Alleen de box was nogal verrassend. Sommige mensen hadden nog best wat leuke spullen er in zitten.quote:Op woensdag 30 november 2011 02:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
de hunt wordt toch een grote flop net zoals de vorige keren.
Nog altijd boeiender dan een USB aquariumquote:Op woensdag 30 november 2011 12:36 schreef tralalala het volgende:
Misschien probeer ik hem wel te krijgen...Heb alleen geen zin in een mediabox en de kans dat die erin zit is zo'n beetje 90% volgens mij.
Dat zou ik gebruiken om dat USB aquarium mee te vullenquote:Op woensdag 30 november 2011 12:47 schreef shiznuts het volgende:
Of een manicureset en een luchtje van Justin Bieber.
Met 7 euro verzendkostenquote:Op woensdag 30 november 2011 12:37 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Nog altijd boeiender dan een USB aquarium
Sommigen jaquote:Op woensdag 30 november 2011 11:15 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Alleen de box was nogal verrassend. Sommige mensen hadden nog best wat leuke spullen er in zitten.
PS3quote:Op woensdag 30 november 2011 09:43 schreef Syphixx het volgende:
wat staat er trouwens op jullie verlanglijstje ?
vorige keer een van Philips, 24" Full HD Led monitor. Nog steeds spijt dat ik die niet had gekocht. Was toen ¤130 volgens mij.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:10 schreef Downstar het volgende:
Mooie full hd LED monitor zal vast wel langs komen
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:02 schreef shiznuts het volgende:
Dat sowieso niet, want vanavond is nu...
Album van Justin Bieberquote:Op woensdag 30 november 2011 09:43 schreef Syphixx het volgende:
wat staat er trouwens op jullie verlanglijstje ?
de vorige 2 keer was het bij ons de vrijdag en een week erna voor jullie
ik hoop dat jullie hem nu vrijdag krijgen en zij nu eens een week later![]()
ik wil de box en wat zooi voor m'n eerste nieuwe woning zoals een bedovertrek of iets dergelijks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |