Nee dan heb je straks zelfde als rikki in gtst, weken geen buik en in eens TADAAAA hele dikke buikquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:09 schreef covie het volgende:
Mooi hoor sproet!
Als ik nou al die mooie buiken van jullie op de achtergrond van mijn pc zet, groeit misschien mijne ook ietsje harder
Ja maar jij bent gewoon bang om aan te komen; daarom doe jij aan projectielkotsenquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:03 schreef _evenstar_ het volgende:
Orea Ik heb t tegendeel. Bewezen Ik ga veel tragerkan dus ook !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vind je buik erg mooi (van zijkant en voor!)
wil ook wel zo'n mooie bol![]()
ik heb n bolletje!quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:11 schreef bitterend het volgende:
Ben benieuwd hoeveel je bent gegroeid zoe!!
Ik zal zondag weer een foto maken. Dan is het namelijk de 30 weken mijlpaal!quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:40 schreef Kyara het volgende:
Ach, ik zie die streepjes zelf in elk geval nogniet.Ik vind het al heel wat dat ik nog een navel heb.
![]()
bitterend en fee-nix, waar zijn jullie buikjes dan??
Nee, ik ga het lekker spannend houdenquote:Op dinsdag 15 november 2011 18:43 schreef NotTheSame het volgende:
Fee-nix, ik ben benieuwd naar je mijlpaal-foto! Maar zondag duurt nog wel heeuulll lang hoor!
Krijgen we geen voorproefje?
quote:Op woensdag 16 november 2011 12:56 schreef Asyniur het volgende:
Mooie buiken komen er weer voorbij.
Wordt tijd dat we hier ook weer eens een nieuwe foto maken...
leuk dat ik via fok er achter kom dat je toch in nederland bent danquote:Op donderdag 17 november 2011 13:48 schreef DuBecky het volgende:
ja leuk een foto samen
doe ik met kerst ook wel met Miss-jones als er wat te zien is bij dr.
quote:
Geduld, lieve kleine menschenkinders van me, geduld!quote:Op woensdag 16 november 2011 14:03 schreef Kyara het volgende:
Nog even geduld dus voor Fee-nix, NTS en bitterend.
Vechten jullie dat even privé uit?quote:Op donderdag 17 november 2011 13:55 schreef miss-jones25 het volgende:
[..]
leuk dat ik via fok er achter kom dat je toch in nederland bent dan
.quote:Op maandag 21 november 2011 12:48 schreef Kuukske het volgende:
Leuke buikjes weer!
Ik zal me ook weer eens op de foto zetten.
As. woensdag 'al' 23 weken. En ik heb even 2 weken geen foto gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Nope, ik eindigde bij Willem op een kleine C... En nu ben ik gewoon helemaal nog niets gegroeid.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:42 schreef bitterend het volgende:
Ben ik de enige die met een kleine B begon en met 39 weken gewoon op een grotere B eindig?
![]()
ik wil ook mooie grote tetten!
lol, toen begonnen we met oefenen, vond het wel leuk als referentiemateriaalquote:Op woensdag 23 november 2011 13:45 schreef Kleurdoos het volgende:
waarom maak je halfnaakte foto's als je niet zwanger bent
overigens ziet t er prima uit..ik had een ouwelijk lichaam verwacht bij je nickname
Ik ook!quote:Op woensdag 23 november 2011 13:45 schreef Kleurdoos het volgende:
waarom maak je halfnaakte foto's als je niet zwanger bent
overigens ziet t er prima uit..ik had een ouwelijk lichaam verwacht bij je nickname
Ik lees ook altijd 'Zwaantje'quote:Op woensdag 23 november 2011 13:50 schreef KatyM het volgende:
[..]
Ik ook!. Jeminee wat een dunnerd
!
Mooie bolletje al hoor.
Edit: Ook door die zwaan in je avatar, die zit er zo 1970 uit! Dat is het!
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:01 schreef Asyniur het volgende:
Wauw jaantje!
<foto uitprint en op koelkast hangt>
Dat was niet aan mij gerichtquote:
Beidenquote:Op woensdag 23 november 2011 14:03 schreef KatyM het volgende:
[..]Als doelstelling na de bevalling?
Of om jezelf tegen te houden als je er iets uit wil pakken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van F. (2012) en M. (2016)
Ik zou het mooi vinden als er iets aan baby was, maar dit is echt alleen maar opgeblazen! Baby is nog niet eens 2 mm grootquote:Op woensdag 23 november 2011 17:06 schreef Asyniur het volgende:
Wat nouMarjolijntje?
Prachtig toch?
Je denkt toch zeker niet dat die buik van mij alleen maar baby is? Dat is meer dan de helft spekvet van mezelf!
Jij bent toch 3 weken verder dan ik? Dan is je beeb al een stuk groter dan 2 mm! Rond de 7 weken is een beeb z'n 9 mm, dus jouwe is zeker een cm hoor!quote:Op woensdag 23 november 2011 17:08 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
Ik zou het mooi vinden als er iets aan baby was, maar dit is echt alleen maar opgeblazen! Baby is nog niet eens 2 mm groot
Oh na dit topic verder te lezen ben k niet meer tevredenquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:11 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik ben nu wel tevreden met mijn figuurBen wel benieuwd hoe ik uit de zwangerschap kom
Al mag mn buik wel wat strakker, heb nu een hangbuik(mja wel wat meer vel ipv vet, dus ach)
Ga wel trainen ofzo als de kleine er is.
SB, ik vind je buik gewoonquote:Op woensdag 23 november 2011 17:46 schreef SummerBreeze het volgende:
Daar issie dan, de buik die de huisarts gisteren deed vragen if er 5 of 8 inzitten en de klinisch verloskundige de opmerking ontlokte of ik een skippybal heb ingeslikt. Zelf vind ik het overigens best meevallen.
Is ook zo.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:13 schreef SummerBreeze het volgende:
Dank jullie wel
En Soempie, ik zeg het ook steeds tegen de artsen die me best wel vol medelijden zeggen dat mijn huid er best wel onder lijdt: ik draag mijn streepjescode met trots. Het zijn straks tastbare herinneringen aan het wonderlijke feit dat er een (niet zo heel erg) kleine meid in mijn buik heeft gelogeerd.
SPOILER: Willem bij 22/23 wekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
Snel editten voor Kleurdoos het ziet... Dan is m'n buik zeker weten de lul...quote:Op donderdag 24 november 2011 11:06 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, idd. Al lijktnje buik nu wat lager te zitten ofzo. Ik zouner zo een snoopy van kunnen painten. Als ik kon painten van je buik met neus nu.m:P
Dat hangende zebravel trekt nog wel enigzins bij toch?quote:Op donderdag 24 november 2011 11:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Pfff, lastig, een spatie of een n rakenmja. Breek me de bek niet open over je buik na zwangerschappen.
ohh leuk!quote:Op donderdag 24 november 2011 10:55 schreef covie het volgende:
Hihi sorry nee, maar de pic komt dit weekend hoor!
Jou bollie is al echt hoger gaan zitten Zoë! nu is het echt egaal bol geworden
Een verdwenen bol?quote:Op donderdag 24 november 2011 10:46 schreef bitterend het volgende:
waar is je bol verdwenen![]()
evenstar
Het is ook een grote bol voor de termijn, maar ik ben het gewend van de vorige keerquote:Op donderdag 24 november 2011 11:44 schreef covie het volgende:
flugel dat is toch een hele grote buik voor 22 weken?
Ik kan me niet voorstellen dat mijn buik zooooooo hard gaat groeien straks!![]()
ooh ik vind niet dat Zoë's buik is verdwenen.
Eerst was je zeg maar plat en dan een bolletje aan de onderkant, en nu is het meer een geheel geworden.
Mijn buik is minder, maar waar voorheen mijn kont niet in m'n broeken paste en m'n buik ruimte over had is het nu andersomquote:Op donderdag 24 november 2011 12:21 schreef Zoë23 het volgende:
dank!
Ik heb ook veel lengte om mn baby te verstoppen
maar ik hoop dat ik ook een mooie babybol krijg![]()
Hoe is 't nu met jou buik?
Heb een heel mooi boek waar ook een dag, een week, een maand en 9mnd na de bevalling te zien is hoe de buik weer krimpt zegmaar. Echt bijzonder. Maar 't verschilt ook per persoon denk ik
Sjong, snap echt niet dat mensen iemand daar op aan spreken he?quote:Op donderdag 24 november 2011 12:27 schreef Cyntiaa het volgende:
Bij mij is mijn vel nog wat losjes, heb er ook nog niets aan gedaan zeg maar qua sport.
Schoonmaakster op mijn werk blijft me maar herinneren dat ik nog best een buikje heb overgehouden aan de zwangerschap
Nou idd! Gekke mensen...quote:Op donderdag 24 november 2011 12:30 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Sjong, snap echt niet dat mensen iemand daar op aan spreken he?
(heb soms 't idee dat als iemand zwanger is, of is geweest, mensen zich vrij voelen van alles te zeggen, maar in 't algemeen zeg je toch ook niet; goh aparte neus of wat zit je haar raar of wat dan ook?) nouja ik iig niet.
Oh! had je die ook ergens in een buiktopic gepost of niet?quote:Op donderdag 24 november 2011 13:17 schreef miss-jones25 het volgende:
Ik ben mn laatste buik foto kwijt vd meiden
Ahhh je bent geweldig daar had ik niet over nagedachtquote:Op donderdag 24 november 2011 13:39 schreef Puala het volgende:
Wellicht in de cache van de internet historie nog. Zal vanavond even kijken waar je dan moet gaan zoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan issie wel boller iig
Haha nee die fase sla ik niet over! 't is echt lastig qua kleding vind ik, hoe los jij dat op?quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:44 schreef sproet-je het volgende:
NTS, echt een mooie buik heb je zeg!
En covie, wow in die 5 weken ben je gewoon echt zwanger geworden!!
Ik zit nu echt in de fase, zoooo die is vatsig aan het worden laat haar eens wat minder eten...
* jaloers is op Zoe die die fase gewoon overslaat *
quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:11 schreef Fee-nix het volgende:
Zoe d'r avondbolletje.
NTS mooi zeg! Volgens mij ben jij ook een slankerd normaal gesproken.
Covie dat wordt al echt wat!Leuk
.
Tjek maar even onder de spoiler (en maak maar plaats op de koelkastquote:Op vrijdag 25 november 2011 10:21 schreef Asyniur het volgende:
covie
Kan me voorstellen dat je schrok. Wel mooi hoor!
NTS, wauw. Voor jouw figuur heb je echt een toeter of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enne... dankjulliewel voor jullie lieve reacties! Ik weet alleen niet of ik mijn volgende mega-mijlpaal nog ga halen, de 40-weken-mijlpaal, dus ik denk dat jullie het hiermee moeten doen tot aan de geboorte.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:18 schreef Fee-nix het volgende:
NTS slankie! Enne vanaf nu gewoon elke week een foto. (Hoef je natuurlijk niet te posten als je niet wilt, maar is wel heel leuk voor jezelf!)
Enne... ik heb mijn eigen slankheids-inspiratie... Een foto van mezelf van jaaaaaren geleden. Maar dat gaat nooit meer zo worden hoor. En was ook wel heel erg dun!
quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:29 schreef Zoë23 het volgende:
[..]je bent nu nog mooi slank met n babybol! Gaat ook echt wel goed komen denk ik.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:03 schreef NotTheSame het volgende:
Tjek maar even onder de spoiler (en maak maar plaats op de koelkast)
quote:Op zondag 27 november 2011 10:05 schreef Asyniur het volgende:
Cooki, misschien moeten we van jou ook een vóórdat het raak is foto?![]()
Zodat we vergelijkingsmateriaal hebben...
ik hou ook niet wachtenquote:Op zondag 27 november 2011 10:09 schreef Kyara het volgende:
Ik hou niet van wachten![]()
Aaah toe Cooki, laat die foto's eens wat eerder zien???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.koelkastfoto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0-meting CharlieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ik ben toe aan rondje bootcamp zie ik)
[ Bericht 35% gewijzigd door -Caroline- op 27-11-2011 11:08:07 ]![]()
Wauw, Cooki! Mooie buiken hoor!
En ook nu nog, je nul-meting is ook prachtig hoor! Die wil ik ook best op de koelkast hangen
mijn koelkast is aan het volraken![]()
Ik heb liever je nul-meting dan je koelkastfoto hoor Cooki! En je buiken zijn mooi!Hoop dat we volgend jaar de 2012 foto's er naast kunnen houden!
![]()
![]()
jah? ik vind Steffi Graf zo prachtig op de foto!mja..
lieve reactie van je!![]()
t zou wat zijn, ik ga mn best doen![]()
![]()
![]()
vind de nul meting foto ook mooier dan je koelkast foto!
Wat ben je mooi zwanger cooki!
Ik wil met 39wk ook wel zo'n mooi zwanger lichaam hebben
Vind ik nog sexy ook![]()
![]()
![]()
![]()
En je bent ook mooi zwanger cooki![]()
Koelkast foto is het voor mij ook niet.
Bovendien zou ik dan denken "ach dat is nooit haalbaar voor mij dus dan kan ik net zo goed een chocolaatje eten"
![]()
quote:Op zondag 27 november 2011 13:43 schreef Zoë23 het volgende:
vind de nul meting foto ook mooier dan je koelkast foto!
<knipje>
Vind ik nog sexy ook![]()
quote:Op zondag 27 november 2011 13:47 schreef covie het volgende:
Bovendien zou ik dan denken "ach dat is nooit haalbaar voor mij dus dan kan ik net zo goed een chocolaatje eten"
dames toch
![]()
Zoë , dankje, helaas: ik voelde me iig niet sexy![]()
oh en disclaimer: mijn hoofd wordt "altijd" zon bollewangenhapsnoetje na 30 wk.. maja t is t buikentopic he![]()
Covie, zo heb ik t nooit bekeken, das eigk wel een hele goeie! tip vd dag voor mijmijn gewoonte is om (als ik op mn normale gewicht ben) 2 kg erbij te choco-bingen.. en dan die weer af te vallen
en zo blijf ik bezig!
serieus, t is n eye-opener!![]()
Bollewangetjes zijn weer lief, dus lief en sexymooi zwanger haha
en verder.. Vrouwen en gewicht..
Volgens mij is 't (bijna) nooit goed.
(is eignl jammer toch?)
Vind 't nu wel mooi dat m'n billen en tetten groeien, mag van mij wel zo blijven na de zw.schaphaha. (en t buikje weer plat natuurlijk
)
*wishfull thinking*![]()
idd Zoë das ook jammer dat vrouwen zo n moeizame relatie met hun eigen gewicht hebben,
en wishful thinking ghegeh.. wie weet![]()
Ik ben 2 keer goed teruggeplooid, zul je net zien dat t de derde keer niet meer kan![]()
maarruh... mega-disclaimer en mega-cliche: t is t echtecht waard! als je lijf functioneert en je een baby kan geven, dan is dat toch t mooiste lijf![]()
![]()
Cooki, ik ben echt jaloers op jouw nul-metingMijn buik is door veel aankomen/afvallen, 2 zwangerschappen en 2 operaties echt een onwijs slagveld. Daarom dus ook maar niet bloot:
35 weken
Mijn buik is geloof ik 2 keer zo dik als die van een vriendin van mij die van een drieling beviel![]()
![]()
Ach, zo ben ikquote:Op zondag 27 november 2011 18:59 schreef Zoë23 het volgende:
Ja dat lijkt me ook cooki!
Das gul van je asy![]()
Vind je mooi hoor octo!
octo, mooie bol hoor!![]()
Ja? Mag ik dan ook wat tiet?quote:Kont hoef ik niet meer
![]()
.
cooki dat waren mooie zwangere buiken.
octo mooi! Ik vind je helemaal niet hysterisch groot qua buik hoor. Dat was vast een mini-drieling dan.
![]()
Octo, je bent prachtig![]()
en wat een leuk jurkje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Asy, ben je aan t trakteren?![]()
ik wil graag jouw wijsheid![]()
![]()
Fee-nix, jij mag ook wel een beetje hoorUhm, ik doe alleen weg wat ik teveel heb....quote:Op zondag 27 november 2011 19:33 schreef Cooki het volgende:
Asy, ben je aan t trakteren?![]()
ik wil graag jouw wijsheid![]()
Kyara, mooi! Mooie jurk ook!![]()
![]()
Week of 24/25.....
Onder spoiler blote buik foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooi PureEvil!
Hier een buikfoto van mij & mn zusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oeh PE, dat is een mooie buik zeg(en ja ook de blote vind ik prachtig)
Tof Zoe om zo'n foto te maken, moet je elke 2/3 weken eigenlijk doen, leuke collage....
Kyara en Octo, nice!!Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?![]()
Ja zou leuk zijn, meer foto's
Moet ik m'n camera wat vaker meenemen hihi
Vind t wel grappig dat we verschillend groeien, ze had ongv 'tzelfde figuur als ik (met nog minder heup)
Hoop ook snel een mooie bol te hebben![]()
Twee weken kan al een heel verschil maken hoor, Zoe! En als ik zo naar de foto kijk, heb ik toch het idee dat je zus net ietsje forser is dan jij. (En dat is dan natuurlijk helemaal niet fors, maar goed om even te vergelijken)
Enne... volgens mij vind je het niet zo 'grappig', maar ben je gewoon lekker ongeduldig![]()
. Heel begrijpelijk trouwens.
![]()
![]()
Nee echtquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:44 schreef Fee-nix het volgende:
Twee weken kan al een heel verschil maken hoor, Zoe! En als ik zo naar de foto kijk, heb ik toch het idee dat je zus net ietsje forser is dan jij. (En dat is dan natuurlijk helemaal niet fors, maar goed om even te vergelijken)
Enne... volgens mij vind je het niet zo 'grappig', maar ben je gewoon lekker ongeduldig![]()
. Heel begrijpelijk trouwens.
![]()
ze was lichter dan mij en echt smal. Maar van 3 à 4x sporten is ze naar 0x gegaan, misschien dat, dat ermee te maken, en haar baarmoeder ligt anders. Ze had met 6 à 8 weken al een erg mooie bol
Maar idd, ben wat ongeduldig haha![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:24 schreef Asyniur het volgende:
Zoë het komt met jouw buik ook helemaal goed hoorvind t zo mooi bij jullie..
Bij m'n moeder zag je t ook pas na 20/23wkn, en die had een 2ling, dus bij mij komt t ook wel goed![]()
![]()
Mooie foto Zoë!Je zus staat wat meer naar de camera gedraaid waardoor ze iets forser lijkt denk ik. En jij krijgt ook een mooie bol! Zoek in de oudere topics ook maar eens op de buikfoto's van Kleurdoos. Die begon met een gapend gat, werd voor leugenaar uitgemaakt toen ze 20 weken was en ontplofte toen ineens.
![]()
Ja pcies,
ik lurkte stiekem al mee in het buikentopic enz haha dus ik weet t nog van KD! maar ze kreeg uiteindelijk ook een mooie bol![]()
![]()
![]()
18wkn dus foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind 't wel een laag bolletje
ben benieuwd naar foto's van jullie![]()
![]()
haha en toch voelde ik me heul zwanger zonet onder de douchequote:Op woensdag 30 november 2011 13:42 schreef Nirak het volgende:
18 weken en dan zo'n schattig klein bolletje![]()
![]()
En dan krijg je straks een enorme toeter . . .!
Of niet, een vriendin van mij heeft eigenlijk nooit echt zo'n typische dikke zwanger buik gehad.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: