dequote:Op donderdag 10 november 2011 19:56 schreef RRonya het volgende:
Vanwaar desmiley? (die snap ik niet helemaal).
Normaal hoop ik niet dat een schuitje zinkt, maar deze mag heel snel zinken van mij!
denkt dat het er om gaat dat je na je normale maaltijd niet meer een tussendoortje moet eten..quote:Op donderdag 10 november 2011 20:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Owww, ik heb honger, waar blijft mn lief nou... Het moet nog 35 minuten in de oven ook.
Ik hoor nog steeds om me heen dat je na 8 uur 's avonds eigenlijk niet meer moet eten. Ik vind dat altijd een beetje vreemd klinken, dat hangt toch helemaal af van hoe laat je naar bed gaat? Hebben jullie hier gedachten over?
Las laatst een artikel geschreven door een wetenschapper dat het gaat om de hoeveelheid calorieën per 24 uur die je inneemt. En of je die nou om 11 uur 'smorgens binnenkrijgt of vlak voor je naar bed gaat, maakt dus niet uitquote:Op donderdag 10 november 2011 20:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik hoor nog steeds om me heen dat je na 8 uur 's avonds eigenlijk niet meer moet eten. Ik vind dat altijd een beetje vreemd klinken, dat hangt toch helemaal af van hoe laat je naar bed gaat? Hebben jullie hier gedachten over?
das gewoon goed!quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:08 schreef Purdey het volgende:
Ik ben altijd zwaarder de dag nadat ik gesport heb. Bluh.
Wat voor ananas? Uit blik? Kijk dan eens naar het verschil tussen "op sap" en "op siroop". Scheelt een hoopquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:08 schreef Purdey het volgende:
L: 2 boterhammen met een plak old Amsterdam, schaaltje ananas, glas optimel.
Ik ben altijd zwaarder de dag nadat ik gesport heb. Bluh.
Werkt bij mij toch niet helemaal zo, als ik laat niet eet gaat het afvallen toch beter, jammer alleen wel dat ik een nachtmens ben en tegen die tijd met een rammelende maag zit.quote:Op vrijdag 11 november 2011 01:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Las laatst een artikel geschreven door een wetenschapper dat het gaat om de hoeveelheid calorieën per 24 uur die je inneemt. En of je die nou om 11 uur 'smorgens binnenkrijgt of vlak voor je naar bed gaat, maakt dus niet uit
Jups, gelukkig vind ik ze echt ontzettend vies hou ik er niet zo vanquote:Op zaterdag 12 november 2011 10:46 schreef Purdey het volgende:
Had maandag een avocado gekocht, die nu ein-de-lijk zacht is, lees ik in een boek dat zo'n groen monster 400 kcal bevat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |