quote:
Op donderdag 24 november 2011 12:30 schreef Zoë23 het volgende:[..]
Sjong, snap echt niet dat mensen iemand daar op aan spreken he?
(heb soms 't idee dat als iemand zwanger is, of is geweest, mensen zich vrij voelen van alles te zeggen, maar in 't algemeen zeg je toch ook niet; goh aparte neus of wat zit je haar raar of wat dan ook?) nouja ik iig niet.
Nou idd! Gekke mensen...
Zoe, hoe snel je vel weer krimpt is ook sterk afhankelijk van hoe elastisch/strak je huid al van zichzelf is. Ik heb van mezelf daar een ontzettend strakke huid (en strakke buikspieren, al heb ik geen idee hoe ik daaraan kom, want doe er niks aan, hihi), dus bij mij was in de kraamweek het vel alweer terug 'gesprongen'. Je hoorde volgens mij nog net geen 'poinggggg' na de bevalling

haha.
En dat is op zich heel apart, want de huid op m'n billen is dan wel weer heel zacht (of iig: het bindweefsel is niet sterk) bijvoorbeeld. Daar heb ik ook behoorlijk wat striae

. Kreeg ik daar toen ik een jaar of 13 was

. Nu is het gelukkig allemaal wit. Maar ik had gedacht dat ik dan op mijn buik ook veel last zou hebben tijdens de zwangerschap en dat is helemaal niet zo! Ik had vorige keer iets van twee streepjes op m'n zij ofzo, helemaal aan het eind. En nu nog niks. Dus het kan ook nog eens per lichaamsdeel verschillen

.