Geaccepteerdquote:Op maandag 28 november 2011 16:40 schreef DoeNutz het volgende:
Gewonnen van robertdej, rob uitgenodigd
Maar niet helemaal correct: ik had nog geen uitdaging of spel lopen.quote:
Iedereen maakt wel es een foutje, sorry, gecorrigeerd met deze uitdaging erin verwerkt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:19 schreef Sdivad het volgende:
[..]
Maar niet helemaal correct: ik had nog geen uitdaging of spel lopen.
Nu wel, want ik daag EvertK uit.
En met succes!! 394 - 465quote:Ik geloof dat ik dan gelijk woordbakker maar uit moet dagen nu ik nog op dreef ben!
Hoera!quote:Op donderdag 1 december 2011 20:44 schreef Maringo het volgende:
Een nieuwe op de toptredeFeli, twinkles!
Hetzelfde hier hoor. Ik heb ook 1 game m'n troon kunnen verdedigen hier, verder nooit iets gewonnen..quote:Op donderdag 1 december 2011 22:00 schreef twinkles het volgende:
[..]
Hoera!![]()
Ook de enige competitie waarin ik succes beleef, maar dat mag de pret niet drukken!
nouja winnen.. kom niet eens door de eerste ronde :-pquote:Op donderdag 1 december 2011 22:02 schreef Maringo het volgende:
[..]
Hetzelfde hier hoor. Ik heb ook 1 game m'n troon kunnen verdedigen hier, verder nooit iets gewonnen..
Je staat erbij in het document. Die is te vinden in de OP. Welkom!quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:27 schreef raptorix het volgende:
Ik wil ook wel meedoen, WF naam is ook raptorix.
Ohjee.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:26 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Litso uitgedaagd om toch eens van die verrekte onderste trede af te komen...
Oh, da's handig. Nu sta ik niet meer onderaan!quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:30 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je staat erbij in het document. Die is te vinden in de OP. Welkom!
Document is verder ook bijgewerkt.
Als ze nou weer niet reageert, kunnen we haar er dan niet gewoon uitgooien? Of is ze alweer terug?quote:
Zal ik Merel cancelenquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:47 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Oh, da's handig. Nu sta ik niet meer onderaan!
Dan komt ze onderaan te staan. Ik zie geen reden om haar er dan uit te halen. Als ze ooit terug komt, heeft ze in ieder geval een plekje. Maar misschien dat Rockfire daar anders over denkt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:50 schreef picodealion het volgende:
[..]
Als ze nou weer niet reageert, kunnen we haar er dan niet gewoon uitgooien? Of is ze alweer terug?
Nee hoor daar denk ik niet anders over. Ze eindigt vanzelf onderaan en dan heeft niemand er last van als ze niet heel actief is, maar kan ze als ze dat wil wel eenvoudig weer meedoen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:05 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dan komt ze onderaan te staan. Ik zie geen reden om haar er dan uit te halen. Als ze ooit terug komt, heeft ze in ieder geval een plekje. Maar misschien dat Rockfire daar anders over denkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |