quote:Op maandag 28 november 2011 20:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ga morgen energieblikjes inslaan. Als het dinsdag of woensdag avond begint kan het, maar zal vast niet.
Misschien dat ze trays van 24 blikjes energy verkopen bij iBood.quote:Op maandag 28 november 2011 20:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ga morgen energieblikjes inslaan. Als het dinsdag of woensdag avond begint kan het, maar zal vast niet.
Dan krijg je die kick toch niet jonguhquote:Op maandag 28 november 2011 20:44 schreef Doodloper het volgende:
Je kan beter geen energiedrank kopen en die hunttroep gewoon voor de normale prijs halen, dan ben je nog goedkoper uit zowat.
Die nepkussens werden bij de Duitse hunt voor 10 euro per duo-pack verkochtquote:Op maandag 28 november 2011 20:46 schreef Maraca het volgende:
Zouden ze die Cinderella kussens verkopen tijdens de hunt?
't is dat ik al Cinderalla kussens heb, anders zou ik ze voor dat geld wel kopenquote:Op maandag 28 november 2011 21:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die nepkussens werden bij de Duitse hunt voor 10 euro per duo-pack verkocht
quote:
quote:Op maandag 28 november 2011 15:37 schreef Gitaarmat het volgende:
De hunt is gewoon veel speciale aanbiedingen ofzo?
Ben je nou aan het trollen?quote:Op maandag 28 november 2011 21:44 schreef Gitaarmat het volgende:
Hoelang van tevoren wordt dat dan aangekondigd?
Of gewoon niet?
+1.. ben woensdag vrij dus dan mag hetquote:Op maandag 28 november 2011 21:39 schreef iBenny het volgende:
Doe maar de nacht van dinsdag op woensdag
Een weekquote:Op maandag 28 november 2011 23:45 schreef Loll het volgende:
o yes over kwartier dus een hunt tot hoelang?
Nee. Dit is een speciale week huntquote:
Dit.quote:Op woensdag 30 november 2011 00:02 schreef tralalala het volgende:
Slipcursus doe ik wel op een lege parkeerplaats in de sneeuw.
quote:Op woensdag 30 november 2011 00:03 schreef Skv het volgende:
Lijkt me leuk, maar er staat nergens of het ook op de motor kan.
Het sfeerstukje er onder heeft het alleen over de auto. De bulletpoints zeggen er niks over.
op site staat motor er ook bij.quote:Ook te gebruiken voor andere Traffic Control Experiences: zoals off-road rijden, Ferrari rijden, rijden in een Tank of een van de andere
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |