een kaart dan.
Daarvoor moet je in hier zijn: Buitenlandse wedstrijden bezoeken, deel 8 en op de clubwebsite natuurlijk.
Lachen om de matige sixpack van Given ..quote:Op donderdag 8 december 2011 17:41 schreef De_kromme het volgende:
Wat is het verhaal achter die laatste foto?
'Why always me'quote:Op donderdag 8 december 2011 17:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Wat zou z'n IQ zijn
en dan ook echt dat woordje Respect op z'n mouw erbij...quote:Op donderdag 8 december 2011 17:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Wat zou z'n IQ zijn
quote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 18:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
en dan ook echt dat woordje Respect op z'n mouw erbij...
Geniaalquote:Op donderdag 8 december 2011 18:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
en dan ook echt dat woordje Respect op z'n mouw erbij...
Hey!, dat is die neger die vorige week de plaatselijke tankstation heeft overvallen!quote:
Die blikquote:Op donderdag 8 december 2011 17:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Wat zou z'n IQ zijn
Gezien hij zich nogal kinds gedraagt, denk ik ook dat hij het IQ van een kind (10 tot 12) heeft. Alleen dan afgemeten op volwassenenniveau, dus laagbegaafd.quote:
Denk het ook ja.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:47 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Gezien hij zich nogal kinds gedraagt, denk ik ook dat hij het IQ van een kind (10 tot 12) heeft. Alleen dan afgemeten op volwassenenniveau, dus laagbegaafd.
Echt hequote:
quote:Mario Balotelli heeft zichzelf weer in de nesten gewerkt. Om de indruk te wekken dat zijn selectie alleen maar bezig is met de topper tegen Chelsea van maandagavond, had Roberto Mancini zijn spelers de opdracht gegeven om in de 48 uur voorafgaand aan het duel niet in uitgaansgelegenheden te verschijnen. Balotelli werd in de nacht van zondag op maandag echter toch in de kroeg getroffen.
De Italiaans international hing tot een uur of één rond in Zouk, een hippe tent in Manchester, zo meldt the Guardian. Balotelli dronk weliswaar niet, maar maakt zich hiermee opnieuw niet populair bij Mancini, die nu moet beslissen of hij zijn landgenoot maandagavond laat meedoen tegen Chelsea. De coach van Manchester City zou volgens de krant duidelijk willen maken dat er niet één regel is voor Balotelli en één voor de rest van de selectie.
Manchester City gaat momenteel aan kop in de Engelse Premier League en heeft twee punten meer dan buurman Manchester United, dat wel al een wedstrijd meer heeft gespeeld. Chelsea staat momenteel vijfde op de ranglijst, maar kan bij een zege op City stijgen naar plek drie. De topper van maandagavond wordt afgewerkt op Stamford Bridge.
Ze hebben het al weer goed gemaakt en een fotogarpje om het te vierenquote:Op donderdag 15 december 2011 17:47 schreef Paul-89 het volgende:
Fittie met Richards op de training vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |