Nee hoor daar denk ik niet anders over. Ze eindigt vanzelf onderaan en dan heeft niemand er last van als ze niet heel actief is, maar kan ze als ze dat wil wel eenvoudig weer meedoen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:05 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dan komt ze onderaan te staan. Ik zie geen reden om haar er dan uit te halen. Als ze ooit terug komt, heeft ze in ieder geval een plekje. Maar misschien dat Rockfire daar anders over denkt.
Gefeliciteerd! Dit is bijgewerkt in het document.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:47 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Gewonnen![]()
Wordfreud-tomtomaat 400-432
Die 72 uur is een richtlijn, mag best iets langer duren, maar laatst duurde een potje van jou 264 uur, dat is wel erg lang...quote:Op zondag 4 december 2011 15:01 schreef Merel1808 het volgende:
Jeetje, ik was dit topic even kwijt geraakt, maar werd nog steeds elke keer uitgedaagd voor de laddercompetitie, dus ik dacht; prima! Maar nu blijkt dus dat ik allerlei regels schend
Ik heb nooit geweten dat een heel potje niet langer mag duren dan 72 uur, dat is voor mij echt totaal onhaalbaar, ik heb niet zo veel tijd om te spelen de laatste tijd. Als dat een groot probleem is moet je me er maar uitgooien, dan houdt het op..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |