abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104317711
Ik heb 'm besteld, zal hier thuis wel even gaan kijken of het werkt. Zo niet, dan gaat 'ie mooi door naar Marktplaats. :)
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  maandag 14 november 2011 @ 00:29:22 #27
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_104339978
http://actiespullen.nl/ heeft vandaag 24 producten in de magazijnopruiming (items 7 ~ 50 euro).
Gratis verzending binnen Nederland.

Thought you might like to know. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_104359994
Ik heb even een mailtje gestuurd naar iBood omtrent die kortingscodes. Blijkt dat je daarvoor op de mailinglists zou moeten staan. Wettelijk is het voor hun niet eens toegestaan om die toe te sturen. Kennelijk geldt iets anders voor de Hunt-acties en de smeekbodes om te stemmen voor de website van het jaar verkiezing. Daar kreeg ik immers wel een mail over laatst en de afgelopen keren.

[ Bericht 12% gewijzigd door Xaobotnik op 14-11-2011 18:45:12 ]
pi_104385022
Messenset van 200 voor 30 euro.. Heb hem zelf niet nodig, maar mooie aanbieding :)

http://clicktobuy.nl/muller-cuisine-barcelone-8-delige-messenset

Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_104385282
Als ik op dat merk zoek kom ik alleen maar aanbiedingensites tegen en niks over het merk zelf.
  dinsdag 15 november 2011 @ 09:32:32 #31
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_104385894
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 09:01 schreef Skiet het volgende:
Als ik op dat merk zoek kom ik alleen maar aanbiedingensites tegen en niks over het merk zelf.
Dat is hetzelfde als met de messen van 2 Lions Sabaiter, die ze af en toe aanbieden. Zo'n Chinees knock-off mes met een naam die lijkt op een gerespecteerde fabrikant (Sabatier).
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_104391790
Zo die gasten hebben kut pannen zeg.
  vrijdag 18 november 2011 @ 12:17:59 #33
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_104508477
Dagaanbieding Mediamarkt.
Ik heb eens een hele rij speakers getest bij de Saturn.
JBL en Harman Kardon klonken wel super, maar zijn echt prijzig.
In de prijsrange daaronder vond ik deze echt uitblinken.

(Clickable img)

Deze notebook is ook vrij top voor ¤299,-. Ook eens zo'n Compaq als Wehkamp-dagdeal als tip doorgegeven aan m'n zusje. Is er erg tevreden over.

[ Bericht 30% gewijzigd door shiz op 18-11-2011 12:27:38 (notebook erbij gezet) ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_104540450
Ook besteld.

Koop wel veel boxjes de laatste dagen. :')
  † In Memoriam † zaterdag 19 november 2011 @ 10:15:33 #35
21636 Feestkabouter
pi_104544139
je kunt nooit voldoende decibellen in huis hebben..........
pi_104561590
Leuke 1dayfly vandaag.
pi_104635292
Wat vinden jullie van de koptelefoon van vandaag? ik twijfel..
pi_104636268
gvd mijn mediastation wat ik 10 maanden geleden op ibood gekocht heb nu al kapot :( Mag ik ook zelf opdraaien voor de verzendkosten van de eventuele garantie..
pi_104636772
quote:
17s.gif Op maandag 21 november 2011 17:15 schreef Audreyoot het volgende:
gvd mijn mediastation wat ik 10 maanden geleden op ibood gekocht heb nu al kapot :( Mag ik ook zelf opdraaien voor de verzendkosten van de eventuele garantie..
Ik neem aan dat je de garantie via de fabrikant, en NIET VIA IBOOD regelt he?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_104639291
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 17:26 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je de garantie via de fabrikant, en NIET VIA IBOOD regelt he?
Heb ik geprobeerd maar fabrikant stuurt me terug naar iBood, via hun lopen de eerste 2 jaar garantie -.-
pi_104640896
quote:
17s.gif Op maandag 21 november 2011 18:19 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Heb ik geprobeerd maar fabrikant stuurt me terug naar iBood, via hun lopen de eerste 2 jaar garantie -.-
Ach wat een onzin. De fabrikant moet je ook gewoon garantie geven, het enige wat ibood doet is doorsturen naar de fabrikant waardoor alles langer duurt.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  maandag 21 november 2011 @ 19:04:30 #42
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_104641675
quote:
17s.gif Op maandag 21 november 2011 17:15 schreef Audreyoot het volgende:
Hmmm, mijn Kodak camera (zx3/1080p/waterproof/refurbished) toen heb ik teruggestuurd naar hen (iBood), omdat Kodak zei dat binnen 30 dagen je bij de verkopende partij moest wezen. Die (again, iBood (.AT/Berlin retouradres)) hebben verder netjes de verzendkosten vergoed en had na een tijdje eentje in huis die wel acceptabel werkte. :)
pi_104652103
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 18:50 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ach wat een onzin. De fabrikant moet je ook gewoon garantie geven, het enige wat ibood doet is doorsturen naar de fabrikant waardoor alles langer duurt.
Nopes fabrikant geeft 10 jaar garantie maar de eerste 2 jaar word je doorverwezen naar de plek waar je aangekocht hebt. Via ibood moet je idd zon garantieformulier invullen..
Maar de fabrikant wil me iig echt niet verder helpen :(
pi_104678954
quote:
Beste iBOOD’er,

Zondag 13 november 2011 heeft u via iBOOD.com één of meerdere Wowee SFX Technologies One Classic gel speakers gekocht.

Op de website hebben wij dit product aangeboden onder het label ‘Wowee’. Wij zijn er erachter gekomen dat het label niet Wowee is maar de naam van de producent zelf, namelijk: SFX Technologies Travel Easy Elite. Het product en de specificaties blijven daarom exact hetzelfde echter staat er een andere naam op het product. De producent, SFX Technologies, heeft dit product onder meerdere labels op de markt gebracht. Onze excuses voor de verwarring.

Indien u om bovenstaande reden wilt afzien van de aankoop dan kunt u via ‘Mijn iBOOD’ uw aankoop kosteloos voor verzending annuleren. Indien u na aflevering wilt afzien van de aankoop dan kunt u, binnen 7 werkdagen na levering, dit eveneens via ‘Mijn iBOOD’ aanvragen. De creditering van uw bestelling zal binnen 5 tot 10 werkdagen worden afgehandeld middels de betaalmethode die u gebruikt heeft tijdens het plaatsen van uw bestelling.

Wanneer wij geen annulering van u ontvangen gaan wij ervan uit dat u akkoord gaat met het uitleveren van uw bestelde product onder het label SFX Technologies Travel Easy Elite.
U hoeft dan verder geen actie te ondernemen en u zult binnenkort een verzendbevestiging per e-mail ontvangen.

Als compensatie voor het ongemak bieden wij een gratis Travelcase aan. Deze zal met de verpakking worden meegestuurd.

Wij gaan ervan uit u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Mocht u desondanks nog vragen hebben dan kunt u terecht op ons productforum of u kunt via het contactformulier contact opnemen met onze customer service.

Nogmaals onze excuses voor de ontstane verwarring.
Vreemd dat de naam van het product ineens anders is. Als ik google op de door iBood aangegeven naam, dan heb ik 0 resultaten. Wat moet ik hier nou van denken?

Ik denk dat ik maar gewoon afwacht tot het ding er is, mocht het niks zijn dan stuur ik 'm terug.
pi_104685256
-

[ Bericht 99% gewijzigd door Skv op 22-11-2011 18:56:39 ]
pi_104691308
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 16:18 schreef Skv het volgende:

[..]

Vreemd dat de naam van het product ineens anders is. Als ik google op de door iBood aangegeven naam, dan heb ik 0 resultaten. Wat moet ik hier nou van denken?

Ik denk dat ik maar gewoon afwacht tot het ding er is, mocht het niks zijn dan stuur ik 'm terug.
Gewoon een soort van nalevering om het maximale uit het product te persen. Wellicht dat op de originele naam bepaalde rechten staan, evt. gerelateerd aan gebruikte onderdelen (waarmee het dus niet precies hetzelfde product zou zijn, maar goed).

Die compensatie van een travelcase slaat natuurlijk nergens op. Die zat er gewoon al bij. Heb het ook wel eens gehad bij en mediaspeler. Dat we ter compensatie voor een langere wachttijd een tas erbij kregen. Maar die had iedereen gewoon gekregen.

Ik moet zeggen dat de klantenservice bij iBood wel erg amateuristisch is de afgelopen maanden. Vandaar die klachten kennelijk. Ik heb zelf ook wel eens met wat zaken te maken gehad, maar dat is erg lang geleden, en werd toen prima opgelost, iedere keer. Maar wanneer ik naar de taal in dat mailtje kijk, en die onzin over de compensatie, kan ik me ook wel voorstellen dat deze mensen een beleid voeren die leidt tot klachten.
pi_104694917
Ik mag hopen dat de kwaliteit toch minimaal hetzelfde is als bij een 'echte' muziekset. Dat er een tasje bij zit stond niet bij de originele advertentie (net even nagekeken). Wellicht hebben ze gewoon een andere batch binnengekregen ergens, waar de tasjes toch al bijzaten. En dat brengen ze nu als 'compensatie'.

Anyway, ik test het ding thuis wel een paar dagen als het ooit nog binnenkomt. Bevalt het niet, dan gaan ze gewoon weer terug en krijg ik mijn centen weer. :)
pi_104736053
Iemand nog een (1.3) HDMI-kabel?
2 euro incl. verz. : http://www.koopjessite.nl/
pi_104736773
Van Dailyoffers.nl geplukt:

quote:
Trollface is een zwart-wit tekening van een gezicht met een grote ondeugende grijns. Trollface is als eerste opgedoken op deviantART en daarna verspreid naar 4chan. Op het moment verschijnt trollface op elk forum wereldwijd!
:')
pi_104737163
Die lui hebben echt 'nerves'. Beetje ¤24,95 durven te vragen voor een t-shirt + simpel zwart-wit printje. :{

Ik heb laatst de random shirt-actie van http://shirt.woot.com gedaan. $6,66 stuk. Was ik 24,95 kwijt, maar dan niet in euro's, maar in dollars, incl. shipping en dus drie (max) shirts.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')