abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104234536

Wat is iBood?
iBood is een website waar dagelijk 1 aanbieding te kopen is. Wat er te koop is varieert van Zaklamp to Mediaplayer!

Waar vind ik iBood?
Je kunt de website voor Nederland hier vinden: http://www.ibood.com/nl/nl/
iBood is beschikbaar in meerdere landen, en soms heeft elk land een andere aanbieding!
Let op! Je moet een adres hebben van het land waar je de aanbieding van ziet als je hem wilt bestellen!

Hoe kan ik iets kopen op iBood?
Registreer je op de website van iBood en klik op !

iBood Hunt!
De iBood hunt is een meestal 2 keer per jaar voorkomend event. Tijdens de hunt (die gewoon om 12 uur 's nachts begint) zijn alle aanbiedingen die niet uitverkocht zijn
nogmaals te bestellen op iBood. Deze aanbieding is net zo lang te koop totdat het alsnog uitverkocht is, of als het erg lang duurt gaan ze naar de volgende en komt
dezelfde aanbieding nog een keer voorbij aan het einde van de hunt.

Hier kun je alle aanbiedingen zien van de laatste hunt (11 augustus j.l.): http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-11-augustus-2011/

De iBood BOX

De iBood BOX is DE aanbieding tijdens de hunt!
Niemand weet:
- Wanneer die komt
- Wat die gaat kosten
- Wat er in zit
- Hoeveel er beschikbaar zijn

Q: Waarom zou je een iBood BOX kopen als je niet weet wat er in zit?
A: Er zijn genoeg filmpjes te zien op youtube over het openen van de BOX, hieruit blijkt dat er altijd een grotere waarde aan spullen in zit, dan wat je er voor betaald!
Er kan dus van alles inzitten, van blu ray speler tot dolby surround, van iPad tot Laptop!

Natuurlijk is er ook een iBood chat, hier vind je veel mensen die dagelijks op iBood komen, en vooral tijdens de hunt kun je hier van alles bespreken, maar let wel op want OP = OP!
DE IBOOD CHAT: KLIK HIER
Naam registreren met wachtwoord is mogelijk.

Natuurlijk is iBood niet de enige aanbieder met elke dag een aanbieding!
Hieronder een overzicht van andere dagaanbiedingen websites:
1dagskoopjes
Dagaanbieding.net
Dailyoffers.nl
Jouw Aanbieding - Met aftellen van aanbiedingen en aanbiedingsnieuws bij reguliere webshops.
Dagaanbieding overzicht voor grote schermen

Overzicht van alle lokale dagaanbiedingen websites:
DealCruiser - met kaartoverzicht

Ibood-achtige websites op een rij:
1Dayfly - Soms nog betere aanbiedingen in de membershop
Dagknaller
Doebie.nl
Gameoffer (games)
PriceX
Shirt van de dag (elke dag een ander shirt)
EasyPrize.nl (geeft elke week gratis prijzen weg)
onedayonly
Onedayprice

Lokale dagaanbiedingen websites:
Groupon
GroupDeal
SweetDeal
GoldenDeals

Buitenlandse sites (voornamelijk DVD, Blu-Ray, boeken, gadgets en kleding)
Zavvi MegaMonday (UK) - Iedere maandag (zondagavond) aanbiedingen, welke 1 dag gelden.
Play.com (UK) - Op maandag nieuwe weekaanbiedingen, waarvan de populairste soms na een dag al verdwijnen.

Vergelijk prijzen
Budgetgaming.nl
Kelkoo
Kieskeurig
Tweakers Pricewatch

Deze vernieuwde OP is hier te vinden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_104234771
En wat is de iBood van vandaag? Oh wacht ik kijk wel even. Ik hoor de laatste tijd veeel klachten over ibood :(
pi_104234849
Dat 'box' idee is wel tof, alleen moet je daarvoor dus elke dag om 12 uur op Ibood kijken? :')
pi_104235128
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 november 2011 08:52 schreef Prof_Hoax het volgende:
En wat is de iBood van vandaag? Oh wacht ik kijk wel even. Ik hoor de laatste tijd veeel klachten over ibood :(
Worden ook steeds slechter, prijzen niet optimaal en producten oud...

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 08:57 schreef -tape- het volgende:
Dat 'box' idee is wel tof, alleen moet je daarvoor dus elke dag om 12 uur op Ibood kijken? :')
Lezen:
Niemand weet:
- Wanneer die komt
pi_104243929
Jeeeej een kortingsbon van 5 euro *O* *O* *O*
Geldig tot 30 november -O- -O- -O-
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_104244066
:') Ik ook
pi_104244551
quote:
Ondanks de overwinning is iBOOD.com zelf de eerste die aangeeft dat er nog voldoende te verbeteren is.
Gelukkig realiseren ze het zichzelf. :P

Hoewel bij de hunt (DE/AT) m'n microsecondensnelheid net niet goed genoeg was voor een verrassingsbox werd ik toch nog positief verrast gisteren. Kreeg m'n eerder al bestelde scheerapparaat, de HS8440, binnen (EUR 59,95). Nergens stond echter bij dat het om de luxe giftsetversie ging met Nivea Q10 oogwallen roll-on en revitaliser gel (niet dat ik dat anders zou kopen, maar toch). En dat daarbovenop je ook nog twee refill cans (is zo'n Nivea-dispenserdingapparaat) krijgt bij registreren op Philips.nl . Had bij het bestellen eerst ff op de social media gekeken voor een kortingscoupon (want thats how they do it, these days, bedacht ik me al) en zowaar vond ik nog een coupon waarmee ik niet eens verzendkosten hoefde te betalen. Al met al leuk om te ontvangen gisteren, die oogwallen roll-on kon ik goed gebruiken na die hunt. _O-
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 09:13 schreef Hydrogeny het volgende:

[..]

Worden ook steeds slechter, prijzen niet optimaal en producten oud...

[..]

Lezen:
Niemand weet:
- Wanneer die komt

Dus moet je eigenlijk elke dag om 00:00 uur iBood checken en als de hunt er dan blijkt te zijn erbij blijven tot de box langskomt... en dat zegt 'ie toch ook? :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_104286101
Waar haalt iedereen die beste website van het jaar kortingscodes vandaan? Ik heb niets gehad??
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_104286664
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 15:05 schreef Kenju het volgende:
Waar haalt iedereen die beste website van het jaar kortingscodes vandaan? Ik heb niets gehad??
mail
pi_104287174
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 15:27 schreef delano.888 het volgende:

[..]

mail
Ik heb niets gehad....
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_104287321
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 15:47 schreef Kenju het volgende:

[..]

Ik heb niets gehad....
Dan heeft niet iedereen het gekregen, misschien alleen de mensen die veel geld hebben uitgegeven of juist kort geleden (want ik val onder beide) of zo iets.
pi_104287398
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 15:52 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Dan heeft niet iedereen het gekregen, misschien alleen de mensen die veel geld hebben uitgegeven of juist kort geleden (want ik val onder beide) of zo iets.
Ik heb de afgelopen drie maanden in totaal iets meer dan 400 Euro uitgegeven, is dat te weinig? Ben ook al ibood-er van het eerste uur.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_104287429
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 15:55 schreef Kenju het volgende:

[..]

Ik heb de afgelopen drie maanden in totaal iets meer dan 400 Euro uitgegeven, is dat te weinig? Ben ook al ibood-er van het eerste uur.
Nee, meer dan mij, dan is t willekeurig? Of t zit in je spam folder.
pi_104287490
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 15:56 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Nee, meer dan mij, dan is t willekeurig? Of t zit in je spam folder.
Heb ik net gekeken. Zit alleen iets in van een Nigeriaan die mijn hulp nodig heeft en iets in het Spaans. Beetje jammer dat het zo fout gaat (ervan uitgaande dat het fout gegaan is. Zo niet, dan is het wel erg teleurstellend).
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_104287962
Hmm, ik heb die codes ook niet gehad. Ben eveneens iemand die daar al vanaf het begin besteld, en heb ook tegen de 400 Euro uitgegeven sinds augustus (iets minder, de Mede8er, een telefoon en wat kleine dingen). Niets in mijn mailbox, mijn spamfolder gebruik ik niet eens. Inderdaad teleurstellend. Even wat bekenden vragen of zij die wel hebben gekregen. Ik wil die transmitter namelijk best hebben.
  zaterdag 12 november 2011 @ 16:33:09 #16
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_104288250
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 15:47 schreef Kenju het volgende:

[..]

Ik heb niets gehad....
Ik ook niet :N wel op mijn Belgische iBOOD account een tijdje terug waar ik niks mee deed _O-
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_104289655
Ik wel, ooit eens iets voor ¤15 gekocht (+ ¤5 verzendkosten). Korting is bij mij ook maar ¤5, niet echt wereldschokkend dus...
pi_104289692
Dit is mijn eerste kortingscode ooit, terwijl ik altijd iedereen over codes hoor praten.
pi_104289723
Mensen die gestemd hebben denk ik alleen?
pi_104290492
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:28 schreef xminator het volgende:
Heb ik ook gedaan.....Op ibood ook gewoon. Sowieso zou het idioot zijn om mensen die gewoon geld uitgeven niet te belonen, maar mensen die effe stemmen wel.

Maar goed, boeiend verder. Het is gewoon jammer dat een stukje klantwaardering niet op zijn plaats komt, maar verder niet wereldschokkend.

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:26 schreef Iemand91 het volgende:
Ik wel, ooit eens iets voor ¤15 gekocht (+ ¤5 verzendkosten). Korting is bij mij ook maar ¤5, niet echt wereldschokkend dus...
Op iets waar je normaal gesproken iets over de 20 euro voor betaald, is het natuurlijk wel een verschil van 25% ongeveer.
pi_104290773
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:28 schreef xminator het volgende:
Nee, want dat kunnen ze niet zien. Er was alleen een actie meen ik dat je kon mailen met je bevestiging van deelname mail en je dan iets zou kunnen winnen. Maar ook dan staat er niet bij wat je hebt gestemd natuurlijk. Dus dat zal het niet zijn geweest. :)

Misschien heb je je nieuwsbrieven en acties [ ] uitgevinkt staan? Of wacht, dat heb ik geloof ik en kreeg 'em nog altijd. Mja, je kunt ze altijd zelf even mailen, misschien weten ze niet eens dat het niet goed is gegaan en kunnen ze dat wellicht controleren voor je.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_104290971
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:26 schreef Iemand91 het volgende:
Stuur denk ik wel effe een mailtje. Maar ze zijn er maandag pas weer (de klantenservice) dus deze moet ik aan mij voorbij laten gaan... Of die 5 euro extra accepteren. Ik weet niet of ik dat doe... Heb 'em eigenlijk niet echt nodig... Maar als iemand een van die codes aan mij wil afstaan, zeg ik wel 'ja' overigens... ;) Wil zelfs beloven dat ik 5 euro overmaak, indien ik die kortingscodes maandag niet voor elkaar geluld krijg. Verdien je dus 5 euro mee indien je niets interessants tegenkomt tot 11 november.

Wel zo netjes wanneer je effe laat zien dat je ook daadwerkelijk iets gekocht hebt voor 30 november....
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  zondag 13 november 2011 @ 13:13:29 #23
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_104313968
Onder het motto:
quote:
Natuurlijk is iBood niet de enige aanbieder met elke dag een aanbieding!
Hieronder een overzicht van andere dagaanbiedingen websites:

Normaal: EUR 98,06
Nu: EUR 49,95
Korting: EUR 48,11 (49%)

Best aardige deal. Kun je ook naar NL laten verzenden gewoon.
pi_104315701
Iemand die boxjes van vandaag besteld?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  zondag 13 november 2011 @ 14:22:33 #25
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_104316065
Eerder 'box'. Ik denk dat 'ie limiteert doordat je 'em echt op een strategisch plek móet zetten en daardoor niet geschikt is voor iedereen. Maar slecht schijnt 'ie allerminst te zijn. :) Je hebt ook goedkopere meuk die beweert hetzelfde te kunnen.
pi_104317711
Ik heb 'm besteld, zal hier thuis wel even gaan kijken of het werkt. Zo niet, dan gaat 'ie mooi door naar Marktplaats. :)
  maandag 14 november 2011 @ 00:29:22 #27
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_104339978
http://actiespullen.nl/ heeft vandaag 24 producten in de magazijnopruiming (items 7 ~ 50 euro).
Gratis verzending binnen Nederland.

Thought you might like to know. ;)
pi_104359994
Ik heb even een mailtje gestuurd naar iBood omtrent die kortingscodes. Blijkt dat je daarvoor op de mailinglists zou moeten staan. Wettelijk is het voor hun niet eens toegestaan om die toe te sturen. Kennelijk geldt iets anders voor de Hunt-acties en de smeekbodes om te stemmen voor de website van het jaar verkiezing. Daar kreeg ik immers wel een mail over laatst en de afgelopen keren.

[ Bericht 12% gewijzigd door Xaobotnik op 14-11-2011 18:45:12 ]
pi_104385022
Messenset van 200 voor 30 euro.. Heb hem zelf niet nodig, maar mooie aanbieding :)

http://clicktobuy.nl/muller-cuisine-barcelone-8-delige-messenset

Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_104385282
Als ik op dat merk zoek kom ik alleen maar aanbiedingensites tegen en niks over het merk zelf.
  dinsdag 15 november 2011 @ 09:32:32 #31
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_104385894
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 09:01 schreef Skiet het volgende:
Als ik op dat merk zoek kom ik alleen maar aanbiedingensites tegen en niks over het merk zelf.
Dat is hetzelfde als met de messen van 2 Lions Sabaiter, die ze af en toe aanbieden. Zo'n Chinees knock-off mes met een naam die lijkt op een gerespecteerde fabrikant (Sabatier).
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_104391790
Zo die gasten hebben kut pannen zeg.
  vrijdag 18 november 2011 @ 12:17:59 #33
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_104508477
Dagaanbieding Mediamarkt.
Ik heb eens een hele rij speakers getest bij de Saturn.
JBL en Harman Kardon klonken wel super, maar zijn echt prijzig.
In de prijsrange daaronder vond ik deze echt uitblinken.

(Clickable img)

Deze notebook is ook vrij top voor ¤299,-. Ook eens zo'n Compaq als Wehkamp-dagdeal als tip doorgegeven aan m'n zusje. Is er erg tevreden over.

[ Bericht 30% gewijzigd door shiz op 18-11-2011 12:27:38 (notebook erbij gezet) ]
pi_104540450
Ook besteld.

Koop wel veel boxjes de laatste dagen. :')
  † In Memoriam † zaterdag 19 november 2011 @ 10:15:33 #35
21636 Feestkabouter
pi_104544139
je kunt nooit voldoende decibellen in huis hebben..........
pi_104561590
Leuke 1dayfly vandaag.
pi_104635292
Wat vinden jullie van de koptelefoon van vandaag? ik twijfel..
pi_104636268
gvd mijn mediastation wat ik 10 maanden geleden op ibood gekocht heb nu al kapot :( Mag ik ook zelf opdraaien voor de verzendkosten van de eventuele garantie..
pi_104636772
quote:
17s.gif Op maandag 21 november 2011 17:15 schreef Audreyoot het volgende:
gvd mijn mediastation wat ik 10 maanden geleden op ibood gekocht heb nu al kapot :( Mag ik ook zelf opdraaien voor de verzendkosten van de eventuele garantie..
Ik neem aan dat je de garantie via de fabrikant, en NIET VIA IBOOD regelt he?
pi_104639291
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 17:26 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je de garantie via de fabrikant, en NIET VIA IBOOD regelt he?
Heb ik geprobeerd maar fabrikant stuurt me terug naar iBood, via hun lopen de eerste 2 jaar garantie -.-
pi_104640896
quote:
17s.gif Op maandag 21 november 2011 18:19 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Heb ik geprobeerd maar fabrikant stuurt me terug naar iBood, via hun lopen de eerste 2 jaar garantie -.-
Ach wat een onzin. De fabrikant moet je ook gewoon garantie geven, het enige wat ibood doet is doorsturen naar de fabrikant waardoor alles langer duurt.
  maandag 21 november 2011 @ 19:04:30 #42
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_104641675
quote:
17s.gif Op maandag 21 november 2011 17:15 schreef Audreyoot het volgende:
Hmmm, mijn Kodak camera (zx3/1080p/waterproof/refurbished) toen heb ik teruggestuurd naar hen (iBood), omdat Kodak zei dat binnen 30 dagen je bij de verkopende partij moest wezen. Die (again, iBood (.AT/Berlin retouradres)) hebben verder netjes de verzendkosten vergoed en had na een tijdje eentje in huis die wel acceptabel werkte. :)
pi_104652103
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 18:50 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ach wat een onzin. De fabrikant moet je ook gewoon garantie geven, het enige wat ibood doet is doorsturen naar de fabrikant waardoor alles langer duurt.
Nopes fabrikant geeft 10 jaar garantie maar de eerste 2 jaar word je doorverwezen naar de plek waar je aangekocht hebt. Via ibood moet je idd zon garantieformulier invullen..
Maar de fabrikant wil me iig echt niet verder helpen :(
pi_104678954
quote:
Beste iBOOD’er,

Zondag 13 november 2011 heeft u via iBOOD.com één of meerdere Wowee SFX Technologies One Classic gel speakers gekocht.

Op de website hebben wij dit product aangeboden onder het label ‘Wowee’. Wij zijn er erachter gekomen dat het label niet Wowee is maar de naam van de producent zelf, namelijk: SFX Technologies Travel Easy Elite. Het product en de specificaties blijven daarom exact hetzelfde echter staat er een andere naam op het product. De producent, SFX Technologies, heeft dit product onder meerdere labels op de markt gebracht. Onze excuses voor de verwarring.

Indien u om bovenstaande reden wilt afzien van de aankoop dan kunt u via ‘Mijn iBOOD’ uw aankoop kosteloos voor verzending annuleren. Indien u na aflevering wilt afzien van de aankoop dan kunt u, binnen 7 werkdagen na levering, dit eveneens via ‘Mijn iBOOD’ aanvragen. De creditering van uw bestelling zal binnen 5 tot 10 werkdagen worden afgehandeld middels de betaalmethode die u gebruikt heeft tijdens het plaatsen van uw bestelling.

Wanneer wij geen annulering van u ontvangen gaan wij ervan uit dat u akkoord gaat met het uitleveren van uw bestelde product onder het label SFX Technologies Travel Easy Elite.
U hoeft dan verder geen actie te ondernemen en u zult binnenkort een verzendbevestiging per e-mail ontvangen.

Als compensatie voor het ongemak bieden wij een gratis Travelcase aan. Deze zal met de verpakking worden meegestuurd.

Wij gaan ervan uit u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Mocht u desondanks nog vragen hebben dan kunt u terecht op ons productforum of u kunt via het contactformulier contact opnemen met onze customer service.

Nogmaals onze excuses voor de ontstane verwarring.
Vreemd dat de naam van het product ineens anders is. Als ik google op de door iBood aangegeven naam, dan heb ik 0 resultaten. Wat moet ik hier nou van denken?

Ik denk dat ik maar gewoon afwacht tot het ding er is, mocht het niks zijn dan stuur ik 'm terug.
pi_104685256
-

[ Bericht 99% gewijzigd door Skv op 22-11-2011 18:56:39 ]
pi_104691308
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 16:18 schreef Skv het volgende:

[..]

Vreemd dat de naam van het product ineens anders is. Als ik google op de door iBood aangegeven naam, dan heb ik 0 resultaten. Wat moet ik hier nou van denken?

Ik denk dat ik maar gewoon afwacht tot het ding er is, mocht het niks zijn dan stuur ik 'm terug.
Gewoon een soort van nalevering om het maximale uit het product te persen. Wellicht dat op de originele naam bepaalde rechten staan, evt. gerelateerd aan gebruikte onderdelen (waarmee het dus niet precies hetzelfde product zou zijn, maar goed).

Die compensatie van een travelcase slaat natuurlijk nergens op. Die zat er gewoon al bij. Heb het ook wel eens gehad bij en mediaspeler. Dat we ter compensatie voor een langere wachttijd een tas erbij kregen. Maar die had iedereen gewoon gekregen.

Ik moet zeggen dat de klantenservice bij iBood wel erg amateuristisch is de afgelopen maanden. Vandaar die klachten kennelijk. Ik heb zelf ook wel eens met wat zaken te maken gehad, maar dat is erg lang geleden, en werd toen prima opgelost, iedere keer. Maar wanneer ik naar de taal in dat mailtje kijk, en die onzin over de compensatie, kan ik me ook wel voorstellen dat deze mensen een beleid voeren die leidt tot klachten.
pi_104694917
Ik mag hopen dat de kwaliteit toch minimaal hetzelfde is als bij een 'echte' muziekset. Dat er een tasje bij zit stond niet bij de originele advertentie (net even nagekeken). Wellicht hebben ze gewoon een andere batch binnengekregen ergens, waar de tasjes toch al bijzaten. En dat brengen ze nu als 'compensatie'.

Anyway, ik test het ding thuis wel een paar dagen als het ooit nog binnenkomt. Bevalt het niet, dan gaan ze gewoon weer terug en krijg ik mijn centen weer. :)
pi_104736053
Iemand nog een (1.3) HDMI-kabel?
2 euro incl. verz. : http://www.koopjessite.nl/
pi_104736773
Van Dailyoffers.nl geplukt:

quote:
Trollface is een zwart-wit tekening van een gezicht met een grote ondeugende grijns. Trollface is als eerste opgedoken op deviantART en daarna verspreid naar 4chan. Op het moment verschijnt trollface op elk forum wereldwijd!
:')
pi_104737163
Die lui hebben echt 'nerves'. Beetje ¤24,95 durven te vragen voor een t-shirt + simpel zwart-wit printje. :{

Ik heb laatst de random shirt-actie van http://shirt.woot.com gedaan. $6,66 stuk. Was ik 24,95 kwijt, maar dan niet in euro's, maar in dollars, incl. shipping en dus drie (max) shirts.
pi_104748163
hehe, aparte aanbieding hier.

Een knockoff Eames Lounge Chair voor ¤545/590 (i.pv. ¤1099):
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 24 november 2011 @ 11:00:01 #52
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_104753386
ik zie een robot in die stoel
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  vrijdag 25 november 2011 @ 00:51:09 #53
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_104790102

http://www1.conrad.nl/scr(...)gclid=&scrwidth=1920
Eneloop extremes. Heb er al 8 (Amazon, tijdje geleden: ¤28,60), maar zijn echt goed. :Y Koop iets van 5 euro erbij, betaal met iDEAL en je spaart je 6,95 verzendkosten. ;)

- En om bij accu's te blijven: bij http://www.dagknaller.nl/ een mobiele lader, zoals laatst ook die Duracell incl. verz. voor ¤27,50. 1800mAh, dat betekent evenveel capaciteit als de 5Hrs lader van Duracell (die hebben ook een 3Hrs lader van 1200mAh). -

[ Bericht 8% gewijzigd door shiz op 25-11-2011 01:16:09 ]
pi_104792874
Vandaag bij Ibood massage stenen!
pi_104848096
Ik heb mijn gelspeaker binnen. Zoals al eerder in dit topic werd opgemerkt was de 'gratis case voor de problemen' een integraal onderdeel van de verpakking. :')

De bas werkt overigens best goed. Hoge tonen vind ik echter schel. Tevens is het maar één speaker, dus het hele stereo-effect is ook weg. Weet nog niet helemaal wat ik er van moet vinden.
pi_104848152
Het is overigens wel een mooi compact dingetje voor bij mijn netbook. Ten opzichte van die speakers is het wel een verbetering. :)
  maandag 28 november 2011 @ 13:23:58 #57
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_104919433
"Pssst.. de iBOOD hunt komt er weer aan! Meer dan 250 deals op 1 dag!"
:o!
We zullen zien, zei de blinde.
pi_104919464
quote:
7s.gif Op maandag 28 november 2011 13:23 schreef Doodloper het volgende:
Zie het inderdaad :o
  maandag 28 november 2011 @ 13:30:32 #59
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_104919663
Je weet nu al dat het een teleurstelling wordt en toch gaat iedereen ff kijken.
pi_104919665
quote:
:o

Ik weet alleen niet of ik er deze week weer bij ben... :{
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_104919682
Hunt *O*
Heel de nacht opblijven *O*
  maandag 28 november 2011 @ 13:32:48 #62
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_104919734
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 13:31 schreef Plastic_zak het volgende:
Hunt *O*
24 uur lang? :P
pi_104919758
quote:
7s.gif Op maandag 28 november 2011 13:32 schreef Doodloper het volgende:

[..]

24 uur lang? :P
iets korter, 20 uur ofzo, vorige keer duurde het ook tot 20:00
pi_104919860
Vorige keer 31 41 topics vol
pi_104919972
quote:
10s.gif Op maandag 28 november 2011 13:36 schreef tralalala het volgende:
Vorige keer 31 41 topics vol
_O_

delano had 2000 posts die dag toch?

pi_104920058
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 13:31 schreef Plastic_zak het volgende:
Hunt *O*
Mail gelezen of niet. Kreeg mail binnen, las het en wilde post maken; was jij alweer eerst! :P
Oh en wat denken jullie?:

Poll: Wanneer is de Hunt?
Dinsdag
Woensdag
Donderdag
Vrijdag
Zaterdag
Zondag

Ook een poll maken? Klik hier

Gezien eerdere ervaringen ga ik voor woensdag.
pi_104920099
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 13:42 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Mail gelezen of niet. Kreeg mail binnen, las het en wilde post maken; was jij alweer eerst! :P
Oh en wat denken jullie?:

Poll: Wanneer is de Hunt?
Dinsdag
Woensdag
Donderdag
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier

Gezien eerdere ervaringen ga ik voor woensdag.
ik hoop zaterdag :') maar ik denk doordeweeks
pi_104920212
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 13:39 schreef Plastic_zak het volgende:

[..]

_O_

delano had 2000 posts die dag toch?

Nog niet eens de helft. :P

quote:
Top 100 van donderdag 11 augustus 2011

Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 965 delano.888
02. 856 bambino
03. 658 Maraca
04. 569 tralalala
05. 558 Phaelanx_NL
06. 509 Ajacied422
07. 394 computerprobleem
08. 385 Plastic_zak
09. 378 Rem-koe
10. 343 Repeating
pi_104920241
07. 394 computerprobleem

:') wat een idioot was dat
  maandag 28 november 2011 @ 14:03:53 #70
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_104920764
Komt woensdag en donderdag wel extreem k*t voor me uit. Misschien is dat maar goed ook....
  maandag 28 november 2011 @ 14:17:18 #71
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_104921200
quote:
Nee :'(
pi_104921251
Maar ik ga geen pepers pijpen deze keer :')
pi_104921290
Ik ga dan de hele nacht zitten checken voor toffe aanbiedingen, heb ik wat te doen. ^O^
pi_104921785
Dat wordt hem donderdag (dus woensdag op donderdachtnacht) of vrijdag.
Woensdag zijn de uitgedeelde waardebonnen van 5 euro nog geldig. Ik denk niet dat Ibood de mogelijkheid gaat geven om deze te gebruiken bij de Hunt.
Eerst denken, dan typen
pi_104923516
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 13:47 schreef Plastic_zak het volgende:
07. 394 computerprobleem

:') wat een idioot was dat
Niet haten op CP.

Maar de iBood hunt van vorige keer heeft heel iBood voor mij verpest :r.
pi_104923661
quote:
8s.gif Op maandag 28 november 2011 15:22 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Niet haten op CP.

Maar de iBood hunt van vorige keer heeft heel iBood voor mij verpest :r.
Hoezo? die 'drastisch, wel nice'-reacties?

:r
pi_104923813
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 14:17 schreef Maraca het volgende:

[..]

Nee :'(
*O*

Geurtjes koud water
Mediaplayers
Prullenbakken
Lastpak
Routers
Printers

*O*
pi_104923878
quote:
9s.gif Op maandag 28 november 2011 15:30 schreef tralalala het volgende:

[..]

*O*

Geurtjes koud water
Mediaplayers
Prullenbakken
Lastpak
Routers
Printers

*O*
Playstation 3 O-)
pi_104923908
Hopelijk kan ik deze keer wel een box hosselen :')
pi_104923976
Wat voor ene box.
pi_104923984
De hunt zat er aan te komen idd, duitsland was een maand terug aan de beurt.
  maandag 28 november 2011 @ 15:34:40 #82
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_104923995
Waarom nu doordeweeks?
  Eindredactie Games maandag 28 november 2011 @ 15:36:59 #83
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_104924094
quote:
9s.gif Op maandag 28 november 2011 15:34 schreef Maraca het volgende:
Waarom nu doordeweeks?
zodat paria steuntrekkers de hunt kunnen leeg kopen uiteraard
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_104924096
De hunt is gewoon veel speciale aanbiedingen ofzo?
pi_104924119
quote:
9s.gif Op maandag 28 november 2011 15:30 schreef tralalala het volgende:

[..]

*O*

Geurtjes koud water
Mediaplayers
Prullenbakken
Lastpak
Routers
Printers

*O*
iPads *O*
Tap tap tap
  maandag 28 november 2011 @ 15:38:45 #86
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_104924158
quote:
4s.gif Op maandag 28 november 2011 15:36 schreef donald_dick het volgende:

[..]

zodat paria steuntrekkers de hunt kunnen leeg kopen uiteraard
Maar degene die het geld verdienen om uit te geven moeten werken de volgende dag :'(
pi_104924334
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 15:37 schreef CherryLips het volgende:

[..]

iPads *O*
Ik hoop het!!
  Eindredactie Games maandag 28 november 2011 @ 15:43:05 #88
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_104924335
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 15:38 schreef Maraca het volgende:

[..]

Maar degene die het geld verdienen om uit te geven moeten werken de volgende dag :'(
natuurlijk, die kopen maar dure producten. dat levert tenslotte meer BTW op.
  maandag 28 november 2011 @ 15:43:48 #89
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_104924365
quote:
4s.gif Op maandag 28 november 2011 15:43 schreef donald_dick het volgende:

[..]

natuurlijk, die kopen maar dure producten. dat levert tenslotte meer BTW op.
BTW is geen kostenpost c.q. winst :N
  Eindredactie Games maandag 28 november 2011 @ 15:47:03 #90
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_104924496
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 15:43 schreef Maraca het volgende:

[..]

BTW is geen kostenpost c.q. winst :N
voor de ontvanger, de staat, wel. en die kan dat weer uitgeven aan uitkeringen. Het cirkeltje is weer rond.
  maandag 28 november 2011 @ 15:52:37 #91
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_104924723
quote:
4s.gif Op maandag 28 november 2011 15:47 schreef donald_dick het volgende:

[..]

voor de ontvanger, de staat, wel. en die kan dat weer uitgeven aan uitkeringen. Het cirkeltje is weer rond.
Ja ok. :P
pi_104925392
De hoge heren uit Den Haag bepalen de datum van de Hunt? :(
pi_104925602
Wat gaan jullie drinken tijdens de hunt? Ik twijfel tussen koffie en bier. Als ik teveel bier heb gedronken ga ik misschien allemaal rotzooi kopen :')
  maandag 28 november 2011 @ 16:17:26 #94
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_104925769
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 16:13 schreef Plastic_zak het volgende:
Wat gaan jullie drinken tijdens de hunt? Ik twijfel tussen koffie en bier. Als ik teveel bier heb gedronken ga ik misschien allemaal rotzooi kopen :')
Doen!
pi_104925899
Apple spul kun je wel vergeten. Dat spul heb ik nog nooit bij een aanbieding site gezien met een échte korting (dus meer dan Apple's eigen Black Friday korting van ¤100 op een iMac :') ).

We kunnen beter kijken wat de afgelopen weken bij ibood langs is geweest; dat is geloof ik wel zo ongeveer wat bij de ibood hunt langs zal komen. :')
pi_104938407
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 16:20 schreef Iemand91 het volgende:
Apple spul kun je wel vergeten. Dat spul heb ik nog nooit bij een aanbieding site gezien met een échte korting (dus meer dan Apple's eigen Black Friday korting van ¤100 op een iMac :') ).

We kunnen beter kijken wat de afgelopen weken bij ibood langs is geweest; dat is geloof ik wel zo ongeveer wat bij de ibood hunt langs zal komen. :')
Dat mag ik niet hopen, dat was echt rommel :'(
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  maandag 28 november 2011 @ 20:32:06 #97
3185 Adelante
To let it go now
pi_104938455
TT even spannend gemaakt :P
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_104938524
nee toch..
pi_104938557
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 20:33 schreef delano.888 het volgende:
nee toch..
jij _O_ gaan we weer heel de nacht opblijven?
pi_104938643
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 20:33 schreef Plastic_zak het volgende:

[..]

jij _O_ gaan we weer heel de nacht opblijven?
Ga morgen energieblikjes inslaan. Als het dinsdag of woensdag avond begint kan het, maar zal vast niet.
  maandag 28 november 2011 @ 20:36:09 #101
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_104938736
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 20:34 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ga morgen energieblikjes inslaan. Als het dinsdag of woensdag avond begint kan het, maar zal vast niet.
_O-
  maandag 28 november 2011 @ 20:41:38 #102
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_104939175
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 20:34 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Misschien dat ze trays van 24 blikjes energy verkopen bij iBood. :P
  maandag 28 november 2011 @ 20:44:19 #103
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_104939357
Je kan beter geen energiedrank kopen en die hunttroep gewoon voor de normale prijs halen, dan ben je nog goedkoper uit zowat. :')
  maandag 28 november 2011 @ 20:46:18 #104
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_104939486
Zouden ze die Cinderella kussens verkopen tijdens de hunt?
  maandag 28 november 2011 @ 20:46:35 #105
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_104939500
quote:
7s.gif Op maandag 28 november 2011 20:44 schreef Doodloper het volgende:
Je kan beter geen energiedrank kopen en die hunttroep gewoon voor de normale prijs halen, dan ben je nog goedkoper uit zowat. :')
Dan krijg je die kick toch niet jonguh
pi_104941027
quote:
6s.gif Op maandag 28 november 2011 20:46 schreef Maraca het volgende:
Zouden ze die Cinderella kussens verkopen tijdens de hunt?
Die nepkussens werden bij de Duitse hunt voor 10 euro per duo-pack verkocht :')
  maandag 28 november 2011 @ 21:19:38 #107
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_104942002
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 21:06 schreef tralalala het volgende:

[..]

Die nepkussens werden bij de Duitse hunt voor 10 euro per duo-pack verkocht :')
't is dat ik al Cinderalla kussens heb, anders zou ik ze voor dat geld wel kopen :9
pi_104942119
't zou me eigenlijk ook niet verbazen dat de hunt straks begint, hoewel ik op pagina 3 woensdag zei :@
  maandag 28 november 2011 @ 21:33:38 #109
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_104943003
Oeh effe in de gaten houden :D
pi_104943343
Sowieso niet vanavond.
pi_104943392
Doe maar de nacht van dinsdag op woensdag
pi_104943779
Hoelang van tevoren wordt dat dan aangekondigd?

Of gewoon niet?
pi_104944276
quote:
9s.gif Op maandag 28 november 2011 15:34 schreef Maraca het volgende:
Waarom nu doordeweeks?
Was vorige keer ook al.
  maandag 28 november 2011 @ 21:52:54 #114
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_104944334
quote:
5s.gif Op maandag 28 november 2011 15:34 schreef Gitaarmat het volgende:
Wat voor ene box.
quote:
5s.gif Op maandag 28 november 2011 15:37 schreef Gitaarmat het volgende:
De hunt is gewoon veel speciale aanbiedingen ofzo?
quote:
11s.gif Op maandag 28 november 2011 21:44 schreef Gitaarmat het volgende:
Hoelang van tevoren wordt dat dan aangekondigd?

Of gewoon niet?
Ben je nou aan het trollen? ;(
Zo niet, begin eerst eens met de OpeningsPost lezen... :{
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 28 november 2011 @ 23:18:24 #115
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_104950019
quote:
2s.gif Op maandag 28 november 2011 21:39 schreef iBenny het volgende:
Doe maar de nacht van dinsdag op woensdag
+1.. ben woensdag vrij dus dan mag het :D
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 28 november 2011 @ 23:33:54 #116
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_104950855
Nog een half uur :+
pi_104950933
Ja weer elke vijf minuten nieuwe troep !
  maandag 28 november 2011 @ 23:45:57 #118
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_104951416
o yes over kwartier dus een hunt tot hoelang?
BAM dit is 3KB
pi_104951458
Morgen al? :D
Daar gaat m'n dag.
Tap tap tap
  maandag 28 november 2011 @ 23:47:07 #120
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_104951480
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 23:45 schreef Loll het volgende:
o yes over kwartier dus een hunt tot hoelang?
Een week *O*
pi_104951484
Einde van de week.
pi_104951538
Je maakt een grapje...toch?
  maandag 28 november 2011 @ 23:49:06 #123
304381 Loll
pi_104951575
jeeej dat wordt weer kopen xd
BAM dit is 3KB
  maandag 28 november 2011 @ 23:49:58 #124
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_104951608
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 23:48 schreef Plastic_zak het volgende:
Je maakt een grapje...toch?
Nee. Dit is een speciale week hunt *O*
pi_104951628
Elke week een nieuwe aanbieding
  maandag 28 november 2011 @ 23:53:54 #126
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_104951794
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 23:50 schreef tralalala het volgende:
Elke week een nieuwe aanbieding
Niet zo trollen ;(
pi_104951875
Heb op een huisje geschreven, even woensdag als eerste eindigen en dan donderdag tijdens de Hunt inkopen doen! O-) O-)
pi_104951986
F5!F5!F5!F5!F5!F5!F5!F5!F5!F5!
pi_104952077
Oordopjes :')
  dinsdag 29 november 2011 @ 00:00:32 #130
304381 Loll
pi_104952088
kut head set
BAM dit is 3KB
pi_104958035
ik hoop niet dat de hunt vannacht is :')

ing faalt weer
pi_104959439
gadver, ik wil de hunt in belgie :'(
pi_104989358
Misschien zometeen dan wel. O-)
pi_104991190
HUNT
Wat een kuttopic :')
pi_104991588
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 22:32 schreef tralalala het volgende:
Misschien zometeen dan wel. O-)
Nope
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_104993100
Ik hoop dat ie donderdag is.
★★★
pi_104993165
AAH HUNT MAAK ME GEAAAAAAAAK
pi_104993231
Ik hoop deze week, want ik heb nog 3 rustige nachtdiensten te gaan :)
pi_104993302
:(
pi_104993327
Slipgevaar, die cursus heb ik keer gevolgd. was wel kicken _O_
pi_104993343
*O* Geen hunt.
★★★
pi_104993398
Slipcursus doe ik wel op een lege parkeerplaats in de sneeuw. *O*
pi_104993433
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 00:02 schreef tralalala het volgende:
Slipcursus doe ik wel op een lege parkeerplaats in de sneeuw. *O*
Dit.

m'n handrem is hierdoor wel naar de tering.. :@
★★★
pi_104993458
Lijkt me leuk, maar er staat nergens of het ook op de motor kan. :{
Het sfeerstukje er onder heeft het alleen over de auto. De bulletpoints zeggen er niks over.
pi_104993591
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 00:03 schreef Skv het volgende:
Lijkt me leuk, maar er staat nergens of het ook op de motor kan. :{
Het sfeerstukje er onder heeft het alleen over de auto. De bulletpoints zeggen er niks over.
quote:
Ook te gebruiken voor andere Traffic Control Experiences: zoals off-road rijden, Ferrari rijden, rijden in een Tank of een van de andere
op site staat motor er ook bij. :Y
Even aan de expert vragen?
  woensdag 30 november 2011 @ 00:13:59 #146
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_104993809
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 00:01 schreef ajacied4lf het volgende:
*O* Geen hunt.
QFT
pi_104994035
Oke, het is niet woensdag geworden, zoals ik zo had geopperd. :@

Dan wordt het donderdag! :Y
pi_104994805
Toch m'n twijfels na de vorige hunt :')
pi_104996042
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 00:51 schreef Rem-koe het volgende:
Toch m'n twijfels na de vorige hunt :')
de hunt wordt toch een grote flop net zoals de vorige keren.
pi_104998225
wat staat er trouwens op jullie verlanglijstje ?

de vorige 2 keer was het bij ons de vrijdag en een week erna voor jullie
ik hoop dat jullie hem nu vrijdag krijgen en zij nu eens een week later :7

ik wil de box en wat zooi voor m'n eerste nieuwe woning zoals een bedovertrek of iets dergelijks :9
pi_105000603
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2011 02:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

de hunt wordt toch een grote flop net zoals de vorige keren.
Alleen de box was nogal verrassend. Sommige mensen hadden nog best wat leuke spullen er in zitten. :Y
pi_105001823
Hoe laat was de Box de vorige keer? Volgens mij net toen ik sliep :')
  woensdag 30 november 2011 @ 12:29:31 #153
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105002977
Goede kans dat ze het aankondigen op hun socialmediashizzle. Deden ze bij de .de/.at-hunt. Kwamen daar rond 13.00 en later rond 21.30 voorbij (50,- box en 25,- box) meen ik.
pi_105003176
Misschien probeer ik hem wel te krijgen...Heb alleen geen zin in een mediabox en de kans dat die erin zit is zo'n beetje 90% volgens mij.
pi_105003206
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 12:36 schreef tralalala het volgende:
Misschien probeer ik hem wel te krijgen...Heb alleen geen zin in een mediabox en de kans dat die erin zit is zo'n beetje 90% volgens mij.
Nog altijd boeiender dan een USB aquarium :'(
  woensdag 30 november 2011 @ 12:47:06 #156
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105003460
Of een manicureset en een luchtje van Justin Bieber. :P
pi_105003531
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 12:47 schreef shiznuts het volgende:
Of een manicureset en een luchtje van Justin Bieber. :P
Dat zou ik gebruiken om dat USB aquarium mee te vullen ~O>
Bieber :r
pi_105003577
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 12:37 schreef KroodjeBip het volgende:

[..]

Nog altijd boeiender dan een USB aquarium :'(
Met 7 euro verzendkosten *O*
Tap tap tap
pi_105003647
Hoe ruikt dat luchtje van Bieber eigenlijk, naar luiers ?
  woensdag 30 november 2011 @ 13:00:36 #160
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_105003761
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 11:15 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Alleen de box was nogal verrassend. Sommige mensen hadden nog best wat leuke spullen er in zitten. :Y
Sommigen ja :')

Een horloge, een pan, een switch en een peper en zout molen was niet waar ik op hoopte :')

Ookal zat het stiekem wel dik boven die waarde van 50,-
pi_105005672
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 09:43 schreef Syphixx het volgende:
PS3 :Y :9
pi_105005932
Laserprinter kwam vorige keer ook regelmatig voorbij toch?
Die wil ik!
pi_105006099
Mooie full hd LED monitor zal vast wel langs komen :)
pi_105008261
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 14:10 schreef Downstar het volgende:
Mooie full hd LED monitor zal vast wel langs komen :)
vorige keer een van Philips, 24" Full HD Led monitor. Nog steeds spijt dat ik die niet had gekocht. Was toen ¤130 volgens mij.
pi_105008638
Vanavond gaat het worden. :Y
  woensdag 30 november 2011 @ 19:02:29 #166
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105016807
Dat sowieso niet, want vanavond is nu...
pi_105018072
quote:
9s.gif Op woensdag 30 november 2011 19:02 schreef shiznuts het volgende:
Dat sowieso niet, want vanavond is nu...
;(
pi_105018174
Ik zoek nog een mediaboxding met ingebouwde harde schijf :@ en de juiste aansluitingen.
Tap tap tap
pi_105026985
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 15:18 schreef tralalala het volgende:
Vanavond gaat het worden. :Y
Ik hoop het ook :D
pi_105028115
Ben benieuwd :D
pi_105028244
OMG OMG OMG BIJNA!!
pi_105028320
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 09:43 schreef Syphixx het volgende:

de vorige 2 keer was het bij ons de vrijdag en een week erna voor jullie
ik hoop dat jullie hem nu vrijdag krijgen en zij nu eens een week later :7

ik wil de box en wat zooi voor m'n eerste nieuwe woning zoals een bedovertrek of iets dergelijks :9
Album van Justin Bieber
pi_105029201
IK WIL EEN BOX
pi_105029402
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 22:42 schreef Scorpie het volgende:
IK WIL EEN BOX
Ik wil al 3 jaar een box maar ik faal steeds :')
  woensdag 30 november 2011 @ 22:46:37 #175
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_105029509
Wat kost die box normaal gesproken ongeveer? :o
pi_105029557
rond de 40 dacht ik
  woensdag 30 november 2011 @ 22:47:21 #177
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_105029569
Ooh dat is wel de gok waard. :)
pi_105029633
Hoe zat het ookalweer met het bestellen. Als je klikt: 'ik neem er een', dan krijg je je factuur. Als je dit allemaal hebt ingevuld en je klikt 'ga door' dan is hij van jou?
★★★
pi_105029818
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 22:48 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoe zat het ookalweer met het bestellen. Als je klikt: 'ik neem er een', dan krijg je je factuur. Als je dit allemaal hebt ingevuld en je klikt 'ga door' dan is hij van jou?
Nee, als je in het ideal scherm zit pas.
pi_105029892
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 22:50 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Nee, als je in het ideal scherm zit pas.
en ideal betaling moet erdoor zijn volgens mij
pi_105029901
Gaan we weer als er een product is die niemand koopt 5 bestellen en dan annuleren? _O_
  woensdag 30 november 2011 @ 22:55:51 #182
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_105030166
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 22:52 schreef Plastic_zak het volgende:
Gaan we weer als er een product is die niemand koopt 5 bestellen en dan annuleren? _O_
Haha dat is wel slim idd. :')

Ik hoop niet dat ie morgen is, moet hele dag werken namelijk ;(
pi_105030268
Morgen en vrijdag heb ik tijd... om de hele dag als een malle te F5-en, niks te kopen, mensen uit te lachen die wel een Zwitsers zakmes kopen en m'n postcount op Fok op te krikken.
Tap tap tap
pi_105030449
Las ergens een keer over een truukje om meer kans te hebben om wat te kopen tijdens de hunt, volgens mij ging het zo ongeveer:

1. Sowieso van te voren inloggen
2. https://order.ibood.com/nl/nl/order/?id=17309 deze link alvast laden
3. als er een nieuwe aanbieding online is de id aanpassen (laatste deel van de url, nummer van de aanbieding)

Als je als een malle op F5 gaat rammen (wat niet zo moeten hoeven) kan je denk ik beter deze url refreshen: http://ext.ibood.com/offer_nl_nl.xml

Die zal een stuk sneller laden, maar heb je geen plaatje
pi_105030631
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:00 schreef jayb0n het volgende:
Las ergens een keer over een truukje om meer kans te hebben om wat te kopen tijdens de hunt, volgens mij ging het zo ongeveer:

1. Sowieso van te voren inloggen
2. https://order.ibood.com/nl/nl/order/?id=17309 deze link alvast laden
3. als er een nieuwe aanbieding online is de id aanpassen (laatste deel van de url, nummer van de aanbieding)

Als je als een malle op F5 gaat rammen (wat niet zo moeten hoeven) kan je denk ik beter deze url refreshen: http://ext.ibood.com/offer_nl_nl.xml

Die zal een stuk sneller laden, maar heb je geen plaatje
Doe moeilijk ofzo :') als je m niet hebt jammer dan, komop zeg :')
pi_105030693
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 22:57 schreef CherryLips het volgende:
Morgen en vrijdag heb ik tijd... om de hele dag als een malle te F5-en, niks te kopen, mensen uit te lachen die wel een Zwitsers zakmes kopen en m'n postcount op Fok op te krikken.
★★★
pi_105031101
quote:
ibood iBOOD
In Amerika hadden ze het over Black Friday, in NL gaan we het over de Black Thursday hebben #iboodhunt
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_105031191
quote:
14s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:10 schreef Blistering het volgende:

[..]

Kak, ik wou net gaan slapen. }:|
pi_105031250
dus hunt straks _O_

[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2011 23:13:11 ]
pi_105031433
quote:
14s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:10 schreef Blistering het volgende:

[..]

oeh, snel poepe en douche

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Delano.888: maak je borst maar nat; gaat je vorig post record eraan? :P
pi_105031443
waarom vandaag :'(
pi_105031557
Mooi, ben nog wel even bezig met deze opdracht :7
Tap tap tap
pi_105031721
*zet zwaailichtjes klaar*

niet echt hoor :')
pi_105031769
Ik ga naar bed, succes jongens!
pi_105031798
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:20 schreef delano.888 het volgende:
Wat :o ?
pi_105031817
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:20 schreef delano.888 het volgende:
pi_105031851
De vorige keer was ik 3 dagen naar de klote, en het enige wat ik had gekocht was 1 PS3 spel. Mooi niet dat ik dat nog een keer ga doen dus.
pi_105031866
pi_105031911
mijn planning: tot 5:00 hunten, tot 8:00 slapen, tot 12:00 naar school en dan verder hunten _O_
pi_105031912
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:21 schreef delano.888 het volgende:
De vorige keer was ik 3 dagen naar de klote, en het enige wat ik had gekocht was 1 PS3 spel. Mooi niet dat ik dat nog een keer ga doen dus.
:D _O-
  woensdag 30 november 2011 @ 23:23:16 #201
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105031918
True story, bro.
pi_105032019
Wel klote dat ik precies op deze dag mn i-deal cardreader kwijt ben.. :')
★★★
pi_105032037
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:25 schreef ajacied4lf het volgende:
_O-
pi_105032042
Paypal kan ook toch?
pi_105032061
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:25 schreef tralalala het volgende:
Paypal kan ook toch?
oh ja idd
pi_105032073
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:25 schreef tralalala het volgende:
Paypal kan ook toch?
Ja, maar hoe zet ik daar geld op? :@
★★★
pi_105032074
Moet je dat wel hebben dan natuurlijk. :')
  woensdag 30 november 2011 @ 23:26:30 #208
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_105032095
ja pff waarom morgen al :'(
pi_105032100
Leuk muziekje voor vannacht.
pi_105032101
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:26 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Ja, maar hoe zet ik daar geld op? :@
Niet, gewoon koppelen aan je bankrekening. Dan wordt het bedrag door Paypal van je rekening afgetrokken.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 30 november 2011 @ 23:26:47 #211
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_105032112
quote:
Goedzo!

Ik ga morgen onder schooltijd wel kijken of er iets bijzonders te krijgen is.
pi_105032186
quote:
14s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:26 schreef Plastic_zak het volgende:
o god we beginnen al :D
Tap tap tap
  woensdag 30 november 2011 @ 23:28:05 #213
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105032189
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 14:06 schreef tralalala het volgende:
Laserprinter kwam vorige keer ook regelmatig voorbij toch?
Die wil ik!
Is dagdeal op Amazon.de trouwens... http://www.amazon.de/dp/B003LVIHIW/?tag=liveshaktuel-21
pi_105032190
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:25 schreef ajacied4lf het volgende:
Je bent een baas, of je bent het niet..
pi_105032203
quote:
14s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:26 schreef Plastic_zak het volgende:
Haha ja had hem de voeige keer constant opstaan, vond hem wel toepasselijk.
pi_105032215
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:28 schreef delano.888 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D
pi_105032217
quote:

[..]

[ afbeelding ]
_O-

Ik had er 2 :') nu 0.

Stuur ff een op.
★★★
pi_105032218
quote:

[..]

[ afbeelding ]
haha held
pi_105032233
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ben je blind ofzo?
Tap tap tap
pi_105032241
Hoop dat de prullenbak weer voorbij komt, ik kan wel een goeie prullenbak gebruiken ^O^
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_105032259
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:28 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ben je blind ofzo?
Nee, mijn 52 inch tv is ook mijn pc scherm.
pi_105032282
"Als de volgende een geurtje is eet ik 3 spaanse pepers"

Dit soort reacties ga ik dus niet maken deze keer :')_!
  woensdag 30 november 2011 @ 23:29:59 #223
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_105032291
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:28 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

_O-

Ik had er 2 :') nu 0.

Stuur ff een op.
Waar woon je ergens?
pi_105032294
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:26 schreef tralalala het volgende:

[..]

Niet, gewoon koppelen aan je bankrekening. Dan wordt het bedrag door Paypal van je rekening afgetrokken.
Kun je ff uitleggen hoe dat moet, zit nu op mn Paypal.
★★★
pi_105032302
quote:
11s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:29 schreef Doodloper het volgende:

[..]

Waar woon je ergens?
Flevoland ergens. :P
★★★
pi_105032330
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:30 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Kun je ff uitleggen hoe dat moet, zit nu op mn Paypal.
T duurt 3 dagen, dus geef t maar op :')
pi_105032337
Kwestie van registeren en je bankrekening eraan koppelen ?
pi_105032343
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:30 schreef delano.888 het volgende:

[..]

T duurt 3 dagen, dus geef t maar op :')
* Dit
  woensdag 30 november 2011 @ 23:31:01 #229
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_105032352
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:30 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Flevoland ergens. :P
oh ;( te ver om te brengen dus :')
pi_105032360
En dat koppelen doe je door 2 bedragen van zoveel cent te ontvangen. Wat dus niet meer gaat lukken voor de hunt :P
pi_105032363
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:30 schreef tralalala het volgende:

[..]

* Dit
:(

Dan ga ik maar verder me zoeken.
★★★
pi_105032379
quote:
7s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:31 schreef Doodloper het volgende:

[..]

oh ;( te ver om te brengen dus :')
Helaas :P

Ik ga maar verder zoeken.
★★★
pi_105032389
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:31 schreef delano.888 het volgende:
En dat koppelen doe je door 2 bedragen van zoveel cent te ontvangen. Wat dus niet meer gaat lukken voor de hunt :P
Oh ja idd
pi_105032392
FUUUUUUU ik kom helemaal in de hunt stemming wat doen jullie me aan :(
  woensdag 30 november 2011 @ 23:32:28 #235
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_105032423
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:31 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Helaas :P

Ik ga maar verder zoeken.
Fiets gewoon naar de rabobank morgen, krijg je direct een nieuwe
pi_105032426
quote:
Je hoeft niks te kopen he?

je wilt toch net datgene wat net uitverkocht is.
Tap tap tap
pi_105032428
quote:
blijf gewoon een uurtje ofzo :P
pi_105032431
quote:
Dat heb ik al gedaan volgens mij, paar jaar geleden.
★★★
pi_105032451
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:32 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Dat heb ik al gedaan volgens mij, paar jaar geleden.
Gefeliciteerd, je rekening is gekoppeld!
pi_105032455
Nice, wel drastisch.
pi_105032464
quote:
7s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:32 schreef Doodloper het volgende:

[..]

Fiets gewoon naar de rabobank morgen, krijg je direct een nieuwe
Ik wou hunten tot 5:00 :P dan even slapen en 12 uur naar school :P
★★★
pi_105032482
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:33 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

hey ik ook :(
pi_105032496
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:32 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Je hoeft niks te kopen he?

je wilt toch net datgene wat net uitverkocht is.
Ik koop ook nooit wat, maar ik wil mezelf niet weer naar de tering helpen door 36 uur wakker te zijn waarvan 22 naar een pc scherm van 52 inch starend, t is gewoon niet tof.
  woensdag 30 november 2011 @ 23:34:13 #244
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_105032516
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:33 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

oh dan is ie dicht idd :')
  woensdag 30 november 2011 @ 23:34:25 #245
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_105032523
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:33 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ik koop ook nooit wat, maar ik wil mezelf niet weer naar de tering helpen door 36 uur wakker te zijn waarvan 22 naar een pc scherm van 52 inch starend, t is gewoon niet tof.
had je toen niet eens wat gekocht? :')!!
pi_105032539
quote:
7s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:34 schreef Doodloper het volgende:

[..]

had je toen niet eens wat gekocht? :')!!
quote:
  woensdag 30 november 2011 @ 23:35:06 #247
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_105032557
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:34 schreef delano.888 het volgende:

[..]

[..]

haha baas :D
pi_105032561
Wanneer is de iBood hunt? Ik heb niks gehoord :o
pi_105032564
cool :D
pi_105032568
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:32 schreef tralalala het volgende:

[..]

Toch staat er dat ik 0,00 cash heb. en dat ik geld kan storten, wat wel 2 dagen gaat duren.

Achja.
★★★
pi_105032575
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:35 schreef Coldplay1993 het volgende:
Over 25 minuten
pi_105032578
quote:
Over 25 minuten JONGE
pi_105032584
ui aangepast
pi_105032587
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:35 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Toch staat er dat ik 0,00 cash heb. en dat ik geld kan storten, wat wel 2 dagen gaat duren.

Achja.
Je hoeft geen geld te storten!
pi_105032598
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:35 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Over 25 minuten JONGE
in Nederland of in Belgie?
pi_105032600
Als ik toch ga meedoen word dit mijn themesong de gehele 22 uur, wie doet mee?:
pi_105032608
Nederland
pi_105032621
quote:
T minus 25 minuten
  woensdag 30 november 2011 @ 23:36:09 #259
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_105032625
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:35 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Achja.
ja als je rekening is gekoppeld dan hoef je juist niks te storten; dan haalt paypal het later van je rekening af

toch??
pi_105032636
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:35 schreef tralalala het volgende:

[..]

Je hoeft geen geld te storten!
Ok.. *O* ben benieuwd of het gaat werken :P
★★★
pi_105032640
Tering veel posts hier nu
pi_105032654
quote:
7s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:36 schreef Doodloper het volgende:

[..]

ja als je rekening is gekoppeld dan hoef je juist niks te storten; dan haalt paypal het later van je rekening af

toch??
Mooi *O* even alle boxen kopen :P
★★★
pi_105032660
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:36 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Ok.. *O* ben benieuwd of het gaat werken :P
Maar volgens mij kan je helemaal niet meer met Paypal betalen :o :o ;( :@
  woensdag 30 november 2011 @ 23:36:59 #264
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_105032663
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:36 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Mooi *O*
hoezo mooi? je hebt hem toch niet gekoppeld en er geen geld op staan? :')

edit; oh
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:32 schreef tralalala het volgende:

[..]

pi_105032674
De allereerste betaling die je met paypal doet, moet je alleen wel vooraf er op gezet hebben...
pi_105032677
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:36 schreef tralalala het volgende:

[..]

Maar volgens mij kan je helemaal niet meer met Paypal betalen :o :o ;( :@
Jawel, staat er wel tussen.
★★★
pi_105032688
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:37 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Jawel, staat er wel tussen.
Oh, zag het niet in de FaQ staan
pi_105032703
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:37 schreef delano.888 het volgende:
De allereerste betaling die je met paypal doet, moet je alleen wel vooraf er op gezet hebben...
Nieuw beleid dan zeker?
pi_105032712
quote:
7s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:36 schreef Doodloper het volgende:

[..]

hoezo mooi? je hebt hem toch niet gekoppeld en er geen geld op staan? :')
Ik heb hem volgens mij wel gekoppeld :P paar jaar geleden kreeg ik een paar cent gestort op mn rekening.. dat is het koppelen volgens mij.
★★★
pi_105032716
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:37 schreef tralalala het volgende:

[..]

Nieuw beleid dan zeker?
Was iig een jaar geleden wel zo.
pi_105032728
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:35 schreef delano.888 het volgende:
Als ik toch ga meedoen word dit mijn themesong de gehele 22 uur, wie doet mee?:
Niemand??
pi_105032731
quote:

[..]

Was iig een jaar geleden wel zo.
Kan wel dan, heb het al een aantal jaren.
pi_105032734
quote:
:O
★★★
pi_105032761
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:38 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

:Z
Koop dan iets op Ebay/Dx voor 1 dollar, dan weet je gelijk of het werkt.
pi_105032792
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:38 schreef tralalala het volgende:

[..]

Koop dan iets op Ebay/Dx voor 1 dollar, dan weet je gelijk of het werkt.
idd, test t ff:
http://www.dealextreme.com/gift-ideas
pi_105032798
Mocht er weer een 24" led monitor voorbij komen voor ¤<150, dan (probeer) ik hem te bemachtige.
pi_105032806
Je moet hem toch bevestigen ofzo? Dan stort paypal 2 kleine bedragen op je rekening en dan moet jij op de site invoeren welke bedragen dat waren. Duurt ook wel weer een week ofzo.

Was tenminste zo toen ik een account maakte.
  woensdag 30 november 2011 @ 23:39:55 #278
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_105032827
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:39 schreef Melleyn het volgende:
Je moet hem toch bevestigen ofzo? Dan stort paypal 2 kleine bedragen op je rekening en dan moet jij op de site invoeren welke bedragen dat waren. Duurt ook wel weer een week ofzo.

ja maar dat had ie al gedaan
pi_105032829
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:39 schreef Melleyn het volgende:

Dat heb ik al gedaan ;)
★★★
pi_105032831
ik ga weer unboxing box filmpjes kijken _O_
  woensdag 30 november 2011 @ 23:40:07 #281
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_105032839
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:39 schreef Plastic_zak het volgende:
ik ga weer unboxing box filmpjes kijken _O_
pi_105032842
gaan mensen hier voor de leukigheid of voor de winst
  woensdag 30 november 2011 @ 23:40:24 #283
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_105032855
quote:
11s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:40 schreef Gitaarmat het volgende:
gaan mensen hier voor de leukigheid of voor de winst
mag beide ook?
pi_105032859
Spuit 11 O-)
pi_105032861
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:39 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
Mocht er weer een 24" led monitor voorbij komen voor ¤<150, dan (probeer) ik hem te bemachtige.
Anders heb je nog zoiets:
http://www.alternate.nl/h(...)&l1=Monitoren&l2=LED
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_105032873
quote:
17s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:40 schreef Doodloper het volgende:

[..]

mag beide ook?
^O^
pi_105032877
de sfeer JONGE
de vorige keer stond ik om half 5 in de ochtend met pizza voor het raam en keek de buurman mij nogal vreemd aan, dat was echt tof.
  woensdag 30 november 2011 @ 23:40:52 #288
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_105032880
quote:
iiyama
pi_105032903
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:40 schreef delano.888 het volgende:
de sfeer JONGE
de vorige keer stond ik om half 5 in de ochtend met pizza voor het raam en keek de buurman mij nogal vreemd aan, dat was echt tof.
waarom voor het raam?
pi_105032909
DM van computerprobleem
30-11-2011 @ 23:38:10

ja, dat wel

zeg a.u.b. tegen dalano.888 en plastic_zak dat ik hun de groeten doe
please, ze begrijpen het wel
pi_105032911
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:41 schreef Gitaarmat het volgende:

[..]

waarom voor het raam?
keek ff naar buiten omdat ibood saai was.
  woensdag 30 november 2011 @ 23:41:32 #292
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_105032912
als ze nou een maand vooraf de hunts aankondigen kunnen we mooi een meet organiseren en 24 uur lang de hunt volgen met zn allen :')
pi_105032923
quote:
Top 100 van donderdag 11 augustus 2011

Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 965 delano.888
02. 856 bambino
03. 658 Maraca
04. 569 tralalala
05. 558 Phaelanx_NL
06. 509 Ajacied422
07. 394 computerprobleem
08. 385 Plastic_zak
09. 378 Rem-koe
10. 343 Repeating
pi_105032937
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
DM van computerprobleem
30-11-2011 @ 23:38:10

ja, dat wel

zeg a.u.b. tegen dalano.888 en plastic_zak dat ik hun de groeten doe
please, ze begrijpen het wel
WTF is hij geband dan ofzo? Ghehe beterrrr
pi_105032944
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:41 schreef delano.888 het volgende:

[..]

keek ff naar buiten omdat ibood saai was.
wat deed die buurman trouwens, die keek ook net naar buiten ? :P
pi_105032948
Hij had mij ook al een DM gestuurd :')
pi_105032951
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:41 schreef delano.888 het volgende:

[..]

WTF is hij geband dan ofzo? Ghehe beterrrr
hij is geband ja idd :D
pi_105032964
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:42 schreef tralalala het volgende:
Hij had mij ook al een DM gestuurd :')
:D
pi_105032971
quote:
10s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

hij is geband ja idd :D
Misschien dat ik toch maar wel mee doe :D
  woensdag 30 november 2011 @ 23:42:49 #300
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_105032988
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:42 schreef Gitaarmat het volgende:

[..]

wat deed die buurman trouwens, die keek ook net naar buiten ? :P
sommige mensen werken nog gewoon :')
pi_105032998
quote: