SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Worden ook steeds slechter, prijzen niet optimaal en producten oud...quote:Op vrijdag 11 november 2011 08:52 schreef Prof_Hoax het volgende:
En wat is de iBood van vandaag? Oh wacht ik kijk wel even. Ik hoor de laatste tijd veeel klachten over ibood
Lezen:quote:Op vrijdag 11 november 2011 08:57 schreef -tape- het volgende:
Dat 'box' idee is wel tof, alleen moet je daarvoor dus elke dag om 12 uur op Ibood kijken?
Gelukkig realiseren ze het zichzelf.quote:Ondanks de overwinning is iBOOD.com zelf de eerste die aangeeft dat er nog voldoende te verbeteren is.
Dus moet je eigenlijk elke dag om 00:00 uur iBood checken en als de hunt er dan blijkt te zijn erbij blijven tot de box langskomt... en dat zegt 'ie toch ook?quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:13 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Worden ook steeds slechter, prijzen niet optimaal en producten oud...
[..]
Lezen:
De iBood BOX is DE aanbieding tijdens de hunt!
Niemand weet:
- Wanneer die komt
quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:05 schreef Kenju het volgende:
Waar haalt iedereen die beste website van het jaar kortingscodes vandaan? Ik heb niets gehad??
Dan heeft niet iedereen het gekregen, misschien alleen de mensen die veel geld hebben uitgegeven of juist kort geleden (want ik val onder beide) of zo iets.quote:
Ik heb de afgelopen drie maanden in totaal iets meer dan 400 Euro uitgegeven, is dat te weinig? Ben ook al ibood-er van het eerste uur.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:52 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dan heeft niet iedereen het gekregen, misschien alleen de mensen die veel geld hebben uitgegeven of juist kort geleden (want ik val onder beide) of zo iets.
Nee, meer dan mij, dan is t willekeurig? Of t zit in je spam folder.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:55 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen drie maanden in totaal iets meer dan 400 Euro uitgegeven, is dat te weinig? Ben ook al ibood-er van het eerste uur.
Heb ik net gekeken. Zit alleen iets in van een Nigeriaan die mijn hulp nodig heeft en iets in het Spaans. Beetje jammer dat het zo fout gaat (ervan uitgaande dat het fout gegaan is. Zo niet, dan is het wel erg teleurstellend).quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:56 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee, meer dan mij, dan is t willekeurig? Of t zit in je spam folder.
Ik ook nietquote:
Heb ik ook gedaan.....Op ibood ook gewoon. Sowieso zou het idioot zijn om mensen die gewoon geld uitgeven niet te belonen, maar mensen die effe stemmen wel.quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:28 schreef xminator het volgende:
Mensen die gestemd hebben denk ik alleen?
Op iets waar je normaal gesproken iets over de 20 euro voor betaald, is het natuurlijk wel een verschil van 25% ongeveer.quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:26 schreef Iemand91 het volgende:
Ik wel, ooit eens iets voor ¤15 gekocht (+ ¤5 verzendkosten). Korting is bij mij ook maar ¤5, niet echt wereldschokkend dus...
Nee, want dat kunnen ze niet zien. Er was alleen een actie meen ik dat je kon mailen met je bevestiging van deelname mail en je dan iets zou kunnen winnen. Maar ook dan staat er niet bij wat je hebt gestemd natuurlijk. Dus dat zal het niet zijn geweest.quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:28 schreef xminator het volgende:
Mensen die gestemd hebben denk ik alleen?
Stuur denk ik wel effe een mailtje. Maar ze zijn er maandag pas weer (de klantenservice) dus deze moet ik aan mij voorbij laten gaan... Of die 5 euro extra accepteren. Ik weet niet of ik dat doe... Heb 'em eigenlijk niet echt nodig... Maar als iemand een van die codes aan mij wil afstaan, zeg ik wel 'ja' overigens...quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:26 schreef Iemand91 het volgende:
Ik wel, ooit eens iets voor ¤15 gekocht (+ ¤5 verzendkosten). Korting is bij mij ook maar ¤5, niet echt wereldschokkend dus...
quote:Natuurlijk is iBood niet de enige aanbieder met elke dag een aanbieding!
Hieronder een overzicht van andere dagaanbiedingen websites:
Dat is hetzelfde als met de messen van 2 Lions Sabaiter, die ze af en toe aanbieden. Zo'n Chinees knock-off mes met een naam die lijkt op een gerespecteerde fabrikant (Sabatier).quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:01 schreef Skiet het volgende:
Als ik op dat merk zoek kom ik alleen maar aanbiedingensites tegen en niks over het merk zelf.
Ik neem aan dat je de garantie via de fabrikant, en NIET VIA IBOOD regelt he?quote:Op maandag 21 november 2011 17:15 schreef Audreyoot het volgende:
gvd mijn mediastation wat ik 10 maanden geleden op ibood gekocht heb nu al kapotMag ik ook zelf opdraaien voor de verzendkosten van de eventuele garantie..
Heb ik geprobeerd maar fabrikant stuurt me terug naar iBood, via hun lopen de eerste 2 jaar garantie -.-quote:Op maandag 21 november 2011 17:26 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de garantie via de fabrikant, en NIET VIA IBOOD regelt he?
Ach wat een onzin. De fabrikant moet je ook gewoon garantie geven, het enige wat ibood doet is doorsturen naar de fabrikant waardoor alles langer duurt.quote:Op maandag 21 november 2011 18:19 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Heb ik geprobeerd maar fabrikant stuurt me terug naar iBood, via hun lopen de eerste 2 jaar garantie -.-
Hmmm, mijn Kodak camera (zx3/1080p/waterproof/refurbished) toen heb ik teruggestuurd naar hen (iBood), omdat Kodak zei dat binnen 30 dagen je bij de verkopende partij moest wezen. Die (again, iBood (.AT/Berlin retouradres)) hebben verder netjes de verzendkosten vergoed en had na een tijdje eentje in huis die wel acceptabel werkte.quote:Op maandag 21 november 2011 17:15 schreef Audreyoot het volgende:
gvd mijn mediastation wat ik 10 maanden geleden op ibood gekocht heb nu al kapotMag ik ook zelf opdraaien voor de verzendkosten van de eventuele garantie..
Nopes fabrikant geeft 10 jaar garantie maar de eerste 2 jaar word je doorverwezen naar de plek waar je aangekocht hebt. Via ibood moet je idd zon garantieformulier invullen..quote:Op maandag 21 november 2011 18:50 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ach wat een onzin. De fabrikant moet je ook gewoon garantie geven, het enige wat ibood doet is doorsturen naar de fabrikant waardoor alles langer duurt.
Vreemd dat de naam van het product ineens anders is. Als ik google op de door iBood aangegeven naam, dan heb ik 0 resultaten. Wat moet ik hier nou van denken?quote:Beste iBOOD’er,
Zondag 13 november 2011 heeft u via iBOOD.com één of meerdere Wowee SFX Technologies One Classic gel speakers gekocht.
Op de website hebben wij dit product aangeboden onder het label ‘Wowee’. Wij zijn er erachter gekomen dat het label niet Wowee is maar de naam van de producent zelf, namelijk: SFX Technologies Travel Easy Elite. Het product en de specificaties blijven daarom exact hetzelfde echter staat er een andere naam op het product. De producent, SFX Technologies, heeft dit product onder meerdere labels op de markt gebracht. Onze excuses voor de verwarring.
Indien u om bovenstaande reden wilt afzien van de aankoop dan kunt u via ‘Mijn iBOOD’ uw aankoop kosteloos voor verzending annuleren. Indien u na aflevering wilt afzien van de aankoop dan kunt u, binnen 7 werkdagen na levering, dit eveneens via ‘Mijn iBOOD’ aanvragen. De creditering van uw bestelling zal binnen 5 tot 10 werkdagen worden afgehandeld middels de betaalmethode die u gebruikt heeft tijdens het plaatsen van uw bestelling.
Wanneer wij geen annulering van u ontvangen gaan wij ervan uit dat u akkoord gaat met het uitleveren van uw bestelde product onder het label SFX Technologies Travel Easy Elite.
U hoeft dan verder geen actie te ondernemen en u zult binnenkort een verzendbevestiging per e-mail ontvangen.
Als compensatie voor het ongemak bieden wij een gratis Travelcase aan. Deze zal met de verpakking worden meegestuurd.
Wij gaan ervan uit u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Mocht u desondanks nog vragen hebben dan kunt u terecht op ons productforum of u kunt via het contactformulier contact opnemen met onze customer service.
Nogmaals onze excuses voor de ontstane verwarring.
Gewoon een soort van nalevering om het maximale uit het product te persen. Wellicht dat op de originele naam bepaalde rechten staan, evt. gerelateerd aan gebruikte onderdelen (waarmee het dus niet precies hetzelfde product zou zijn, maar goed).quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:18 schreef Skv het volgende:
[..]
Vreemd dat de naam van het product ineens anders is. Als ik google op de door iBood aangegeven naam, dan heb ik 0 resultaten. Wat moet ik hier nou van denken?
Ik denk dat ik maar gewoon afwacht tot het ding er is, mocht het niks zijn dan stuur ik 'm terug.
quote:Trollface is een zwart-wit tekening van een gezicht met een grote ondeugende grijns. Trollface is als eerste opgedoken op deviantART en daarna verspreid naar 4chan. Op het moment verschijnt trollface op elk forum wereldwijd!
Zie het inderdaadquote:Op maandag 28 november 2011 13:23 schreef Doodloper het volgende:
"Pssst.. de iBOOD hunt komt er weer aan! Meer dan 250 deals op 1 dag!"!
quote:Op maandag 28 november 2011 13:23 schreef Doodloper het volgende:
ik hoop zaterdagquote:Op maandag 28 november 2011 13:42 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Mail gelezen of niet. Kreeg mail binnen, las het en wilde post maken; was jij alweer eerst!![]()
Oh en wat denken jullie?:
Poll: Wanneer is de Hunt?
• Dinsdag
• Woensdag
• Donderdag
• Vrijdag
• Zaterdag
• Zondag
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Gezien eerdere ervaringen ga ik voor woensdag.
Nog niet eens de helft.quote:Op maandag 28 november 2011 13:39 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
delano had 2000 posts die dag toch?
quote:Top 100 van donderdag 11 augustus 2011
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 965 delano.888
02. 856 bambino
03. 658 Maraca
04. 569 tralalala
05. 558 Phaelanx_NL
06. 509 Ajacied422
07. 394 computerprobleem
08. 385 Plastic_zak
09. 378 Rem-koe
10. 343 Repeating
Neequote:Op maandag 28 november 2011 13:23 schreef Doodloper het volgende:
Niet haten op CP.quote:Op maandag 28 november 2011 13:47 schreef Plastic_zak het volgende:
07. 394 computerprobleemwat een idioot was dat
Hoezo? die 'drastisch, wel nice'-reacties?quote:Op maandag 28 november 2011 15:22 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Niet haten op CP.
Maar de iBood hunt van vorige keer heeft heel iBood voor mij verpest.
Playstation 3quote:Op maandag 28 november 2011 15:30 schreef tralalala het volgende:
[..]![]()
Geurtjes koud water
Mediaplayers
Prullenbakken
Lastpak
Routers
Printers
zodat paria steuntrekkers de hunt kunnen leeg kopen uiteraardquote:
iPadsquote:Op maandag 28 november 2011 15:30 schreef tralalala het volgende:
[..]![]()
Geurtjes koud water
Mediaplayers
Prullenbakken
Lastpak
Routers
Printers
Maar degene die het geld verdienen om uit te geven moeten werken de volgende dagquote:Op maandag 28 november 2011 15:36 schreef donald_dick het volgende:
[..]
zodat paria steuntrekkers de hunt kunnen leeg kopen uiteraard
natuurlijk, die kopen maar dure producten. dat levert tenslotte meer BTW op.quote:Op maandag 28 november 2011 15:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar degene die het geld verdienen om uit te geven moeten werken de volgende dag
BTW is geen kostenpost c.q. winstquote:Op maandag 28 november 2011 15:43 schreef donald_dick het volgende:
[..]
natuurlijk, die kopen maar dure producten. dat levert tenslotte meer BTW op.
voor de ontvanger, de staat, wel. en die kan dat weer uitgeven aan uitkeringen. Het cirkeltje is weer rond.quote:
Ja ok.quote:Op maandag 28 november 2011 15:47 schreef donald_dick het volgende:
[..]
voor de ontvanger, de staat, wel. en die kan dat weer uitgeven aan uitkeringen. Het cirkeltje is weer rond.
Doen!quote:Op maandag 28 november 2011 16:13 schreef Plastic_zak het volgende:
Wat gaan jullie drinken tijdens de hunt? Ik twijfel tussen koffie en bier. Als ik teveel bier heb gedronken ga ik misschien allemaal rotzooi kopen
Dat mag ik niet hopen, dat was echt rommelquote:Op maandag 28 november 2011 16:20 schreef Iemand91 het volgende:
Apple spul kun je wel vergeten. Dat spul heb ik nog nooit bij een aanbieding site gezien met een échte korting (dus meer dan Apple's eigen Black Friday korting van ¤100 op een iMac).
We kunnen beter kijken wat de afgelopen weken bij ibood langs is geweest; dat is geloof ik wel zo ongeveer wat bij de ibood hunt langs zal komen.
Ga morgen energieblikjes inslaan. Als het dinsdag of woensdag avond begint kan het, maar zal vast niet.quote:Op maandag 28 november 2011 20:33 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
jijgaan we weer heel de nacht opblijven?
quote:Op maandag 28 november 2011 20:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ga morgen energieblikjes inslaan. Als het dinsdag of woensdag avond begint kan het, maar zal vast niet.
Misschien dat ze trays van 24 blikjes energy verkopen bij iBood.quote:Op maandag 28 november 2011 20:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ga morgen energieblikjes inslaan. Als het dinsdag of woensdag avond begint kan het, maar zal vast niet.
Dan krijg je die kick toch niet jonguhquote:Op maandag 28 november 2011 20:44 schreef Doodloper het volgende:
Je kan beter geen energiedrank kopen en die hunttroep gewoon voor de normale prijs halen, dan ben je nog goedkoper uit zowat.
Die nepkussens werden bij de Duitse hunt voor 10 euro per duo-pack verkochtquote:Op maandag 28 november 2011 20:46 schreef Maraca het volgende:
Zouden ze die Cinderella kussens verkopen tijdens de hunt?
't is dat ik al Cinderalla kussens heb, anders zou ik ze voor dat geld wel kopenquote:Op maandag 28 november 2011 21:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die nepkussens werden bij de Duitse hunt voor 10 euro per duo-pack verkocht
quote:
quote:Op maandag 28 november 2011 15:37 schreef Gitaarmat het volgende:
De hunt is gewoon veel speciale aanbiedingen ofzo?
Ben je nou aan het trollen?quote:Op maandag 28 november 2011 21:44 schreef Gitaarmat het volgende:
Hoelang van tevoren wordt dat dan aangekondigd?
Of gewoon niet?
+1.. ben woensdag vrij dus dan mag hetquote:Op maandag 28 november 2011 21:39 schreef iBenny het volgende:
Doe maar de nacht van dinsdag op woensdag
Een weekquote:Op maandag 28 november 2011 23:45 schreef Loll het volgende:
o yes over kwartier dus een hunt tot hoelang?
Nee. Dit is een speciale week huntquote:
Dit.quote:Op woensdag 30 november 2011 00:02 schreef tralalala het volgende:
Slipcursus doe ik wel op een lege parkeerplaats in de sneeuw.
quote:Op woensdag 30 november 2011 00:03 schreef Skv het volgende:
Lijkt me leuk, maar er staat nergens of het ook op de motor kan.
Het sfeerstukje er onder heeft het alleen over de auto. De bulletpoints zeggen er niks over.
op site staat motor er ook bij.quote:Ook te gebruiken voor andere Traffic Control Experiences: zoals off-road rijden, Ferrari rijden, rijden in een Tank of een van de andere
Alleen de box was nogal verrassend. Sommige mensen hadden nog best wat leuke spullen er in zitten.quote:Op woensdag 30 november 2011 02:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
de hunt wordt toch een grote flop net zoals de vorige keren.
Nog altijd boeiender dan een USB aquariumquote:Op woensdag 30 november 2011 12:36 schreef tralalala het volgende:
Misschien probeer ik hem wel te krijgen...Heb alleen geen zin in een mediabox en de kans dat die erin zit is zo'n beetje 90% volgens mij.
Dat zou ik gebruiken om dat USB aquarium mee te vullenquote:Op woensdag 30 november 2011 12:47 schreef shiznuts het volgende:
Of een manicureset en een luchtje van Justin Bieber.
Met 7 euro verzendkostenquote:Op woensdag 30 november 2011 12:37 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Nog altijd boeiender dan een USB aquarium
Sommigen jaquote:Op woensdag 30 november 2011 11:15 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Alleen de box was nogal verrassend. Sommige mensen hadden nog best wat leuke spullen er in zitten.
PS3quote:Op woensdag 30 november 2011 09:43 schreef Syphixx het volgende:
wat staat er trouwens op jullie verlanglijstje ?
vorige keer een van Philips, 24" Full HD Led monitor. Nog steeds spijt dat ik die niet had gekocht. Was toen ¤130 volgens mij.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:10 schreef Downstar het volgende:
Mooie full hd LED monitor zal vast wel langs komen
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:02 schreef shiznuts het volgende:
Dat sowieso niet, want vanavond is nu...
Album van Justin Bieberquote:Op woensdag 30 november 2011 09:43 schreef Syphixx het volgende:
wat staat er trouwens op jullie verlanglijstje ?
de vorige 2 keer was het bij ons de vrijdag en een week erna voor jullie
ik hoop dat jullie hem nu vrijdag krijgen en zij nu eens een week later![]()
ik wil de box en wat zooi voor m'n eerste nieuwe woning zoals een bedovertrek of iets dergelijks
Nee, als je in het ideal scherm zit pas.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:48 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoe zat het ookalweer met het bestellen. Als je klikt: 'ik neem er een', dan krijg je je factuur. Als je dit allemaal hebt ingevuld en je klikt 'ga door' dan is hij van jou?
en ideal betaling moet erdoor zijn volgens mijquote:Op woensdag 30 november 2011 22:50 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee, als je in het ideal scherm zit pas.
Haha dat is wel slim idd.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:52 schreef Plastic_zak het volgende:
Gaan we weer als er een product is die niemand koopt 5 bestellen en dan annuleren?
Doe moeilijk ofzoquote:Op woensdag 30 november 2011 23:00 schreef jayb0n het volgende:
Las ergens een keer over een truukje om meer kans te hebben om wat te kopen tijdens de hunt, volgens mij ging het zo ongeveer:
1. Sowieso van te voren inloggen
2. https://order.ibood.com/nl/nl/order/?id=17309 deze link alvast laden
3. als er een nieuwe aanbieding online is de id aanpassen (laatste deel van de url, nummer van de aanbieding)
Als je als een malle op F5 gaat rammen (wat niet zo moeten hoeven) kan je denk ik beter deze url refreshen: http://ext.ibood.com/offer_nl_nl.xml
Die zal een stuk sneller laden, maar heb je geen plaatje
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:57 schreef CherryLips het volgende:
Morgen en vrijdag heb ik tijd... om de hele dag als een malle te F5-en, niks te kopen, mensen uit te lachen die wel een Zwitsers zakmes kopen en m'n postcount op Fok op te krikken.
quote:ibood iBOOD
In Amerika hadden ze het over Black Friday, in NL gaan we het over de Black Thursday hebben #iboodhunt
oeh, snel poepe en douchequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Delano.888: maak je borst maar nat; gaat je vorig post record eraan?![]()
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:21 schreef delano.888 het volgende:
De vorige keer was ik 3 dagen naar de klote, en het enige wat ik had gekocht was 1 PS3 spel. Mooi niet dat ik dat nog een keer ga doen dus.
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:25 schreef ajacied4lf het volgende:
Wel klote dat ik precies op deze dag mn i-deal cardreader kwijt ben..
Niet, gewoon koppelen aan je bankrekening. Dan wordt het bedrag door Paypal van je rekening afgetrokken.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja, maar hoe zet ik daar geld op?
Goedzo!quote:Op woensdag 30 november 2011 23:21 schreef delano.888 het volgende:
De vorige keer was ik 3 dagen naar de klote, en het enige wat ik had gekocht was 1 PS3 spel. Mooi niet dat ik dat nog een keer ga doen dus.
o god we beginnen alquote:
Is dagdeal op Amazon.de trouwens... http://www.amazon.de/dp/B003LVIHIW/?tag=liveshaktuel-21quote:Op woensdag 30 november 2011 14:06 schreef tralalala het volgende:
Laserprinter kwam vorige keer ook regelmatig voorbij toch?
Die wil ik!
Je bent een baas, of je bent het niet..quote:Op woensdag 30 november 2011 23:25 schreef ajacied4lf het volgende:
Wel klote dat ik precies op deze dag mn i-deal cardreader kwijt ben..
Haha ja had hem de voeige keer constant opstaan, vond hem wel toepasselijk.quote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:28 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je bent een baas, of je bent het niet..
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:28 schreef delano.888 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
haha heldquote:Op woensdag 30 november 2011 23:28 schreef delano.888 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben je blind ofzo?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:28 schreef delano.888 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, mijn 52 inch tv is ook mijn pc scherm.quote:
Waar woon je ergens?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik had er 2nu 0.
Stuur ff een op.
Kun je ff uitleggen hoe dat moet, zit nu op mn Paypal.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:26 schreef tralalala het volgende:
[..]
Niet, gewoon koppelen aan je bankrekening. Dan wordt het bedrag door Paypal van je rekening afgetrokken.
T duurt 3 dagen, dus geef t maar opquote:Op woensdag 30 november 2011 23:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kun je ff uitleggen hoe dat moet, zit nu op mn Paypal.
* Ditquote:Op woensdag 30 november 2011 23:30 schreef delano.888 het volgende:
[..]
T duurt 3 dagen, dus geef t maar op
Oh ja iddquote:Op woensdag 30 november 2011 23:31 schreef delano.888 het volgende:
En dat koppelen doe je door 2 bedragen van zoveel cent te ontvangen. Wat dus niet meer gaat lukken voor de hunt
Fiets gewoon naar de rabobank morgen, krijg je direct een nieuwequote:Op woensdag 30 november 2011 23:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Helaas
Ik ga maar verder zoeken.
Je hoeft niks te kopen he?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:31 schreef delano.888 het volgende:
FUUUUUUU ik kom helemaal in de hunt stemming wat doen jullie me aan
blijf gewoon een uurtje ofzoquote:Op woensdag 30 november 2011 23:31 schreef delano.888 het volgende:
FUUUUUUU ik kom helemaal in de hunt stemming wat doen jullie me aan
Dat heb ik al gedaan volgens mij, paar jaar geleden.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:31 schreef delano.888 het volgende:
En dat koppelen doe je door 2 bedragen van zoveel cent te ontvangen. Wat dus niet meer gaat lukken voor de hunt
Gefeliciteerd, je rekening is gekoppeld!quote:Op woensdag 30 november 2011 23:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan volgens mij, paar jaar geleden.
Ik wou hunten tot 5:00quote:Op woensdag 30 november 2011 23:32 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Fiets gewoon naar de rabobank morgen, krijg je direct een nieuwe
hey ik ookquote:Op woensdag 30 november 2011 23:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik wou hunten tot 5:00dan even slapen en 12 uur naar school
Ik koop ook nooit wat, maar ik wil mezelf niet weer naar de tering helpen door 36 uur wakker te zijn waarvan 22 naar een pc scherm van 52 inch starend, t is gewoon niet tof.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hoeft niks te kopen he?
je wilt toch net datgene wat net uitverkocht is.
oh dan is ie dicht iddquote:Op woensdag 30 november 2011 23:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik wou hunten tot 5:00dan even slapen en 12 uur naar school
had je toen niet eens wat gekocht?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:33 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik koop ook nooit wat, maar ik wil mezelf niet weer naar de tering helpen door 36 uur wakker te zijn waarvan 22 naar een pc scherm van 52 inch starend, t is gewoon niet tof.
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:34 schreef Doodloper het volgende:
[..]
had je toen niet eens wat gekocht?!!
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:21 schreef delano.888 het volgende:
Toch staat er dat ik 0,00 cash heb. en dat ik geld kan storten, wat wel 2 dagen gaat duren.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:32 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je rekening is gekoppeld!
Over 25 minutenquote:Op woensdag 30 november 2011 23:35 schreef Coldplay1993 het volgende:
Wanneer is de iBood hunt? Ik heb niks gehoord
Over 25 minuten JONGEquote:Op woensdag 30 november 2011 23:35 schreef Coldplay1993 het volgende:
Je hoeft geen geld te storten!quote:Op woensdag 30 november 2011 23:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Toch staat er dat ik 0,00 cash heb. en dat ik geld kan storten, wat wel 2 dagen gaat duren.
Achja.
T minus 25 minutenquote:Op woensdag 30 november 2011 23:35 schreef Coldplay1993 het volgende:
ja als je rekening is gekoppeld dan hoef je juist niks te storten; dan haalt paypal het later van je rekening afquote:Op woensdag 30 november 2011 23:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Toch staat er dat ik 0,00 cash heb. en dat ik geld kan storten, wat wel 2 dagen gaat duren.
Achja.
Ok..quote:Op woensdag 30 november 2011 23:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
Je hoeft geen geld te storten!
Mooiquote:Op woensdag 30 november 2011 23:36 schreef Doodloper het volgende:
[..]
ja als je rekening is gekoppeld dan hoef je juist niks te storten; dan haalt paypal het later van je rekening af
toch??
Maar volgens mij kan je helemaal niet meer met Paypal betalenquote:Op woensdag 30 november 2011 23:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ok..ben benieuwd of het gaat werken
hoezo mooi? je hebt hem toch niet gekoppeld en er geen geld op staan?quote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:32 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je rekening is gekoppeld!
Jawel, staat er wel tussen.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:36 schreef tralalala het volgende:
[..]
Maar volgens mij kan je helemaal niet meer met Paypal betalen![]()
![]()
![]()
Nieuw beleid dan zeker?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:37 schreef delano.888 het volgende:
De allereerste betaling die je met paypal doet, moet je alleen wel vooraf er op gezet hebben...
Ik heb hem volgens mij wel gekoppeldquote:Op woensdag 30 november 2011 23:36 schreef Doodloper het volgende:
[..]
hoezo mooi? je hebt hem toch niet gekoppeld en er geen geld op staan?
Was iig een jaar geleden wel zo.quote:
Niemand??quote:Op woensdag 30 november 2011 23:35 schreef delano.888 het volgende:
Als ik toch ga meedoen word dit mijn themesong de gehele 22 uur, wie doet mee?:
Kan wel dan, heb het al een aantal jaren.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:37 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Was iig een jaar geleden wel zo.
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:37 schreef delano.888 het volgende:
De allereerste betaling die je met paypal doet, moet je alleen wel vooraf er op gezet hebben...
idd, test t ff:quote:Op woensdag 30 november 2011 23:38 schreef tralalala het volgende:
[..]
Koop dan iets op Ebay/Dx voor 1 dollar, dan weet je gelijk of het werkt.
ja maar dat had ie al gedaanquote:Op woensdag 30 november 2011 23:39 schreef Melleyn het volgende:
Je moet hem toch bevestigen ofzo? Dan stort paypal 2 kleine bedragen op je rekening en dan moet jij op de site invoeren welke bedragen dat waren. Duurt ook wel weer een week ofzo.
Was tenminste zo toen ik een account maakte.
Dat heb ik al gedaanquote:Op woensdag 30 november 2011 23:39 schreef Melleyn het volgende:
Je moet hem toch bevestigen ofzo? Dan stort paypal 2 kleine bedragen op je rekening en dan moet jij op de site invoeren welke bedragen dat waren. Duurt ook wel weer een week ofzo.
Was tenminste zo toen ik een account maakte.
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:39 schreef Plastic_zak het volgende:
ik ga weer unboxing box filmpjes kijken
mag beide ook?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:40 schreef Gitaarmat het volgende:
gaan mensen hier voor de leukigheid of voor de winst
Anders heb je nog zoiets:quote:Op woensdag 30 november 2011 23:39 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
Mocht er weer een 24" led monitor voorbij komen voor ¤<150, dan (probeer) ik hem te bemachtige.
iiyamaquote:Op woensdag 30 november 2011 23:40 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Anders heb je nog zoiets:
http://www.alternate.nl/h(...)&l1=Monitoren&l2=LED
waarom voor het raam?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:40 schreef delano.888 het volgende:
de sfeer JONGE
de vorige keer stond ik om half 5 in de ochtend met pizza voor het raam en keek de buurman mij nogal vreemd aan, dat was echt tof.
keek ff naar buiten omdat ibood saai was.quote:
quote:Top 100 van donderdag 11 augustus 2011
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 965 delano.888
02. 856 bambino
03. 658 Maraca
04. 569 tralalala
05. 558 Phaelanx_NL
06. 509 Ajacied422
07. 394 computerprobleem
08. 385 Plastic_zak
09. 378 Rem-koe
10. 343 Repeating
WTF is hij geband dan ofzo? Ghehe beterrrrquote:Op woensdag 30 november 2011 23:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
DM van computerprobleem
30-11-2011 @ 23:38:10
ja, dat wel
zeg a.u.b. tegen dalano.888 en plastic_zak dat ik hun de groeten doe
please, ze begrijpen het wel
wat deed die buurman trouwens, die keek ook net naar buiten ?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:41 schreef delano.888 het volgende:
[..]
keek ff naar buiten omdat ibood saai was.
hij is geband ja iddquote:Op woensdag 30 november 2011 23:41 schreef delano.888 het volgende:
[..]
WTF is hij geband dan ofzo? Ghehe beterrrr
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:42 schreef tralalala het volgende:
Hij had mij ook al een DM gestuurd
Misschien dat ik toch maar wel mee doequote:
sommige mensen werken nog gewoonquote:Op woensdag 30 november 2011 23:42 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
wat deed die buurman trouwens, die keek ook net naar buiten ?
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
DM van computerprobleem
30-11-2011 @ 23:38:10
ja, dat wel
zeg a.u.b. tegen dalano.888 en plastic_zak dat ik hun de groeten doe
please, ze begrijpen het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |