Mijn buik is minder, maar waar voorheen mijn kont niet in m'n broeken paste en m'n buik ruimte over had is het nu andersomquote:Op donderdag 24 november 2011 12:21 schreef Zoë23 het volgende:
dank!
Ik heb ook veel lengte om mn baby te verstoppen
maar ik hoop dat ik ook een mooie babybol krijg![]()
Hoe is 't nu met jou buik?
Heb een heel mooi boek waar ook een dag, een week, een maand en 9mnd na de bevalling te zien is hoe de buik weer krimpt zegmaar. Echt bijzonder. Maar 't verschilt ook per persoon denk ik
Sjong, snap echt niet dat mensen iemand daar op aan spreken he?quote:Op donderdag 24 november 2011 12:27 schreef Cyntiaa het volgende:
Bij mij is mijn vel nog wat losjes, heb er ook nog niets aan gedaan zeg maar qua sport.
Schoonmaakster op mijn werk blijft me maar herinneren dat ik nog best een buikje heb overgehouden aan de zwangerschap
Nou idd! Gekke mensen...quote:Op donderdag 24 november 2011 12:30 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Sjong, snap echt niet dat mensen iemand daar op aan spreken he?
(heb soms 't idee dat als iemand zwanger is, of is geweest, mensen zich vrij voelen van alles te zeggen, maar in 't algemeen zeg je toch ook niet; goh aparte neus of wat zit je haar raar of wat dan ook?) nouja ik iig niet.
Oh! had je die ook ergens in een buiktopic gepost of niet?quote:Op donderdag 24 november 2011 13:17 schreef miss-jones25 het volgende:
Ik ben mn laatste buik foto kwijt vd meiden
Ahhh je bent geweldig daar had ik niet over nagedachtquote:Op donderdag 24 november 2011 13:39 schreef Puala het volgende:
Wellicht in de cache van de internet historie nog. Zal vanavond even kijken waar je dan moet gaan zoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan issie wel boller iig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha nee die fase sla ik niet over! 't is echt lastig qua kleding vind ik, hoe los jij dat op?quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:44 schreef sproet-je het volgende:
NTS, echt een mooie buik heb je zeg!
En covie, wow in die 5 weken ben je gewoon echt zwanger geworden!!
Ik zit nu echt in de fase, zoooo die is vatsig aan het worden laat haar eens wat minder eten...
* jaloers is op Zoe die die fase gewoon overslaat *
quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:11 schreef Fee-nix het volgende:
Zoe d'r avondbolletje.
NTS mooi zeg! Volgens mij ben jij ook een slankerd normaal gesproken.
Covie dat wordt al echt wat!Leuk
.
Tjek maar even onder de spoiler (en maak maar plaats op de koelkastquote:Op vrijdag 25 november 2011 10:21 schreef Asyniur het volgende:
covie
Kan me voorstellen dat je schrok. Wel mooi hoor!
NTS, wauw. Voor jouw figuur heb je echt een toeter of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enne... dankjulliewel voor jullie lieve reacties! Ik weet alleen niet of ik mijn volgende mega-mijlpaal nog ga halen, de 40-weken-mijlpaal, dus ik denk dat jullie het hiermee moeten doen tot aan de geboorte.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:18 schreef Fee-nix het volgende:
NTS slankie! Enne vanaf nu gewoon elke week een foto. (Hoef je natuurlijk niet te posten als je niet wilt, maar is wel heel leuk voor jezelf!)
Enne... ik heb mijn eigen slankheids-inspiratie... Een foto van mezelf van jaaaaaren geleden. Maar dat gaat nooit meer zo worden hoor. En was ook wel heel erg dun!
quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:29 schreef Zoë23 het volgende:
[..]je bent nu nog mooi slank met n babybol! Gaat ook echt wel goed komen denk ik.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:03 schreef NotTheSame het volgende:
Tjek maar even onder de spoiler (en maak maar plaats op de koelkast)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |