Speelt die gekke Cassano ook niet daar?quote:Op maandag 12 maart 2012 23:30 schreef Nober het volgende:
Balotelli naar AC Milan? Gezellig met Zlatan, hebben ook echt een gebrek aan spitsen daar.
Haha wat een held. Ik houd van zulke mensen. Altijd wel in voor een grapquote:
That was fun.quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:18 schreef Paul-89 het volgende:
Like a boss.
Noel Gallagher interviewt Balo.
http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/17295000
[ afbeelding ]
Cassano zal waarschijnlijk nooit meer voetballen.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:53 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Speelt die gekke Cassano ook niet daar?
Leuke aanval.
Maar Balooooooooo is een baas
?? whyquote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Cassano zal waarschijnlijk nooit meer voetballen.
Heeft vorig jaar een beroerte gekregen.quote:
Maar ook wel geniaalquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:49 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Zolang ik me kan heugen (en dat is lang, kan ik jullie vertellen) is Balotelli de mafste randdebiel die ooit als betaald voetballer heeft rondgelopen
Geniaal natuurlijk.quote:Why Always Me?! Mario Balotelli gatecrashes Andrea Stramaccioni’s 1st press conference as Inter Milan manager
Tuesday, March 27th, 2012
It was supposed to be the moment that Andrea Stramaccioni reassured Inter Milan fans that he was the right man to replace the sacked Claudio Ranieri. Instead it became yet another infamous moment in the career of Mario Balotelli.
Crazy scenes played out in Italy on Tuesday as former Nerazzurri striker, and now Manchester City tearaway, Mario Balotelli interrupted Andrea Stramaccioni’s first press conference as Inter manager.
With Stramaccioni caught in mid-sentence, Balotelli gatecrashed the presser by bowling in from a side entrance before he shook hands with Stramaccioni and the other Inter directors on stage.
Naturally, Balotelli’s behaviour provoked laughter from the journalists in the audience.
Hahaha wtf.quote:
Ik zie liever Balotelli als Zlatan, maar samen bij AC Milan gaat oorlogg woren. Het is niet dat Zlatan slechyt is maar kan \die kerel ecvht niet luchten.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:30 schreef Nober het volgende:
Balotelli naar AC Milan? Gezellig met Zlatan, hebben ook echt een gebrek aan spitsen daar.
en lekker rellen met Kolarov!quote:
dat deed Nigel de Jong ook al een keerquote:
Het is pas nieuws als hij een keer veilig thuiskomt.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:13 schreef Paul-89 het volgende:
Mario heeft vandaag een ongeluk gehad met zijn auto maar hij is ongedeerd.
http://www.powned.tv/nieu(...)_door_balotelli.htmlquote:Bijna dood door Balotelli
De tiener die eergisteren botste met de auto van Manchester City-spits Mario Balotelli, doet vandaag zijn verhaal tegen The Sun. "Ik dacht dat ik doodging. En Balotelli checkte niet eens hoe het met me ging."
Danny Campbell (18) reed nietsvermoedend in zijn Opel Corsa ter waarde van 2000 euro, toen hij opeens werd geramd door Balotelli's dikke Bentley Continental (waarde: 145.000 euro). "Als hij me had geraakt ter hoogte van de passagiersstoel, was ik dood geweest."
Uiteindelijk liep Danny een hersenschudding en een whiplash op, hij moest zich laten behandelen in het ziekenhuis.
De Italiaanse voetballer was naar eigen zeggen erg aangedaan door het ongeluk, maar Danny merkte daar helemaal niets van. "Hij kwam niet eens kijken of het goed met me ging." Volgens The Sun is Danny een fanatiek aanhanger van Manchester United, de grote rivaal van Manchester City, Balotelli's werkgever.
Dat laatste zinnetje zegt al genoegquote:Op zaterdag 7 april 2012 15:36 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
http://www.powned.tv/nieu(...)_door_balotelli.html
Om een beeld te schetsen van hoe brak dat karretje waarschijnlijk moet zijn geweest.quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:47 schreef kalinhos het volgende:
Begrijp ook niet zo waarom de waarde van de Corsa erbij zou moeten staan eigenlijk.
Bronquote:Manchester City gaat 'waarschijnlijk' proberen Balotelli te verkopen
Het geduld van Roberto Mancini met Mario Balotelli lijkt op te zijn. De aanvaller van Manchester City liet zich in de topper tegen Arsenal weer van zijn minste kant zien en kreeg kort voor tijd zijn vierde rode kaart als speler van the Citizens. Op de vraag of City na dit seizoen zal proberen om Balotelli te verkopen, antwoordde Mancini veelzeggend: "Waarschijnlijk."
De 21-jarige Balotelli maakte in de eerste helft al drie harde overtredingen die een rode kaart hadden kunnen opleveren, maar de aanvaller ontsnapte en kwam de eerste vijfenveertig minuten door met slechts een gele kaart. In de slotfase werd hij echter alsnog weggestuurd, na een pittige charge op Bacary Sagna. Een flinke schorsing dreigt en Mancini lijkt klaar te zijn met zijn landgenoot.
"Ik heb het altijd voor hem opgenomen, want Mario is een goede jongen", legde Mancini uit. "Maar als hij niet veranderd, dan denk ik dat hij zijn talent kan verliezen. Als er na twee jaar niets verandert, dan kan ik niets voor hem doen. Ik hoop dat hij snel door krijgt dat hij op deze manier niet verder kan gaan. Ik vind dit heel vervelend, ook voor hemzelf: een jongen met zoveel kwaliteiten."
Wel een gele kaart, zijn tweede dus.quote:Op zondag 8 april 2012 21:20 schreef Mani89 het volgende:
Dat is toch geen rode kaart joh donderstraal toch op.
quote:'Balotelli neukt beter dan Rooney'
Mario Balotelli is veel beter in bed dan Wayne Rooney. Dat onthult een hoer die met beide topvoetballers sekste.
Jenny Thompson (23) vertelt haar verhaal tegen The Sun. "Rooney mag dan de betere voetballer zijn, als het aankomt op prestaties buiten het veld, is Balotelli op elk vlak beter."
"Hij heeft een fantastisch lichaam en weet hoe hij een vrouw moet behagen. Ik geef hem een 9,5."
Niet alleen in bed is Manchester City-spits Balotelli (21) een superman, hij heeft ook een leuke persoonlijkheid. "Hij is grappig, intelligent en is een gentleman", zegt prostituee Jenny.
Wat verwacht je anders van een hoertjequote:
Dan nog. Kom op man.quote:Op zondag 8 april 2012 21:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat verwacht je anders van een hoertje
Het is een publiek geheim dat hij graag naar Milan gaat, aangezien hij een Milanista in z'n hart is.quote:Op zondag 8 april 2012 23:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
als hij weg gaat bij City moet hij niet naar Milan gaan.,
Balotelli en Zlatan in 1 elftal... Dat boezemt al angst in bij de tegenstander.quote:Op zondag 8 april 2012 23:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
als hij weg gaat bij City moet hij niet naar Milan gaan.,
Balotelli is echt zo een speler die naar een kleinere club moet gaan waar ze alles op hem kunnen en willen afstellen.(Beetje als Maradonna bij Napoli) dan maakt hij zo een club in zijn eentje kampioen en ziet iedereen hoe goed hij werkelijk is.
Dit keer geen afsluiter in de trant van: Jenny is een Manchester City fan? Zoals bij dat ongeluk...quote:
Heerlijk, elkaar schoppen alles! Misschien een ruil met Robinho/Pato?quote:Op zondag 8 april 2012 23:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Balotelli en Zlatan in 1 elftal... Dat boezemt al angst in bij de tegenstander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |