Ga je naar Chelsea-City? Veel plezier.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:56 schreef Ruder het volgende:
De eindbaas! Hopelijk kom ik hem maandag tegen als ik in Londen ben![]()
WTF, regel gewoon ergens op de zwarte markt een kaart dan.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:03 schreef Ruder het volgende:
Nee helaas niet![]()
Ik moet die dag in London zijn
Trouwens weet iemand of je enigzins makkelijk aan city kaartje komt en zo ja hoe duur die zo ongeveer zijn?
Vooral City - United lijkt me erg ruig (maar lijkt me haast onmogelijk om daar kaartjes voor te kopen)
Ja voor maandag gaat helaas moeilijk aangezien mijn vliegtuig om 23.00 al vertrekt hahaquote:Op woensdag 7 december 2011 16:04 schreef De_kromme het volgende:
[..]
WTF, regel gewoon ergens op de zwarte markt een kaart dan.
Daarvoor moet je in hier zijn: Buitenlandse wedstrijden bezoeken, deel 8 en op de clubwebsite natuurlijk.
Lachen om de matige sixpack van Given ..quote:Op donderdag 8 december 2011 17:41 schreef De_kromme het volgende:
Wat is het verhaal achter die laatste foto?
'Why always me'quote:Op donderdag 8 december 2011 17:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Wat zou z'n IQ zijn
en dan ook echt dat woordje Respect op z'n mouw erbij...quote:Op donderdag 8 december 2011 17:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Wat zou z'n IQ zijn
quote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 18:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
en dan ook echt dat woordje Respect op z'n mouw erbij...
Geniaalquote:Op donderdag 8 december 2011 18:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
en dan ook echt dat woordje Respect op z'n mouw erbij...
Hey!, dat is die neger die vorige week de plaatselijke tankstation heeft overvallen!quote:
Die blikquote:Op donderdag 8 december 2011 17:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Wat zou z'n IQ zijn
Gezien hij zich nogal kinds gedraagt, denk ik ook dat hij het IQ van een kind (10 tot 12) heeft. Alleen dan afgemeten op volwassenenniveau, dus laagbegaafd.quote:
Denk het ook ja.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:47 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Gezien hij zich nogal kinds gedraagt, denk ik ook dat hij het IQ van een kind (10 tot 12) heeft. Alleen dan afgemeten op volwassenenniveau, dus laagbegaafd.
Echt hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |