quote:
Ik had er geen zin inquote:Op donderdag 10 november 2011 20:33 schreef Maringo het volgende:
En er was geen lapohunter te bekennen. Begint dat ras dan toch echt uit te sterven?
Wel een andere quote in de OP gezet.
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:34 schreef Heatseeker het volgende:
[ afbeelding ]
Good old Cyanide and Happiness.
ik had het bijna gedaanquote:Op donderdag 10 november 2011 20:33 schreef Maringo het volgende:
En er was geen lapohunter te bekennen. Begint dat ras dan toch echt uit te sterven?
Wel een andere quote in de OP gezet.
tl;drquote:Op donderdag 10 november 2011 20:46 schreef Spouwerranger het volgende:
http://www.propstore.com/buttercupvalley.htm
De plaatjes op die site zeggen al genoeg. Komt geen lezen aan te pas.quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:36 schreef Boca_Raton het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=b99_1203951831
Nou, voor wie 'm dan nog niet gezien heeftTelemarketeer over de rooie.
Damnquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:36 schreef Boca_Raton het volgende:
Al erg oud, maar hij blijft tof (helemaal omdat ik hem al weer een tijdje niet gezien heb).quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:36 schreef Boca_Raton het volgende:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:36 schreef Boca_Raton het volgende:
Volgens mij is het de lange gast van een komische groep die altijd zulke dingen doen:quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:01 schreef Boca_Raton het volgende:
Werknemer die gesommeerd wordt iets met spoed per taxi ergens af te leveren. Taxi-chauffeur is echter een professionele coureur.
http://www.liveleak.com/view?i=9e0_1255644400
Net FOK!, komt een vrouw en meteen alle mannetjes er op af.quote:
wijvenauto...quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Lol, die auto heeft m'n vriend ook. Mazda MX-5
grappigquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:25 schreef picodealion het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo vet, dit. In tumblr zie je dit heel vaak. Ik zou hier wel een apart topic hierover willen zien.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:25 schreef picodealion het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.worldstarhipho(...)wshhM675O115XC35noxe
Damnnn dat ass
Het grappige is de laatste man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:37 schreef PiRANiA het volgende:
[..]JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:37 schreef PiRANiA het volgende:
[..]Mijn reactie precies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geweldigquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:36 schreef Boca_Raton het volgende:
hahaahquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:15 schreef rolfson het volgende:
[..]
Volgens mij is het de lange gast van een komische groep die altijd zulke dingen doen:
Je kan ook gewoon de hele aflevering kijken en de aflevering in de gymzaal is ook geweldig wel even doorklikken maar dan kom je er wel.
twitter:bartvanmerwijk twitterde op vrijdag 11-11-2011 om 22:27:13Die #Mauro zit zich daar op de tribune toch ook kapot te schamen voor z'n land? Oh, wacht.. #nedzwi reageer retweet
Mooi dit, heb je meer?quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:25 schreef picodealion het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Grappig, die overgang zelf is ook goed te zien.quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Grappig. Met m'n bril op zie ik Einstein, zonder bril Marylin
Daar komen ze toch echt niet allemaal vandaan? Die tumblr doet alleen films zover ik weet. En ze worden veel subtieler geloopt.quote:
Ik had me bril nog niet op.quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Grappig. Met m'n bril op zie ik Einstein, zonder bril Marylin
ja hahahaquote:Op zaterdag 12 november 2011 11:31 schreef Onnoman het volgende:
haha.. deze is een beetje ordinair, maar moet je wel gezien hebben
Dit was serieus mijn Quarter Pounder vandaag:quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:59 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik heb er ook eentje.
Voortaan maar weer een euroknaller bij McDonald's
Taco Mundo Mexican Burger
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:45 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dit was serieus mijn Quarter Pounder vandaag:
[ afbeelding ]
Ter vergelijking:
[ afbeelding ]
Weet ik, maar het blijft leuk om ze te vergelijken.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:07 schreef Mirel het volgende:
Die dingen op de foto zijn nep. Is spons (o.a.) en er zit spul op om het te laten glanzen
Dude, maak mij niet hongerquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:45 schreef picodealion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ter vergelijking:
[ afbeelding ]
Die ken ik niet, linkje?quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:27 schreef picodealion het volgende:
Prachtig. Die aflevering van de Keuringsdienst van Waarden over soepverpakkingen ging ook zo. Erg interessant.
Een vriend van me maakte ook voedsel voor reclames en advertenties, maar daar kwam echt niets eetbaars bij kijken. Het was allemaal schuim, plastic en gel dat lekkerder leek dan echt voedsel. Elke keer dat er voedsel in een reclame te zien was wist hij wat voor materialen er waren gebruikt.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:20 schreef _Loki het volgende:
Om in de sfeer te blijven.
Hoe die hamburgerfoto's gemaakt worden.
Klopt. Mijn vader had een reclamebureau met fotostudio. Die hadden ook rare dingenquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:47 schreef Individual het volgende:
[..]
Een vriend van me maakte ook voedsel voor reclames en advertenties, maar daar kwam echt niets eetbaars bij kijken. Het was allemaal schuim, plastic en gel dat lekkerder leek dan echt voedsel. Elke keer dat er voedsel in een reclame te zien was wist hij wat voor materialen er waren gebruikt.
Meen je dit serieus? Of heb je er gewoon 1 zonder kaas besteldquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:45 schreef picodealion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ter vergelijking:
[ afbeelding ]
Dat is nog een zieligere hap dan die van mijquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:45 schreef picodealion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ter vergelijking:
[ afbeelding ]
Ze hebben alleen kaas onderop gedaan zo te zien. Zie het ook nu pas.quote:Op zondag 13 november 2011 02:01 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Meen je dit serieus? Of heb je er gewoon 1 zonder kaas besteld
Lastig bier drinken ookquote:
Briljante man.quote:
Oh man, bij deze heb ik echt lang in een deuk gelegen toen ik hem voor het eerst zag; die gast heeft echt kortsluiting in zn hersenen op het moment dat hij besprongen wordtquote:
"Aaghehrehshwehh WTF!"quote:Op zondag 13 november 2011 19:01 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Oh man, bij deze heb ik echt lang in een deuk gelegen toen ik hem voor het eerst zag; die gast heeft echt kortsluiting in zn hersenen op het moment dat hij besprongen wordt
quote:Op zondag 13 november 2011 23:37 schreef Mirel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand? Ohja hij iddquote:Op maandag 14 november 2011 10:15 schreef Gehenna het volgende:
vanmorgen poste iemand dit op Facebook
SPOILER: Productiviteit Europa met 45% omhoog.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooit.
http://www.garbagesimulator.com/quote:Op maandag 14 november 2011 11:22 schreef Mirel het volgende:
Sidenote: hebben ze in de VS echt zulke wagens met volledig bestuurbare mechanische armen? Hier gebeurt alles deels nog met vuilnismannen die ze deels op die armen leggen. Of hoort dat ook bij opposite day?
Vuilnismannen?quote:Op maandag 14 november 2011 11:22 schreef Mirel het volgende:
Sidenote: hebben ze in de VS echt zulke wagens met volledig bestuurbare mechanische armen? Hier gebeurt alles deels nog met vuilnismannen die containters op die armen leggen. Of hoort dat ook bij opposite day?
quote:Op maandag 14 november 2011 15:57 schreef Façade het volgende:
http://shop.lululemon.com(...)31023&catId=men-tops
Kies voor een zwart shirt.
Voll idiot ey.quote:
"The ideal road run companion"quote:Op maandag 14 november 2011 15:57 schreef Façade het volgende:
Ik mis de grapquote:Op maandag 14 november 2011 15:57 schreef Façade het volgende:
quote:
quote:Op maandag 14 november 2011 16:40 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Grappen worden hier niet uitgelegd.
Ik had die vent me toch een stoot tegen z'n smoel gegeven, wat denkt die pik wel niet, ik heb 'n pakkie aan dus ik ben alles?quote:
O Fuck hoe foutquote:Op maandag 14 november 2011 15:57 schreef Façade het volgende:
Mega pooier op de wallen daarquote:Op maandag 14 november 2011 16:53 schreef some1_eddy het volgende:
[..]
Ik had die vent me toch een stoot tegen z'n smoel gegeven, wat denkt die pik wel niet, ik heb 'n pakkie aan dus ik ben alles?
Ik zie het hem graag proberen, wil het vervolgfilmpje wel zienquote:Op maandag 14 november 2011 16:56 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Mega pooier op de wallen daarDie sla jij echt niet
Hij heeft zichzelf inmiddels al opgehangenquote:Op maandag 14 november 2011 16:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zie het hem graag proberen, wil het vervolgfilmpje wel zien
quote:Op maandag 14 november 2011 17:19 schreef some1_eddy het volgende:
Er is geen mens die mij een klap voor m'n bek geeft zonder iets terug te krijgen, als je nou 2 bij 2 meter bent of wat dan ook, je krijgt em.
Dan geef je me maar een kogel, ik laat me door niemand, maar dan ook niemand een knal geven.
Tot dusver heb jij ook alleen maar een grote bek op fok!quote:Op maandag 14 november 2011 18:13 schreef some1_eddy het volgende:
Tokkie edd'ie' ?
Niks geen apengedrag, Vertel jullie bijdehante pikkies gewoon hoe het zit
Je mag het anders wel proberen.. maar nee, alleen op FOK! durven ze een grote bek te geven.
quote:Op maandag 14 november 2011 18:13 schreef some1_eddy het volgende:
Tokkie edd'ie' ?
Niks geen apengedrag, Vertel jullie bijdehante pikkies gewoon hoe het zit
Je mag het anders wel proberen.. maar nee, alleen op FOK! durven ze een grote bek te geven.
Die is een pagina hiervoor al gepostquote:Op maandag 14 november 2011 18:54 schreef PiRANiA het volgende:
http://bit.ly/tLIDzq < selecteer de zwarte.
IK WAS DE ALMACHTIGE OMNIPOTENTE PIRANIA VOOR, HA-HA!quote:Op maandag 14 november 2011 18:54 schreef PiRANiA het volgende:
http://bit.ly/tLIDzq < selecteer de zwarte.
Ohquote:Op maandag 14 november 2011 18:56 schreef Kloktijd het volgende:
[..]
Die is een pagina hiervoor al gepost
Pluspuntenquote:Op maandag 14 november 2011 18:57 schreef Façade het volgende:
[..]
IK WAS DE ALMACHTIGE OMNIPOTENTE PIRANIA VOOR, HA-HA!
Is de neger wat er grappig moet zijn? Nou poe poe wat een humor.quote:
Kom op, bij alle andere kleuren heb je dezelfde blanke gozer en bij zwart ineens die neger. Heb je geen humor of wat?quote:Is de neger wat er grappig moet zijn? Nou poe poe wat een humor.
Uitleggen.. Niet doen..quote:Op maandag 14 november 2011 22:49 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
[..]
Kom op, bij alle andere kleuren heb je dezelfde blanke gozer en bij zwart ineens die neger. Heb je geen humor of wat?
Ja echtquote:
HET SHIRT IS NIET ZWART !!!!!! Zoquote:Op maandag 14 november 2011 22:58 schreef delano.888 het volgende:
Ik zie t wel hoor, zie alleen de humor er niet echt van in, zal wel aan mij liggen.
Je bent zelf zwart?quote:Op maandag 14 november 2011 22:58 schreef delano.888 het volgende:
Ik zie t wel hoor, zie alleen de humor er niet echt van in, zal wel aan mij liggen.
Grijs gebiedquote:
oke. ga huilenquote:Op maandag 14 november 2011 22:25 schreef delano.888 het volgende:
[..]
[..]
Is de neger wat er grappig moet zijn? Nou poe poe wat een humor.
Wat heerlijk foutquote:
Het sneue is dat je weet dat dat meisje geneukt gaat worden en het ws helemaal niet wil.quote:
Hoezo niet wil? Ze doet toch zelf mee?quote:Op dinsdag 15 november 2011 02:12 schreef P8 het volgende:
[..]
Het sneue is dat je weet dat dat meisje geneukt gaat worden en het ws helemaal niet wil.
Desalniettemin is Rutger Hauer er niks bij.
Daarom hoeft ze het nog niet te willen. Ze acteert haar afgunst voor de man ieg wel goedquote:Op dinsdag 15 november 2011 08:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoezo niet wil? Ze doet toch zelf mee?
Die had ik echt nog niet gezienquote:Op dinsdag 15 november 2011 10:42 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.buzzfeed.com/e(...)u-never-knew-existed.
Oh, gelukkig is de expert er ookquote:Op dinsdag 15 november 2011 10:49 schreef picodealion het volgende:
Oh en de Snark is echt het stomste leesteken ooit. Als je met een teken aan moet geven dat er sarcasme in je zin zit, gebruik je sarcasme verkeerd.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:51 schreef picodealion het volgende:
Zie, dat had ik zonder dat teken ook wel gesnapt.
Maar hoe gebruik je hem¿quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:42 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.buzzfeed.com/e(...)u-never-knew-existed.
NEE!quote:
Als ik het goed heb is dit een parodie. Hij probeert hier de aarde te vernielen. Heel raar filmpje trouwens.quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:08 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
NEE!
Oh mijn god.... nee!
Het is niet waar!
Zeg me dat het niet waar is!
Er is een film van Captain Planet?
ik mis de snark in deze zin...quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:49 schreef picodealion het volgende:
Oh en de Snark is echt het stomste leesteken ooit. Als je met een teken aan moet geven dat er sarcasme in je zin zit, gebruik je sarcasme verkeerd.
het zuurpruimentopic is een deur verderop.quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oh kijk nog meer meme's die worden overused
Moe?quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:57 schreef Lithia het volgende:
Cry a river, Dj_Day-V. Ben wel moe van jouw gezeik.
Je hoeft er niet elke keer over te posten als je een afbeelding niet leuk vindtquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Moe?Is het zo erg dat ik vind dat je meme's niet teveel moet gebruiken? Vooral omdat het dan niet meer leuk is.
Nee, het is erg als je regelmatig klaagt. Wel of niet leuk is vrij subjectief. Scroll af en toe eens door en klaag niet op alles wat je niet bevalt.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Moe?Is het zo erg dat ik vind dat je meme's niet teveel moet gebruiken? Vooral omdat het dan niet meer leuk is.
Ok sorryquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je hoeft er niet elke keer over te posten als je een afbeelding niet leuk vindtDat heeft iedereen hier regelmatig denk ik zo.
Dat dus.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:06 schreef Lithia het volgende:
[..]
Nee, het is erg als je regelmatig klaagt. Wel of niet leuk is vrij subjectief. Scroll af en toe eens door en klaag niet op alles wat je niet bevalt.
Ik vind deze eigenlijk juist wel origineel.quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oh kijk nog meer meme's die worden overused
Niks, hij hoort er gewoon niet bij.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:13 schreef GimmeGore het volgende:
Eeehm wat zit er "normaal" op de plek van Forever Alone?
Planking was al niet leuk, maar dit is echt voor debielen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:41 schreef Lithia het volgende:
Tebowing? Nieuwe vorm van planking? Ik houd het niet meer bij.
http://tebowing.com/
Er zijn zoveel varianten op gekomen en dan mensen die het raar vinden dat het niet aanslaatquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:42 schreef picodealion het volgende:
[..]
Planking was al niet leuk, maar dit is echt voor debielen.
quote:Dan Pop and all those who liked his comment- Its not soo simple operation u ignorant nublets... First number is $4.15...
MDSE St is merchandise sub-total, which is sum of first 3 numbers (4.15 + 1.95 + 3.85)
Total cash (11.11) is sum of MDSE St (9.95) and Tax1 (1.16).
Zal ik even het grapje uitleggen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:34 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Zal ik even het grapje uitleggen?En wat is de grap?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
De grap isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het is eigenlijk een funny linkstopic, en niet een "laten we hier een beetje de grap gaan uitleggen voor mensen die hem niet vatten"-topic
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:40 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
De grap isik snapte m al meteen maar ik zie de grap ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het is eigenlijk een funny linkstopic, en niet een "laten we hier een beetje de grap gaan uitleggen voor mensen die hem niet vatten"-topic![]()
Maargoed gewoon doorlopen![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:34 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Zal ik even het grapje uitleggen?Ok, dan snapte ik 'm wel maar vond ik 'm gewoon niet leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:05 schreef Soury het volgende:
Dat deze nog niet hier staat. Gejat uit het horror topic [ afbeelding ]
Oh myquote:Op dinsdag 15 november 2011 18:05 schreef Soury het volgende:
Ik lachte hardopquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:36 schreef banapples het volgende:
Laat ik ook maar eens een plaatje posten.
[ afbeelding ]
Ik woon in de UK, heb facebook hier aangevraagd en dacht zal het eens proberen, maar dat adres werkt niet. Wat zou je dan op CD-ROM krijgen? Een backup van m'n profiel zou leuk zijn!quote:
Een backup van je profiel kan je gewoon downloaden.quote:Op woensdag 16 november 2011 01:34 schreef Individual het volgende:
[..]
Ik woon in de UK, heb facebook hier aangevraagd en dacht zal het eens proberen, maar dat adres werkt niet. Wat zou je dan op CD-ROM krijgen? Een backup van m'n profiel zou leuk zijn!
Behalve dan dat ze echt alles wat ze over je weten moeten toesturen, dat is meer dan alleen je profiel.quote:Op woensdag 16 november 2011 08:28 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Een backup van je profiel kan je gewoon downloaden.
Ja klopt, maar hij geeft aan dat een backup handig zou zijn.quote:Op woensdag 16 november 2011 08:36 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Behalve dan dat ze echt alles wat ze over je weten moeten toesturen, dat is meer dan alleen je profiel.
Ik ben benieuwd of je ook statistieken etc te zien krijgt over je account.quote:Op woensdag 16 november 2011 08:44 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ja klopt, maar hij geeft aan dat een backup handig zou zijn.
Ik heb de informatieaanvraag overigens gedaan. Al een paar weken geleden, ben erg benieuwd.
De link in het plaatje doet het niet en hier is meer achtergrond informatie: http://www.zdnet.com/blog(...)h-data-requests/4165quote:Op woensdag 16 november 2011 08:44 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ja klopt, maar hij geeft aan dat een backup handig zou zijn.
Ik heb de informatieaanvraag overigens gedaan. Al een paar weken geleden, ben erg benieuwd.
quote:Op woensdag 16 november 2011 10:57 schreef P8 het volgende:
Ik ben heel erg benieuwd naar de dingen die daar uitkomen
Bijna 5 jaar aan facebook gebruik in 1000 paginas.. ik ben benieuwd.quote:The CD contains a PDF that is typically more than 1,000 pages long and more than 100MB in size.
quote:First plant outside U.S. will make Facebook faster for Europeans
In northern Sweden 60 miles from Arctic Circle - will 'chill' computers using the weather for eight months per year
Other web giants such as Google already host 'server farms' near Arctic to keep them cool
Near huge dam on river that generates twice as much power as Hoover Dam
Plant will have 14 backup diesel generators
Read more: http://www.dailymail.co.u(...)n.html#ixzz1drn6z4fQ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |