quote:Astrid en Stefan zijn allebei 38 jaar en cursuscoördinator bij Bouwradius en klantmanager bij
Getronics. De twee zijn 10 jaar getrouwd en ze hebben een dochter van 6 en zoon van 8. Hun hobby's zijn tuinieren, klussen en het gezin.
Astrid en Stefan hebben elkaar ontmoet in de sportschool, terwijl ze beiden fanatiek aan het sporten waren. Sporten doen ze inmiddels niet meer zo veel, maar fanatiek zijn ze nog steeds! Dit koppel gaat in Het Blok dan ook absoluut voor de winst. In het normale leven zijn Astrid en Stefan in ieder geval succesvol: alle twee een geslaagde carrière, twee kinderen en een 'twee-onder-een-kaphuis'. In dit huis hebben ze samen de nodige kluservaring opgedaan. Ze hebben het huis helemaal gestript en opnieuw opgebouwd. Tussen Astrid en Stefan kan het er soms heftig aan toe gaan tijdens het klussen, maar dat is gewoon hun manier van communiceren. Astrid en Stefan zijn echte gezinsmensen en het gemis van hun kinderen wordt voor dit stel misschien wel de zwaarste beproeving van Het Blok!
quote:Kim en John zijn 24 en 26 jaar. Kim is lerares op een basisschool en John is de marketingman bij een cateraar. Hun hobby's zijn hockey, creatief bezig zijn, feesten, online marketing, winkelen.
Kim en John zijn drie jaar bij elkaar en wonen sinds anderhalf jaar samen. Ze ontmoetten elkaar tijdens een avondje stappen en het was liefde op het eerste gezicht. Vooral van Kims kant. Maar John ging al snel overstag en een week later was de zaak beklonken. Kim en John hebben tot nu toe samen twee appartementen ingericht. Ze hebben veel gevoel voor styling en trends. Ze houden van knutselen en creatief bezig zijn, maar van het echte verbouwingswerk hebben ze nog geen kaas gegeten. Toch denken zij Het Blok te kunnen gaan winnen op creativiteit. Deze Brabantse Blokbewoners houden wel van een feestje en zullen hun medeblokbewoners gaan verrassen met hun ludieke grappen en grollen. Maar of dat ze gaat helpen…?
quote:Suzanne en Krijn zijn 23 en 35 jaar. Suzanne is student Industrieel Ontwerp en Krijn is gymleraar op een basisschool. De twee hebben veel hobby´s, waaronder golfen, surfen, reizen, hockey, snowboarden, sleutelen aan zijn motor en oude jeep.
Suzanne en Krijn hebben elkaar leren kennen in de kroeg en wonen alweer drie jaar samen. Ze zijn net terug van een lange wereldreis en zijn dus goed op elkaar ingespeeld. Ze hebben een groot leeftijdsverschil maar merken daar in hun relatie helemaal niks van. Krijn en Suzanne zijn bijzonder aan elkaar gewaagd, supersportief en verliezen is voor hen absoluut geen optie! Suzanne is bloedfanatiek en een echte doorzetter. Deze eigenschappen zal ze hard nodig hebben om haar gebrek aan kluservaring te compenseren. Gelukkig kan Krijn wel vrij goed klussen. Hij heeft hun appartement helemaal zelf verbouwd. Zij denken Het Blok te gaan winnen op doorzettingsvermogen en intelligentie!
Game Over! Vervangen door het reservekoppel
quote:Thom en Wim zijn 30 en 40 jaar. Thom is teammanager klantenservice en Wim is calculator/werkvoorbereider bij een woningbouwvereniging. De twee wonen bijna 12 jaar samen. Hun hobby's zijn uitgaan, theater en vrienden.
Thom en Wim hebben elkaar ruim twaalf jaar geleden leren kennen via een chatbox op internet. Drie maanden later woonden ze samen. Thom en Wim denken een goede kans te maken Het Blok te winnen. Wim heeft drie jaar een eigen klusbedrijf gehad en werkt nu als calculator/werkvoorbereiderbij een woningbouwcorporatie. Samen hebben Thom en Wim al drie huizen gekocht en helemaal verbouwd. Wim is de harde werker en Thom is de motivator, die Wim er weer bovenop helpt als hij het even niet meer ziet zitten. De twee heren vormen een ijzersterk team dat goed kan samenwerken, al komt daar wel het nodige vuurwerk aan te pas. Thom en Wim zijn echte levensgenieters, die dol zijn op theater, terrasjes en gezelligheid met vrienden. Maar of ze het in Het Blok ook zo gezellig weten te houden…?
oeh, Dat zou wel zo nasty zijn...quote:Op woensdag 9 november 2011 20:35 schreef Lavenderr het volgende:
Denk dat John en Kim zich niet aan de deal gaan houden.
Ze doen nu de jurywaardering eerst. Normaal gesproken altijd de bewoners eerst. Dus het drama bewaard voor het laatst...quote:Op woensdag 9 november 2011 20:35 schreef Lavenderr het volgende:
Denk dat John en Kim zich niet aan de deal gaan houden.
En dat beinvloedt de stemming natuurlijk ook. Kunnen ze heel uitgekiend stemmen. Vind het niet zo slim eigenlijk.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:38 schreef k_man het volgende:
[..]
Ze doen nu de jjurywaardering eerst. Normaal gesproken altijd de bewoners eerst. Dus het drama bewaard voor het laatst...
Inderdaad, zie je bij Kim en John ook. Heel onhandig.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:39 schreef Karina het volgende:
Niet handig inderdaad. Omlopen naar de gootsteen.
Bewonersstemmen zijn allang gedaan lijkt me.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dat beinvloedt de stemming natuurlijk ook. Kunnen ze heel uitgekiend stemmen. Vind het niet zo slim eigenlijk.
Ze hebben al gestemd toch.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dat beinvloedt de stemming natuurlijk ook. Kunnen ze heel uitgekiend stemmen. Vind het niet zo slim eigenlijk.
Oh, gelukkig maar.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Bewonersstemmen zijn allang gedaan lijkt me.
Daarbij zou ik het lastig vinden dat je niet iets naast het fornuis kunt zetten.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:44 schreef Cat22 het volgende:
Er is bij die keukens weinig nagedacht over de routing. Al die mega kookeilanden.Dan hebben de mannen het nog het beste gedaan, al vind ik daar het fornuis een beetje knullig in dat hoekje staan.
Ja ik ook. En liever een kleinere keuken en meer ruimte voor een tafel.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:46 schreef Karina het volgende:
Ik heb net alleen de laatste 2 gezien, maar ik vind zelf een keuken gewoon tegen de muur, met spoelbak en fornuis vlak naast elkaar het handigst. Maar dat is zeker ouderwets.
Waarbij je eigenlijk maar twee plekken hebt. Want verder kun je je.benen nergens kwijt.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:45 schreef Lavenderr het volgende:
Het zijn enorme keukens, maar er is geen ruimte om gasten te ontvangen. Moet bij dat ene stel zelfs aan de bar gegeten worden.
Gaat vast ook gebeuren.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:49 schreef Karina het volgende:
Dat elkaar punten geven kiunnen ze net zo goed afschaffen.
Och, dat deed iedereen.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:51 schreef waxmask het volgende:
Elkaar een 1 geven...da's pas triest...
Ja is dus triest en heel HET Blok is verneukt met zulke tellingen. Kan me niet meer herinneren dat dit voorheen ook zo gebeurde.quote:
Mee eensquote:Op woensdag 9 november 2011 20:52 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja is dus triest en heel HET Blok is verneukt met zulke tellingen. Kan me niet meer herinneren dat dit voorheen ook zo gebeurde.
Had jij het gedacht?quote:
Ik zat echt te wachten tot ze zouden zeggen dat ze zich er niet aan gingen houden omdat ze de vorige keer zo genaaid zouden zijn.quote:
En de kijkers.....quote:Op woensdag 9 november 2011 20:54 schreef amaranta het volgende:
Muah, toch wel!!!!
Volgend jaar alleen stemmen door de zogenaamde echte jury, wat mij betreft.
Dan hadden ze gewonnenquote:Op woensdag 9 november 2011 20:54 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ik zat echt te wachten tot ze zouden zeggen dat ze zich er niet aan gingen houden omdat ze de vorige keer zo genaaid zouden zijn.
Dat hadden ze allang moeten invoeren, jammer dat de makers dit nog steeds niet in (willen) zien.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:54 schreef amaranta het volgende:
Muah, toch wel!!!!
Volgend jaar alleen stemmen door de zogenaamde echte jury, wat mij betreft.
Dan kunnen de afleveringen een kwartier korterquote:Op woensdag 9 november 2011 20:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat hadden ze allang moeten invoeren, jammer dat de makers dit nog steeds niet in (willen) zien.
En dan ook graag wat meer bouwkundige keuring.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat hadden ze allang moeten invoeren, jammer dat de makers dit nog steeds niet in (willen) zien.
Ga jij je gang maar....quote:Op woensdag 9 november 2011 20:57 schreef amaranta het volgende:
Als ik mee deed aan het blok, zou ik alles gewoon op werkspot zetten
Dat mag niet, staat in de regels. En zo wel, dan moet je ze daarvoor betalen. Een reeele prijs.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:59 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ga jij je gang maar....Ik zoek het dan wel in mijn eigen familie en kennissenkring.
Ik zou het Blokregelenboek wel eens in willen zienquote:Op woensdag 9 november 2011 20:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat mag niet, staat in de regels. En zo wel, dan moet je ze daarvoor betalen. Een reeele prijs.
Heej, die hamer, die gebruik je verkeerd, die moet niet op je hoofd maar op een spijker.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:02 schreef waxmask het volgende:
Al die vrouwen hier ook die verstand denken te hebben van klussen...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Whehe, iddquote:Op woensdag 9 november 2011 21:04 schreef Redefine het volgende:
Komt zeker door stekker met een hamer er in te slaan...
of een kozijn verven met een blokkwastquote:Op woensdag 9 november 2011 21:04 schreef Redefine het volgende:
Komt zeker door stekker met een hamer er in te slaan...
Maar ze had zin in pasta! *stampvoet*quote:Op woensdag 9 november 2011 21:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze zitten notabene boven een döner-zaak
Zijn niet zoveel regels hoor, ik zal het morgen ff vragen aan ons papquote:Op woensdag 9 november 2011 21:02 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik zou het Blokregelenboek wel eens in willen zien
Ach, het geeft wel leuke televisiequote:Op woensdag 9 november 2011 21:07 schreef MargrietV het volgende:
die Thom en Wim zijn echt niet om te pruimen.,
Margriet komt hier elke week even haar homofobie etaleren.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ach, het geeft wel leuke televisie
heb niets tegen homo's, wel tegen deze twee met hun overdreven gedrag. Heb veel homovrienden, die zich niet zo puberaal gedragen,quote:Op woensdag 9 november 2011 21:11 schreef k_man het volgende:
[..]
Margriet komt hier elke week even haar homofobie etaleren.
Ja, vind ik ook. En zeker als Theo langskomt, dan is Wim helemaal van de leg en wordt hij bloedchagerijnig. Schitterendquote:Op woensdag 9 november 2011 21:11 schreef Verbal het volgende:
Ik vind die homo's juist erg lachen...
"Het zijn net Chinezen... tsjoeketsjoeketsjoek"
V.
Heeft die meegedaan dan?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zijn niet zoveel regels hoor, ik zal het morgen ff vragen aan ons pap
Jouw pap is Theoquote:Op woensdag 9 november 2011 21:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zijn niet zoveel regels hoor, ik zal het morgen ff vragen aan ons pap
Mwa, er zijn wel eens vaker meerdere kamers geweest die helemaal niet af waren bij opleveringen.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:17 schreef RedFever007 het volgende:
met alle respect, maar die appartementen zijn nog lang en lang niet af![]()
Ik had het idee dat dat vroeger ook "beter" was of ligt dat aan mij
Theo.quote:
Ach die Kim, wat een geprutsquote:Op woensdag 9 november 2011 21:19 schreef Verbal het volgende:
Allejezus... nou ben ik niet de handigste, maar dit?
V.
Nee, dat idee had ik ook al. Ja, dat er een plintje nog loslag ofzo, maar echt zo'n heel boekwerk van Theo is nog niet eerder gebeurd volgens mij.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:17 schreef RedFever007 het volgende:
met alle respect, maar die appartementen zijn nog lang en lang niet af![]()
Ik had het idee dat dat vroeger ook "beter" was of ligt dat aan mij
quote:Op woensdag 9 november 2011 21:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Een dikke Amerikaanse SUV verkeerd geparkeerd op de stoep... Ja hoor, de makelaars zijn er.
Ja, slaat nergens op ditquote:Op woensdag 9 november 2011 21:21 schreef Crientj het volgende:
Wat voor een nut heeft t om nu al de makelaars langs te sturen? :/ Die appartementen zijn echt nog lang niet af..
De Beeldbrigade, he? Daar monteren ze iedere uitzending een keer of 40.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:21 schreef Verbal het volgende:
Jezus Christus!!! De fucking "hee-hallo-hoi"-montage
V.
Nog lomper is dat Oompa Loompa niet doorvraagt.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:23 schreef Crientj het volgende:
"Omdat ik de beste makelaar van Amsterdam ben"
Sjeeees. Wat lomp.
Er was een open dag geloof ik vorige week. En ze maken altijd zo'n mooie folder.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:23 schreef amaranta het volgende:
En wát doet zo'n makelaar precies? Voor het blok dan?
Moeten er rondleidingen plaats vinden?????
Beetje onzin dus.
Kan ook buiten camera's om zijn gebeurd hequote:Op woensdag 9 november 2011 21:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nog lomper is dat Oompa Loompa niet doorvraagt.
Waarvoor??quote:Op woensdag 9 november 2011 21:23 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Er was een open dag geloof ik vorige week. En ze maken altijd zo'n mooie folder.
Nee die Brabo's versta je lekker helderquote:Op woensdag 9 november 2011 21:27 schreef Verbal het volgende:
Kan die Oempaloempa een keer leren articuleren? GodDOMME wat een onverstaanbare klootjoker.
TREK JE BEK OPEN ALS JE PRAAT>
V.
We zijn al iets langer bezig dan dat hoorquote:Op woensdag 9 november 2011 21:28 schreef amaranta het volgende:
Hoe kan het blok nu al afgelopen zijn. Het is toch pas een week of 2 bezig??
En ....eb ik het gemist, of zijn er al een paar afleveringen geen battles meer geweest??
Weet ik ook wel, maar zo VOELT het niet.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:28 schreef Piles het volgende:
[..]
We zijn al iets langer bezig dan dat hoor
iel mij ook al opquote:Op woensdag 9 november 2011 21:28 schreef amaranta het volgende:
Hoe kan het blok nu al afgelopen zijn. Het is toch pas een week of 2 bezig??
En ....eb ik het gemist, of zijn er al een paar afleveringen geen battles meer geweest??
Het zegt meer dan genoeg dat die beter te verstaan zijn.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:28 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Nee die Brabo's versta je lekker helder
Ja, dat heb ik inderdaad ook wel gemist ja.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:29 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
iel mij ook al opEerder moesten ze geregeld een battle doen of gezamelijke ruimtes zoals de trap of dat geitenhok een paar jaar geleden
Ik zag het probleem ook niet zo eerlijk gezegd, ff opschuren, schilderen en klaar toch?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:32 schreef densmee het volgende:
en toch kan ik kim wel gelijk geven met haar muurdozen dicht te smeren, als het droog is even een paar minuten schuren en je hebt het superstrak. in elk geval beter dan het in 1 keer proberen glad te smeren en dan als het opgedroogd is het niet voldoende is gevuld
inderdaad en het enige probleem wat ze nu laten zien zou dan een randje (naadje) zijn wat verkeerd geschuurd isquote:Op woensdag 9 november 2011 21:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zag het probleem ook niet zo eerlijk gezegd, ff opschuren, schilderen en klaar toch?
Hoe had je het anders/beter moeten doen?
Nou, misschien het gat netjes rond boren en de contactdoos er op een nette manier inzetten en niet met een stalen hamer de randen rondom stukslaan?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zag het probleem ook niet zo eerlijk gezegd, ff opschuren, schilderen en klaar toch?
Hoe had je het anders/beter moeten doen?
Ze worden niet geveild. Vorig jaar ook al niet meer.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
Waarvoor??
serieus. Die appartementen worden meestal geveild. En worden in negen van de 10 keer gekocht door een andere makelaar.
Ze hebben volgens mij maar één reservekoppel, dat zit er al in. Dat het reserverkoppel er eventueel weer uit zou moeten omdat hun voorgangers niet konden omgaan met geld zou ook wel wat sneu zijn.quote:Op donderdag 10 november 2011 07:11 schreef FoXje het volgende:
En altijd als het geld op is komt Roberto Jacketti weer geld weg geven .. budget in de gaten houden is dus ook niet nodig.
Loop je dan niet het risico dat ze écht teveel uitgeven? Nu worden ze gedwongen om zuinig te werken en dat levert toch ook leuke dingen op. Bovendien wordt er geheid al een flink bedrag afgehaald omdat de afwerking overal zwaar te wensen overlaat wat door Theo's klussers alsnog wordt gedaanquote:Op donderdag 10 november 2011 11:29 schreef ejiraM het volgende:
Dat hele 'over het budget heen' is redelijk simpel op te lossen, en al eerder gedaan. Het bedrag dat je in het rood staat werd verdubbeld en vervolgens van je meerwaarde afgetrokken. Zo benadeel je mensen die hun administratie niet op orde hebben, in plaats van dat je hen bevoordeeld..
Het was trouwens ook eerlijker geweest als de bedragen waren omgedraaid, vind ik. 2000 euro voor het winnen van de oplevering en alle koppels 1000 extra budget
hoezo?quote:Op donderdag 10 november 2011 16:37 schreef computergirl het volgende:
ze kan ook maar beter gewoon haar mond dichthouden
Mooie samenvatting!quote:Op woensdag 9 november 2011 21:49 schreef Boca_Raton het volgende:
Theo... iedereens wandelende nachtmerrie![]()
Lachen dat ze Kim d'r verzoek maar hebben ingewilligd, onder het motto dat ze dan in d'r eentje meer kapot kon maken. En ja hoor!Als die die John niet had, hing dat hele appartement van plakband, elastiek en punaises aan elkaar.
Die kookeilanden zijn dus totaal onpraktisch in zo'n kleine woning. En tóch doen, want trend of zo. Maar goed koken kun je er niet in. Doe nou gewoon zo'n makkelijke éénbaanskeuken.
Wie koopt dat appartement van Kim en John nou nog, met al dat gekluns erin?
Ik vond het echt een racistische opmerkingquote:
Ik blijf erbij, Kim moet ondertiteld wordenquote:Op donderdag 10 november 2011 16:53 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
je verstaat d'r toch geen fuck van
over fuck gesproken......![]()
Want vrouwen zijn een ras?quote:Op donderdag 10 november 2011 18:25 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik vond het echt een racistische opmerkingDie vrouw dacht ook gelijk, hmm voor deze mensen ga ik mijn best niet doen
Van mij mogen Thom & Wim winnen of Kim & John. Die andere 2 stellen kan ik echt niet uitstaan gewoon. Dat Stefan eerst zijn eigen appartement in orde maakt voordat hij commentaar heeft op een ander
Nee.quote:
Discriminatie, jeweetz!quote:Op donderdag 10 november 2011 19:23 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Nee.
Ik vond die opmerking gewoon niet kunnen, waarom zou een vrouw geen makelaar kunnen zijnEn dan erbij, als je denkt 'sinds wanneer zijn vrouwen makelaars' blijf het dan denken en ga het niet hardop zeggen tegen iemand die je komt helpen
![]()
quote:Op donderdag 10 november 2011 16:53 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
je verstaat d'r toch geen fuck van
over fuck gesproken......![]()
prima te verstaan hoorquote:Op donderdag 10 november 2011 19:09 schreef McMent het volgende:
[..]
Ik blijf erbij, Kim moet ondertiteld worden
Kim: Die arre zouwe moete wierre worre anders zien wij watte zjij gezween zie, ja toch?
ik heb er ook geen problemen mee. maarja ik heb 20 jaar tussen tilburgers gewoond, ik ben het gewendquote:
Hun gun ik het juist het minst. Vooral Tom moet echt eens leren om eerst eens naar zichzelf te kijken ipv anderen te veroordelen. Zelf doen ze ook tactisch stemmen ( zij zijn er zelfs mee begonnen!) maar wel klagen over de tactische afspraak tussen K&J en M&Jquote:Op donderdag 10 november 2011 19:48 schreef Mylene het volgende:
Als die Brabanders maar niet winnen. Stomme gozer met zijn plat gestreken cavia op zijn kale kop. En muts trutje die niets kan.
Tom en Wim.
quote:Op donderdag 10 november 2011 19:48 schreef Mylene het volgende:
Als die Brabanders maar niet winnen. Stomme gozer met zijn plat gestreken cavia op zijn kale kop. En muts trutje die niets kan.
Tom en Wim.
Ja, en die heerlijke 'de tranen schieten in me hol'quote:Op donderdag 10 november 2011 21:11 schreef monic27 het volgende:
Theo mag van mij ook winnen hoor![]()
"Die kit is gewoon kut"
Je zou het bijna denken. Maar volgens mij zijn de appartementen dit jaar wel heel klein hoor, zelfs voor Amsterdamse begrippen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:03 schreef Angelof9 het volgende:
Het is elk jaar dezelfde nachtmerrie met die veel te grote keukens. Ik vraag me af hoeveel vrijheid de stellen daadwerkelijk krijgen in hun keuze. Het kan toch niet zijn dat IEDEREEN constant de verkeerde keuzes maakt? Elke mongool met een halve hersencel snapt dat je in zo'n mini-appartmentje niet met een vrijstaand kookeiland moet beginnen, maar wat doet iedereen elk jaar?? Zou ze het gewoon worden opgedrongen door die keukenboer?
Ze zijn toch in de orde van grootte van 50 m2? Da's voor een tweekamerappartementje nog wel te doen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:47 schreef Bleie het volgende:
Je zou het bijna denken. Maar volgens mij zijn de appartementen dit jaar wel heel klein hoor, zelfs voor Amsterdamse begrippen.
Alleen Elmer en Nanet hadden toen volgens mij nog een soort van studiekamer in de kelder.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:53 schreef Angelof9 het volgende:
Was het het eerste blok waarin ze twee verdiepingen hadden? Nu lijkt het wel of de appartementen elk jaar kleiner worden.
En die 2 uit het oosten had nog zo'n slaapkamer in de punt van het dak zeg maar (vide). Zij die toen van de ladder viel daar, ben de namen even kwijt.quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Alleen Elmer en Nanet hadden toen volgens mij nog een soort van studiekamer in de kelder.
Ze hadden toen allemaal van die vreemde namen: Lieke, Michon, Nanette, Elmer, Wina, Jochem, Brett, Tobiasquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat je dat nog weet, het zegt mij helemaal niks meer
Wat hoor je zoal? Brett is mijn kapper, van de oppervlakkige gesprekken tijdens de knipbeurten lijkt het me een prima vent. Verder praat hij eigenlijk nooit over Het Blok...quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:32 schreef Angelof9 het volgende:
Die Brett is beste vrienden met een collega van mij. Elke dag moet ik er verhalen over horen *braak*
wat ik dan wel weer heb meegekregen is dat hij zich in Miami implantaat-borstspieren heeft laten plaatsen, da's makkelijker dan de sportschool en ziet er net zo goed uitquote:Op zaterdag 12 november 2011 15:59 schreef Angelof9 het volgende:
Ik vond hem in het blok echt zooo vervelend, dus ik let nooit zo erg op. Ze vertelde wel dat hij onlangs getrouwd is met -even denken- Jan Hein geloof ik. Ze was ook op de bruiloft maar ik heb die verhalen echt het ene oor in en het andere uit laten gaan
Peking Express mogelijk terug op televisiequote:Op woensdag 16 november 2011 20:47 schreef SuperPoekie het volgende:
Oeh, nieuwe Peking Express!
En ze vragen om deelnemers, dus geen BNers
Inderdaad.. weird.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:51 schreef Principessa het volgende:
[..]
Kippenvel. Maar niet op een goede manier...
Was het nou hun dochter of haar dochter?quote:
Makkelijker met handgrepen, maar daar staan ze wel te dicht voor op elkaar.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:57 schreef Piles het volgende:
Is dat handig(er), die pitten in een +-vorm ipv een vierkant
Oh, ik dacht dat het een kind van hen samen was. Vandaar dat hij meteen weer doorging en het hem niet veel deed.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:55 schreef Principessa het volgende:
[..]
Háár dochter. Hem liet het koud.
Keihard, onze Martin. En ook zo zakelijkquote:Op woensdag 16 november 2011 20:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het een kind van hen samen was. Vandaar dat hij meteen weer doorging en het hem niet veel deed.
Zo'n drie, vier jaar terug?quote:Op woensdag 16 november 2011 21:06 schreef rubbereend het volgende:
waar zijn de jaren dat stellen überhaupt niet sliepen de laatste nacht
'Weet je hoe lang er nog op die klok staat? Hartstikke weinig!'quote:Op woensdag 16 november 2011 21:09 schreef TigerXtrm het volgende:
Gewoon relaxed zitten eten en lopen zeiken over wie gaat schoonmakenMeid, straks breek je een nagel.
Ja preciesquote:Op woensdag 16 november 2011 21:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
'Weet je hoe lang er nog op die klok staat? Hartstikke weinig!'*hap*
*leunt achterover*
Nee, zo krijg je je tijd wel vol.
Nou dat. Ik vind het ook een soort van zielig voor ze.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:09 schreef rubbereend het volgende:
ze zijn gewoon enorm genaaid door dat broddelwerk in de badkamer
Heb de rest van Het Blok niet gezien maar als ze het hele seizoen zo hebben zitten kibbelen en lui hebben zitten doen dan vind ik het niet zielig voor ze.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:21 schreef Principessa het volgende:
[..]
Nou dat. Ik vind het ook een soort van zielig voor ze.
Die badkamer was buiten hun schuld door een klusjesman gewoon compleet verpest, alles moest daar weer uit. Dat gun je ook de grootste luilakken niet.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:22 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Heb de rest van Het Blok niet gezien maar als ze het hele seizoen zo hebben zitten kibbelen en lui hebben zitten doen dan vind ik het niet zielig voor ze.
tot die tijd liepen ze aardig op schemaquote:Op woensdag 16 november 2011 21:23 schreef SuperPoekie het volgende:
[..]
Die badkamer was buiten hun schuld door een klusjesman gewoon compleet verpest, alles moest daar weer uit. Dat gun je ook de grootste luilakken niet.
Ja, maar hun keuken was ook maar kantjeboord af. Maar goed, ik vind dat ze netjes hebben gewerkt, misschien iets te vaak naar het cafe, maar daar was de badkamer echt niet af van gekomen, want zolang ze bezig zijn met een oplevering van iets anders mogen ze niet aan iets anders klussen.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tot die tijd liepen ze aardig op schema
Bij iedereen was de keuken toch maar kantje boord?quote:Op woensdag 16 november 2011 21:26 schreef SuperPoekie het volgende:
[..]
Ja, maar hun keuken was ook maar kantjeboord af. Maar goed, ik vind dat ze netjes hebben gewerkt, misschien iets te vaak naar het cafe, maar daar was de badkamer echt niet af van gekomen, want zolang ze bezig zijn met een oplevering van iets anders mogen ze niet aan iets anders klussen.
Ja kloptquote:Op woensdag 16 november 2011 21:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Bij iedereen was de keuken toch maar kantje boord?
Vast wel. Theo komt toch weer met zijn lijst? Of wordt dat door ingehuurde krachten gedaan?quote:
Alles wat nu nog gedaan moet worden wordt door de mannen van Theo gedaan en in rekening gebracht.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vast wel. Theo komt toch weer met zijn lijst? Of wordt dat door ingehuurde krachten gedaan?
Die lijst is vorige week uitgereikt en moest al af zijn. Alles wat nu nog niet is gedaan wordt door hem + klusjeslui gedaan, de kosten daarvan worden bij de startwaarde opgeteld.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vast wel. Theo komt toch weer met zijn lijst? Of wordt dat door ingehuurde krachten gedaan?
Ja en dat is voor Erik geen goed idee!quote:Op woensdag 16 november 2011 21:29 schreef TigerXtrm het volgende:
Het Blok wordt gesponsord door van die V hals shirtjes?
Auch!quote:Op woensdag 16 november 2011 21:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Alles wat nu nog gedaan moet worden wordt door de mannen van Theo gedaan en in rekening gebracht.
die zit ondertussen al in het blad.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Auch!
Wat zullen ze verrast zijn om een gasstel in een keukenlaatje aan te trefffen.![]()
Ik wil gewoon een uur lang Theo die tranen in zijn hol krijgt omdat de deelnemers het neit goed hebben gedaanquote:Op woensdag 16 november 2011 21:36 schreef SuperPoekie het volgende:
[..]
Volgende week beelden van de open dag en de bekendmaking van de verkoopprijzen. Minder leuk
Ik ook, ik denk dat ik dan tranen in mijn hol van het lachen krijgquote:Op woensdag 16 november 2011 21:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een uur lang Theo die tranen in zijn hol krijgt omdat de deelnemers het neit goed hebben gedaan
Ja ik ook!quote:Op woensdag 16 november 2011 21:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een uur lang Theo die tranen in zijn hol krijgt omdat de deelnemers het neit goed hebben gedaan
Ik ookquote:Op woensdag 16 november 2011 21:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Op Woensdag kan je daar iedere week op een groot scherm live naar de uitzending kijken!quote:Op woensdag 16 november 2011 21:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Het Badhuis gaat het in de omzet merken als die twee er niet meer iedere dag zitten.
Ik weet nog van in het begin, tweede of derde blok denk ik?, dat ze ook een dakterras hadden en dat ze dan gewoon ook moesten opleveren, dus dat er extra dakdekking moest zijn (houten vlonder hadden ze geloof ik) en wat plantjes.... Waarom moest dat nu niet?quote:Op donderdag 17 november 2011 08:37 schreef WRH het volgende:
'mooi dakterras, dat gaat hét verkooppunt worden' ja als het een dakterras is, vooralsnog is het gewoon een dak en als er 1 ding is dat je niet moet doen is het wel op een gewoon dak spullen zetten en rondlopen, heb je binnen een jaar lekkage.
Klopt, meestal de trap, maar ook een keer een hele extra ruimte, vorig jaar dat geitenhok.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:58 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb ook het idee dat het allemaal veel korter is dan vroeger, dus dat je veel minder te zien krijgt. In een eerdere serie moesten ze ook gezamenlijk het trappenhuis opleveren, bijvoorbeeld.
Volgens mij zag ik niet eens een balustrade, dat vond ik helemaal apartquote:Op donderdag 17 november 2011 09:56 schreef SuperPoekie het volgende:
[..]
Ik weet nog van in het begin, tweede of derde blok denk ik?, dat ze ook een dakterras hadden en dat ze dan gewoon ook moesten opleveren, dus dat er extra dakdekking moest zijn (houten vlonder hadden ze geloof ik) en wat plantjes.... Waarom moest dat nu niet?
Er zou nog hekwerk komen, hoorde ik ze zeggen toen ze met de makelaar in gesprek waren. Je kan daar echt een prima dakterrasje maken, hoorquote:Op donderdag 17 november 2011 10:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik niet eens een balustrade, dat vond ik helemaal apart
Ja, dat vond ik ook bizar.quote:Op donderdag 17 november 2011 08:37 schreef WRH het volgende:
iemand opgevallen wat een 'briljante' opmerkingen de makelaars hadden?
'de doelgroep is starters, dus die vind je bij de universiteiten' sure, zeker in de huidige markt krijgt een student het wel voor elkaar om een hypotheek rond te breien, echt..
De 'mogelijkheid tot' dakterras is m.i. wel een enorm pluspunt van die woning. De vaste trap en de deur naar het dakterras zal wel bij hun startwaarde opgeteld worden maar die mogelijkheid bevordert wel de verkoopkans. De nieuwe koper zal nog wel even in de buidel moeten tasten om het daadwerkelijk te realiseren.quote:'mooi dakterras, dat gaat hét verkooppunt worden' ja als het een dakterras is, vooralsnog is het gewoon een dak en als er 1 ding is dat je niet moet doen is het wel op een gewoon dak spullen zetten en rondlopen, heb je binnen een jaar lekkage.
Ik ben ook zeer benieuwd, er staat zoveel al heel lang te koop.quote:mijn huis zouden ze niet hoeven te verkopen.
maarja, ze zullen het moeilijk genoeg krijgen om dit soort kasten om keukens heen te verkopen op de Amsterdamse woningmarkt.
Ja inderdaad!quote:Op donderdag 17 november 2011 12:09 schreef Lienekien het volgende:
Wat mij het meeste stoort, is het gebrek aan kastruimte, op het stel met de ingebouwde kast na. Ziet er op de plaatjes leuk uit, maar waar laat je toch al je spullen?
Ruimte zat voor je kleren in al die enorme keukens, toch?quote:Op donderdag 17 november 2011 12:09 schreef Lienekien het volgende:
Wat mij het meeste stoort, is het gebrek aan kastruimte, op het stel met de ingebouwde kast na. Ziet er op de plaatjes leuk uit, maar waar laat je toch al je spullen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |