Vind ik ookquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:59 schreef Maringo het volgende:
De piramide is toch een betere opzet, vind ik..
Moet ik toch eerst mijn net verworven plek op rij 2 verdedigen, voordat ik door kan naar de top.quote:
Dat is mogelijk jaquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:04 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Moet ik toch eerst mijn net verworven plek op rij 2 verdedigen, voordat ik door kan naar de top.![]()
Ja dat heb ik steeds.. Trede boven me al bezig, dus kun je alleen wachten, en dan wordt je uitgedaagd! Dat is t spel :-pquote:
Ik ben er nogquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:23 schreef picodealion het volgende:
OA nog in de game? Daar heb ik een appeltje mee te schillen.
Ik heb 'm geinvite, we zullen zien.
Ik heb je toegevoegdquote:Op maandag 14 november 2011 17:44 schreef GooseFM het volgende:
Ik doe graag mee.
GooseFM is mijn wordfeud naam, dus als ik toegevoegd kan worden aan de ladder, graag!
En geaccepteerd. We zijn begonnenquote:
Goed dat je het zegt, ik heb je meteen uitgedaagdquote:Op dinsdag 15 november 2011 10:51 schreef svk1985 het volgende:
in het document staan EvertK en ik nog onderstreept terwijl we al even klaar zijn, geen wisseling van trede....
edit: zie dat EvertK weer een nieuwe pot is begonnen, maar ik in elk geval nog niet....
Net klaar. Helaas op het eind verloren. 378-347quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:02 schreef woordbakkertje het volgende:
Maringo - woordbakker 333 - 426.
Aanval op de tweede plek afgeslagen.
Ga het weer proberen tegen de nr.1
EvertK / Robbieh zijn jullie nog bezig.
Ik zit niet mobielquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:49 schreef Maringo het volgende:
WordFreud uitgenodigd.
En mobiel, dus ik kan niks bijwerken denk ik.
En berichten schrijven duurt zo lang, dat we ook al begonnen zijn.
Ik heb verloren met 348-333.quote:
Ja, die wist je er nog mooi tussen te frutten...quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:52 schreef computergirl het volgende:
Oeh gewonnen tegen ziggyziggyziggy
348-333
Alleen mazzel met mijn allerlaatste a, anders had ik verloren
Helaasquote:Op woensdag 16 november 2011 11:44 schreef svk1985 het volgende:
svk1985 - rockfire 478-309
mijn trede verdedigd
quote:Op donderdag 17 november 2011 11:19 schreef picodealion het volgende:
Gewonnen van _Flea_ aka Trein_Stel met 385 tegen 357.
Was een close potje zeg, damn.quote:Op donderdag 17 november 2011 11:19 schreef picodealion het volgende:
Gewonnen van _Flea_ aka Trein_Stel met 385 tegen 357.
En OA heeft het geaccepteerdquote:
Succes! In het weekend heb ik wel minder tijd dus kan het soms wat langer duren voordat ik weer speel.quote:
naäper.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:04 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Oh en ik zit mobiel, dus kan het document niet bijwerken nu
Maringo kwam op het eind nog erg dichtbijquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:06 schreef Maringo het volgende:
Verloren van EvertK... 398 - 407
Doc niet bijgewerkt...
En geaccepteerdquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:48 schreef twinkles het volgende:
We doen weer een poging. Ik daag voor de variatie maringo uit!
En gewonnen... Nog maar een treedje hoger proberen.. Een uitnodiging naar svk1985.quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:31 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik ga proberen om een trede hoger te komen dus ik nodig tomtomaat uit
en begonnenquote:Op zondag 20 november 2011 09:43 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
En gewonnen... Nog maar een treedje hoger proberen.. Een uitnodiging naar svk1985.
[ afbeelding ]
Die wedstrijd is helaas nog altijd bezig. Merel1808 legt gemiddeld zo'n 1 woord per dag geloof ik, dus dat schiet niet erg op. Huidige stand: 352-285 in mijn voordeel, en we zijn bezig met de laatste stenen.quote:Op zondag 20 november 2011 13:26 schreef Maringo het volgende:
Merel1808 is 9 november uitgedaagd door Sdivad/RobertdeJ. Daarna niks meer van vernomen. Van beide niet trouwens. Ik laat het aan Rockfire over wat hiermee te doen.
Bedankt voor de update. In de regels staat:quote:Op zondag 20 november 2011 15:03 schreef Sdivad het volgende:
[..]
Die wedstrijd is helaas nog altijd bezig. Merel1808 legt gemiddeld zo'n 1 woord per dag geloof ik, dus dat schiet niet erg op. Huidige stand: 352-285 in mijn voordeel, en we zijn bezig met de laatste stenen.
Ik had eindelijk eens goede letters het hele spel!quote:Op zondag 20 november 2011 14:48 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Hardstikke verloren van Michel*.
Lijkt me een prima beslissingquote:Op zondag 20 november 2011 15:07 schreef Maringo het volgende:
[..]
Bedankt voor de update. In de regels staat:
• Een wedstrijd mag maximaal 72 uur duren.
En die van jullie is nu al ongeveer 264 uur bezigGezien de vorige wedstrijd van merel1808 tegen svk ook zo liep, laat ik jou bij deze winnen. En daarbij stijg je dus een trede.
Doc is bijgewerkt.
Ik hield het aanvankelijk ook wel bij op een apart tabblad, maar merkte dat ik er meer werk dan gemak van had. Op zich kan in het topic ook gewoon worden teruggezocht wanneer een bepaald potje is begonnen. Maar als jij graag wilt dat we het bijhouden vind ik dat ook prima.quote:Op zondag 20 november 2011 13:26 schreef Maringo het volgende:
Al lijkt het me wel een goeie om in het document ook bij te houden wie wanneer wie uitdaagt en eventueel wanneer er begonnen word.
Gefeliciteerd! Nog één trede en je staat aan de top!quote:Op maandag 21 november 2011 13:55 schreef DoeNutz het volgende:
In een leuke pot van Woordbakker gewonnen.
DoeNutz 491 - woordbakker 405
Goed gespeeld!
Succes! Document is weer bijgewerktquote:Op maandag 21 november 2011 14:42 schreef svk1985 het volgende:
daag doenutz uit, eerste aanval op trede 2 !!!
En bezigquote:Op maandag 21 november 2011 14:42 schreef svk1985 het volgende:
daag doenutz uit, eerste aanval op trede 2 !!!
komt ie...quote:Op maandag 21 november 2011 20:14 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ging niet goed, ff opnieuw doen.
Goede vraag, daarin voorzien de regels nog niet. Maar je hebt hem niet verslagen, dus mijn voorstel voor de regels is dat bij een gelijkstand er niks veranderd.quote:
Ik steun je voorstelquote:Op maandag 21 november 2011 21:21 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Goede vraag, daarin voorzien de regels nog niet. Maar je hebt hem niet verslagen, dus mijn voorstel voor de regels is dat bij een gelijkstand er niks veranderd.
Document is bijgewerkt!
Gestartquote:Op maandag 21 november 2011 22:10 schreef woordbakkertje het volgende:
Met zulke letters is het ook niet moeilijk om te winnen. Om volledig te zijn, eindstand 464 - 339.
Ik ga Doenutz vragen voor een revanche.
Je bent snel. Het zat je idd niet mee.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:35 schreef picodealion het volgende:
Slechtste potje in tijden tegen tomtomaat. Ik had alle letters tegen.
478 - 276 voor hem.
Gezien de vorige potjes, had ik niet veel anders verwachtquote:
Is het koud daarboven?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:38 schreef Robbieh het volgende:
Robfcg-EvertK 417-395
Het bevalt me nog prima hierboven!
Weer verloren van Robbie.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:38 schreef Robbieh het volgende:
Robfcg-EvertK 417-395
Het bevalt me nog prima hierboven!
En begonnen!quote:Op donderdag 24 november 2011 00:29 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Even zien... Rockfire heb ik nog niet uitgeprobeerd. Bij dezen uitgenodigd.
We zijn begonnen!quote:Op donderdag 24 november 2011 13:24 schreef woordbakkertje het volgende:
Ga het weer proberen tegen robbieh.
Nog steeds niet? En heb je hem al een DM/PM gestuurd? Als hij vanavond om 20 uur nog niet heeft gereageerd stijg je wat mij betreft een trede.quote:
Het was spannend, maar rockfire heeft zijn plaats met succes verdedigd.quote:
Nog niks, ik ga PM'en dus wacht nog maar heel even.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:15 schreef Rockfire het volgende:
Gewonnen van ziggyziggyziggy, dus ik blijf op mijn plek
[..]
Nog steeds niet? En heb je hem al een DM/PM gestuurd? Als hij vanavond om 20 uur nog niet heeft gereageerd stijg je wat mij betreft een trede.
Document is verder bijgewerkt
PB is een zij en ze zei in een ander topic dat ze het erg druk heeft.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:04 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nog niks, ik ga PM'en dus wacht nog maar heel even.
Dan nodig ik doenutz uit.quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:26 schreef twinkles het volgende:
Niet van doenutz kunnen winnen. Nu robertdej uitdagen!
En daarmee ook het document bijgewerktquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:17 schreef WordFreud het volgende:
In de derde aanval heeft Maringo me helaas van mij trede geduwd: 474-505![]()
Ik lik mijn wonden en wacht op mijn kans op revanche ...
Probeer ik maringo nu van de trede te duwen :-pquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:17 schreef WordFreud het volgende:
In de derde aanval heeft Maringo me helaas van mij trede geduwd: 474-505![]()
Ik lik mijn wonden en wacht op mijn kans op revanche ...
Kan ik meteen revanche nemen?quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:27 schreef woordbakkertje het volgende:
Wow! Na 4 mislukte pogingen eindelijk gewonnen van Robbieh.
Robfcg - woordbakker 463 - 491
De bovenste trede van de ladder is weer bereikt, het uitzicht is prachtig en ik zie dan ook uit naar mijn volgende tegenstander
Ja, leuk potje! Vooral de finishquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:35 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
verloren, na het hele potje te hebben voorgestaan. Wel een leuk spannend potje...
Doh!quote:Op zondag 27 november 2011 10:41 schreef Maringo het volgende:
[..]
Die daagt één post voor je DoeNutz uit...
Volgende keer beterquote:Op zondag 27 november 2011 20:20 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik maakte geen schijn van kans.
412 - 309, PaarsBeestje heeft haar plek verdedigd.
Mooi, dan daag ik je bij dezen uit.quote:Op maandag 28 november 2011 09:06 schreef svk1985 het volgende:
en weer verloren van evertK
svk1985 - evertK 335-481
bring it onquote:Op maandag 28 november 2011 10:29 schreef picodealion het volgende:
[..]
Mooi, dan daag ik je bij dezen uit.
Geaccepteerdquote:Op maandag 28 november 2011 16:40 schreef DoeNutz het volgende:
Gewonnen van robertdej, rob uitgenodigd
Maar niet helemaal correct: ik had nog geen uitdaging of spel lopen.quote:
Iedereen maakt wel es een foutje, sorry, gecorrigeerd met deze uitdaging erin verwerkt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:19 schreef Sdivad het volgende:
[..]
Maar niet helemaal correct: ik had nog geen uitdaging of spel lopen.
Nu wel, want ik daag EvertK uit.
En met succes!! 394 - 465quote:Ik geloof dat ik dan gelijk woordbakker maar uit moet dagen nu ik nog op dreef ben!
Hoera!quote:Op donderdag 1 december 2011 20:44 schreef Maringo het volgende:
Een nieuwe op de toptredeFeli, twinkles!
Hetzelfde hier hoor. Ik heb ook 1 game m'n troon kunnen verdedigen hier, verder nooit iets gewonnen..quote:Op donderdag 1 december 2011 22:00 schreef twinkles het volgende:
[..]
Hoera!![]()
Ook de enige competitie waarin ik succes beleef, maar dat mag de pret niet drukken!
nouja winnen.. kom niet eens door de eerste ronde :-pquote:Op donderdag 1 december 2011 22:02 schreef Maringo het volgende:
[..]
Hetzelfde hier hoor. Ik heb ook 1 game m'n troon kunnen verdedigen hier, verder nooit iets gewonnen..
Je staat erbij in het document. Die is te vinden in de OP. Welkom!quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:27 schreef raptorix het volgende:
Ik wil ook wel meedoen, WF naam is ook raptorix.
Ohjee.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:26 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Litso uitgedaagd om toch eens van die verrekte onderste trede af te komen...
Oh, da's handig. Nu sta ik niet meer onderaan!quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:30 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je staat erbij in het document. Die is te vinden in de OP. Welkom!
Document is verder ook bijgewerkt.
Als ze nou weer niet reageert, kunnen we haar er dan niet gewoon uitgooien? Of is ze alweer terug?quote:
Zal ik Merel cancelenquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:47 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Oh, da's handig. Nu sta ik niet meer onderaan!
Dan komt ze onderaan te staan. Ik zie geen reden om haar er dan uit te halen. Als ze ooit terug komt, heeft ze in ieder geval een plekje. Maar misschien dat Rockfire daar anders over denkt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:50 schreef picodealion het volgende:
[..]
Als ze nou weer niet reageert, kunnen we haar er dan niet gewoon uitgooien? Of is ze alweer terug?
Nee hoor daar denk ik niet anders over. Ze eindigt vanzelf onderaan en dan heeft niemand er last van als ze niet heel actief is, maar kan ze als ze dat wil wel eenvoudig weer meedoen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:05 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dan komt ze onderaan te staan. Ik zie geen reden om haar er dan uit te halen. Als ze ooit terug komt, heeft ze in ieder geval een plekje. Maar misschien dat Rockfire daar anders over denkt.
Gefeliciteerd! Dit is bijgewerkt in het document.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:47 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Gewonnen![]()
Wordfreud-tomtomaat 400-432
Die 72 uur is een richtlijn, mag best iets langer duren, maar laatst duurde een potje van jou 264 uur, dat is wel erg lang...quote:Op zondag 4 december 2011 15:01 schreef Merel1808 het volgende:
Jeetje, ik was dit topic even kwijt geraakt, maar werd nog steeds elke keer uitgedaagd voor de laddercompetitie, dus ik dacht; prima! Maar nu blijkt dus dat ik allerlei regels schend
Ik heb nooit geweten dat een heel potje niet langer mag duren dan 72 uur, dat is voor mij echt totaal onhaalbaar, ik heb niet zo veel tijd om te spelen de laatste tijd. Als dat een groot probleem is moet je me er maar uitgooien, dan houdt het op..
*stuurt invite* Toevallig was ik net aan het kijken of er iemand boven me vrij was..quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:47 schreef woordbakkertje het volgende:
Zijn er sinds woensdag geen wedstrijden meer (uit)gespeeld?
Ik wil ook wel weer eens aan de bak.
Oeh, dan kan ik dus jou uitnodigen... Net gedaan dus..quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:08 schreef svk1985 het volgende:
svk1985 - tantejanne 379-352
op naar de top
bring it onquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:33 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Oeh, dan kan ik dus jou uitnodigen... Net gedaan dus..
Idd ik snap er weinig meer van..quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:09 schreef svk1985 het volgende:
bestand loopt beetje achter volgens mij
Die kon inderdaad niet...quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:08 schreef PaarsBeestje het volgende:
Gewonnen (nooit gedacht!)... Ik ga Twinkles een uitnodiging sturen..
[ afbeelding ]-edit- oh Twinkles is denk ik nog bezig...
Die is bijgewerkt. En dus wisselen jullie van trede...quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:08 schreef svk1985 het volgende:
svk1985 - tantejanne 379-352
op naar de top
Dus kan deze wedstrijd doorgaanquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:33 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Oeh, dan kan ik dus jou uitnodigen... Net gedaan dus..
loopt idd nog achter, was alweer begonnen tegen PaarsBeestjequote:Op zondag 11 december 2011 00:19 schreef WordFreud het volgende:
In een taaie, tactische pot Robfcg verslagen: 466-433.![]()
Nu svk1985 uitgedaagd. Dat kan volgens het document. Of loopt dat toch nog achter?
Dat is een foutje geweest bij Google, want die had ik wel aangepast.quote:Op zondag 11 december 2011 12:09 schreef svk1985 het volgende:
[..]
loopt idd nog achter, was alweer begonnen tegen PaarsBeestje
Gefeliciteerd! Je hebt de top bereiktquote:Op maandag 12 december 2011 20:53 schreef DoeNutz het volgende:
In een leuk, spannend potje gewonnen van Maringo!
441 - 428
Zes punten verschil.quote:Op dinsdag 13 december 2011 07:55 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Succesvol mijn plek verdedigd
Tevens document bijgewerkt.
Jammerjammer, zo sta je bovenaan, zo zak je 3 treden. Achja.. C'est la vie :-pquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:59 schreef woordbakkertje het volgende:
Gewonnen van TanteJanne 430-412
Leuke spannende pot.
Dat was mij ook gebeurd.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:25 schreef twinkles het volgende:
[..]
Jammerjammer, zo sta je bovenaan, zo zak je 3 treden. Achja.. C'est la vie :-p
Gefeliciteerd! Leuk potje idd
Ach, dat zul je kunnen hebben, nu je de poules gewonnen hebt ...quote:Op vrijdag 16 december 2011 07:33 schreef Maringo het volgende:
Verloren van bakkertje
Document bijgewerkt
Op dat moment was ik nog niet klaar met de finale én ik heb de gewone competitie gewonnenquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:20 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Ach, dat zul je kunnen hebben, nu je de poules gewonnen hebt ...
Zo, dus de vorm is goed momenteel ... Nogmaals gefeliciteerdquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:40 schreef Maringo het volgende:
[..]
Op dat moment was ik nog niet klaar met de finale én ik heb de gewone competitie gewonnen
Met 2 punten verschil de top trede verdedigdquote:Op donderdag 15 december 2011 20:38 schreef WordFreud het volgende:
Van svk1985 gewonnen met 464 - 358,
na vlak daarvoor nog van hem te hebben verloren in een proefpotje.
En ik doe een nieuwe toppoging tegen doenutz
Nou ik waag toch nog maar even een poging je te verslaan :-pquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:40 schreef Maringo het volgende:
[..]
Op dat moment was ik nog niet klaar met de finale én ik heb de gewone competitie gewonnen
Het was heel spannend. Ik moest op het eind passen met alleen nog een D. Die kan je toch meestal toch nog wel kwijt. Maar Doenutz pikte het laatste plekje in; als ...quote:Op zondag 18 december 2011 13:45 schreef DoeNutz het volgende:
[..]
Met 2 punten verschil de top trede verdedigdbedankt voor de spannende pot!
Bedankt, erg leuke pot!quote:Op maandag 19 december 2011 20:08 schreef woordbakkertje het volgende:
Helaas verloren van DoeNutz. Achteraf gezien had er wel wat meer ingezeten maar in plaats van het spelletje tactisch uit te spelen moest ik zo nodig het bord openleggen en DoeNutz maakte dat natuurlijk fantastisch af.
Gefeliciteerd met het verdedigen van je top-positie.
O was t al afgelopen :-pquote:
Het lijkt doodgebloed...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:32 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Leeft deze laddercompetitie nog? Zo ja, dan zou ik graag meedoen
Anders ik wel... Ik mis de uitdagingenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:07 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Ah, jammer. Kan wel een afkickprogramma van de Eredivisie gebruiken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |