SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha nee die fase sla ik niet over! 't is echt lastig qua kleding vind ik, hoe los jij dat op?quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:44 schreef sproet-je het volgende:
NTS, echt een mooie buik heb je zeg!
En covie, wow in die 5 weken ben je gewoon echt zwanger geworden!!
Ik zit nu echt in de fase, zoooo die is vatsig aan het worden laat haar eens wat minder eten...
* jaloers is op Zoe die die fase gewoon overslaat *
quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:11 schreef Fee-nix het volgende:
Zoe d'r avondbolletje.
NTS mooi zeg! Volgens mij ben jij ook een slankerd normaal gesproken.
Covie dat wordt al echt wat!Leuk
.
Tjek maar even onder de spoiler (en maak maar plaats op de koelkastquote:Op vrijdag 25 november 2011 10:21 schreef Asyniur het volgende:
covie
Kan me voorstellen dat je schrok. Wel mooi hoor!
NTS, wauw. Voor jouw figuur heb je echt een toeter of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enne... dankjulliewel voor jullie lieve reacties! Ik weet alleen niet of ik mijn volgende mega-mijlpaal nog ga halen, de 40-weken-mijlpaal, dus ik denk dat jullie het hiermee moeten doen tot aan de geboorte.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:18 schreef Fee-nix het volgende:
NTS slankie! Enne vanaf nu gewoon elke week een foto. (Hoef je natuurlijk niet te posten als je niet wilt, maar is wel heel leuk voor jezelf!)
Enne... ik heb mijn eigen slankheids-inspiratie... Een foto van mezelf van jaaaaaren geleden. Maar dat gaat nooit meer zo worden hoor. En was ook wel heel erg dun!
quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:29 schreef Zoë23 het volgende:
[..]je bent nu nog mooi slank met n babybol! Gaat ook echt wel goed komen denk ik.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:03 schreef NotTheSame het volgende:
Tjek maar even onder de spoiler (en maak maar plaats op de koelkast)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |