2 man op het podium verslagen, en er dan net achter eindigen....quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:54 schreef WordFreud het volgende:
Eindstanden eredivisie januari
Op het erepodium
1. Woordbakker![]()
2. Elzass-crv![]()
3. Maringo![]()
Hierbij de kampioensschaal. Woordbakker had nog geen logo.
Deze schaal lijkt me daarvoor bij uitstek geschikt, tot er een nieuwe kampioen is.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:50 schreef woordbakkertje het volgende:
Allereerst wil ik WF nogmaals bedanken voor het organiseren van deze topcompetitie. De Eredivisie competitie heeft alle eerdere fok-competities doen verbleken en steekt er met kop en schouders boven uit.![]()
Voor de kampioensschaal heb ik een mooi plekje op de studeerkamer bedacht.
Verder wil ik alle deelnemers aan de competitie bedanken voor de leuke, spannende potjes en natuurlijk voor alle felicitaties die ik heb ontvangen.![]()
Bij twee van de wedstrijden wil ik even extra stilstaan.
Allereerst de wedstrijd tegen WF. Voor de zoveelste keer bleek hij te sterk voor mij en de eindstand van 410 - 362 doet geen recht aan het pak slaagwat ik heb gekregen. Proficiat WF!!!
In mijn 6e partij ben ik tegen Elzass uitgekomen. Dit bleek echt de competitiekraker van dit seizoen te zijn en het was dan ook eeuwig zonde dat deze wedstrijd zonder publiek gespeeld moest worden. Voor deze match schieten woorden tekort en na een superspannende enerverende partij trok Elzass aan het langste eind met 416 -415. Elzass gefeliciteerd en bedankt voor deze pot.
Hoewel ik eigenlijk van plan was een wordfeud-sabbaticalte nemen zal ik mijn titel verdedigen in februari en zal het 'goede' voornemen voor 2012 nog even moeten wachten.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:54 schreef WordFreud het volgende:
Eindstanden eredivisie januari
Op het erepodium
1. Woordbakker![]()
2. Elzass-crv![]()
3. Maringo![]()
Hierbij de kampioensschaal. Woordbakker had nog geen logo.
Deze schaal lijkt me daarvoor bij uitstek geschikt, tot er een nieuwe kampioen is.
Twee man uit de top 4 verslagen,waaronder svk1985, en dan net achter hem eindigen....quote:Op donderdag 26 januari 2012 07:57 schreef svk1985 het volgende:
[..]
2 man op het podium verslagen, en er dan net achter eindigen....
wat is het leven soms toch oneerlijk
nog maar eve flink wat potjes oefenen en mijn woordenshat uitbreiden voor de volgende competitie
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:54 schreef djeep_64 het volgende:
[..]
Twee man uit de top 4 verslagen,waaronder svk1985, en dan net achter hem eindigen....
wat is het leven soms toch oneerlijk :-)
nog 4 dagen, wellicht moeten we even "adverteren" in verschillende subforaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:22 schreef tomtomaat het volgende:
Maar een nieuwe deelnemer tot nu toe.... Valt een beetje tegen!!
Ga je gang. Een paar nieuwe deelnemers erbij zou wel leuk zijn. Maar niet heel veel meer.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:43 schreef crv het volgende:
[..]
nog 4 dagen, wellicht moeten we even "adverteren" in verschillende subfora
rijtje invullen danquote:
Inschrijving gesloten.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:22 schreef picodealion het volgende:
Oh, toch andersom. Ik ging af op degene voor me.
De laatste 2 veranderd, de rest weet ik niet.
1. Elzass - crv
2. ziggyziggyziggy - ziggyziggyziggy
3. svk1985 - svk1985
4. PBwfeud - PaarsBeestje
5. MVPMD - MaleDuck
6. Faithy-Miranda - charmed_angel
7. mpepea - robdriessen
8. djeep_64 - djeep_64
9. Elisabed - AnneX
10. OutOfThisWorld - OutOfThisWorld
11. Michel* - OA
12. MaringoDC - Maringo