Je hebt gelijk! Per kwartaal kreeg je 1% korting, per half jaar 2% en per jaar 3%.quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je met een jaar betaling maar 3 % korting kreeg?
Als dat zo is, is het een redelijk nutteloze verzekering moet ik zeggen (maar dat vind ik sowieso van de meeste tandartsverzekeringen).quote:Op zondag 20 november 2011 22:15 schreef Renesite het volgende:
75% krijg je vergoed tot een max van.... 300euro uit mijn hoofd
Dat klopt niet. Anderzorg vergoedt maximaal 6 vullingen (zie hier )quote:Op zondag 20 november 2011 22:40 schreef pussywillow het volgende:
Bij de tandartsverzekering van AnderZorg is er geen maximum. Je krijgt een bepaald bedrag per verrichting (bijv. €34 voor een éénvlaksvulling), maar er zit in principe geen beperking aan het aantal, dus als jij 12 éénvlaksvullingen declareert krijg je gewoon 408 euro van AnderZorg. Tenminste, met ingang van volgend jaar, dit jaar is het nog zo dat er aan sommige dingen een limiet zit (bijv. maximaal 6 vullingen).
Nee, bereken je premie op de website maar eens. Dan zie je dit staan:quote:Op zondag 20 november 2011 22:54 schreef pussywillow het volgende:
Dit jaar, ja, dat zei ik ook. Volgend jaar niet meer!
quote:Tandartskosten voor volwassenen worden maar beperkt vergoed door de Basisverzekering. Met AnderZorg Tand verzeker je jezelf voor veel voorkomende behandelingen door de tandarts. Je krijgt onder meer 100% van maximaal 3 consulten, tandsteen verwijderen (maximaal twee keer), vullingen (maximaal 6) en röntgenfoto's (maximaal 4).
In het ziekenhuis kost mijn sessie 500,-quote:Op maandag 21 november 2011 11:58 schreef hansvbijnen het volgende:
Wat zijn de kosten om een verstandkies er met grof geweld uit te laten halen? (Ongeveer)
Oke. Voorlopig is er bij mij nog maar eentje nodig. Ervan uitgaande dat het ongeveer 250 euro zal kosten, ga ik me hier niet extra voor verzekeren. Bedankt!quote:Op maandag 21 november 2011 12:12 schreef BertV het volgende:
[..]
In het ziekenhuis kost mijn sessie 500,-
(alle verstandskiezen in 1 keer)
misschien is dit een handig overzicht?quote:Op maandag 21 november 2011 14:01 schreef Verwerker het volgende:
Ik snap geen snars meer van die tandartsverzekeringen en hoeveel er wordt vergoed bij welke maatschappij
Je hebt een "contract" met Delta Lloyd, niet met Independer. Mijn werkgever is immers ook niet verplicht om een tegenvoorstel te doen. Je gebruikt Independer puur om te genieten van de collectieve korting, verder is zij geen partij in deze. Ik neem aan dat je van Delta Lloyd toch gewoon weer een polis hebt gekregen van de korting van Independer?quote:Op maandag 21 november 2011 21:53 schreef AXI-OMA het volgende:
in het kader van independer:
heb vorig jaar bij delta lloyd een zorgverzekering gesloten met 9 behandelingen fysio en tandarts 250 euro 75% minimum.
Premie 2011: 106,99 euro
Premie 2012: 141,50 euro
Nog niets gehoord van Independer, zijn ze verplicht als tussenpersoon om een tegenvoorstel te doen?
super!quote:Op maandag 21 november 2011 14:17 schreef poemojn het volgende:
[..]
misschien is dit een handig overzicht?
https://www.independer.nl(...)dingen/tandarts.aspx
Na een controle aan de tandarts bleek ik op 5 plekken gaatjes te hebbenquote:Op maandag 21 november 2011 23:22 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Verwacht je dit jaar hoge kosten aan je gebit dat je een tandartsverzekering nodig hebt?
Ik kan me niet voorstellen dat dat mogelijk is.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:59 schreef MadBear1983 het volgende:
Heb gekozen voor FBTO (via actiecode met Zalando cadeaubon voor 25 euro (je kan ook voor bol.com kiezen). Daarnaast collectiviteitskorting via moerstaal.nl (ff accountje aangemaakt), scheelt weer 10% op aanvullende verzekeringen.
Hoog Eigen risico + tandarts module.
Tandartsmodule staat aan, die zet ik vanaf februari weer uit want dan heb ik mn tandartscontrole weer gehad, dan gaat ie over een half jaartje weer voor een maandje aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |