Nee, als je in het ideal scherm zit pas.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:48 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoe zat het ookalweer met het bestellen. Als je klikt: 'ik neem er een', dan krijg je je factuur. Als je dit allemaal hebt ingevuld en je klikt 'ga door' dan is hij van jou?
en ideal betaling moet erdoor zijn volgens mijquote:Op woensdag 30 november 2011 22:50 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee, als je in het ideal scherm zit pas.
Haha dat is wel slim idd.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:52 schreef Plastic_zak het volgende:
Gaan we weer als er een product is die niemand koopt 5 bestellen en dan annuleren?
Doe moeilijk ofzoquote:Op woensdag 30 november 2011 23:00 schreef jayb0n het volgende:
Las ergens een keer over een truukje om meer kans te hebben om wat te kopen tijdens de hunt, volgens mij ging het zo ongeveer:
1. Sowieso van te voren inloggen
2. https://order.ibood.com/nl/nl/order/?id=17309 deze link alvast laden
3. als er een nieuwe aanbieding online is de id aanpassen (laatste deel van de url, nummer van de aanbieding)
Als je als een malle op F5 gaat rammen (wat niet zo moeten hoeven) kan je denk ik beter deze url refreshen: http://ext.ibood.com/offer_nl_nl.xml
Die zal een stuk sneller laden, maar heb je geen plaatje
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:57 schreef CherryLips het volgende:
Morgen en vrijdag heb ik tijd... om de hele dag als een malle te F5-en, niks te kopen, mensen uit te lachen die wel een Zwitsers zakmes kopen en m'n postcount op Fok op te krikken.
quote:ibood iBOOD
In Amerika hadden ze het over Black Friday, in NL gaan we het over de Black Thursday hebben #iboodhunt
oeh, snel poepe en douchequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Delano.888: maak je borst maar nat; gaat je vorig post record eraan?![]()
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:21 schreef delano.888 het volgende:
De vorige keer was ik 3 dagen naar de klote, en het enige wat ik had gekocht was 1 PS3 spel. Mooi niet dat ik dat nog een keer ga doen dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |