abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104601285
Nvm, blijkbaar was je op zoek naar specifieke codes.
pi_104608285
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 21:30 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik dacht dat je met een jaar betaling maar 3 % korting kreeg?
Je hebt gelijk! Per kwartaal kreeg je 1% korting, per half jaar 2% en per jaar 3%.
Met maximaal ER erbij kreeg ik in totaal een korting van 300 euro, dus na 3 jaar heb ik in principe een gratis verzekering per jaar :)

Bovendien kreeg ik 5-7€ meer zorgtoeslag dan dat ik aan verzekering betaalde. Tja ik ben jong en gezond en al sport ik fanatiek ik heb het niet nodig :)

Maar ontopic:

Anderzorg kost nu € 96,25 per maand.
Met max eigen risico: € 71,25 per maand korting: -25€ p/mnd = 300€ p/jaar
En dan de jaarlijke betaling in 1 keer: korting: -25,68€ p/mnd = 829,32 p/jaar

Dus de goedkoopste verzekering is voor mij €69,11 p/mnd als ik het uitreken. Wat was de zorgtoeslag, iets van 75€ ofzo? Ik maak er zelfs winst op.

Alleen nu wil ik ook een tandartsverzekering erbij, dus ik moet kijken of ik met Anderzorg ook het voordeligst uitkomt. De verzekering bij hen is 17€ per maand, 204€ per jaar wat voor mij totaal neerkomt op € 1.027,20 per jaar. Het is op de website onduidelijk tot hoeveel ik vergoed krijg.

Wat een gedoe. Komt iemand cheaper uit? :@
  Moderator zondag 20 november 2011 @ 22:15:35 #253
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_104608358
75% krijg je vergoed tot een max van.... 300euro uit mijn hoofd :@
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_104608736
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 22:15 schreef Renesite het volgende:
75% krijg je vergoed tot een max van.... 300euro uit mijn hoofd :@
Als dat zo is, is het een redelijk nutteloze verzekering moet ik zeggen (maar dat vind ik sowieso van de meeste tandartsverzekeringen).
pi_104610080
Bij de tandartsverzekering van AnderZorg is er geen maximum. Je krijgt een bepaald bedrag per verrichting (bijv. €34 voor een éénvlaksvulling), maar er zit in principe geen beperking aan het aantal, dus als jij 12 éénvlaksvullingen declareert krijg je gewoon 408 euro van AnderZorg. Tenminste, met ingang van volgend jaar, dit jaar is het nog zo dat er aan sommige dingen een limiet zit (bijv. maximaal 6 vullingen).
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
pi_104610476
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 22:40 schreef pussywillow het volgende:
Bij de tandartsverzekering van AnderZorg is er geen maximum. Je krijgt een bepaald bedrag per verrichting (bijv. €34 voor een éénvlaksvulling), maar er zit in principe geen beperking aan het aantal, dus als jij 12 éénvlaksvullingen declareert krijg je gewoon 408 euro van AnderZorg. Tenminste, met ingang van volgend jaar, dit jaar is het nog zo dat er aan sommige dingen een limiet zit (bijv. maximaal 6 vullingen).
Dat klopt niet. Anderzorg vergoedt maximaal 6 vullingen (zie hier )
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_104610829
Dit jaar, ja, dat zei ik ook. Volgend jaar niet meer!
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
pi_104610984
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 22:54 schreef pussywillow het volgende:
Dit jaar, ja, dat zei ik ook. Volgend jaar niet meer!
Nee, bereken je premie op de website maar eens. Dan zie je dit staan:

quote:
Tandartskosten voor volwassenen worden maar beperkt vergoed door de Basisverzekering. Met AnderZorg Tand verzeker je jezelf voor veel voorkomende behandelingen door de tandarts. Je krijgt onder meer 100% van maximaal 3 consulten, tandsteen verwijderen (maximaal twee keer), vullingen (maximaal 6) en röntgenfoto's (maximaal 4).
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_104611185
Dan hebben ze dat zeker nog niet aangepast. In het wijzigingsblad voor 2012 staat, en ik citeer:

"De maximeringen voor bijvoorbeeld de vullingen en röntgenfoto's zijn vervallen."

Of ze verspreiden leugens via dat blad, dat kan ook (maar lijkt me minder waarschijnlijk) :P
pi_104617445
Nu begrijp ik het niet meer :{
pi_104620933
Ik heb nagevraagd bij FBTO wat zij nu gaan hanteren in 2012 voor tandarts.. Er staat dus in de voorwaarden van 2012 dat er vergoeding plaats zal vinden volgens het UPT tarief.. Heel leuk allemaal maar die zogenaamde maximumbedragen per behandelingen zijn helemaal niet meer aan de orde. Volgens de medewerkster juist wel degelijk en er zouden beperkingen zitten aan bepaalde behandelingen (qua kosten en frequentie).. Maar goed ze ging het dus navragen.. Na een minuut of 7 in de wacht wist de telefoniste mij te vertellen dat ze nu dus gewoon de maximale dekking vergoeden ongeacht behandeling. Ze werken namelijk niet met gecontracteerde zorgaanbieders dus veel anders kunnen ze volgens mij niet. Wellicht dat er in de toekomst nog wat gaat veranderen.. Ik zorg iig dat ik dit ook nog per e-mail krijg, want zo'n onzeker antwoord is ook niet echt wat.
pi_104623631
Wat zijn de kosten om een verstandkies er met grof geweld uit te laten halen? (Ongeveer :))
pi_104624097
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 11:58 schreef hansvbijnen het volgende:
Wat zijn de kosten om een verstandkies er met grof geweld uit te laten halen? (Ongeveer :))
In het ziekenhuis kost mijn sessie 500,-
(alle verstandskiezen in 1 keer)
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
pi_104626281
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 12:12 schreef BertV het volgende:

[..]

In het ziekenhuis kost mijn sessie 500,-
(alle verstandskiezen in 1 keer)
Oke. Voorlopig is er bij mij nog maar eentje nodig. Ervan uitgaande dat het ongeveer 250 euro zal kosten, ga ik me hier niet extra voor verzekeren. Bedankt!
pi_104627739
Ik snap geen snars meer van die tandartsverzekeringen en hoeveel er wordt vergoed bij welke maatschappij :r
pi_104628455
quote:
13s.gif Op maandag 21 november 2011 14:01 schreef Verwerker het volgende:
Ik snap geen snars meer van die tandartsverzekeringen en hoeveel er wordt vergoed bij welke maatschappij :r
misschien is dit een handig overzicht?
https://www.independer.nl(...)dingen/tandarts.aspx
pi_104653343
in het kader van independer:

heb vorig jaar bij delta lloyd een zorgverzekering gesloten met 9 behandelingen fysio en tandarts 250 euro 75% minimum.

Premie 2011: 106,99 euro
Premie 2012: 141,50 euro

Nog niets gehoord van Independer, zijn ze verplicht als tussenpersoon om een tegenvoorstel te doen?
Zuinigheid met vlijt bouwt huizen als kastelen
pi_104654535
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 21:53 schreef AXI-OMA het volgende:
in het kader van independer:

heb vorig jaar bij delta lloyd een zorgverzekering gesloten met 9 behandelingen fysio en tandarts 250 euro 75% minimum.

Premie 2011: 106,99 euro
Premie 2012: 141,50 euro

Nog niets gehoord van Independer, zijn ze verplicht als tussenpersoon om een tegenvoorstel te doen?
Je hebt een "contract" met Delta Lloyd, niet met Independer. Mijn werkgever is immers ook niet verplicht om een tegenvoorstel te doen. Je gebruikt Independer puur om te genieten van de collectieve korting, verder is zij geen partij in deze. Ik neem aan dat je van Delta Lloyd toch gewoon weer een polis hebt gekregen van de korting van Independer?

Kortom, gewoon een nieuwe vergelijking uitvoeren en veranderen van verzekeraar is de enige optie om goedkoper te gaan.
pi_104658314
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 14:17 schreef poemojn het volgende:

[..]

misschien is dit een handig overzicht?
https://www.independer.nl(...)dingen/tandarts.aspx
super!
pi_104658998
quote:
14s.gif Op maandag 21 november 2011 23:10 schreef Verwerker het volgende:

[..]

super!
Verwacht je dit jaar hoge kosten aan je gebit dat je een tandartsverzekering nodig hebt?
pi_104659365
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 23:22 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Verwacht je dit jaar hoge kosten aan je gebit dat je een tandartsverzekering nodig hebt?
Na een controle aan de tandarts bleek ik op 5 plekken gaatjes te hebben :'(
Ik denk dat de kosten dan rond de 300€ zullen liggen, moet dus kijken welk verzekering dat vergoed en wat financieel aantrekkelijkst is :)
pi_104664371
Premie Youcare bekend:

Basisverzekering eigen risico 220: 99,95 euro per maand
Basisverzekering eigen risico 720: 69,50 euro per maand

Met het maximale eigen risico zijn ze de goedkoopste van Nederland en dus niet Anderzorg
Zuinigheid met vlijt bouwt huizen als kastelen
pi_104665396
Soms krijg je kortingen als je via een vergelijkingswebsite, afsluit. Ik zit bij CZ-direct en heb een nieuw polisblad en premievoorstel ontvangen. Als ik via Independer (of zo) dezelfde verzekering afsluit, ben ik € 8 per maand goedkoper uit.

Wat vinden jullie van Ander Zorg? Ik heb in 2011 ongeveer €120 van m'n eigen risico opgesoupeerd en gebruik gen alternatieve geneeswijzen. Ga 2x/jaar naar de tandarts, meestal tandsteen verwijderen en een enkele vulling (1 per 2 jaar hooguit).

Zou dus met een hoog eigen risico een gunstige premie kunnen bedingen. Is dat Ander Zorg wat? Of Friesland Verzekering, de rolde bij Independer er (via die site met korting) als laagste eruit.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_104682576
Ik ga ook eens rondkijken :)
Heb nu National Academic, maar wil ff kijken wat de rest doet. Ik ben dit jaar wederom over mijn Fysio vergoedingen heen, dus moet even kijken wat andere verzekeringen daarmee doen

Ga deze week ff een nieuwe bril halen en declareren. Dus dat is bij de volgende verzekering niet erg belangrijk.

Eigen risico hou ik op t laagst. Zit er vanaf deze maand over heen denk. Wel kut dat het weer omhoog is gegaan naar 220. Zal ik volgend jaar wss ook moeten betalen.
~ Bonito La Risa ~
pi_104682693
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 20:59 schreef MadBear1983 het volgende:
Heb gekozen voor FBTO (via actiecode met Zalando cadeaubon voor 25 euro (je kan ook voor bol.com kiezen). Daarnaast collectiviteitskorting via moerstaal.nl (ff accountje aangemaakt), scheelt weer 10% op aanvullende verzekeringen.
Hoog Eigen risico + tandarts module.
Tandartsmodule staat aan, die zet ik vanaf februari weer uit want dan heb ik mn tandartscontrole weer gehad, dan gaat ie over een half jaartje weer voor een maandje aan ;)
Ik kan me niet voorstellen dat dat mogelijk is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')