abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104755792
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 12:21 schreef Zoë23 het volgende:
:@ dank!
Ik heb ook veel lengte om mn baby te verstoppen :P
maar ik hoop dat ik ook een mooie babybol krijg O+

Hoe is 't nu met jou buik?
Heb een heel mooi boek waar ook een dag, een week, een maand en 9mnd na de bevalling te zien is hoe de buik weer krimpt zegmaar. Echt bijzonder. Maar 't verschilt ook per persoon denk ik
Mijn buik is minder, maar waar voorheen mijn kont niet in m'n broeken paste en m'n buik ruimte over had is het nu andersom :') Ben dan ook al 15 kg afgevallen sinds bevalling.. maar dus niet in m'n buik maar in m'n kont ;)
Maar het vel krimt heeeeeel langzaam, het is niet meer de losse zak vel die het kort na de bevalling wel was, maar echt strak is het ook nog niet te noemen..
pi_104755841
Dat zijn ook aardig wat kilo's al!
De buik trekt na een x aantal weken/maanden wel weer wat strakker toch?
of blijft het vel altijd wat losjes zegmaar?
pi_104755908
Bij mij is mijn vel nog wat losjes, heb er ook nog niets aan gedaan zeg maar qua sport.
Schoonmaakster op mijn werk blijft me maar herinneren dat ik nog best een buikje heb overgehouden aan de zwangerschap :')
pi_104756006
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 12:27 schreef Cyntiaa het volgende:
Bij mij is mijn vel nog wat losjes, heb er ook nog niets aan gedaan zeg maar qua sport.
Schoonmaakster op mijn werk blijft me maar herinneren dat ik nog best een buikje heb overgehouden aan de zwangerschap :')
Sjong, snap echt niet dat mensen iemand daar op aan spreken he?

(heb soms 't idee dat als iemand zwanger is, of is geweest, mensen zich vrij voelen van alles te zeggen, maar in 't algemeen zeg je toch ook niet; goh aparte neus of wat zit je haar raar of wat dan ook?) nouja ik iig niet.
  donderdag 24 november 2011 @ 13:14:42 #205
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_104757213
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 12:30 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Sjong, snap echt niet dat mensen iemand daar op aan spreken he?

(heb soms 't idee dat als iemand zwanger is, of is geweest, mensen zich vrij voelen van alles te zeggen, maar in 't algemeen zeg je toch ook niet; goh aparte neus of wat zit je haar raar of wat dan ook?) nouja ik iig niet.
Nou idd! Gekke mensen...

Zoe, hoe snel je vel weer krimpt is ook sterk afhankelijk van hoe elastisch/strak je huid al van zichzelf is. Ik heb van mezelf daar een ontzettend strakke huid (en strakke buikspieren, al heb ik geen idee hoe ik daaraan kom, want doe er niks aan, hihi), dus bij mij was in de kraamweek het vel alweer terug 'gesprongen'. Je hoorde volgens mij nog net geen 'poinggggg' na de bevalling ;) haha.

En dat is op zich heel apart, want de huid op m'n billen is dan wel weer heel zacht (of iig: het bindweefsel is niet sterk) bijvoorbeeld. Daar heb ik ook behoorlijk wat striae :X . Kreeg ik daar toen ik een jaar of 13 was ;( . Nu is het gelukkig allemaal wit. Maar ik had gedacht dat ik dan op mijn buik ook veel last zou hebben tijdens de zwangerschap en dat is helemaal niet zo! Ik had vorige keer iets van twee streepjes op m'n zij ofzo, helemaal aan het eind. En nu nog niks. Dus het kan ook nog eens per lichaamsdeel verschillen ;).
pi_104757305
Ik ben mn laatste buik foto kwijt vd meiden :'(
pi_104757785
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 13:17 schreef miss-jones25 het volgende:
Ik ben mn laatste buik foto kwijt vd meiden :'(
Oh! had je die ook ergens in een buiktopic gepost of niet?
(kunnen we je helpen zoeken.. )
:(

fee-nix
wat apart! en wel fijn dat je huid en buikspieren daar zo strak zijn hihi
en wist niet dat t met striae per lichaamsdeel kan verschillen, goed om te weten! :P
pi_104757825
Ja ik heb al terug gelezen maar daar staan kruisjes door de afbeeldingen omdat ik ze hier in het fotoboek had opgeslagen en een tijdje geleden had ik ze verwijderd daar omdat ik dacht dat ze nog op de pc stonden :(
  donderdag 24 november 2011 @ 13:31:43 #209
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_104757890
-O-
Staan ze mss nog op je camera?
Er zijn manier om dingen alsnog van je camera te krijgen als je denkt dat je ze al verwijderd hebt! :Y Ik weet niet hoe, maar ik weet wel dat het wel kan. :Y
pi_104758102
Nou waren fotos die gemaakt waren met mn vorige telefoon dus dat kan ook niet

Heb alleen deze nog terug gevonden

456.jpg

Maar dat was niet de laatste

Damn kan niet wachten tot ik weer een buik heb !!
pi_104758214
Wellicht in de cache van de internet historie nog. Zal vanavond even kijken waar je dan moet gaan zoeken :)
pi_104758218
Wat jammer MJ dat je ze kwijt bent :(
misschien ergens een mapje op je pc van telefoonfoto's zegmaar? dat als je upload hij automatisch een mapje maakt

hoop dat je ze terug vind :* je was erg mooi zwanger!
pi_104758347
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 13:39 schreef Puala het volgende:
Wellicht in de cache van de internet historie nog. Zal vanavond even kijken waar je dan moet gaan zoeken :)
Ahhh je bent geweldig daar had ik niet over nagedacht
enn kijk wat ik daar door vond

*O* *O* *O*
pi_104758628
*O* dat is fijn! *O*
pi_104759406
Fijn dat je ze weer hebt MJ. En wat was je buik toch mooi O+
Begint er nu al iets te groeien?
pi_104759518
MJ O+ mooierd :* en ik ben jaloers op je haar O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  donderdag 24 november 2011 @ 14:24:07 #217
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_104759972
O gelukkig maar MJ! *O*
pi_104771317
Fijn MJ!!! :s)

Avondbol speciaal voor bitterend :9

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan issie wel boller iig
pi_104771708
Mooi Zoë! O+
pi_104772016
:)!

Nou das wel een normale 17wken buik toch? :D
pi_104772616
Mooi hoor Zoe! Nog een schattig klein buikje, de groeispurt kwam hier na 20 weken, ben benieuwd of dat bij jou ook zo gaat zijn!
pi_104779345
Dat is zeker weer een heel verschil met overdag ja :D

MJ wat een mooie buik had jij ook zeg O+
En fijn dat je de foto's weer hebt.
pi_104779445
Zoe : wat covie zegt!!! :D O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_104780248
Haha ik wist dat t je blij zou maken ;) :9
  vrijdag 25 november 2011 @ 09:06:59 #225
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_104793813
Jaja, ik had het belooft!!!

Vandaag 35 weken!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: