Nee dan heb je straks zelfde als rikki in gtst, weken geen buik en in eens TADAAAA hele dikke buikquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:09 schreef covie het volgende:
Mooi hoor sproet!
Als ik nou al die mooie buiken van jullie op de achtergrond van mijn pc zet, groeit misschien mijne ook ietsje harder
Ja maar jij bent gewoon bang om aan te komen; daarom doe jij aan projectielkotsenquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:03 schreef _evenstar_ het volgende:
Orea Ik heb t tegendeel. Bewezen Ik ga veel tragerkan dus ook !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vind je buik erg mooi (van zijkant en voor!)
wil ook wel zo'n mooie bol![]()
ik heb n bolletje!quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:11 schreef bitterend het volgende:
Ben benieuwd hoeveel je bent gegroeid zoe!!
Ik zal zondag weer een foto maken. Dan is het namelijk de 30 weken mijlpaal!quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:40 schreef Kyara het volgende:
Ach, ik zie die streepjes zelf in elk geval nogniet.Ik vind het al heel wat dat ik nog een navel heb.
![]()
bitterend en fee-nix, waar zijn jullie buikjes dan??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |