Jammerjammer, zo sta je bovenaan, zo zak je 3 treden. Achja.. C'est la vie :-pquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:59 schreef woordbakkertje het volgende:
Gewonnen van TanteJanne 430-412
Leuke spannende pot.
Dat was mij ook gebeurd.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:25 schreef twinkles het volgende:
[..]
Jammerjammer, zo sta je bovenaan, zo zak je 3 treden. Achja.. C'est la vie :-p
Gefeliciteerd! Leuk potje idd
Ach, dat zul je kunnen hebben, nu je de poules gewonnen hebt ...quote:Op vrijdag 16 december 2011 07:33 schreef Maringo het volgende:
Verloren van bakkertje
Document bijgewerkt
Op dat moment was ik nog niet klaar met de finale én ik heb de gewone competitie gewonnenquote:Op zaterdag 17 december 2011 00:20 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Ach, dat zul je kunnen hebben, nu je de poules gewonnen hebt ...
Zo, dus de vorm is goed momenteel ... Nogmaals gefeliciteerdquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:40 schreef Maringo het volgende:
[..]
Op dat moment was ik nog niet klaar met de finale én ik heb de gewone competitie gewonnen
Met 2 punten verschil de top trede verdedigdquote:Op donderdag 15 december 2011 20:38 schreef WordFreud het volgende:
Van svk1985 gewonnen met 464 - 358,
na vlak daarvoor nog van hem te hebben verloren in een proefpotje.
En ik doe een nieuwe toppoging tegen doenutz
Nou ik waag toch nog maar even een poging je te verslaan :-pquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:40 schreef Maringo het volgende:
[..]
Op dat moment was ik nog niet klaar met de finale én ik heb de gewone competitie gewonnen
Het was heel spannend. Ik moest op het eind passen met alleen nog een D. Die kan je toch meestal toch nog wel kwijt. Maar Doenutz pikte het laatste plekje in; als ...quote:Op zondag 18 december 2011 13:45 schreef DoeNutz het volgende:
[..]
Met 2 punten verschil de top trede verdedigdbedankt voor de spannende pot!
Bedankt, erg leuke pot!quote:Op maandag 19 december 2011 20:08 schreef woordbakkertje het volgende:
Helaas verloren van DoeNutz. Achteraf gezien had er wel wat meer ingezeten maar in plaats van het spelletje tactisch uit te spelen moest ik zo nodig het bord openleggen en DoeNutz maakte dat natuurlijk fantastisch af.
Gefeliciteerd met het verdedigen van je top-positie.
O was t al afgelopen :-pquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |