Oh na dit topic verder te lezen ben k niet meer tevredenquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:11 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik ben nu wel tevreden met mijn figuurBen wel benieuwd hoe ik uit de zwangerschap kom
Al mag mn buik wel wat strakker, heb nu een hangbuik(mja wel wat meer vel ipv vet, dus ach)
Ga wel trainen ofzo als de kleine er is.
SB, ik vind je buik gewoonquote:Op woensdag 23 november 2011 17:46 schreef SummerBreeze het volgende:
Daar issie dan, de buik die de huisarts gisteren deed vragen if er 5 of 8 inzitten en de klinisch verloskundige de opmerking ontlokte of ik een skippybal heb ingeslikt. Zelf vind ik het overigens best meevallen.
Is ook zo.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:13 schreef SummerBreeze het volgende:
Dank jullie wel
En Soempie, ik zeg het ook steeds tegen de artsen die me best wel vol medelijden zeggen dat mijn huid er best wel onder lijdt: ik draag mijn streepjescode met trots. Het zijn straks tastbare herinneringen aan het wonderlijke feit dat er een (niet zo heel erg) kleine meid in mijn buik heeft gelogeerd.
SPOILER: Willem bij 22/23 wekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
Snel editten voor Kleurdoos het ziet... Dan is m'n buik zeker weten de lul...quote:Op donderdag 24 november 2011 11:06 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, idd. Al lijktnje buik nu wat lager te zitten ofzo. Ik zouner zo een snoopy van kunnen painten. Als ik kon painten van je buik met neus nu.m:P
Dat hangende zebravel trekt nog wel enigzins bij toch?quote:Op donderdag 24 november 2011 11:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Pfff, lastig, een spatie of een n rakenmja. Breek me de bek niet open over je buik na zwangerschappen.
ohh leuk!quote:Op donderdag 24 november 2011 10:55 schreef covie het volgende:
Hihi sorry nee, maar de pic komt dit weekend hoor!
Jou bollie is al echt hoger gaan zitten Zoë! nu is het echt egaal bol geworden
Een verdwenen bol?quote:Op donderdag 24 november 2011 10:46 schreef bitterend het volgende:
waar is je bol verdwenen![]()
evenstar
Het is ook een grote bol voor de termijn, maar ik ben het gewend van de vorige keerquote:Op donderdag 24 november 2011 11:44 schreef covie het volgende:
flugel dat is toch een hele grote buik voor 22 weken?
Ik kan me niet voorstellen dat mijn buik zooooooo hard gaat groeien straks!![]()
ooh ik vind niet dat Zoë's buik is verdwenen.
Eerst was je zeg maar plat en dan een bolletje aan de onderkant, en nu is het meer een geheel geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |