Je bent snel. Het zat je idd niet mee.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:35 schreef picodealion het volgende:
Slechtste potje in tijden tegen tomtomaat. Ik had alle letters tegen.
478 - 276 voor hem.
Gezien de vorige potjes, had ik niet veel anders verwachtquote:
Is het koud daarboven?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:38 schreef Robbieh het volgende:
Robfcg-EvertK 417-395
Het bevalt me nog prima hierboven!
Weer verloren van Robbie.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:38 schreef Robbieh het volgende:
Robfcg-EvertK 417-395
Het bevalt me nog prima hierboven!
En begonnen!quote:Op donderdag 24 november 2011 00:29 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Even zien... Rockfire heb ik nog niet uitgeprobeerd. Bij dezen uitgenodigd.
We zijn begonnen!quote:Op donderdag 24 november 2011 13:24 schreef woordbakkertje het volgende:
Ga het weer proberen tegen robbieh.
Nog steeds niet? En heb je hem al een DM/PM gestuurd? Als hij vanavond om 20 uur nog niet heeft gereageerd stijg je wat mij betreft een trede.quote:
Het was spannend, maar rockfire heeft zijn plaats met succes verdedigd.quote:
Nog niks, ik ga PM'en dus wacht nog maar heel even.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:15 schreef Rockfire het volgende:
Gewonnen van ziggyziggyziggy, dus ik blijf op mijn plek
[..]
Nog steeds niet? En heb je hem al een DM/PM gestuurd? Als hij vanavond om 20 uur nog niet heeft gereageerd stijg je wat mij betreft een trede.
Document is verder bijgewerkt
PB is een zij en ze zei in een ander topic dat ze het erg druk heeft.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:04 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nog niks, ik ga PM'en dus wacht nog maar heel even.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |