Heb ik nou nooit last van... TT is overigens gejat van een post van Silmarwenquote:Op donderdag 10 november 2011 11:49 schreef Barreltje het volgende:
zeg.. kunnen de tickers niet in een spoiler??
het laden van de eerste pagina is altijd zo'n drama![]()
Nou, ik kan er wel een aantal uitknikkeren, van users die toch niet hier komen...quote:Op donderdag 10 november 2011 11:49 schreef Barreltje het volgende:
zeg.. kunnen de tickers niet in een spoiler??
het laden van de eerste pagina is altijd zo'n drama![]()
Ja, dat opperde ik twee topics geleden ofzo, maar daar waren mensen het niet mee eens. Maar ik ben voorquote:Op donderdag 10 november 2011 11:59 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nou, ik kan er wel een aantal uitknikkeren, van users die toch niet hier komen...
Mee eensquote:Op donderdag 10 november 2011 12:21 schreef Sjeen het volgende:
Ze staan sowieso in de OP's van de vorige topics, dus echt weg zijn ze niet dan. Ik vind het een beetje storend dat er meer tickers staan van users die hier zelden tot nooit komen, dan van echt actieven...
Klopt, en daar waren we toch al bijna... dus dan kunnen we net zo goed deze nutteloze post gebruiken om snel verder te kunnen.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:25 schreef Barreltje het volgende:
het laden van de op douurt hier gewoon lang.. en mobiel ook ?:P
maar dals we gewoon even doorspammen naar de 2e pagina is er niks aan de hand
ik heb geen ticker dus mij maakt het niet uit
Hangt natuurlijk beetje af van welke je hebt!quote:Op donderdag 10 november 2011 14:13 schreef Barreltje het volgende:
lunch was hier overigens een vegetarische wrap met kaassaus en een haringkje
de uit van die haring proef ik de rest van de dag nog wel
iemand een idee hoevel kcal de "eat natural's" zijn??
ahh 190 kcalquote:Op donderdag 10 november 2011 14:29 schreef Nallie het volgende:
[..]
Hangt natuurlijk beetje af van welke je hebt!
ongeveer 200 - 230 kcal
http://www.eatnatural.co.uk/
Welkomquote:Op donderdag 10 november 2011 15:51 schreef RRonya het volgende:
Hallo,
Ik ben nieuw en nog niet helemaal bekend.
Heb mij ook aangemeld vanwege F&F.
Maar laat ik nou sinds 2 weken op mijn eten aan het letten zijn.
En flinke lange wandelingen maken (voor zover mij dat lukt met een gezin en werk).
Mijn streven is elke dag minimaal 1 uur te lopen en 3 keer per dag gezond te eten.
De chips te laten voor wat het is, net zoals de koekjes en al het andere minder gezonde eten!
Gewicht vanochtend was 104.3![]()
![]()
(na de zwangerschap nooit meer wat aan gedaan).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |