abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Licht Ontvlambaar zaterdag 12 november 2011 @ 13:07:23 #51
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_104283117
Ik heb net een halve op, op een italiaanse bol, met een gekookt eitje, wat lenteuitjes en een beetje mayo... Genieten!
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zaterdag 12 november 2011 @ 20:05:08 #52
251095 Purdey
Better off alone..
pi_104294106
Trouwens iemand gisterenavond de aflevering van Zembla gezien over de risico's van maagverkleinings operaties? Of waarom iemand daarvoor kiest?

Er werden 3 vrouwen gevolgd met (ernstig) overgewicht. Respectievelijk 115 en 135 kilo. Die vrouw van 135 kilo kon ik wel schieten. Ze at elke middag bij de Mac, kentucky, BK enz enz. En toen mensen zeiden 'Waarom neem je je lunch niet gewoon mee?!' zei ze doodleuk 'Ja, maar dat eet ik dan allemaal voor de lunch al op en dan ga ik alsnog naar de Mac.'

Zélfs toen ze net geopereerd was ging ze de boel alweer triggeren. Ontbijten met een tosti met kaas en ham. En erbij vertellen dat haar was aangeraden geen gesmolten kaas meer te eten, omdat dat slecht was voor haar maag, maar dat dan toch proberen. Ze was zelfs alweer meerdere malen bij de Mac geweest, simpelweg om te kijken wat ze daar nog kon eten. Ze was zelfs enigszins teleurgesteld dat ze maar een halve Happy meal op kon krijgen. Nu ik er aan denk, kan ik er wéér kwaad op worden.
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_104294549
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 20:05 schreef Purdey het volgende:
Trouwens iemand gisterenavond de aflevering van Zembla gezien over de risico's van maagverkleinings operaties? Of waarom iemand daarvoor kiest?

Er werden 3 vrouwen gevolgd met (ernstig) overgewicht. Respectievelijk 115 en 135 kilo. Die vrouw van 135 kilo kon ik wel schieten. Ze at elke middag bij de Mac, kentucky, BK enz enz. En toen mensen zeiden 'Waarom neem je je lunch niet gewoon mee?!' zei ze doodleuk 'Ja, maar dat eet ik dan allemaal voor de lunch al op en dan ga ik alsnog naar de Mac.'

Zélfs toen ze net geopereerd was ging ze de boel alweer triggeren. Ontbijten met een tosti met kaas en ham. En erbij vertellen dat haar was aangeraden geen gesmolten kaas meer te eten, omdat dat slecht was voor haar maag, maar dat dan toch proberen. Ze was zelfs alweer meerdere malen bij de Mac geweest, simpelweg om te kijken wat ze daar nog kon eten. Ze was zelfs enigszins teleurgesteld dat ze maar een halve Happy meal op kon krijgen. Nu ik er aan denk, kan ik er wéér kwaad op worden.
linkje??

niet gezien dus :P

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  zaterdag 12 november 2011 @ 20:21:55 #54
251095 Purdey
Better off alone..
pi_104294706
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 november 2011 20:17 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

linkje??

niet gezien dus :P
http://zembla.vara.nl/Afleveringen.1972.0.html#

Aflevering 'Slank in één dag'
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_104296997
Dit is wat jullie nodig hebben, het nieuwe(oude) wondermiddel.

http://www.wanttoknow.nl/(...)ilzame-krachtpatser/
If not now, then when.
  Licht Ontvlambaar zaterdag 12 november 2011 @ 21:22:31 #56
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_104297065
Ja, nee...
pi_104297367
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 21:22 schreef Sjeen het volgende:
Ja, nee...
|:(
If not now, then when.
  Licht Ontvlambaar zaterdag 12 november 2011 @ 21:34:05 #58
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_104297531
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 21:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

|:(
Daar kun je nog flink hoofdpijn van krijgen, als je het te lang doet...

Maar goed, kom, ik doe eens alsof interesse heb... Vertel, waarom zouden we hier met zijn allen aan de appelazijn moeten?
pi_104298025
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2011 21:34 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Daar kun je nog flink hoofdpijn van krijgen, als je het te lang doet...

Maar goed, kom, ik doe eens alsof interesse heb... Vertel, waarom zouden we hier met zijn allen aan de appelazijn moeten?
Ben je serieus, heb je dan het artikel niet eens doorgelezen wat ik gepost heb?

Hier nog eentje voor je onwetendheid.

http://mens-en-gezondheid(...)-spijsvertering.html
If not now, then when.
pi_104298093
Een kennis van me had een maagband laten plaatsen en die deed er ook alles aan om dat ding zo snel mogelijk op te rekken en om dingen te zoeken die erlangs gaan. Chocolademilkshakes drinken enzo. Ook had ze altijd smoesjes om toch maar veel te eten. Ze dacht blijkbaar dat dat ding een wondermiddel was. En ze was helemaal trots dat ze in een jaar 24 kilo kwijt was. Inmiddels zijn al die kilo's er weer aan en geeft ze de maagband de schuld. Ze wil nu een andere operatie...

Een goede vriendin die ook een maagband heeft laten plaatsen is er 80 kilo mee afgevallen. Ze werd echt een sportfreak en ze ging net zo lang door tot ze broodmager was, ze zag er gewoon eng uit. Een tijdje bij een therapeut, een arm, buik en borstcorrectie en heel ernstige complicaties tijdens de zwangerschap (beide bijna dood) later neemt ze die zwangerschapskilootjes voor lief. Ze geniet van lekker eten, is een fitte en sportieve moeder en zou liever weer 160 wegen dan dat ondergewicht dat ze heeft gehad.
Spoilers!
  Licht Ontvlambaar zaterdag 12 november 2011 @ 21:51:23 #61
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_104298168
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 21:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ben je serieus, heb je dan het artikel niet eens doorgelezen wat ik gepost heb?

Hier nog eentje voor je onwetendheid.

http://mens-en-gezondheid(...)-spijsvertering.html
Ik heb het gescand... En artikels met als titel 'appelazijn als wondermiddel...' wantrouw ik bij voorbaat.

Maar goed, ik zou graag van jou horen (zonder dat ik allerlei linkjes moet gaan volgen), waarom ik mijn geld zou moeten uitgeven aan appelazijn...
pi_104298219
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2011 21:51 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik heb het gescand... En artikels met als titel 'appelazijn als wondermiddel...' wantrouw ik bij voorbaat.

Maar goed, ik zou graag van jou horen (zonder dat ik allerlei linkjes moet gaan volgen), waarom ik mijn geld zou moeten uitgeven aan appelazijn...
Ik ga het je niet eens vertellen omdat je een motivatie gebrek hebt om even interessant spul te lezen en je al gelijk te laten afleiden door een titel. Daarbij zul je op deze manier nooit je streefgewicht halen. :r
If not now, then when.
  Licht Ontvlambaar zaterdag 12 november 2011 @ 22:01:46 #63
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_104298528
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 21:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik ga het je niet eens vertellen omdat je een motivatie gebrek hebt om even interessant spul te lezen en je al gelijk te laten afleiden door een titel. Daarbij zul je op deze manier nooit je streefgewicht halen. :r
Jij komt hier binnenvallen met een link, in die link wordt appelazijn opgehemeld. Op het moment dat iets pretendeert een wondermiddel te zijn, koester ik een gezond wantrouwen. Wondermiddelen om af te vallen bestaan namelijk niet... Jij kunt blijkbaar niet uitleggen waarom het zo'n wondermiddel zou moeten zijn, het enige dat je kunt is linkjes dumpen.

En nee, was niet niet van plan om mijn streefgewicht met kotsen te halen. Dat ik mijn streefgewicht ga bereiken is echter iets wat wel zeker is. En weet je, dat ga ik doen zonder appelazijn :*
pi_104298635
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2011 22:01 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Jij komt hier binnenvallen met een link, in die link wordt appelazijn opgehemeld. Op het moment dat iets pretendeert een wondermiddel te zijn, koester ik een gezond wantrouwen. Wondermiddelen om af te vallen bestaan namelijk niet... Jij kunt blijkbaar niet uitleggen waarom het zo'n wondermiddel zou moeten zijn, het enige dat je kunt is linkjes dumpen.

En nee, was niet niet van plan om mijn streefgewicht met kotsen te halen. Dat ik mijn streefgewicht ga bereiken is echter iets wat wel zeker is. En weet je, dat ga ik doen zonder appelazijn :*
Grappig dat je zegt dat er geen wondermiddelen zijn om af te vallen want dat wordt juist nou net uitgelegd in het linkje wat ik postte.

Daarbij snap ik niet waar je het vandaan haalt dat je zou moeten kotsen van appel-azijn, er staat namelijk beschreven in het linkje dat je appel-azijn in de morgen kan mengen in een glaasje lauw water gevolgd door wat honing, of op andere tijdstippen.

Daarbij ben ik heel erg benieuwd op wat voor manier jij je streefgewicht wilt behalen, want door geen linkjes te lezen (blijkbaar hou je daar niet van) zul jij nooit de kennis vergaren die nodig is om gezond af te vallen en op gewicht te blijven.

Daarom zou ik ook van jou willen weten hoe JIJ afvalt, puur uit nieuwsgierigheid.
If not now, then when.
pi_104298754
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2011 22:01 schreef Sjeen het volgende:

[..]

laat het gaan.. laat het vallen.. laat het los .. :*

A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  Licht Ontvlambaar zaterdag 12 november 2011 @ 22:10:16 #66
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_104298816
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 november 2011 22:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Grappig dat je zegt dat er geen wondermiddelen zijn om af te vallen want dat wordt juist nou net uitgelegd in het linkje wat ik postte.

Daarbij snap ik niet waar je het vandaan haalt dat je zou moeten kotsen van appel-azijn, er staat namelijk beschreven in het linkje dat je appel-azijn in de morgen kan mengen in een glaasje lauw water gevolgd door wat honing, of op andere tijdstippen.

Daarbij ben ik heel erg benieuwd op wat voor manier jij je streefgewicht wilt behalen, want door geen linkjes te lezen (blijkbaar hou je daar niet van) zul jij nooit de kennis vergaren die nodig is om gezond af te vallen en op gewicht te blijven.

Daarom zou ik ook van jou willen weten hoe JIJ afvalt, puur uit nieuwsgierigheid.
Jij post kots smiley, ik geef aan dat ik er niet voor hoef te kotsen...

Ik vind het knap dat jij schijnt te weten wat mijn kennis is mbt gezond gewicht verliezen en op gewicht blijven. Je weet dat je zulke kennis ook kunt vergaren zonder linkjes over appelazijn te lezen :)

Mijn manier is vrij eenvoudig en beproefd, namelijk minder eten, meer bewegen. Geen vals vertrouwen in allerlei middeltjes, maar gewoon vertrouwen in mijn lichaam. Ik weet waarop het bij mij mis gaat en weet dus ook wat ik moet doen/laten om af te vallen. Overigens is afvallen nog niet het moeilijkste, op gewicht blijven, daar een balans in vinden, daar draait het uiteindelijk om :)
pi_104299040
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2011 22:10 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Jij post kots smiley, ik geef aan dat ik er niet voor hoef te kotsen...

Ik vind het knap dat jij schijnt te weten wat mijn kennis is mbt gezond gewicht verliezen en op gewicht blijven. Je weet dat je zulke kennis ook kunt vergaren zonder linkjes over appelazijn te lezen :)

Mijn manier is vrij eenvoudig en beproefd, namelijk minder eten, meer bewegen. Geen vals vertrouwen in allerlei middeltjes, maar gewoon vertrouwen in mijn lichaam. Ik weet waarop het bij mij mis gaat en weet dus ook wat ik moet doen/laten om af te vallen. Overigens is afvallen nog niet het moeilijkste, op gewicht blijven, daar een balans in vinden, daar draait het uiteindelijk om :)
Mijn gezicht gaat gewoon zo :|W terwijl ik aangeef dat het een super middel is en post een linkje waarbij je maar 2 minuten nodig hebt om door te hebben dat het een super middel is voor alle kwaaltjes binnen en buiten je lichaam, voor snellere vetverbranding, voor een goede gezonde huid, voor een sterk immuunsysteem en nog 20 andere dingen.

Daarbij zeg je dat je minder eet, meer beweegt. Mijn vraag hierbij is wat is je onderhoud?
If not now, then when.
  Licht Ontvlambaar zaterdag 12 november 2011 @ 22:20:43 #68
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_104299161
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 22:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Mijn gezicht gaat gewoon zo :|W terwijl ik aangeef dat het een super middel is en post een linkje waarbij je maar 2 minuten nodig hebt om door te hebben dat het een super middel is voor alle kwaaltjes binnen en buiten je lichaam, voor snellere vetverbranding, voor een goede gezonde huid, voor een sterk immuunsysteem en nog 20 andere dingen.

Daarbij zeg je dat je minder eet, meer beweegt. Mijn vraag hierbij is wat is je onderhoud?
Ow echt... Kom op zeg, een super middel, flikker een eind op man. Denk je niet dat ik al eeuwen geleden appelazijn geprobeerd heb, om te constateren dat het voor geen meter werkt. En nee, ook niet tegen acne, dus ik heb het fijn de deur uitgegooid. Maar goed, jij bent een fervent appelazijngebruiker? Met een geweldig gewicht, een prachtige huid, een super lever en wat er nog meer gepredikt wordt op de sites die je linkt?

Schatje, ik eet minder dan ik deed en ik val af. Ik ga geen complete berekeningen loslaten op mijn onderhoud en mijn inname...
pi_104299241
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2011 22:20 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ow echt... Kom op zeg, een super middel, flikker een eind op man. Denk je niet dat ik al eeuwen geleden appelazijn geprobeerd heb, om te constateren dat het voor geen meter werkt. En nee, ook niet tegen acne, dus ik heb het fijn de deur uitgegooid. Maar goed, jij bent een fervent appelazijngebruiker? Met een geweldig gewicht, een prachtige huid, een super lever en wat er nog meer gepredikt wordt op de sites die je linkt?

Schatje, ik eet minder dan ik deed en ik val af. Ik ga geen complete berekeningen loslaten op mijn onderhoud en mijn inname...
Dan weet je blijkbaar niet hoe je het product moet gebruiken en welke appel-azijn je moet kopen. Simple at is, waarom zou het bij jou niet werken terwijl het al duizenden jaren bij duizenden mensen wel werkt?

Pas maar op dat je lichaam niet in survival-mode beland, zou zonde zijn.
If not now, then when.
pi_104299312
Hele slechte dag. Liep allemaal een beetje in het honderd. Ik had het zo mooi gepland :D

O: Yoghurt met cruesli
L: 2 boterhammen met couberger ham
T: cracker met pindakaas
D: 2 dikke plakken suikerbrood met roomboter
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Licht Ontvlambaar zaterdag 12 november 2011 @ 22:26:53 #71
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_104299386
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 22:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Dan weet je blijkbaar niet hoe je het product moet gebruiken en welke appel-azijn je moet kopen. Simple at is, waarom zou het bij jou niet werken terwijl het al duizenden jaren bij duizenden mensen wel werkt?

Pas maar op dat je lichaam niet in survival-mode beland, zou zonde zijn.
Het is niet wetenschappelijk bewezen dat het werkt, net zoals zoveel natuurlijke producten die pretenderen tegen allerlei kwalen te werken. Maar ach, als men er in wil geloven, dan vind ik dat prima.

Mijn lichaam zit op het moment in survivalmode, overigens niet bewust gecreëerd. Ben de afgelopen week 2 kilo afgevallen en not amused... Kan niet eens de zoldertrap op lopen, zonder te hijgen als een paard. Maar dat alles is wel toe te wijzen aan mijn longontsteking. Volgende week weer normaal eten en eens kijken of we conditie kunnen terugkrijgen.
pi_104299422
Sjeen lief?

:*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  Licht Ontvlambaar zaterdag 12 november 2011 @ 22:29:36 #73
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_104299468
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 22:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Sjeen lief?

:*
Ik ben heel obstinaat vandaag... 1,5 week bed- en bankhangen is daar debet aan :')

Waarom had je zo raar gegeten Feebs?
pi_104299473
hier ook een raar dagje:

O: ontbijtgranen en vanille yoghurt
l: een bakje witte druiven zonder pit
d: thaise gehaktballetjes met rijst (www.ah.nl ;) )

verder enorm trek in lekkere dingen.. maar gelukkig is er niks in huis :P

pi_104299507
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2011 22:29 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik ben heel obstinaat vandaag... 1,5 week bed- en bankhangen is daar debet aan :')

Waarom had je zo raar gegeten Feebs?
Even boksen met je kussen!!

O dr gebeurde prive het 1 en ander dat de planning in de war schopte. Niks ergs gelukkig :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')