linkje??quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:05 schreef Purdey het volgende:
Trouwens iemand gisterenavond de aflevering van Zembla gezien over de risico's van maagverkleinings operaties? Of waarom iemand daarvoor kiest?
Er werden 3 vrouwen gevolgd met (ernstig) overgewicht. Respectievelijk 115 en 135 kilo. Die vrouw van 135 kilo kon ik wel schieten. Ze at elke middag bij de Mac, kentucky, BK enz enz. En toen mensen zeiden 'Waarom neem je je lunch niet gewoon mee?!' zei ze doodleuk 'Ja, maar dat eet ik dan allemaal voor de lunch al op en dan ga ik alsnog naar de Mac.'
Zélfs toen ze net geopereerd was ging ze de boel alweer triggeren. Ontbijten met een tosti met kaas en ham. En erbij vertellen dat haar was aangeraden geen gesmolten kaas meer te eten, omdat dat slecht was voor haar maag, maar dat dan toch proberen. Ze was zelfs alweer meerdere malen bij de Mac geweest, simpelweg om te kijken wat ze daar nog kon eten. Ze was zelfs enigszins teleurgesteld dat ze maar een halve Happy meal op kon krijgen. Nu ik er aan denk, kan ik er wéér kwaad op worden.
Daar kun je nog flink hoofdpijn van krijgen, als je het te lang doet...quote:
Ben je serieus, heb je dan het artikel niet eens doorgelezen wat ik gepost heb?quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:34 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Daar kun je nog flink hoofdpijn van krijgen, als je het te lang doet...
Maar goed, kom, ik doe eens alsof interesse heb... Vertel, waarom zouden we hier met zijn allen aan de appelazijn moeten?
Ik heb het gescand... En artikels met als titel 'appelazijn als wondermiddel...' wantrouw ik bij voorbaat.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ben je serieus, heb je dan het artikel niet eens doorgelezen wat ik gepost heb?
Hier nog eentje voor je onwetendheid.
http://mens-en-gezondheid(...)-spijsvertering.html
Ik ga het je niet eens vertellen omdat je een motivatie gebrek hebt om even interessant spul te lezen en je al gelijk te laten afleiden door een titel. Daarbij zul je op deze manier nooit je streefgewicht halen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:51 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik heb het gescand... En artikels met als titel 'appelazijn als wondermiddel...' wantrouw ik bij voorbaat.
Maar goed, ik zou graag van jou horen (zonder dat ik allerlei linkjes moet gaan volgen), waarom ik mijn geld zou moeten uitgeven aan appelazijn...
Jij komt hier binnenvallen met een link, in die link wordt appelazijn opgehemeld. Op het moment dat iets pretendeert een wondermiddel te zijn, koester ik een gezond wantrouwen. Wondermiddelen om af te vallen bestaan namelijk niet... Jij kunt blijkbaar niet uitleggen waarom het zo'n wondermiddel zou moeten zijn, het enige dat je kunt is linkjes dumpen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ga het je niet eens vertellen omdat je een motivatie gebrek hebt om even interessant spul te lezen en je al gelijk te laten afleiden door een titel. Daarbij zul je op deze manier nooit je streefgewicht halen.
Grappig dat je zegt dat er geen wondermiddelen zijn om af te vallen want dat wordt juist nou net uitgelegd in het linkje wat ik postte.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:01 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Jij komt hier binnenvallen met een link, in die link wordt appelazijn opgehemeld. Op het moment dat iets pretendeert een wondermiddel te zijn, koester ik een gezond wantrouwen. Wondermiddelen om af te vallen bestaan namelijk niet... Jij kunt blijkbaar niet uitleggen waarom het zo'n wondermiddel zou moeten zijn, het enige dat je kunt is linkjes dumpen.
En nee, was niet niet van plan om mijn streefgewicht met kotsen te halen. Dat ik mijn streefgewicht ga bereiken is echter iets wat wel zeker is. En weet je, dat ga ik doen zonder appelazijn
laat het gaan.. laat het vallen.. laat het los ..quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:01 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Jij komt hier binnenvallen met een link, in die link wordt appelazijn opgehemeld. Op het moment dat iets pretendeert een wondermiddel te zijn, koester ik een gezond wantrouwen. Wondermiddelen om af te vallen bestaan namelijk niet... Jij kunt blijkbaar niet uitleggen waarom het zo'n wondermiddel zou moeten zijn, het enige dat je kunt is linkjes dumpen.
En nee, was niet niet van plan om mijn streefgewicht met kotsen te halen. Dat ik mijn streefgewicht ga bereiken is echter iets wat wel zeker is. En weet je, dat ga ik doen zonder appelazijn
Jij post kots smiley, ik geef aan dat ik er niet voor hoef te kotsen...quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Grappig dat je zegt dat er geen wondermiddelen zijn om af te vallen want dat wordt juist nou net uitgelegd in het linkje wat ik postte.
Daarbij snap ik niet waar je het vandaan haalt dat je zou moeten kotsen van appel-azijn, er staat namelijk beschreven in het linkje dat je appel-azijn in de morgen kan mengen in een glaasje lauw water gevolgd door wat honing, of op andere tijdstippen.
Daarbij ben ik heel erg benieuwd op wat voor manier jij je streefgewicht wilt behalen, want door geen linkjes te lezen (blijkbaar hou je daar niet van) zul jij nooit de kennis vergaren die nodig is om gezond af te vallen en op gewicht te blijven.
Daarom zou ik ook van jou willen weten hoe JIJ afvalt, puur uit nieuwsgierigheid.
Mijn gezicht gaat gewoon zoquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:10 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Jij post kots smiley, ik geef aan dat ik er niet voor hoef te kotsen...
Ik vind het knap dat jij schijnt te weten wat mijn kennis is mbt gezond gewicht verliezen en op gewicht blijven. Je weet dat je zulke kennis ook kunt vergaren zonder linkjes over appelazijn te lezen
Mijn manier is vrij eenvoudig en beproefd, namelijk minder eten, meer bewegen. Geen vals vertrouwen in allerlei middeltjes, maar gewoon vertrouwen in mijn lichaam. Ik weet waarop het bij mij mis gaat en weet dus ook wat ik moet doen/laten om af te vallen. Overigens is afvallen nog niet het moeilijkste, op gewicht blijven, daar een balans in vinden, daar draait het uiteindelijk om
Ow echt... Kom op zeg, een super middel, flikker een eind op man. Denk je niet dat ik al eeuwen geleden appelazijn geprobeerd heb, om te constateren dat het voor geen meter werkt. En nee, ook niet tegen acne, dus ik heb het fijn de deur uitgegooid. Maar goed, jij bent een fervent appelazijngebruiker? Met een geweldig gewicht, een prachtige huid, een super lever en wat er nog meer gepredikt wordt op de sites die je linkt?quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mijn gezicht gaat gewoon zoterwijl ik aangeef dat het een super middel is en post een linkje waarbij je maar 2 minuten nodig hebt om door te hebben dat het een super middel is voor alle kwaaltjes binnen en buiten je lichaam, voor snellere vetverbranding, voor een goede gezonde huid, voor een sterk immuunsysteem en nog 20 andere dingen.
Daarbij zeg je dat je minder eet, meer beweegt. Mijn vraag hierbij is wat is je onderhoud?
Dan weet je blijkbaar niet hoe je het product moet gebruiken en welke appel-azijn je moet kopen. Simple at is, waarom zou het bij jou niet werken terwijl het al duizenden jaren bij duizenden mensen wel werkt?quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:20 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ow echt... Kom op zeg, een super middel, flikker een eind op man. Denk je niet dat ik al eeuwen geleden appelazijn geprobeerd heb, om te constateren dat het voor geen meter werkt. En nee, ook niet tegen acne, dus ik heb het fijn de deur uitgegooid. Maar goed, jij bent een fervent appelazijngebruiker? Met een geweldig gewicht, een prachtige huid, een super lever en wat er nog meer gepredikt wordt op de sites die je linkt?
Schatje, ik eet minder dan ik deed en ik val af. Ik ga geen complete berekeningen loslaten op mijn onderhoud en mijn inname...
Het is niet wetenschappelijk bewezen dat het werkt, net zoals zoveel natuurlijke producten die pretenderen tegen allerlei kwalen te werken. Maar ach, als men er in wil geloven, dan vind ik dat prima.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dan weet je blijkbaar niet hoe je het product moet gebruiken en welke appel-azijn je moet kopen. Simple at is, waarom zou het bij jou niet werken terwijl het al duizenden jaren bij duizenden mensen wel werkt?
Pas maar op dat je lichaam niet in survival-mode beland, zou zonde zijn.
Ik ben heel obstinaat vandaag... 1,5 week bed- en bankhangen is daar debet aanquote:
Even boksen met je kussen!!quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:29 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik ben heel obstinaat vandaag... 1,5 week bed- en bankhangen is daar debet aan
Waarom had je zo raar gegeten Feebs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |