Lees de handleiding danquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:03 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik speel op het enige juiste platform voor een spel als Skyrim
Ok.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:03 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik speel op het enige juiste platform voor een spel als Skyrim
Ik heb snel ff de handleiding doorgekeken, maar daar staat alleen item activeren.quote:
staminaquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
Er is zeker geen Perk dat je mee kan dragen?!
Kom elke keer goeie shit tegen om te verkopen , maar ja dan heb ik weer te veel bij
Stamina ophogen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
Er is zeker geen Perk dat je mee kan dragen?!
Kom elke keer goeie shit tegen om te verkopen , maar ja dan heb ik weer te veel bij
Dat kies ik al bijna elke keer als ik level up gaquote:
Dat klopt, na zeker een half jaar lezen mensen nog steeds niet dat het topicnummer al is opgehoogd. Dus dat passen we even aanquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:08 schreef BB-King het volgende:
Ligt het aan mij of is topic #23 overgeslagen?
Sorry. Ben wat te opgewonden door Skyrim om goed te kunnen lezen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat klopt, na zeker een half jaar lezen mensen nog steeds niet dat het topicnummer al is opgehoogd. Dus dat passen we even aan
Kijk, dat is het betere werk...quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat klopt, na zeker een half jaar lezen mensen nog steeds niet dat het topicnummer al is opgehoogd. Dus dat passen we even aan
Gooi dan gewoon je troep weg.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nou mag 320 aan weight hebben, heb nu 390 aan zooi bij, dit gaat een lange rit worden
Say what? Kan je hem volgooien met loot of wat?quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:53 schreef ardi het volgende:
Maar wel een pakezel erbij, altijd handig.
Het is geen troepquote:
Vooral items die Weigt / Value < 0.5quote:
Jazeker, ik heb nu ongeveer dubbele draagcapaciteit met hem erbij. Wel handig als stamina niet belangrijk is voor je build.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Say what? Kan je hem volgooien met loot of wat?
Ik heb de mijne ergens in de middle of fucking nowhere neergezet met stay here of iets dergelijks. Ik was hem beu.
Toch maar even op zoek gaan dan indien je loot bij je companion kon mikken; dat wist ik helemaal niet
Je kan veel beter ingredients verzamelen voor potions. Wegen niks en je kan met een beetje ingredients al meer dan 100 gold krijgen. Alleen het magische houden om te verkopen. Zo'n normal armor is waardeloos om bij je te dragen in het begin.quote:
Alles wat niet vijf keer zijn gewicht waard is laat ik liggen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:17 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Vooral items die Weigt / Value < 0.5
Heb zelf in Oblivion ook veel te vaak 1 of ander harnas meegenomen van 38 weight en value van 60
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nou mag 320 aan weight hebben, heb nu 390 aan zooi bij, dit gaat een lange rit worden
Idd, zoiets lijkt me goed. Vooral wijnen en boeken worden nogal eens onderschatquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:18 schreef ardi het volgende:
[..]
Alles wat niet vijf keer zijn gewicht waard is laat ik liggen.
En Fur boots, 1 weight, 10 goud. Kassa, soort van.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:21 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Idd, zoiets lijkt me goed. Vooral wijnen en boeken worden nogal eens onderschat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |