Las laatst een artikel geschreven door een wetenschapper dat het gaat om de hoeveelheid calorieën per 24 uur die je inneemt. En of je die nou om 11 uur 'smorgens binnenkrijgt of vlak voor je naar bed gaat, maakt dus niet uitquote:Op donderdag 10 november 2011 20:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik hoor nog steeds om me heen dat je na 8 uur 's avonds eigenlijk niet meer moet eten. Ik vind dat altijd een beetje vreemd klinken, dat hangt toch helemaal af van hoe laat je naar bed gaat? Hebben jullie hier gedachten over?
das gewoon goed!quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:08 schreef Purdey het volgende:
Ik ben altijd zwaarder de dag nadat ik gesport heb. Bluh.
Wat voor ananas? Uit blik? Kijk dan eens naar het verschil tussen "op sap" en "op siroop". Scheelt een hoopquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:08 schreef Purdey het volgende:
L: 2 boterhammen met een plak old Amsterdam, schaaltje ananas, glas optimel.
Ik ben altijd zwaarder de dag nadat ik gesport heb. Bluh.
Werkt bij mij toch niet helemaal zo, als ik laat niet eet gaat het afvallen toch beter, jammer alleen wel dat ik een nachtmens ben en tegen die tijd met een rammelende maag zit.quote:Op vrijdag 11 november 2011 01:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Las laatst een artikel geschreven door een wetenschapper dat het gaat om de hoeveelheid calorieën per 24 uur die je inneemt. En of je die nou om 11 uur 'smorgens binnenkrijgt of vlak voor je naar bed gaat, maakt dus niet uit
Jups, gelukkig vind ik ze echt ontzettend vies hou ik er niet zo vanquote:Op zaterdag 12 november 2011 10:46 schreef Purdey het volgende:
Had maandag een avocado gekocht, die nu ein-de-lijk zacht is, lees ik in een boek dat zo'n groen monster 400 kcal bevat![]()
linkje??quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:05 schreef Purdey het volgende:
Trouwens iemand gisterenavond de aflevering van Zembla gezien over de risico's van maagverkleinings operaties? Of waarom iemand daarvoor kiest?
Er werden 3 vrouwen gevolgd met (ernstig) overgewicht. Respectievelijk 115 en 135 kilo. Die vrouw van 135 kilo kon ik wel schieten. Ze at elke middag bij de Mac, kentucky, BK enz enz. En toen mensen zeiden 'Waarom neem je je lunch niet gewoon mee?!' zei ze doodleuk 'Ja, maar dat eet ik dan allemaal voor de lunch al op en dan ga ik alsnog naar de Mac.'
Zélfs toen ze net geopereerd was ging ze de boel alweer triggeren. Ontbijten met een tosti met kaas en ham. En erbij vertellen dat haar was aangeraden geen gesmolten kaas meer te eten, omdat dat slecht was voor haar maag, maar dat dan toch proberen. Ze was zelfs alweer meerdere malen bij de Mac geweest, simpelweg om te kijken wat ze daar nog kon eten. Ze was zelfs enigszins teleurgesteld dat ze maar een halve Happy meal op kon krijgen. Nu ik er aan denk, kan ik er wéér kwaad op worden.
Daar kun je nog flink hoofdpijn van krijgen, als je het te lang doet...quote:
Ben je serieus, heb je dan het artikel niet eens doorgelezen wat ik gepost heb?quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:34 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Daar kun je nog flink hoofdpijn van krijgen, als je het te lang doet...
Maar goed, kom, ik doe eens alsof interesse heb... Vertel, waarom zouden we hier met zijn allen aan de appelazijn moeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |